*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου. Τράπεζα θεμάτων  (Αναγνώστηκε 53448 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #112 στις: Μάιος 14, 2010, 11:44:47 πμ »
Πρόγραμμα του Forum "Μιλάμε για Παιδεία" του Τομέα Παιδείας του ΠΑΣΟΚ
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ
Ξενοδοχείο Caravel

Κυριακή  5 Απριλίου 2009

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
...
 
Αλεξάνδρα Κορωναίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παντείου Πανεπιστημίου (rapporteur)


http://www.pasok.gr/portal/resource/contentObject/id/ce54a480-d805-4a79-9e61-2a294c50b9f9
 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2010, 11:46:34 πμ από rozy4 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:51:07 »

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2010, 11:53:05 πμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος dora3110

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Νήδυμος Ύπνος
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #114 στις: Μάιος 14, 2010, 11:53:43 πμ »
ειναι κλειδωμενο το θεμα.....
Νήδυμος Ύπνος

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #115 στις: Μάιος 14, 2010, 11:55:41 πμ »
Υποχρεώνουν τους μαθητές να υπερασπιστούν μέσω της έκθεσης την δια βίου μάθηση δλδ στην ουσία την δια βίου ανεργία. Τις θέσεις τους τις επικαλούνται ως αρχές, φυσικούς νόμους κι εμμέσως καλούν το μαθητή να τις υιοθετήσει.
Ντροπή!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Όπως τα λέει η Ρόζυ. Άκρως προπαγανδιστικό! Τη στιγμή μάλιστα που οι θέσεις στα παν/μια είναι πιο πολλές από τους υποψηφίους τους προετοιμάζει ότι οι σπουδές τους θα είναι κενό γράμμα.


Και όχι μόνο αυτό αλλά υποχρεούνται οι ίδιοι και όχι το κράτος να μεριμνήσει για τη διαρκή τους μόρφωση και μετεκπαίδευση :

"Η ενεργητική στάση συνίσταται στο ότι ο άνθρωπος καλείται να διαμορφώσει μαζί με τους άλλους συμμετέχοντες (οργανισμούς, εκπαιδευτές, εκπαιδευόμενους) το περιεχόμενο, τη διαδικασία και τους τρόπους της εκπαίδευσής του."

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:51:07 »

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2659
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #116 στις: Μάιος 14, 2010, 12:00:20 μμ »
με συναδέλφους που μίλησα, οι οποίοι εργάζονται σε φροντιστήρια και μόνο,μου είπαν ότι τα θέματα ήταν πολύ εύκολα κλπ
κανείς δεν μου είπε για στημένα της κυβέρνησης κλπ
γιατί άραγε;;;

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #117 στις: Μάιος 14, 2010, 12:09:03 μμ »
Θέμα Έκθεσης Πανελλαδικών Εξετάσεων:

Προπαγάνδα… με όχημα την «αυτομόρφωση»

 
Το Υπουργείο Παιδείας για μια ακόμη φορά δεν έχασε την ευκαιρία να «περάσει» την εκπαιδευτική του πολιτική ακόμη και στο θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας Γενικής Παιδείας στο οποίο διαγωνίστηκαν οι 90 χιλιάδες φετινοί υποψήφιοι του Γενικού Λυκείου και του ΕΠΑΛ (Ομάδα β΄). Οι υποψήφιοι διάβασαν στο κείμενο που τους προσφέρθηκε ότι η «αυτομόρφωση» είναι μια ατομική πορεία κατάκτησης των γνώσεων, στη διάρκεια της οποίας οφείλουν να έρθουν σε «επαφή και ανταλλαγή με τους επίσημους ή ανεπίσημους εκπαιδευτικούς θεσμούς, με ποικίλους οργανισμούς και κέντρα κατάρτισης». Διάβασαν επίσης ότι αυτή η πορεία είναι αναγκαία καθώς «οι γνώσεις και οι δεξιότητες που κατέκτησαν στα πρώτα στάδια της ζωής τους καθίστανται ανεπαρκείς για το παρόν και το μέλλον. Η συνολική τεχνολογική αναδιάρθρωση της εργασιακής δραστηριότητας στερεί όλο και περισσότερο στα άτομα τη δυνατότητα να διατηρούν μία και μοναδική επαγγελματική ταυτότητα σε όλη τη διάρκεια της ενεργού ζωής τους. Κατά συνέπεια, ανεξάρτητα από τις ψυχοκοινωνικές συνέπειες αυτής της κατάστασης για τα άτομα, οι νέοι άνθρωποι των τεχνολογικών κοινωνιών καλούνται να αλλάξουν δύο ή τρία επαγγέλματα στην επαγγελματική πορεία τους. Το γεγονός αυτό επιβάλλει στα άτομα να κατακτούν διαρκώς γνώσεις, να ανανεώνουν τις δεξιότητές τους, να αποκτούν γρήγορα νέες ειδικεύσεις, δηλαδή, να εκπαιδεύονται συνεχώς».

Οφείλουμε να είμαστε ξεκάθαροι. Το αρχαίο «γηράσκω αεί διδασκόμενος» καμιά σχέση δεν έχει με το μέλλον που επιφυλάσσει η κυρίαρχη πολιτική για τη νεολαία, για τη μόρφωσή της, για την εργασία της, για τη ζωή της. Η «αυτομόρφωση» για το Υπουργείο Παιδείας είναι αναγκαστική πληρωμένη κατάρτιση και επανακατάρτιση με αποκλειστική ευθύνη του κάθε νέου ξεχωριστά. Η ευθύνη της πολιτείας εξαφανίζεται και μπροστά σε κάθε νέο άνθρωπο προβάλλεται η υποχρέωση να αναλάβει τον κόπο και το κόστος μιας κατάρτισης που συνδέεται με ένα νήμα με την ανάγκη των επιχειρήσεων να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερα κέρδη. Η διαδικασία αυτή, που δεν είναι παρά μια από τις αναγνώσεις της πραγματικότητας (ανάγνωση που κατασκευάζεται, τροφοδοτείται και λιπαίνεται στο έδαφος των συμφερόντων των εργοδοτών και των πολιτικών τους φερέφωνων)  προβάλλεται σαν αυτονόητη και ουδέτερη ανάγκη της εποχής, κάτι σα φυσικό φαινόμενο που δεν επιδέχεται άλλη γνώμη. Είναι η ίδια ανάγνωση που προβάλλει σαν κοινωνικά αναγκαίο το να αλλάζει 2, 3 ή περισσότερες φορές ο άνθρωπος εργασία, το να απολύεται, το είναι δια βίου άνεργος, το να εργάζεται λίγο χρόνο και μετά, με δική του ευθύνη και κόστος να «τρέχει» από σεμινάριο σε σεμινάριο κυνηγώντας την πιθανότητα να επαναπροσληφθεί.

Όλα τα παραπάνω ο νέος άνθρωπος, ακόμη και από την ηλικία των 18 ετών που ως υποψήφιος δίνει την μάχη του για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εκβιάζεται να τα αφομοιώσει, να τα αποδεχθεί, να βρει επιχειρήματα για να τα επιβεβαιώσει, για να είναι «μέσα» στο θέμα της έκθεσης.

 
Χρήστος Κάτσικας

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_5_10_1159.php

 

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #118 στις: Μάιος 14, 2010, 12:11:19 μμ »
ασε μας ρε Κατσικα πρωι πρωι... >:(

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #119 στις: Μάιος 14, 2010, 12:11:40 μμ »
Αμαν ρε παιδια !! το εχετε κανει καθαρα "πολιτικο" το θεμα !
 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #120 στις: Μάιος 14, 2010, 12:21:14 μμ »
αν δεν είναι πολιτικό...θέμα η έκθεση ιδεών τότε τι να πω.
Σωστά τα λέει ο Κάτσικας... το μόνο που έλειπε απο τα θέματα ήτνα να πει κανεις πόσο καλό είναι το υπουργείο που πιάνει...το ρυθμό της σύγχρονης εποχής και μεταλλάσσει το όνομα του σε δια βίου μάθησης...
τουλάχιστον εμεις που είμαστε φιλόλογοι και διδάσκουμε όχι μόνο έκθεση αρχαία : πολιτεία, θουκυδίδη...κτλ κτλ θα επρεπε το πολιτικό σε ολα τα ζητήματα να το αναδεικνύουμε

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #121 στις: Μάιος 14, 2010, 12:25:25 μμ »
αν δεν είναι πολιτικό...θέμα η έκθεση ιδεών τότε τι να πω.
Σωστά τα λέει ο Κάτσικας... το μόνο που έλειπε απο τα θέματα ήτνα να πει κανεις πόσο καλό είναι το υπουργείο που πιάνει...το ρυθμό της σύγχρονης εποχής και μεταλλάσσει το όνομα του σε δια βίου μάθησης...
τουλάχιστον εμεις που είμαστε φιλόλογοι και διδάσκουμε όχι μόνο έκθεση αρχαία : πολιτεία, θουκυδίδη...κτλ κτλ θα επρεπε το πολιτικό σε ολα τα ζητήματα να το αναδεικνύουμε

τωρα θα ελεγα τι λεει ο Κατσικας αλλα θα περιοριστω σε μια ελαφρυτερη εκφραση...ανοησιες....

Αποσυνδεδεμένος palaipso

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #122 στις: Μάιος 14, 2010, 12:31:46 μμ »
αν δεν είναι πολιτικό...θέμα η έκθεση ιδεών τότε τι να πω.
Σωστά τα λέει ο Κάτσικας... το μόνο που έλειπε απο τα θέματα ήτνα να πει κανεις πόσο καλό είναι το υπουργείο που πιάνει...το ρυθμό της σύγχρονης εποχής και μεταλλάσσει το όνομα του σε δια βίου μάθησης...
τουλάχιστον εμεις που είμαστε φιλόλογοι και διδάσκουμε όχι μόνο έκθεση αρχαία : πολιτεία, θουκυδίδη...κτλ κτλ θα επρεπε το πολιτικό σε ολα τα ζητήματα να το αναδεικνύουμε

τωρα θα ελεγα τι λεει ο Κατσικας αλλα θα περιοριστω σε μια ελαφρυτερη εκφραση...ανοησιες....

ενταξει ο καθένας με τις απόψεις του. Υπάρχει η υποκειμενική αλήθεια όπως υπάρχει και η αντικειμενική πραγματικότητα

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #123 στις: Μάιος 14, 2010, 12:32:20 μμ »
αν δεν είναι πολιτικό...θέμα η έκθεση ιδεών τότε τι να πω.
Σωστά τα λέει ο Κάτσικας... το μόνο που έλειπε απο τα θέματα ήτνα να πει κανεις πόσο καλό είναι το υπουργείο που πιάνει...το ρυθμό της σύγχρονης εποχής και μεταλλάσσει το όνομα του σε δια βίου μάθησης...
τουλάχιστον εμεις που είμαστε φιλόλογοι και διδάσκουμε όχι μόνο έκθεση αρχαία : πολιτεία, θουκυδίδη...κτλ κτλ θα επρεπε το πολιτικό σε ολα τα ζητήματα να το αναδεικνύουμε

σωστα! οχι ομως να το   μονοπωλουμε ή να το περιοριζουμε !!! (εχει διαφορα)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #124 στις: Μάιος 14, 2010, 12:39:03 μμ »
αν δεν είναι πολιτικό...θέμα η έκθεση ιδεών τότε τι να πω.
Σωστά τα λέει ο Κάτσικας... το μόνο που έλειπε απο τα θέματα ήτνα να πει κανεις πόσο καλό είναι το υπουργείο που πιάνει...το ρυθμό της σύγχρονης εποχής και μεταλλάσσει το όνομα του σε δια βίου μάθησης...
τουλάχιστον εμεις που είμαστε φιλόλογοι και διδάσκουμε όχι μόνο έκθεση αρχαία : πολιτεία, θουκυδίδη...κτλ κτλ θα επρεπε το πολιτικό σε ολα τα ζητήματα να το αναδεικνύουμε

τωρα θα ελεγα τι λεει ο Κατσικας αλλα θα περιοριστω σε μια ελαφρυτερη εκφραση...ανοησιες....

ενταξει ο καθένας με τις απόψεις του. Υπάρχει η υποκειμενική αλήθεια όπως υπάρχει και η αντικειμενική πραγματικότητα

δυστυχως,....και η πραγματικοτητα κατα τους φιλοσοφους (εμεις που ειμαστε .."φιλολογοι" οπως ειπες θα επρεπε να το γνωριζουμε καλα) και η πραγματικοτητα λοιπον ειναι ...ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ.( Ετσι λενε οι φιλοσοφοι)
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος CynnemAprod

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 605
  • Φύλο: Άντρας
  • φαντασιόπληκτη Α.Δ.+Πανάθλιος
    • Προφίλ
Απ: SOS Πανελλήνιες
« Απάντηση #125 στις: Μάιος 14, 2010, 12:39:48 μμ »
To  θέμα της έκθεσης ήθελε να δείξει στα παιδιά και να τα αναγκάσει να υποστηρίξουν ότι ο εργαζόμενος είναι αναλώσιμος , αφού η εργασία του είναι αναλώσιμη και θέλει συνεχώς αναβάθμιση με τη δια βίου μάθηση, ειδάλλως αν δεν γίνεται συνεχής αναβάθμιση στις γνώσεις του, δεν χρήζει καλών αμοιβών με άλλα λόγια είναι άχρηστος και να είναι ευχαριστημένος με τα ψίχουλα που θα πληρώνεται.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160938
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 29
Επισκέπτες: 613
Σύνολο: 642

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.