Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - gf

Σελίδες: 1
1
Α/θμια / Ερώτηση για μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής.
« στις: Δεκέμβριος 28, 2021, 02:25:20 μμ »
Μεταφέρω εδώ ερώτηση που μου έγινε από γνωστή οικογένεια, μήπως μπορεί να απαντηθεί από τα μέλη της κοινότητας:
Απόφοιτος μη παιδαγωγικού τμήματος (Κοινωνική Ανθρωπολογία) εάν ολοκληρώσει μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, έχει δικαίωμα με τα έως τώρα ισχύοντα να ενταχθεί στους πίνακες ειδικής;
Αν ναι θα χρειαστεί παιδαγωγική επάρκεια ή την εξασφαλίζει το μεταπτυχιακό;

Ευχαριστώ.

2
Διάβασα εδώ το σχετικό άρθρο και ακόμη δεν μπορώ να χωνέψω πόσο αλλοιωμένη εικόνα υπάρχει και αναπαράγεται για τον εκπαιδευτικό.
12 στη Φυσική Κατεύθυνσης γιατί ο μαθητής ...καπνίζει

Πηγή: www.lifo.gr

3
Μεταφέρω το ερώτημα συναδέλφου ΠΕ04 που είναι άριστος γνωστης χρήσης αλλά και προγραμματισμού, με τι τρόπο θα μπορούσε να πιστοποιήσει τη γνώση του, πέρα από την επιμόρφωση ΤΠΕ στην οποία δεν έχει συμμετάσχει.

4
Πρόσφατα συνεργάστηκα με το δημιουργό του Coursebook για τη μετάφραση της εφαρμογής στη γλώσσα μας και την προσαρμογή της στα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα.
Πρόκειται για μια εφαρμογή για android smartphones με την οποία ο εκπαιδευτικός μπορεί σε καθημερινή βάση να καταχωρίζει βαθμούς, παρατηρήσεις και σχόλια για τους μαθητές του και να τα ανασύρει ανά πάσα στιγμή, όπως και το εβδομαδιαίο του πρόγραμμα.
Ο developer είναι Γερμανός εκπαιδευτικός και έδειξε μεγάλη προθυμία για τις τροποποιήσεις που χρειάστηκαν, όπως πχ η 20βάθμια κλίμακα.
Προσωπικά με έχει βολέψει πάρα πολύ, καθώς χρησιμοποιούσα αντίστοιχη εφαρμογή που είχα φτιάξει ο ίδιος για windows mobile, και μου έλειπε στο android.
Τα στοιχεία των παιδιών μπορουν να εισαχθούν από τον η/υ σας.
Το προτείνω προς δοκιμή.

5
...σύμφωνα με τροπολογία που κατέθεσε η Δ.
το άρθρο του in.gr
Μια εξέλιξη που μάλλον δεν θα αρέσει καθόλου στους φροντιστηριούχους, αλλά και που δείχνει το σχεδιασμό για την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της παιδείας...

6
Μερικοί φίλοι και εγώ υλοποιήσαμε μια ιδέα των θυγατέρων μας και προέκυψε το http://www.lefkomata.gr ένα site που τα κορίτσια μπορούν να δημιουργούν το ψηφιακό αντίστοιχο ενός παραδοσιακού λευκώματος και οι φίλες τους να το συμπληρώνουν.
Στην ουσία κάθε λεύκωμα υλοποιείται με ένα ιστολόγιο wordpress όπου τα άρθρα αντιστοιχούν στις ερωτήσεις του λευκώματος και τα σχόλια στις απαντήσεις.
Η πρόσβαση, τόσο για ανάγνωση, όσο και για απαντήσεις είναι ελεγχόμενη, και εξ' ορισμού επιτρέπεται μόνο σε μέλη που προσκαλεί ο δημιουργός του λευκώματος.
Το αναφέρω εδώ γιατί πιστεύω ότι θα ενδιέφερε αρκετές από τις μαθήτριες σας (της κατάλληλης ηλικίας  - και μαθητές ίσως;) αλλά και γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη διδακτική πρακτική προς διάφορες κατευθύνσεις:
- χρήση ιστολογίου και περιβάλλοντος διαχείρισής του
- συζήτηση παραδοσιακό vs ψηφιακό/διαδικτυακό
- θέματα ιδιωτικότητας, προσωπικών δεδομένων κ.λπ.


7
Σύμφωνα με δελτίο τύπου της εταιρίας ALTASOFT που εστάλη στο σχολείο μου, το ΣΥΝΕΧΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ που μέχρι τώρα κυκλοφορούσε σε συνδρομητική βἀση,  προσφέρεται με ελεύθερη για εκπαιδευτικούς online πρόσβαση στη διεύθυνση:
http://www.shae.gr




8
Αναδημοσίευση από τα Νέα:

Με τον δικό τους φορητό υπολογιστή, τον οποίο θα προμηθεύονται δωρεάν ή με πολύ μεγάλη  έκπτωση, θα διαβαίνουν την πόρτα του γυμνασίου όλοι οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, πιθανότατα  από τη νέα σχολική χρονιά που αρχίζει το ερχόμενο φθινόπωρο.

Αυτό προβλέπει σχέδιο της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού, το οποίο έχει ήδη ολοκληρωθεί και εντός της ερχόμενης εβδομάδας πρόκειται να κατατεθεί προς έγκριση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, ώς το φθινόπωρο πρόκειται να διατεθούν συνολικά περίπου 110.000 φορητοί υπολογιστές.

Οι διαδικασίες απόκτησης των φορητών υπολογιστών, εξηγούν οι εκπρόσωποι της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού, θα είναι εξαιρετικά απλές. Η συνολική δαπάνη έχει προϋπολογιστεί σε περίπου 80-90 εκατ. ευρώ, ποσό με το οποίο- εκτός των άλλων - θα τονωθεί η αγορά της πληροφορικής, ενώ παράλληλα θα αυξηθεί και η διείσδυση του γρήγορου Ίντερνετ. Η Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού εκτιμά ότι η απόκτηση του φορητού υπολογιστή από τους μαθητές της Α΄ τάξης του γυμνασίου θα γίνει πρακτικά χωρίς κόστος γι΄ αυτούς, καθώς η επιδότηση ανά υπολογιστή/μαθητή θα μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει ακόμα και τα 500 ευρώ. Ήδη, στην ελληνική αγορά διατίθενται φορητοί υπολογιστές σε τιμές αρκετά χαμηλότερες των 500 ευρώ.

Η διαδικασία για τη διανομή των υπολογιστών θα είναι παρόμοια με αυτή της δράσης «Δες την Ψηφιακά», μέσω της οποίας διατέθηκαν υπολογιστές σε περίπου 25.000 πρωτοετείς αριστούχους φοιτητές.

Η νέα πρωτοβουλία, επισημαίνει ο δρ Γιάννης Λάριος, ειδικός σύμβουλος της Ειδικής Γραμματείας Ψηφιακού Σχεδιασμού, αντιμετωπίζεται ήδη θετικά από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ η τελική έγκριση αναμένεται να δοθεί εντός του Απριλίου, μετά την υποβολή σχετικού φακέλου από τον ειδικό γραμματέα κ. Βασ. Ασημακόπουλο. Στη συνέχεια, τη σκυτάλη θα πάρει η αγορά λιανικής διάθεσης υπολογιστών, η οποία μέχρι το φθινόπωρο θα μπορέσει να φέρει εις πέρας το όλο εγχείρημα.

Πώς θα γίνει η διάθεση
Οι μαθητές που επιθυμούν να αποκτήσουν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή θα κληθούν αρχικά να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο σχολείο που πρόκειται να φοιτήσουν. Στη συνέχεια το υπουργείο Παιδείας, που θα είναι και ο φορέας υλοποίησης του έργου, αφού συγκεντρώσει τα στοιχεία όλων των ενδιαφερόμενων μαθητών της χώρας, σε συνεργασία με την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού, θα αποστείλει ταχυδρομικά στο σπίτι κάθε μαθητή ένα ειδικό εκπτωτικό κουπόνι με έναν προσωπικό κωδικό αριθμό. Κάθε δικαιούχος μαθητής, μετά την παραλαβή του κουπονιού, θα μπορεί να απευθύνεται σε όποιο κατάστημα επιθυμεί, για να αγοράσει τον φορητό υπολογιστή που θα επιλέξει. Η αξία του κουπονιού εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί γύρω στα 500- 550 ευρώ. Ωστόσο, το τελικό ύψος μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερο, καθώς αυτό θα εξαρτηθεί από τις διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Όσον αφορά τον τύπο του ηλεκτρονικού υπολογιστή που θα προμηθευτούν οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου, αυτός θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε φορητός, να έχει εξοπλισμό ασύρματης σύνδεσης με το Διαδίκτυο (θύρα Wi-Fi) και να διαθέτει επαρκή μνήμη και αποθηκευτικό χώρο. Επίσης, θα πρέπει να είναι εφοδιασμένος με σύγχρονο λειτουργικό σύστημα, εφαρμογές αναζήτησης και πλοήγησης στο Ίντερνετ, καθώς και με βασικές εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου.

9
Θα ήθελα να σας γνωρίσω το www.nogreeklish.gr, ένα site για τον περιορισμό της χρήσης greeklish στο δημόσιο γραπτό λόγο στο διαδίκτυο.
Ο επισκέπτης μπορεί να διαβάζει σχετικά άρθρα, να συζητά για το θέμα στο σχετικό φόρουμ και να βρίσκει υλικό προώθησης (γραφικά, banners κ.λπ.).
Πιστεύω πως το αντικείμενό του είναι πρωτίστως θέμα παιδείας, και σαν τέτοιο είναι άξιο αναφοράς και συζήτησης στο PDE καθώς και κάθε δυνατής προβολής.

Δείτε και το σύντομο κείμενο για το ρόλο του εκπαιδευτικού σχετικά με τα greeklish:

10
Ακολουθεί σχετική ανακοίνωση της Π.Ε.ΚΑ.Π.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ 

          Διευθύντρια σχολείου Θεσσαλονίκης στο οποίο ανήκει οργανικά και υπηρετεί συνάδελφος Πληροφορικής, έκανε αναφορά στο Γραφείο στο οποίο υπάγεται η σχολική μονάδα, με θέμα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα του.

Η Διευθύντρια θεωρεί πως είναι υποχρεωμένος να κάνει σχεδόν όλες τις γραμματειακές εργασίες στον υπολογιστή. Το περιεχόμενο της αναφοράς γνωστοποιήθηκε στον συνάδελφο μόνο προφορικά και σε συνεργασία με την αρμόδια ΕΛΜΕ συνέταξε και υπέβαλλε απαντητικό υπόμνημα.

Κατόπιν τούτου διατάχθηκε από την προϊσταμένη του Γραφείου προκαταρκτική εξέταση στην οποία κλήθηκε και εξετάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα σε Ενιαίο Λύκειο της Θεσσαλονίκης, μιας και έτερος διευθυντής σχολείου ανέλαβε να διενεργήσει την εξέταση.

Η ΠΕ.ΚΑ.Π (βλ. σχετική ανακοίνωση για τις μηχανο(γ)ραφικές εργασίες στα σχολεία) έχει διατυπώσει την άποψή της και στηρίζει τον συνάδελφο στα πλαίσια της αμοιβαίας κατανόησης, σεβασμού και αλληλεγγύης που οφείλει να διέπει τους συλλόγους διδασκόντων όσον αφορά στα καθήκοντά τους.

Ζητάμε τη μη συνέχιση της αντισυναδελφικής κλήσης σε διοικητική εξέταση και προειδοποιούμε πως σε περίπτωση περαιτέρω ενεργειών εις βάρος του συναδέλφου, θα προβούμε σε ονομαστικές καταγγελίες και όχι μόνο!

To ΔΣ της Π.Ε.ΚΑ.Π. Δ.Ε.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159609
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 403
Σύνολο: 406

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.