Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - palaipso

Σελίδες: 123 ... 20
1
συνάδελφοι, ανοίγω αυτό το θέμα για να καταθέτουμε τις πληροφορίες και τις απόψεις για τις αλλαγές που έρχονται στα δύο βασικά μας μαθήματα. Δύο δεδομένα υπάρχουν αυτές τις ημέρες: 1. στη νεοελληνική γλώσσα Α' λυκείου δεν ζητείται περίληψη κειμένου, αλλά ερμηνευτικές ερωτήσεις, πράγμα που σημαίνει -εύλογα- ότι αυτή η νέα αντίληψη αξιολόγησης θα μεταφερθεί και στις πανελλαδικές εξετάσεις.
2. στα Αρχαία μαθαίνω ότι το ενδιαφέρον μετατίθεται από τη μετάφραση, τη γραμματική και το συντακτικό προς την πραγματολογική προσέγγιση του κειμένου.
τι γνωρίζετε εσείς;
Είναι απαράδεκτα όλα αυτά....να κοβουν μια τοσο καλη  και χρησιμη στην κατανόηση ενός κειμενου .... ασκηση όπως ειναι η περιληψη!!!! και να βαζουν ασκησεις...στις οποιες η διοθρωση γινεται πιο υποκειμενικη...! εμενα μου φαινονται ότι όλα αυτά...γινονται για μεγαλυτερο κόψιμο μαθητων.... και φυσικα κανουν ακόμα χειροτερα τα πραγματα!! μπορειτε ν ανεβασετε τις τελευταιες νεες οδηγίες του υπουργείου;

2
Κανένα σχολείο να μην κλείσει
αντίσταση και αγώνας είναι η μόνη λύση!!


Κατάληψη δημοτικού σχολείου στο Μανταμάδο Λέσβου

http://www.youtube.com/watch?v=fCyC1FKbJRI&feature=player_embedded

3
συνάδελφε....τρικυμία εν κρανίο. κυριολεκτικά.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 15, 2010, 01:53:49 μμ »
Τι εννοείται όταν λέτε ανοιχτό;; Δεν είναι φλου τα πραγματα στην έκθεση: έχει μεθοδολογίες , τεχνικές...

συγκεκριμένα πράγματα ζητούσαν:
1ο ζητούμενο: τη σημασια της αυτομόρφωσης= τα οφέλη τι θετικές συνέπειες : α) Για το ατομο: εργασιακό, συναιθηματικό, κοινωνικο επίπεδο β) Για την κοινωνία, γ) Για την πολιτεία
και το 2ο ζητούμενο: Τρόποι πραγμάτωσης= σε αυτό εγώ πάντα έλεγα στα παιδιά ποιος θα κάνει τη δουλειά;  ποιος έχει δηλα΄δη την ευθύνη ;
όλες οι ενέργεις έχουν ένα ή περισσότερα υποκείμενα: α ) τι πρεπει να κάνει η πολιτεία: ξέρω ποιες είναι οι δυνατότητες, οι αρμοδιότητες ,αρα  θα κάνει τις αντίστοιχες ενέργειες, β) το άτομο: π΄λαι για να κάνει κάποιες ενέργειες πρεπει να είναι εφοδιασμένος με κάποια εφόδια.. (πμευματικά+ ηθικά) και να λετουργεί με γνωμονα το συλλογικό συμφέρον . Η αυτομόρφωση του καθένα βοηθαέι και το συλλογικό συμφέρον. γ) η κοινωνία, δ) το σχολείο, ε) η οικογένεια, τα ΜΜΕ οι πνευματικοι άνθρωποι ...
Τους βοήθησε επίσης ότι είχα δώσει ταξινομημενα τύπους ερωτήσεων και πάντα σε όλες τις εκθεσεις και στα σχεδιαγράμματα με ενδιάφερε πρώτα και κύρια πως θα βρουν τα επιχειρήματα απο που και μμετα αυτά καθαυτα τα επιχειρήματα.
Τελοσπαντων θα δείξει....η νεκοροψία...

Α εννοείται ότι σε πολλά θέματα λέγαμε τα επιχειρήματα και τελειώνα σχεδόν πάντα με την φράση Φυσικά παιδιά αυτά είναι και λίγο βλακείες...με κουβέντα και αιτιολογηση....
αλλά είμαι όπως και άλλοι φροντιστης, που σημαίνει ότι στόχος μου είναι να φροντισω το παιδι να γράψει καλά

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 14, 2010, 01:48:35 μμ »
αν δεν είναι πολιτικό...θέμα η έκθεση ιδεών τότε τι να πω.
Σωστά τα λέει ο Κάτσικας... το μόνο που έλειπε απο τα θέματα ήτνα να πει κανεις πόσο καλό είναι το υπουργείο που πιάνει...το ρυθμό της σύγχρονης εποχής και μεταλλάσσει το όνομα του σε δια βίου μάθησης...
τουλάχιστον εμεις που είμαστε φιλόλογοι και διδάσκουμε όχι μόνο έκθεση αρχαία : πολιτεία, θουκυδίδη...κτλ κτλ θα επρεπε το πολιτικό σε ολα τα ζητήματα να το αναδεικνύουμε

τωρα θα ελεγα τι λεει ο Κατσικας αλλα θα περιοριστω σε μια ελαφρυτερη εκφραση...ανοησιες....

ενταξει ο καθένας με τις απόψεις του. Υπάρχει η υποκειμενική αλήθεια όπως υπάρχει και η αντικειμενική πραγματικότητα

δυστυχως,....και η πραγματικοτητα κατα τους φιλοσοφους (εμεις που ειμαστε .."φιλολογοι" οπως ειπες θα επρεπε να το γνωριζουμε καλα) και η πραγματικοτητα λοιπον ειναι ...ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ.( Ετσι λενε οι φιλοσοφοι)

 όχι συνάδελφε η υποκειμενική πραγματικότητα πρόεκυψε με το μεταμοντερνισμό ντεριντα κ.α και οδήγησε ως ένα βαθμό σε μια απαξίωση σήμερα τις θεωρητικές επιστήμες... όλα είναι σχετικά και δεν υπάρχει μεθοδολογία δεν είναι έτσι
δηλαδή τρώει  ένας άνθρωπος μπριζόλα και λέει ένας άλλος είναι καλό το κρασί που πίνεις; όσο και ακούγεται απλοικό το πχ είναι ενδεικτικό στο τι θεωρούμε σήμερα αντικειμενική πραγματικότητα και τι υποκειμενική αλήθεια. και φυσικά αυτά τα έχουν πει οι υλιστές φιλόσοφοι.. με ψήγματα να εντοπίζονται και στον αΡιστοετέλη και πιο παλιά.

αλλά διαλέγει πα΄ντα ο καθένας τα μεθοδολογικα΄εργαλεία που θέλει να χρησιμοποιησει και το βλέπουμε αν η θεωρρία διακιώνει την πράξη .

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 14, 2010, 12:48:29 μμ »
πάντως τετοια θεματα είναι για να γράψεις ψιλο αριστα και αυτό τουλάχιστον έλεγα εγώ στους μαθητές μου που χαιρονται όπως όλοι οι μαθητές με τα εύκολα θέματα...

Εχω μια εντύπωση ότι και τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θα είναι πολύ δύσκολα....

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 14, 2010, 12:31:46 μμ »
αν δεν είναι πολιτικό...θέμα η έκθεση ιδεών τότε τι να πω.
Σωστά τα λέει ο Κάτσικας... το μόνο που έλειπε απο τα θέματα ήτνα να πει κανεις πόσο καλό είναι το υπουργείο που πιάνει...το ρυθμό της σύγχρονης εποχής και μεταλλάσσει το όνομα του σε δια βίου μάθησης...
τουλάχιστον εμεις που είμαστε φιλόλογοι και διδάσκουμε όχι μόνο έκθεση αρχαία : πολιτεία, θουκυδίδη...κτλ κτλ θα επρεπε το πολιτικό σε ολα τα ζητήματα να το αναδεικνύουμε

τωρα θα ελεγα τι λεει ο Κατσικας αλλα θα περιοριστω σε μια ελαφρυτερη εκφραση...ανοησιες....

ενταξει ο καθένας με τις απόψεις του. Υπάρχει η υποκειμενική αλήθεια όπως υπάρχει και η αντικειμενική πραγματικότητα

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 14, 2010, 12:21:14 μμ »
αν δεν είναι πολιτικό...θέμα η έκθεση ιδεών τότε τι να πω.
Σωστά τα λέει ο Κάτσικας... το μόνο που έλειπε απο τα θέματα ήτνα να πει κανεις πόσο καλό είναι το υπουργείο που πιάνει...το ρυθμό της σύγχρονης εποχής και μεταλλάσσει το όνομα του σε δια βίου μάθησης...
τουλάχιστον εμεις που είμαστε φιλόλογοι και διδάσκουμε όχι μόνο έκθεση αρχαία : πολιτεία, θουκυδίδη...κτλ κτλ θα επρεπε το πολιτικό σε ολα τα ζητήματα να το αναδεικνύουμε

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 14, 2010, 11:09:03 πμ »
συμφωνω με την αιτιολογηση

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 14, 2010, 10:53:34 πμ »
Νομίζω ότι όλοι κάναμε για την παιδεία και αναφορά στη δια βιου μάθηση.. Υπάρχει κείμενο (πανελλαδικές 2000) που αναφέρεται στη δια βίου μάθηση.

Απο εκει και περα το κλειδι είναι πάντα στην κατανόηση των δεδομένων και των ζητουμένων:
τη σημασία=οφέλη  της αυτομόρφωσης
για ποιόν; γιασ το ατομπ, την κοινωνία
και πως θα πραγματωθεί; = απο ποιόν;;= πολιτεία, σχολειο, ατομο,, οικογένεια κοινωνία..... το υποκείμενο θα καθορίσει και τις ενέργειες αλλες οι δυνατότητες της πολιτείας αλλες π.χ της οικογένειας....

απο που θα αβντλήσω τα επιχειρήματα...


11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 14, 2010, 10:39:48 πμ »
Δεν είμαστε χαλαροί με όλα αυτά που συμβαίνουν ...

 η αυτομόρφωση και εξελιξη στη δουλειά μας φυσικά και πρέπει να συμβαίνει. Το υπουργείο δεν το κάνει όμως για το καλό της παιδείας...μην κοροιδευόμαστε...το μόνο που θέλει είναι περισσότεροι φραγμοί στο να βρεις δουλειά και η μετάθεση στις δικές μας πλάτες της ανεργίας. και τι κάνει; Επικληση στην αυθεντία στα ωραία σχήματα τα παιδαγωγικά.....
Εχουμε δουλέψει και στην εκπαιδευση και αλλου δυο πράγματα συμβαίνουν όταν θέλουν είτε να σε απολύσουν είτε να μην σε πληρώσουν .:
1 Η το ρίχνουν στο φιλότιμο προσπάθησε κι άλλο δεν έχεις τα απαραίτητα προσόντα=  καρότο
2. μαστίγιο= είσαι άχρτηστος ανικανος, αρα ανεπαρκής για τη δουλειά .....
Το υπουργείο δεν νοιάζετε ουτε για μας ουτε για τα παιδιά......

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: SOS Πανελλήνιες
« στις: Μάιος 14, 2010, 10:30:13 πμ »
Πόσο γελοία είναι αυτή η ΠΑΣΟΚΑΡΑ...ετσι θέαμτα σοσιαλιστικά εύκολα να γελάσει το πικραμένο χειλάκι του φτωχου γονιού......

Ευκολα θέματα = πρέπει να γράψει ψιλοάριστα κάποιος ένα 35/40 στην παραγωγή λόγου
και 55/60 στην κατανόηση του κειμένου

13
καποιοι ζουν στον κοσμο τους μου φαινεται...
Με όλη την καλή διάθεση σε ποιον αναφέρεσαι;



σε οσους αιθεροβατουν και αρνουνται να δουν καταματα την πραγματικοτητα...
βρε συνάδελφε/ισσα πες μας την πραγματικότητα κι αν σου αρέσει;
Το σκάσε και κολύμπα το ακούει η ανθρωποτητα αιώνες τώρα ...
να αναφέρω συγκεκριμένα ιστορικα΄παραδείγματα;;;
Μεσαιωνας, παγκόσμιοι πόλεμοι ;;
ειλικρινά  εγω βλέπω μια πραγματικότητα πολυ ζοφερή για όλους , μια απογοήτευση και μια παγωμάρα στον κόσμο ...αλλά και έναν κόσμο που βγαίνει έξω πάλι στους δρόμους...με τα οποια λάθη στρεβλώσεις και φόβους . και ο φόβος προερχεται απο τις ήττες που έχει φάει... θα δουνε πολλά ακόμα τα μάτια μας

14
και γιατί δεν επηρέασε,έστω,ο αγώνας που κάναμε μέχρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο;
τώρα θα ανατραπεί;
θα το καταργήσει και θα ψηφίσει νέο;

Ναι ρε παιδιά θα έπρεπε να ει΄χαμε κάνει ήδη περισσότερα για να μην ψηφιστεί εννοείται αυτό το πράγμα, γιατί δεν έγινε είναι ολόλκληρη κουβέντα.. πολιτική, κρατικη  συνδικαλιστική αποχαύνωση χρόνων ι  κτλ κλτ

Το ότι ψηφίστηκε δεν πρέπει να σημαίνει ότι πρέπει να το δεχτούμε;;
δηλαδη και τα μέτρα του ΔΝτ και της ΕΕ ψηφίστηκαν κ.α κα. να τα δεχτούμε ;  
Και όσο το αγωνιώδες ερώτημ ναι αλλά πρέπει νααντιπροτείνουμε κάτι άλλο..γιατί δεν μας άρεσε το προηγούμενο . Φυσικά και δεν μας άρεσε το σχολείο όπως ήταντώρα όμως τα διαλύουν όλα . Να μην υπερασπιστείς τη δημόσια και δωρεαν εκπαιδευση .. ;
Όσ για το ποιος είναι στον κόσμο του ....εγώ πάντως δεν θέλω αυτόν τον κόσμο που μας πλασάρουν τι να κάνουμε τωρα κακό είναι να προσπαθούν κάποίοι να αλλάξουν τα πράγματα;
έλεος



Σελίδες: 123 ... 20

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161772
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 463
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 397
Σύνολο: 415

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.