1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Πειραματικά Δημοτικά
« στις: Ιουνίου 21, 2024, 09:43:45 pm »
Παρατηρώ ότι δεν ενδιαφέρονται δασκαλοι να πάνε σε πειραματικα δημοτικά, οπου η εισαγωγη γινεται με κληρωση, ενώ υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από καθηγητές να πάνε σε προτυπα γυμνάσια, λύκεια όπου η εισαγωγή γίνεται με εξετάσεις.
Σκέφτομαι να κάνω αίτηση για θητεια σε δημοτικο, ωστόσο παρατηρώ από προηγούμενες χρονιές πινακες με 12 κενά δασκαλων ανά σχολείο, όσες δηλαδή οι τάξεις...και στους πίνακες επιτυχόντων ένας δύο ανά σχολείο, που το καθένα έχει 12 κενά. Δηλαδή περνάνε όλοι, ακόμα και με μηδενικά μόρια ή προσόντα. Αποτέλεσμα, να μένουν κενες θέσεις και να μπαίνουν αναγκαστικά αναπληρωτες.
Ποιες είναι οι αιτιες; Οι του υπουργείου δεν το βλέπουν το προβλημα; Τελικά οι εκπαιδευτικοι των πειραματικών δημοτικών δεν είναι αυξημένων προσόντων αλλά μπαίνουν τελευταία στιγμή αναπληρωτες με ελάχιστη εμπειρία ή ακόμα και με πρώτη φορά σε ταξη.
Έχει τόση πολλή δουλειά και απαιτήσεις; Τι φταίει για όλο αυτο; Να επαναλάβω ότι στη δευτεροβαθμια οι θέσεις αυτές ζητουνται από πολλούς καθηγητές.
Σκέφτομαι να κάνω αίτηση για θητεια σε δημοτικο, ωστόσο παρατηρώ από προηγούμενες χρονιές πινακες με 12 κενά δασκαλων ανά σχολείο, όσες δηλαδή οι τάξεις...και στους πίνακες επιτυχόντων ένας δύο ανά σχολείο, που το καθένα έχει 12 κενά. Δηλαδή περνάνε όλοι, ακόμα και με μηδενικά μόρια ή προσόντα. Αποτέλεσμα, να μένουν κενες θέσεις και να μπαίνουν αναγκαστικά αναπληρωτες.
Ποιες είναι οι αιτιες; Οι του υπουργείου δεν το βλέπουν το προβλημα; Τελικά οι εκπαιδευτικοι των πειραματικών δημοτικών δεν είναι αυξημένων προσόντων αλλά μπαίνουν τελευταία στιγμή αναπληρωτες με ελάχιστη εμπειρία ή ακόμα και με πρώτη φορά σε ταξη.
Έχει τόση πολλή δουλειά και απαιτήσεις; Τι φταίει για όλο αυτο; Να επαναλάβω ότι στη δευτεροβαθμια οι θέσεις αυτές ζητουνται από πολλούς καθηγητές.