Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ernie

Σελίδες: 123 ... 47
1
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Εφημερία
« στις: Ιανουαρίου 25, 2025, 12:56:52 am »
το θέμα δεν είναι αν σε πειράζει, και μπορεί κάλλιστα κάποιες φορές να είναι απόλυτα εφικτό, αλλά ακόμη και με μετακίνηση σε δύο σχολεία (πόσω μάλλον σε τρία ) ο χρόνος κάλυψης της απόστασης μπορεί να είναι τόσο οριακός ώστε να θέτεις σε κίνδυνο τον εαυτό σου, τους άλλους (π.χ. οδηγούς) ή τους μαθητές μη μπορώντας να είσαι στη θέση σου στην ώρα σου, επίσης κάποια στιγμή πρέπει να τεθεί και το θέμα της επαύξησης ωραρίου που δημιουργεί η συμπλήρωση ωραρίου, σε καμία περίπτωση 24 ώρες σε ένα σχολείο δεν εξισώνονται με 24 ώρες σε δύο ή τρία

όταν δεν καταλαβαίνει η διεύθυνση (επειδή δεν βρέθηκε ποτέ στην θέση σου) πηγαίνεις στην διεύθυνση πρωτοβάθμιας/δευτεροβάθμιας και αν και εκεί δεν καταλαβαίνουν συνεχίζεις αναλόγως είτε στην περιφερειακή διεύθυνση είτε σε συνδικαλιστικό σύλλογο είτε σε δικηγόρο,  εφόσον πιστεύεις ότι έχεις δίκιο φυσικά

2
γνωρίζει κανείς τι προβλέπεται για τη δημοσίευση προσωπικών δεδομένων από την υπηρεσία?

από το υπουργείο, μέχρι τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και τα σχολεία, πέρα από τις αποφάσεις που αναρτώνται στη διαύγεια, νομιμοποιείται η υπηρεσία να δημοσιοποιεί όλα τα μόρια των υπηρεσιακών μεταβολών και τα στοιχεία που συνοδεύουν τα μόρια και να τα κάνει διαθέσιμα στο πανελλήνιο? Γιατί πρέπει όλες οι τοποθετήσεις και διαθέσεις όλων των ειδικοτήτων να είναι προσβάσιμες από όλους είτε έχουν σχέση με την εκπαίδευση είτε όχι? Και τι γίνεται με τις ιστοσελίδες των σχολείων, σε τι εξυπηρετεί η δημοσίευση του ονοματεπώνυμου, προσωπικού email (!), ενίοτε και κάποιας αναμνηστικής φωτογραφίας σχεδόν πάντα χωρίς καμία απολύτως άδεια? Γιατί πρέπει να είναι εκ των προτέρων διαθέσιμα αυτά τα στοιχεία όταν εκ της θέσης εργασίας το «κοινό» που μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσει με κάποιο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό είναι πολύ περιορισμένο?

υπάρχει υπεύθυνος gdpr σε κάθε διεύθυνση ή βρίσκονται όλοι κάτω από την ομπρέλα του υπουργείου?

3
Για να ρίξουμε τον 3848 και τον γραπτό ΑΣΕΠ και στους δρόμους βγήκαμε και οργανωμένα κινηθηκαμε, έτσι ώστε ο πιο "δημοφιλής" νόμος να πάει στον κάλαθο των αχρήστων χωρίς καν να προλάβει να εφαρμοστεί.
Και αν χρειαστεί αυτό θα ξαναγίνει και θα ξαναγίνει μέχρι να ξεριζωθεί η άθλια λογική του γραπτού ΑΣΕΠ: Ο θάνατος σου, η ζωή μου.

πότε έγιναν αυτές οι μαζικές απεργίες και πορείες με βασικό αίτημα τη μη διεξαγωγή γραπτού;

γραπτός ασεπ έγινε μια χαρά και το 2003 και το 2005 και το 2008 (άσχετα ποιοι διορίστηκαν από του 2008 πόσα χρόνια μετά και με ποια σειρά και με ποιο τρόπο), από το 2010 και μετά απλά δεν γίνονταν προσλήψεις εξού και δεν υπήρχε λόγος να γίνει γραπτός διαγωνισμός, μετά οι προϋπηρεσίες που είχαν μαζευτεί ήταν τόσο μεγάλες που ο αμιγώς γραπτός θα δημιουργούσε μεγάλες στρεβλώσεις και λίγο οι εκλογές που σ’ αυτή τη χώρα πάντα είναι κοντά, λίγο τα πανεπιστήμια και οι καθηγητάδες που είδαν ότι βρήκαν ένα εύκολο επιπλέον έσοδο φτάσαμε στην προϋπηρεσία με αυξημένα προσόντα

4
τι να σου πω αυτά πρέπει να είσαι από μέσα για να τα ξέρεις αλλιώς κάνεις εικασίες και περιμένεις να κρίνεις εκ του αποτελέσματος, όπως και να ‘χει θα φανεί,

αυτό με τους καθηγητές αν δεν κάνω λάθος ξεκίνησε από ένα άρθρο του Λακασά (γνωστός από εποχής μνημονίων ως κάτι σαν Προτοσάλτε της εκπαίδευσης) που με κάτι ιστορικές αναδρομές και λογικές ακροβασίες που δεν ανάγονται στις τρέχουσες συνθήκες έριξε το θέμα κατά παραγγελία για να ζυγίσουν οι παραγγέλλοντες αντιδράσεις, επίσης θα φανεί από το αποτέλεσμα

(πάντως προσωπικά είχα καλή εμπειρία από νηπιαγωγείο, ίσως ήταν η εξαίρεση)

5
το ένα είναι 4/θ και το άλλο 6/θ, σύμφωνα με την σελίδα της διεύθυνσης και εντάξει το 6/θ είναι ένα αλλά 4/θ έχει αρκετά,

το +2 ή +4 ώρες νηπιαγωγείο δεν είναι και τόσο θέμα γιατί λίγο πολύ στους περισσότερους αργά ή γρήγορα κληρώνει και το περιμένουν, και υπάρχουν και οι αμω με 14 ώρες υποχρεωτικά νηπιαγωγείο που έτσι κι αλλιώς δεν έχουν άποψη οπότε δεν νομίζω ότι αυτό ήταν το πρόβλημα

το βασικό θέμα είναι ότι έγινε για πρώτη φορά ever σύσταση οργανικής μη ΠΕ60 σε νηπιαγωγείο, και μόνο τυχαία δεν έγινε

6
δεν ξέρω πώς και πού πάτησαν αλλά έγινε κι αυτό σε δύο νηπιαγωγεία,
υποψιάζομαι ότι είναι η αρχή μιας μεγαλύτερης και ευρύτερης κινητικότητας προς το νηπιαγωγείο
(και να σκεφτεί κανείς ότι όταν ο Κουκοδήμος ως υφυπουργός το όχι και τόσο μακρινό 2014 πρότεινε να μπούνε γυμναστές στα νηπιαγωγεία εξαναγκάστηκε σε παραίτηση αυθημερόν) 

7
σήμερα το απόγευμα τελειώνει η επεξεργασία για την ακαδημία Αθηνών, η τροπολογία για τη σύσταση (που νομίζω ότι μπορεί να έρθει μέχρι και την ημέρα της ψήφισης) θα έχει και την αναλυτική κατανομή ανά περιοχή/ανά σχολείο ή θέλει κι άλλο μαγείρεμα για να δέσει;       

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024
« στις: Ιουλίου 03, 2024, 10:00:13 am »
επειδή ξέρουμε σε ποια χώρα ζούμε, και χωρίς να θέλω να στερήσω την ελπίδα και την προσδοκία κανενός, μπορεί κάποιο να μου λύσει μερικές απορίες;
αυτό το σχέδιο μετατροπής των πιστώσεων αναπληρωτών σε μόνιμες θέσεις είναι κάποια θεία επιφοίτηση που προέκυψε ξαφνικά; υπήρχαν σκέψεις εφαρμογής της και παλιότερα αλλά απορρίφθηκε για κάποιο λόγο; και τέλος πάντων αφού ήταν τόσο εύκολο γιατί δεν το κάνανε τόσα χρόνια; ο μειωμένος αριθμός αναπληρωτών κρατικής χρηματοδότησης (ας πούμε κατά περίπου 1/4) θα αντισταθμιστεί με αυξήσεις στις πιστώσεις μέσω ΕΣΠΑ;

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διάθεση
« στις: Ιουνίου 17, 2024, 08:18:38 pm »
αναλογικά, λέμε

...
ο υπολογισμός των μορίων δυσμενών συνθηκών γίνεται πολλαπλασιάζοντας τα μόρια του σχολείου επί (τις μέρες που πήγαινες κάθε εβδομάδα δια πέντε) επί (τους μήνες που δούλεψες δια δώδεκα)

π.χ. αν δούλεψες 7 μήνες και πήγαινες σε ένα σχολείο με 3 μόρια 2 μέρες την εβδομάδα και σε ένα με 4 μόρια 3 φορές την εβδομάδα

τα μόρια δυσμενών συνθηκών της χρονιάς είναι 3*(2/5)*(7/12) + 4*(3/5)*(7/12) = 3*0,4*0,58 + 4*0,6*0,58 = 0,69 + 1,39 = 2,08

οι 15 μέρες θεωρούνται ένας μήνας, οι δεκατέσσερεις νομίζω χάνονται, με επιφύλαξη αυτό το τελευταίο   

αν μία μέρα πηγαίνεις σε δύο σχολεία παίρνεις τα μόρια του σχολείου με τα περισσότερα

βασικά τα λέει όλα στην εγκύκλιο των μεταθέσεων

10
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Διάθεση
« στις: Ιουνίου 17, 2024, 12:50:39 pm »
αναλογικά

11
α) ρίξε μία ματιά στα spam,
β) ούτως ή άλλως τα ποσά στη δήλωση είναι προσυμπληρωμένα,
γ) μπες στην ενιαία αρχή πληρωμής, δεν βλέπω να έχει την ετήσια αλλά έχει όλες τις άλλες, κάνε μία πρόσθεση και voila

12
έαρ μπι ν' μπι θέλει να το δώσει?

13
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Μαΐου 27, 2024, 12:16:59 am »
αν και δεν έχω καμία σχέση με τα της δευτεροβάθμιας,

α) η διαπίστωση της παραβίασης γίνεται με την δημοσιοποίηση/ανάρτηση/αποστολή του υλικού, ή τη μαρτυρία αυτού/αυτών στον οποίο  έδειξε το υλικό (μία όμως μαρτυρία από μόνη της δεν είναι ισχυρή απόδειξη),  προφανώς δεν θα ψάξεις όλο το ίντερνετ, συνήθως οι συμμαθητές του/της και/ή άλλο θιγόμενο μέρος μπορούν να σας κατευθύνουν πού να βρείτε την ανάρτηση εφόσον έγινε, εγώ προσωπικά ούτε καν θα ακουμπούσα κινητό μαθητή ακόμη και αν το επέτρεπε ρητά ο νόμος,

β) ευαίσθητο προσωπικό δεδομένο είναι επί της ουσίας σχεδόν κάθε πληροφορία που μοιράζεται για το άτομο από άλλον χωρίς την έγκρισή του, όταν μιλάμε για φωτό/βίντεο είναι νομίζω ο,τιδήποτε ταυτοποιεί ή επιτρέπει έμμεσα την ταυτοποίηση του παιδιού (ή όχι παιδιού) στο χώρο και στο χρόνο, τώρα αν τυχαίνει να αποκαλύπτει και θρησκευτικές, πολιτικές, σεξουαλικές κτλ πληροφορίες σίγουρα γίνεται χειρότερο 

γ) δεύτερη ποινή για το ίδιο παράπτωμα από τον ίδιο «θεσμό» δεν φαίνεται λογική αλλά ίσως μπορεί να γίνει με την αιτιολογία της διόρθωσης της αρχικής προς τα πάνω ή προς τα κάτω λόγω προσθήκης νέων ενδεχομένως στοιχείων ή αιτιολογημένης καταφανώς λανθασμένης αρχικής εκτίμησης ή μη τήρησης της νόμιμης διαδικασίας κατά την επιβολή της πρώτης ή βάλεδενξερωγωτιάλλο και σε εύλογο χρονικό διάστημα μετά από αυτή, δεν θα ήταν όμως παράξενο να επιβληθούν δύο ποινές, μία από το σχολείο και μία από το δικαστήριο   

οι περιφερειακές διευθύνσεις έχουν ολόκληρο team από νομικούς συμβούλους, κανονικά θα έπρεπε και να είναι εύκολη η πρόσβαση των σχολείων για νομικές απορίες, ίσως θα άξιζε το κόπο να κάνετε μία προσπάθεια αν και δεν θα περίμενα πολλά πράγματα 

έτσι όπως πηγαίνει το πράγμα στο τέλος κάθε σχολείο θα έχει ένα γραφείο νομικής υποστήριξης δίπλα ακριβώς στο γραφείο τύπου και δημοσίων σχέσεων

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαΐου 09, 2024, 11:53:47 am »
καθόλου κακεντρεχές το σχόλιο, είναι κοινή λογική,
ακόμη και έτσι, πώς ζυγίζεται και πώς αξιολογείται το κάθε κριτήριο, πόση σύνθεση απόψεων είναι αρκετή, πόση ανάληψη πρωτοβουλιών επαρκεί, πώς μετρά (αυτός που θέλει να μετρήσει) πόσες καινοτόμες παρεμβάσεις του μένουν να κάνει για να διαπρέψει, πολύ απλά δεν γίνεται επειδή δεν ήταν ποτέ ο αυτός ο σκοπός
το φεκ τονίζει ότι η κρίση πρέπει να είναι δικαιολογημένη και τεκμηριωμένη, αυτό χωρίς μετρήσιμα και επαληθεύσιμα έστω με μια μικρή απόλυση τέλος πάντων κριτήρια δεν είναι αρκετό να στήσει ένα αξιόπιστο σύστημα αξιολόγησης
ο καθένας θα μπορεί να πιάνεται από όπου νομίζει και του αρέσει και να βάζει ό,τι χαρακτηρισμό θέλει για τους δικούς του λόγους (ή για λόγους ανωτέρας βίας) και εμείς θα συζητάμε αν καλύπτεται νομικά 

Σελίδες: 123 ... 47

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32816
  • Τελευταία: vmistegn
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179808
  • Σύνολο θεμάτων: 19443
  • Σε σύνδεση σήμερα: 484
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 246
Σύνολο: 252

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.