Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Diorisimus

Σελίδες: 12
1
Κάπου έχει χαθεί η μπάλα... σοβαρά όμως έτσι????? μιλάμε για προσλήψεις σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό τομέα όπως είναι αυτός της εκπαίδευσης, με χειρισμό δύσκολων καταστάσεων και τολμάνε κάποιοι να λένε ότι τα παιδιά μπορεί να είναι προσόν????? και ότι το να είσαι γονιός είναι δύσκολη υπόθεση??? ΜΑ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ  με επιλογή εκπαιδευτικών??? άντε πιά, έχουμε καταργήσει την κοινή λογική και μιλάμε κατά πως μας συμφέρει... άντε... μία ζωή σ' αυτή τη χώρα η ανοησία έχει την πρώτη θέση... γι' αυτό και όποιος μπορεί την εγκαταλείπει... πείτε τα έξω αυτά και θα φάτε χοντρή κοροϊδία...

Στο θέμα για την επιλογή των εκπαιδευτικών και αν τα τέκνα πρέπει να είναι ή όχι κριτήρια, αν και γονέας θα συμφωνήσω ότι δεν θα έπρεπε να είναι κριτήριο για επιλογή αρχικά, αλλά ύστερα ίσως για μια ευνοϊκότερη τοποθέτηση. Για τα υπόλοιπα που λέτε βέβαια θα σας πω να βγάλετε τα αποθημένα σας ελεύθερα, χωρίς όμως να προσβάλετε ή να χαρακτηρίζετε αδιακρίτως τον οποιοδήποτε.

2
@zoek : Τα παιδιά τα κάνουμε γιατί τα θέλουμε. Όχι για τα μόρια ή για να διοριστούμε. Ντροπή και λυπάμαι όποιον σκέφτεται έτσι. Και ντροπή σου που κατακρίνεις ως ευθυνόφοβους όποιος δε θέλει ή δεν ΜΠΟΡΕΙ να κάνει παιδί. Λίγη ανθρωπιά δε βλάπτει.

Καλό θα ήταν να σκεφτείς τι έγραψες εσύ νωρίτερα γιατί η ειρωνεία μπορεί να πυροδοτήσει αντιδράσεις. Και μένα σαν γονέα με προσβάλει η ειρωνεία σου, ακριβώς διότι το να είσαι γονέας είναι εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση. Σχετικά με τη σκέψη για έξτρα μοριοδότηση στους γονείς, έχω να καταθέσω απλά μια εμπειρία μου. Πριν αποκτήσω παιδιά έβγαλα μεταπτυχιακό πρόγραμμα με αρκετές απαιτήσεις, κάνοντας ιδιαίτερα και παράλληλα είχα και σταθερή πρωινή εργασία. Με δύο παιδιά αυτή τη στιγμή προσπαθώ να τελειώσω το δεύτερο μεταπτυχιακό μου, αλλά όπως βλέπω θα αναστείλω τη φοίτησή μου, διότι οι απαιτήσεις του να μεγαλώνεις παιδιά (ειδικά αν είναι και μικρά) είναι τεράστιες. Πού θέλω να καταλήξω; Θεωρώ λογικό άνθρωποι που έχουν παιδιά να έχουν μπόνους. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί με παιδιά που δεν έχουν κάποιον μεταπτυχιακό τίτλο, ακριβώς γιατί δεν είχαν τον χρόνο. Αυτούς τι θα τους πούμε να κάνουνε δηλαδή;

3
Μακάρι να βγει μετά τα χριστούγεννα, δε τη παλεύω να ξανά αλλάξουμε πρόγραμμα στο σχολείο.

Ατυχέστατο σχόλιο, συνοδευόμενο και από το ''μακάρι''. Για να καταλάβεις, ''εύχεσαι'' να μην διοριστούν άμεσα συνάδελφοι για να μην σου αλλάξουν εσένα ξανά το πρόγραμμα, ενώ μπορεί να περιμένει κόσμος να διοριστεί για να έχει να ταΐσει τα παιδιά του (και δεν είναι υπερβολή αυτό).

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αναπληρωτές 2021-2022
« στις: Αυγούστου 27, 2021, 12:47:19 am »
Μέσα στην αναμονή, μια και δεν έχω λάβει ακόμα το περιβόητο sms, είπα να μπω στον ΟΠΣΥΔ να δω το τηλέφωνο επικοινωνίας που έχω καταχωρήσει. Στο τηλέφωνο επικοινωνίας λοιπόν, έχω το σταθερό μου, ενώ υπάρχει και το κινητό μου τηλέφωνο στο παρακάτω πεδίο. Μπορεί να μας πει κάποιος που έλαβε sms αν στο τηλέφωνο επικοινωνίας καταχώρησε σταθερό ή κινητό, για να ξέρουμε αν πρέπει να ελπίζουμε ακόμη;

6
Θεωρείτε γενικά ότι ένα τέτοιο μεταπτυχιακό έχει να δώσει εφόδια σε ´εναν εκπαιδευτικό; Και αν γενικά θα του φανεί χρήσιμο;

Σίγουρα ένα μεταπτυχιακό, εφόσον είναι καλό, θα σου δώσει εφόδια. Γενικά ρίξε μια ματιά στα προγράμματα σπουδών πριν κάνεις κάποια αίτηση, ώστε να δεις ποιο σε καλύπτει ως προς τους στόχους σου. Από την άλλη, όπως σωστά ανέφερε και η Δάφνη87, σε έναν κορεσμένο κλάδο με ελάχιστους μόνιμους διορισμούς, όπως αυτός των φιλολόγων, θα ήταν καλύτερο να έκανες δεύτερο πτυχίο. Εγώ προσωπικά, όπως σου έγραψα και λίγες μέρες πριν, αποφάσισα να κάνω μεταπτυχιακό σε έναν εντελώς διαφορετικό κλάδο για να έχω εναλλακτική σε περίπτωση που εγκαταλείψω οριστικά το όνειρο του διορισμού. Όντας 32 και με οικογένεια, αυτό ήταν το περισσότερο που θα μπορούσα να κάνω. Αν ήμουν νεότερος σίγουρα θα εξέταζα σοβαρά την επιλογή του δεύτερου πτυχίου.

7
Κανένας άποψη περί του ζητήματος;;;
Όπως ρώτησαν και προηγουμένως, παίζει ρόλο ποια είναι η ειδικότητά σου.
Εγώ, για παράδειγμα, είμαι ΠΕ02 (Φιλόλογος). Λόγω του ότι η ειδικότητά μου είναι πολυπληθής, με περιορισμένες προοπτικές
 έκανα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και άνοιξα ακόμα μια ''πόρτα'' στην εκπαίδευση. Επειδή όμως κανένας δεν εγγυάται διορισμό απλά κάνοντας μεταπτυχιακό, αποφάσισα να κάνω ένα δεύτερο μεταπτυχιακό σε άλλο κλάδο για να ανοίξω μια διαφορετική ''πόρτα'' και αυτό το διάστημα ολοκληρώνω το Μ

8
;
 Καλησπέρα! Κι εγώ επέλεξα για Α΄ εξάμηνο 512,521,552 και μου φαίνονται πολλά! Είναι καλή η επιλογή μαθημάτων;

Καλημέρα.
Το 512 είναι έρευνα και κατά την άποψή μου γενικά τα μαθήματα έρευνας μπορούν να συνδυαστούν με ακόμη δύο μαθήματα. Τώρα για το 521, υπάρχουν οι εβδομαδιαίες δραστηριότητες που προκύπτουν από την ύλη του βασικού συγγράμματος και δύο εργασίες εξαμήνου. Το 552 το είχα επιλέξει κι εγώ και αυτό που θυμάμαι ότι με ζόρισε λιγάκι ήταν η τελική εργασία που αφορούσε στην προσβασιμότητα του παγκόσμιου ιστού και έπρεπε να γίνει πολύπλευρη προσέγγισή της.
Νομίζω ότι συνολικά σαν επιλογή μαθημάτων είναι καλή, απλά σε κάποιες περιόδους του εξαμήνου θα υπάρχει λίγη πίεση προκειμένου να ανταπεξέλθεις σε όλες τις δραστηριότητες και των τριών μαθημάτων. Αν έχεις πρόγραμμα μην ανησυχείς.
Καλή αρχή!

9
Ποτε θα ξεκινησουν οι τηλεδιασκεψεις?Εχω παρει μονο το 521 κι εχει πολλη διαβασμα.ΟΣΟΙ εχουν παρει 3 μαθηματα πως τα καταφερνουν?
3 μαθήματα το ίδιο εξάμηνο είναι εξαντλητικό μεν, αλλά μπορείς να το καταφέρεις αν επιλέξεις λιγότερο απαιτητικά μαθήματα. Εγώ είχα επιλέξει σε ένα εξάμηνο το 521, το 510 (έρευνα) και το 501 (ψυχολογικές διαστάσεις στην εκπαίδευση). Αν για παράδειγμα συνδυάσεις το 521 με το 529 που έχουν και κοινό βασικό σύγγραμμα, τότε μπορείς να ανταπεξέλθεις. Το 510 έχει πιο ''χαλαρές'' εβδομαδιαίες δραστηριότητες και η τελική εργασία είναι έρευνα της επιλογής σου (ποιοτική-ποσοτική), οπότε κι αυτό μπορεί να συνδυαστεί με το 521 που επέλεξες, χωρίς ιδιαίτερη πίεση.
Ελπίζω να βοήθησα!

10
Καλημέρα συνάδελφοι!
Καμιά πληροφορία για τα μαθήματα 510 και 552;

Το 510 ασχολείται με την εκπαιδευτική έρευνα. Μαθαίνεις στην ουσία όλα τα στάδιά της και οι εβδομαδιαίες δραστηριότητες επικεντρώνονται ακριβώς σε αυτά τα στάδια. Στο τέλος του εξαμήνου η τελική εργασία είναι έρευνα επιλογής δικής σου, δηλαδή είτε ποσοτική είτε ποιοτική.

11
,

Διακρίνω την εμπάθειά σου αγαπητέ, προς μια χώρα την οποία επέλεξες να ζεις. Αν λάβουμε υπ`όψιν μάλιστα και το ότι τα περισσότερα μηνύματά σου είναι αφιερωμένα σε αυτή τη διαρκή υποτίμηση και ισοπέδωση τότε μιλάμε πλέον για εμμονή και όπου υπάρχει εμμονή δεν υπάρχει αντικειμενικότητα παρά μόνο ανάξιοι λόγου χαρακτηρισμοί.
Το ίδιο ισχύει και για τους ντόπιους που συναναστρέφεσαι (παντού υπάρχουν αυτοί που υπεροπτικά αντιμετωπίζουν τα πάντα επικριτικά) στους οποίους θα συνιστούσα κι εγώ ως ντόπιος, ΑΝ γνωρίζουν κάτι να προσφύγουν στη δικαιοσύνη η οποία στέκεται ακόμα στο ύψος της!


Προς Θεού δεν είμαι εμπαθής με τη χώρα και ούτε είμαι εμμονικός με αυτό. Κατέθεσα τη γνώμη μου σε παλαιότερα μηνύματά μου και έτσι έκανα και τώρα. Δεν μηδένισα την Κύπρο, απλά έχοντας εμπειρίες πλέον και στις δύο χώρες, δεν μπορώ να δεχτώ  ότι το ελληνικό σύστημα είναι το ''κακό'' και όλα τα υπόλοιπα τα ιδεατά. Εκεί ακριβώς σχολίασα, καταθέτοντας την εμπειρία μου και γι αυτό ενδεχομένως το ύφος μου να ήταν καυστικό. Ελπίζω τώρα να ξεκαθάρισαν οι προθέσεις μου.

12
Στην Κύπρο συνάδελφε, υπάρχει κράτος και εκπαιδευτικό σύστημα.
Στην Ελλάδα υπάρχει πελατειακό κράτος και συναλλαγές των υπουργών παιδείας με τις διάφορες ομάδες και υποομάδες εκπαιδευτικών.
Καμία σχέση με την Κύπρο και καμία πιθανότητα να αλλάξει τίποτα στην Ελλάδα.

Τι υπάρχει στην Κύπρο;
Αγαπητή, θα συμφωνήσω με την πρότασή σου για την Ελλάδα, αλλά σχετικά με την Κύπρο, το πελατειακό κράτος είναι ο ορισμός. Τους ζω εδώ και κάποια χρόνια και έχω ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει.
Συμμετείχα σε σχετική συζήτηση με ντόπιους και όταν εξέφρασα την έκπληξή μου για το πόσο εξόφθαλμα γίνονται όλα αυτά, έλαβα πληρωμένη απάντηση: ''Εμείς εδώ είμαστε μικρός τόπος, γνωριζόμαστε και έχουμε και συγγένειες. Είναι συνηθισμένα αυτά στην Κύπρο.''
Όσο ''σάπιο'' κι αν είναι το ελληνικό σύστημα, στα μάτια των Ελλαδιτών που ζούμε στην Κύπρο, αυτό το πράγμα που περιέγραψα προηγουμένως είναι αισχρό.

13
Γραπτός διαγωνισμός ελληνικού δημοσίου δεν υπήρξε ποτέ αδιάβλητος....
Εντωμεταξύ, κανείς από εμάς δεν ξεσηκώνεται... αμάσητα τα καταπίνουμε όλα, γιατί κάποιοι πάντα θα βολεύονται.
Άθλιοι όλοι...

Στον γραπτό διαγωνισμό για την κατάρτιση πινάκων στην Κύπρο, διέρρευσαν τα θέματα μισή ώρα πριν την έναρξη των εξετάσεων.  Εγώ σε αυτό αναφέρθηκα, κάτι που είναι πραγματικό γεγονός. Υποθετικά μπορούμε να αμφισβητήσουμε και το αδιάβλητο του δικού μας ΑΣΕΠ. Στο ότι κανείς μας δεν ξεσηκώνεται με όλα όσα συμβαίνουν ανά τα χρόνια, συμφωνώ και επαυξάνω.

14
Είναι σικέ της Κύπρου; Αυτό πρώτη φορά τ' ακούω.

Εδώ σικέ ήταν ο γραπτός διαγωνισμός για τους διορισμούς. Γυναίκα βαθμολογητή συμμετείχε στις εξετάσεις.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32784
  • Τελευταία: klou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178488
  • Σύνολο θεμάτων: 19413
  • Σε σύνδεση σήμερα: 644
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 501

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.