Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Karabill

Σελίδες: 12
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Π.Δ. 268 (συνέχεια)
« στις: Ιουνίου 25, 2007, 11:39:38 pm »
Όσο αφορά τη προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας του Στεμπ εναντίον του ΠΔ268 (Προσοντολόγιο Καθηγητών ΠΕ20), είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι στις 13 Ιουνίου εκδόθηκε το ΦΕΚ Α 130/2007 του νόμου ν.3577/2007, στο οποίο στο κεφάλαιο Δ , Άρθρο 26 , παράγραφος 5  δίνει οριστική λύση στο πρόβλημα που δημιουργήθηκε , με αναδρομική ισχύ από 01/01/2005.
http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/ValidNomosxedio/529/d-math-pap.pdf

ΕΝΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ

2
http://www.epy.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=107

Η θέση της ΕΠΥ για το ΠΔ268

3
Θα έχουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα αιτήσεις συμμετοχής ιδρυτικών μελών του νέου Σωματείου καθώς και site στο διαδίκτυο. Θα ενημερωθείτε με προσωπικά e-mail και απο το
pde. Για επικοινωνία υπάρχει και το  etep.union@gmail.com για περισσότερες πληροφορίες . Περιμένουμε προτάσεις, θέσεις, απόψεις όσο αφορά για την προσπάθεια που γίνετε να δημιουργηθεί ένα ενιαίο σωματείο Τεχνολόγων Πληροφορικής που θα περιλαμβάνει όλες τα τμήματα και ειδικότητες πληροφορικής που ύπαρχουν. Ο σκοπός που δημιουργείται δεν είναι μόνο να αντιμετωπιστεί η "συντεχνεία" του Στεμπ και ούτε να δημιουργηθεί ένα "άσυλο" για τους φτωχούς συγγενείς της Πληροφορικής αλλά να υπάρχει μια δυνατή, ενωτική φωνή που θα επιδιωκεί την αναβάθμιση της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στο χώρο της Πληροφορικής και θα συμβάλλει ουσιαστικά στην ανάπτυξη της επιστήμης της Πληροφορικής. Η συμμετοχή όλων των απόφοιτων είναι απαραίτητη, βοηθήστε ξεκινώντας με ένα ουσιαστικό διαλόγο για να δημιουργηθεί το τελικό πλαίσιο που θα ακολουθήσουμε στο καταστατικό μας.

4
Όσο αφορά το κείμενο του προσχέδιου του κατστατικού, συναδέλφε όλα ΤΑ καταστατικά έχουν πολλά κοινά σημεία.. Αν έχεις το
χρονο να διαβάσεις τα 2 καταστατικά υπάρχουν πολλές σημάντικές διαφοροποιήσεις. Όσο αφορα τα διαδικαστικά και τα όργανα του Σωματείου υπάρχουν πολλά κοινά σημεία, γιατί απλά έτσι είναι η δομή ενός σωματείου!! Καν να μην ξεχνάμε ότι είναι προσχέδιο καταστατικού προς συζήτηση, θα χρειαστεί κάποιος χρόνος μέχρι να πάρει την τελική του μορφή.

""Συγνώμη βρε παιδιά αλλά το κείμενο είναι ολόιδιο με το καταστατικό του ΣΤΕΜΠ?
Δείτε...
http://www.stemp.gr/content/view/5/4/
Ας είμαστε σοβαροί !!!!""

5
Οι διορισμοί μας δεν κινδυνεύουν άμεσα, άλλα πρέπει να αποφύγουμε οιποιαδήποτε αρνητική εξέλιξη σε περίπτωση θετικής απόφασης του ΣτΕ για τον Στεμπ!!
Σε περίπτωση που αποκλειστούν οι αδιόριστοι συναδελφοί μας απο την εκπαίδευση θα αντιμετωπίσουμε σοβαρά προβλήματα στο χώρο εργασίας μας αφού θα μας αντιμετώπίζουν σαν τα «μαύρα Πρόβατα» της πληροφορικής στην υπόλοιπη πορεία μας στο χώρο της εκπαίδευσης και θα ανοίξει ο δρόμος να μας αποκλείσουν και απο άλλες βαθμιδές και δικαιώματα που έχουμε στο χώρο της Πληροφορικής στην Ελλάδα... Δεν πρέπει να εφησυχαστούμε στο διορισμό μας, η μονιμότητα δεν θα υπάρχει για πάντα... Η ιδέα της ένωσης δεν έχει σκόπο μόνο την υπεράσπιση μας στο χώρο της Εκπαίδευσης αλλα γενικότερη κατεύθυνση να καταξιωθούμε στο χώρο της πληροφορικής και να εκφράζουμε επίσημες απόψεις και θέσεις που αφορά την πληροφορική ... Δεν θα αφησουμε κάμια συντεχνία τύπου Στεμπ, να κάνει κουμάντο για τις ίδιες τις ζωές μας και να μας χαρακτηρίζει ανεπάρκης, για τις σπουδες μας που έχουμε επενδύσει όλοι μας χρόνο και χρήμα. Συζητήστετο με όλους τους συναδέλφους που ανήκουν στη βαθμίδα ΤΕ Πληροφορικής και θα έχουμε συνεχή επικοινωνία και ενημέρωση.


7
Θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος γνωρίζει με βεβαιότητα ότι τα κενά του ΑΣΕΠ καλύπτονται από τον πίνακα των αναπληρωτών. Και αν είναι εύκολο να παραθέσει και την αντίστοιχη διάταξη που το καθορίζει. Ευχαριστώ.
EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ Αθήνα : 7-6-2006
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Αριθ.Πρωτ. : 57193/Δ2
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ

8
Σε κινήτο μίλησα, με διεθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που είναι και υπεύθυνος στους διορισμούς. Οι πληροφορίες είναι έγκυρες αλλιως δεν θα τις έγραφα στο forum.

9
Μετά από επικοινωνία που είχα με το τμήμα διορισμών του ΥΠΕΠΘ οι διορισμοί ΠΕ20 έχουν ως εξής:

1. Μέσα στη βδομάδα βγαίνει εγκύκλιος και πέρνουν 139 ατόμα από πίνακα και 47 επιτυχόντες Ασεπ που έχουν απομείνει

2. Τα κενά του Ασεπ δηλ. 209-47=162 άτομα θα καλυφθούν με συμπληρωματική εγκύκλιο διορισμών τέλος Αυγύστου;D  ;D

Για τους ΠΕ19 ισχύει ακριβώς  ίδια διαδικασία αλλα δεν ρώτησα τους αριθμούς..

Καλό διορισμό σε όλους !!

10

Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι για διορισμό στην κατηγορία της υποπεριπτώσεως αα΄ οι κενές θέσεις πληρούνται, μέχρι να εξαντληθούν, με διορισμό υποψηφίων της κατηγορίας της υποπεριπτώσεως ββ.



Σωθήκαμε  ...  ;D

Έχουν όμως τη δυνατότητα να πούνε ότι υπάρχει πληρότητα θέσεων και έτσι τις κενές του ΑΣΕΠ δεν τις μεταφέρουμε σε επιπλέον διορισμούς από τον ενιαίο;

Για να έχουν τη δυνατότητα να πούνε κάτι τέτοιο, πρέπει να αλλάξουν το νόμο που αφορά τους διορισμούς καθηγήτων και οι θέσεις πρέπει να καλυφθούν με βάση το προγραματισμό
που έχει γίνει...

11
Θα συμπληρώθουν από πίνακα τα κενά του ΑΣΕΠ, αυτό είναι το σίγουρο. Το θέμα είναι αν οι διορισμοί γίνουν όλοι μαζί ή θα πρέπει να περιμένουμε για άλλη εγκύκλιο για συμπληρωματικούς διορισμούς??  ???

Υπάρχει κάποιος νόμος ή εγκύκλιος που να λέει ότι είναι υποχρεωτικό, ή έγκειται στη διάθεση του υπουργείου και τις ανάγκες που έχει??? Ξέρει κανείς τίποτα γι αυτό?
EΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ Αθήνα : 7-6-2006
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Αριθ.Πρωτ. : 57193/Δ2
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ

12
Για τους ΠΕ20 είναι υπόλοιπο ΑΣΕΠ 74 άτομα. Άρα από τους 348 που θα διορίσει φέτος θα είναι 74 ΑΣΕΠ και 274 από πίνακα

13
Θα συμπληρώθουν από πίνακα τα κενά του ΑΣΕΠ, αυτό είναι το σίγουρο. Το θέμα είναι αν οι διορισμοί γίνουν όλοι μαζί ή θα πρέπει να περιμένουμε για άλλη εγκύκλιο για συμπληρωματικούς διορισμούς??  ???

14
Σύμφωνα με την αρχική κατανομή των θέσεων, οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσω ΑΣΕΠ κατανέμεται ανα κλάδο ως εξής :
ΠΕ02 Φιλολόγων 840
ΠΕ03 Μαθηματικών 420
ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας 48
ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας 240
ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας 612
ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας 390
ΠΕ60 Νηπιαγωγών 960
ΠΕ10 Κοινωνιολόγων 25
ΠΕ01 Θεολόγων 84
ΠΕ04 Φυσικών 420
ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 84
ΠΕ70 Δασκάλων 2.580
ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 70
ΠΕ09 Οικονομολόγων 84
ΠΕ19 Πληροφορικής 50

Πηγή : Ελεύθερος Τύπος


Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182528
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 541

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.