Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΑΝΝΑΒΤ

Σελίδες: 123 ... 28
1
Για να δείτε τους μήνες-μέρες προϋπηρεσίας μέχρι 30/6/2019 πηγαίνετε στον οπσυδ στην καρτέλα με τις προϋπηρεσίες και πατάτε εξαγωγή σε pdf.Εκεί φαίνονται αναλυτικά.Για την φετινή προϋπηρεσία ή την υπολογίζετε μόνοι σας ή με τηλ στη δευτεροβάθμια και σας την στέλνουν σε ηλεκτρονικό μήνυμα ή σας την λένε εκείνη την ώρα που πάτε την αίτηση.Προσωπικά μου το έστειλαν.

2
Στην αίτησή μας στο ΑΣΕΠ εκεί που λεει Πιστοποιημένη επιμόρφωση ΑΕΙ διάρκειας τουλάχιστον 300 ωρών, εννοεί και την 12μηνη παιδαγωγική κατάρτηση που δίνουν οι καθηγητικές σχολές και άρα θα πρέπει να βάλουμε ΝΑΙ;
Όχι.Την παιδαγωγική κατάρτιση την έχει πιο κάτω.Εκεί μόνο αν έχεις σεμινάριο βάζεις ναι.

3
Με ποιο τρόπο αυτό το post είναι χρήσιμο/ενδιαφέρον για τους υπόλοιπους εδώ μέσα πέραν του οικογενειακού σας περιβάλλοντος; Οκ, ίσως και να εργαστείτε, μπράβο ;D
Είναι ίσως ένα ενθαρρυντικό μήνυμα για κάποιους που ή τους πέρασε το σύστημα επειδή δεν δήλωσαν όλη την Ελλάδα ή είναι ψηλά στους εναπομείναντες και θα δουλεύουν από του χρόνου σπίτι τους.

4
Από κ.Βούγια: Οι διορισμοί ΕΕΠ/ΕΒΠ είναι προς υπογραφή.Αν όχι σήμερα αργά,αύριο θα έχουν ανακοινωθεί.

5
Δεν δικαιολογείται ούτε εκλογικεύεται τόση συσσωρευμένη επιθετικότητα και  τόσο μίσος για πρόσωπα και πράγματα (όπως απειλές, ψυχολογική βία βανδαλισμοί, καταστροφές κλπ). Κάθε σύλλογος ας λαμβάνει τις απαραίτητες παιδαγωγικές αποφάσεις και ας πράττει ανάλογα, στηρίζοντας ο ένας τον άλλον.

Δεν έχουμε όλοι ειδικευθεί στην ψυχολογία της τάξης, ούτε υπάρχουν  ψυχολόγοι στα σχολεία (θα έπρεπε να το απαιτήσουμε) και έτσι είναι αδύνατο να χειριστούμε σοβαρά περιστατικά σε ατομικό επίπεδο, μόνοι μας.
Ακριβώς..

6
Δεν ξέρω αν μπορεί να αλλάξει ο χαρακτήρας ενός εφήβου σχεδόν ενήλικα.Ο χαρακτήρας του ανθρώπου χτίζεται απο πολύ νωρίς,μετά χάνεται η μπάλα. Οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, η συμπεριφορά τους απέναντί μας αλλάζει ανάλογα με το τι νοιώθουν για εμάς γι αυτό αν ένα παιδί έχει μεγαλώσει σε άσχημο οικογενειακό περιβάλλον, με παραμέληση αδιαφορία και χωρίς όρια είναι πολύ δύσκολο να βγάλει τον "καλό" του χαρακτήρα προς τα έξω.Εκεί έρχεται ο ρόλος του δασκάλου-καθηγητή-"σχολικού γονέα".Αναρωτιέμαι αν το παιδί αυτό είναι έτσι και με άλλους καθηγητές γιατί αν συμπεριφέρεται έτσι σε μία συγκεκριμένη καθηγήτρια τότε ίσως πρέπει να υπάρξει διάλογος μεταξύ τους,να τον προσεγγίσει αλλιώς,να καλέσει ψυχολόγο ή να κάνει και η ίδια την ψυχολόγο γενικά να κερδίσει το σεβασμό του αν μπορεί να γίνει και αυτό.Εγώ τουλάχιστον έτσι θα έκανα αρχικά.Δυστυχώς συμβαίνουν τέτοια περιστατικά και τι γίνεται;Μια αποβολή.Δηλαδή άλλη μια απόρριψη προς το παιδί.Ίσως αν έδειχναν ενδιαφέρον μαζί του να ήταν αλλιώς τα πράγματα.

7
Το πρόβλημα είναι γενικότερο παιδιά. Από που να το πιάσεις...
Ακριβώς...

8
Εκτός σχολικής μονάδας πρέπει να είναι και ο μαθητής και η καθηγήτρια.
Η άλφα συμπεριφορά υποδηλώνει αδυναμία τήρησης τάξης, εκτός αν εσύ θες το παιδί σου να κάνει μάθημα σε μια αίθουσα που όλοι περπατάνε και σουλατσαρουν γύρω γύρω βαφοντας τοιχους με τον καθηγητή αμετοχο να κάθεται στην έδρα.Δεν παίρνω το μέρος του μαθητή διότι γνωρίζω πολύ καλά τι συμβαίνει στο επαλ. Ας αποφασίσει το υπουργείο τι ακριβώς θέλει να πετύχει με τα επαλ
Πιστεύεις ότι αυτό το παιδί,έτσι όπως φώναζε και απειλούσε καθηγήτρια και διευθυντή μπορεί να μπει σε τάξη;

9
Δυστυχώς όλο το θέμα πηγάζει από την οικογένεια.Οι γονείς πρέπει να μαθαίνουν στα παιδιά να σέβονται πρώτα τον εαυτό τους και ύστερα τους άλλους.Δε ξέρω αλλά όσο περνούν τα χρόνια η κατάσταση χειροτερεύει.Δεν ειναι δυνατόν μωρά β δημοτικού να αναγκάζουν συμμαθήτριά τους να φιλήσει τουαλέτα και να μη γίνεται ΤΙΠΟΤΑ. Ορίστε μετά πως καταλήγουν,  να απειλούν και καθηγητές και να μην τους νοιάζει.Μόνο ντροπή για όλα αυτά που γίνονται στα σχολεία και δεν κάνει κανείς ΤΙΠΟΤΑ.

10
Να ξέρουμε 5 πράγματα γιατί αυτό μπορεί να τύχει στον καθένα.Πάντως μπράβο που διατήρησε την ψυχραιμία της.

11
Στη θέση της συναδέλφου τι θα κάνατε;

12
Αφού θα είναι ξένα κολέγια, ποιος λέει ότι θα μένουν στη χώρα τα λεφτά και όχι σε παράκτιους λογαριασμούς κλπ; Όχι ότι έχει σημασία σε ποιανού καπιτάλα μένουν τα λεφτά..
Το πρόβλημα με την επιχειρούμενη εξίσωση πτυχίων ΑΕΙ και κολεγίων είναι η πλάγια καταστρατήγηση του άρθρου 16 του Συντάγματος, η υποβάθμιση των πραγματικών πτυχίων και η είσοδος στην αγορά εργασίας σε ίδιες θέσεις πτυχιούχων χαμηλότερης ακαδημαϊκής ποιότητας.. τι ποιότητας δηλαδή, να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους: πτυχία αρπακόλα μηδενικής αξίας σε σύγκριση με τα πραγματικά των ΑΕΙ. Η κυβέρνηση της.. αριστείας!
https://www.google.com/amp/s/www.iefimerida.gr/news/460972/oi-pente-axones-tis-nd-gia-tin-paideia-mitsotakis-i-pio-simantiki-ependysi%3famp
"...Για αυτό και η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει την αναθεώρηση των παραγράφων του άρθρου 16 του Συντάγματος που αφορούν την ανώτατη εκπαίδευση..."
Απλά υλοποιεί ότι είχε πει και προεκλογικά.... :o

13
Ας διορίσουν αυτούς που θέλουν να τελειώνουμε.

Σελίδες: 123 ... 28

Pde.gr, © 2005 - 2020

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 29346
  • Τελευταία: Amanda24
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1009155
  • Σύνολο θεμάτων: 17380
  • Σε σύνδεση σήμερα: 219
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 179
Σύνολο: 201

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.