Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - μυωπία

Σελίδες: 123 ... 23
1
Εμείς δεν είχαμε κανένα δηλωμένο θετικό τεστ, αλλά πολλοί μαθητές στη συζήτηση που κάναμε ανέφεραν ότι αυτό το μέτρο τους φαίνεται χαζό, ότι σιγά μην το κάναν όλοι, κ.λπ, κ.λπ. Κάποιοι άφηναν να εννοηθεί ότι δεν το έκαναν. Κάποιοι άλλοι έβγαζαν τη μάσκα και υποστήριζαν ότι αφού έκαναν το τεστ και βγήκε αρνητικό, δεν είχαμε λόγο να τους βγάλουμε έξω...

Εν τω μεταξύ, όντως δύο επίσημα βίντεο του Υπουργείου δείχνουν ότι παίρνουμε δείγμα με το πρόσωπο σε όρθια στάση, αντίθετα το τεστ που πήρα είχε οδηγίες ότι πρέπει να γείρουμε το κεφάλι πίσω και να πάρουμε έτσι το δείγμα βάζοντας τον στυλεό πιο βαθιά από τα ρουθούνια. Σε άλλο βίντεο που είδα έλεγε να μην γείρουμε σε καμιά περίπτωση το κεφάλι γιατί μπορεί να δημιουργήσουμε πρόβλημα τραυματισμού. Ωραία, κατά τα άλλα καλά! Μπορείτε νομίζω όλοι να καταλάβετε την αξιοπιστία των όποιων αποτελεσμάτων.

2

To test το κανουμε και μετα πετάμε  την συσκευασια και όλα τα μαραφετια; Δηλαδη δεν μένει κατι που να αποδεικνυει αν το έκακα ή οχι;;

Ακόμα και αν το κρατούσες, δεν θα μπορούσες να αποδείξεις το αποτέλεσμα γιατί μετά τα 15 λεπτά, όσο περνάει ο χρόνος αλλοιώνεται το αποτέλεσμα και δεν πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψη, έλεγε στις οδηγίες. ::)
Αναρωτιέμαι αν η πλατφόρμα θα αντέξει την κίνηση ή θα πέσει κ θα έχουμε άλλα ευτράπελα.

Δεν καταλαβαίνω επίσης τι εξυπηρετεί η πλατφόρμα. Αν υπήρχε στο τεστ κάποιος κωδικός που να διαφέρει αν ήταν θετικό ή αρνητικό ( δεν ξέρω καν αν θα ήταν τεχνικά εφικτό, έτσι το λέω), ας πούμε ότι θα είχε νόημα. Αλλά από τη στιγμή που απλα μπαίνεις κ δηλώνεις, προς τι αυτές οι επισημότητες με σχολική κάρτα κ ανοησθες; πράγματι είναι το ίδιο με απλή υπεύθυνη δήλωση. Λογικά το θέλουν για δικά τους στατιστικα αλλά κ πάλι φαίνεται περιττό από τη στιγμή που μιλάμε για μια παρωδια.


Κι εγώ αρχικά ήλπιζα ότι κάτι τέτοιο θα είχαν οργανώσει. Π.χ. να βλέπεις έναν κωδικό μετά τη διενέργεια του τεστ και να πρέπει να τον καταχωρίσεις στην πλατφόρμα για να μάθεις κι εσύ αν είσαι θετικός ή αρνητικός. Κάτι τέτοιο, θα διασφάλιζε και ότι έκανες το τεστ και το αποτέλεσμά του.
Τώρα η πλατφόρμα και η δήλωση γίνεται έτσι, για την αλητεία.
Δεδομένου ότι έχουμε Σάββατο βράδυ και η υπηρεσία για την κάρτα μαθητή δεν είναι ακόμα έτοιμη. Όταν το αφήνεις για τελευταία στιγμή και μάλιστα Κυριακή, τι μπορεί να πάει στραβά;  ::)

3
Κοντά 9000 έχουν πεθάνει στην Ελλάδα από covid και 1 από θρόμβωση που ίσως προκάλεσε το εμβόλιο.
Το να φοβάσαι το 1 και όχι το 9000 εμένα μου φαίνεται λίγο αστείο.

Υπάρχει καταρχάς ένα τεράστιο ηθικό ζήτημα. Άλλο να πεθάνει κάποιος από έναν ιό(ή από ένα δυστύχημα με το αυτοκίνητο που είπε και ο Τσιόδρας) και άλλο από ένα φαρμακευτικό σκεύασμα που έχει σκοπό να τον προσατεύσει.
Επίσης, είναι εντελώς διαφορετικό να πεθάνει κάποιος μεγάλης ηλικίας με σοβαρά υποκείμενα νοσήματα από κορωνοϊό από το να πεθάνει κάποιος νεότερος, υγιής από το εμβόλιο. Πέρα από τη συνωμοσιολολγία, έχουμε πλέον να αντιμετωπίσουμε και την ψευτοεπιστημονικότητα....

Κάθε άνθρωπος έχει το δικό του risk-benefit ratio. Στον έναν, το εμβόλιο covid μπορεί να είναι μονόδρομος, στον άλλο κίνδυνος άνευ ουσίας.

Μιλάω πάντα για τα εμβόλια covid και πάντα μετά από τις εξελίξεις που όλοι γνωρίζουμε. Σήμερα διάβαζα και για το εμβόλιο της Johnson:

https://www.kathimerini.gr/world/561324847/ereyna-gia-peristatika-thromvoseon-meta-to-emvolio-tis-johnson-amp-johnson/

Γι’ αυτό είναι εντελώς εκτός δικαιοδοσίας οποιουδήποτε να σχολιάζει ή να μαλώνει τους άλλους γιατί έκαναν ή δεν έκαναν το εμβόλιο. Φαίνεται η ανθρωπιά να μην περισσεύει.

4
Ε και τι πειράζει; Ποια άλλη λύση υπάρχει; οι καραντίνες;

Υπάρχει και μια άλλη λύση που ακολουθείται αυτή τη στιγμή. Η σιωπηρή ανοσία αγέλης... Και ο νοών νοείτω...

5
Είναι μια ένδειξη. Αν ήταν το απόλυτο θα πετούσαμε τις μάσκες και θα αγκαλιαζόμασταν! Δεν είναι έτσι. Είναι όμως ένα εργαλείο. Φόβος υπάρχει και κατά τη γνώμη μου καλώς γιατί μόνο αυτοί που φοβούνται προσεχουν τελικά. Όποιος δεν έχει ζήσει στο περιβάλλον του την αρρώστια δεν μπορεί να νιώσει. Λογικό. Αλλά οι εκπαιδευτικοί αν μη τι άλλο διακρινόμαστε για την ενσυναίσθησή μας. Αν όχι ούτε λεπτό δεν μπορεί κανείς να αντέξει στο σχολείο!

Ακριβώς! Έρχεσαι στα λόγια μου: Αρλούμπες!

ΥΓ Η ενσυναίσθηση μας αφορά στα παιδιά που φοβούνται να έρθουν σχολείο και μάλιστα δικαίως.

6
Σήμερα παρουσιάστηκε κι άλλο πρόβλημα. Μαθήτρια που πρόσφατα πέρασε τον κορωνοϊό μου ανέφερε ότι από τον ΕΟΔΥ της είπαν να μην κάνει τεστ τώρα που έγινε καλά, γιατί μπορεί να βγει ψευδώς θετικό και τότε θα είναι υποχρεωμένη να μείνει πάλι καραντίνα. Οι οδηγίες του ΕΟΔΥ ήταν να διακόψει την καραντίνα εφόσον δεν έχει συμπτώματα 10 μέρες μετά το 1ο τεστ ΧΩΡΙΣ να κάνει άλλο τεστ κορωνοϊού γιατί μπορεί να τη βάλει σε καραντίνα χωρίς λόγο. Επίσημες οδηγίες!
Τι θα γίνει με αυτά τα παιδιά και τους συναδέλφους που πρόσφατα πέρασαν τον κορωνοϊό και μπορεί να βγαίνουν θετικοί στα τεστ και πώς θα επιστρέψουν στο σχολείο;

(ξέρω τι σκέφτεστε, ποια τεστ, ποιοι θετικοί. Θα ήθελα πολύ να μάθω το ποσοστό θετικότητας των σελφ τεστ τη Δευτέρα. Θα το ανακοινώσει το υπουργείο άραγε;)

7
Tη Δευτέρα όσοι εκπ/κοι  μετακινηθούν στα σχολεια τους τους θέλουν βεβαιωση από το σχολειο;

Εγώ θα γράψω σε ένα χαρτάκι ότι είμαι εκπαιδευτικός και πάω στο σχολείο. Αφού θεωρούμαι αξιόπιστο άτομο για να αυτοβεβαιώνω το τεστ κορωνοϊού γιατί να μην θεωρούμαι το ίδιο και για τη βεβαίωση μετακίνησης;

8
Επειδή τα θεωρείς εσύ αρλούμπες. Στην κατάσταση όμως που είμαστε λίγα εργαλεία βοηθούν. Να τα εκτιμούμε ένα προς ένα γιατί για κάποιους είναι σωτήρια.
Πήρατε τα τεστ σας;

Ποιο είναι σωτήριο για ποιον; Μπορείς να το αναπτύξεις αυτό; Εννοείς ότι τα ψεύτικα τεστ και οι ψεύτικες βεβαιώσεις μπορούν να σώσουν κάποιον; Ποιον, αυτόν που θα πάρει μάλλον τις μίζες;

Όχι ΤΑ, ΤΟ τεστ. Ένα τεστ είχα δικαίωμα να πάρω, χύμα κομματάκια μέσα στη σακούλα του φαρμακείου. Δεν μοιάζει με αυτό που δείχνει το βίντεο και που έδειξα στα παιδιά για να δουν πώς γίνεται. Έχει διαφορετικό δοχείο με υγρό και υλοποιείται με διαφορετική διαδικασία. Το καπάκι που ρίχνεις τις σταγόνες ήταν χύμα και όχι σε σακουλάκι... ::) Τα παιδιά μας είπαν ότι είχαν διάφορα προβλήματα που τα ανέφερα παραπάνω. Αύριο θα έχουμε περισσότερα νέα σχετικά με το πόσοι τα πήραν.

Ειλικρινά έχω τα νεύρα μου με όλον αυτό τον παραλογισμό.

9
Η πρόβλεψη του Υπουργείου Παιδείας για να μπορέσουν να πάρουν οι μαθητές των Λυκείων τα τεστ από τα φαρμακεία με τον ΑΜΚΑ τους είναι να έχουν γεννηθεί τα ημερολογιακά έτη 2003, 2004 και 2005.

Τώρα έχω κι εγώ μια απορία. Μαθητής που έχει μείνει μια χρονιά βρίσκεται στην Γ Λυκείου και έχει γεννηθεί το 2002.
Αυτός πώς θα πάρει το τεστ από το φαρμακείο;

Αυτά ψάχνουμε κι εμείς και απάντηση δεν έχουμε ακόμα. Επίσης υπαρχουν και μαθητές που για διάφορους λόγους δεν έχουν καν ΑΜΚΑ (π.χ. αλλοδαποί). Τα παιδιά ρωτούσαν σήμερα κι εμείς δεν είχαμε την παραμικρή ιδέα τι να τους απαντήσουμε. Ενώ μένει μία εργάσιμη και μετά ανοίγουμε.

Τι να τους πούμε; Να τους πούμε ότι είτε το πάρουν το τεστ από τα φαρμακεία είτε δεν το πάρουν... είτε το κάνουν είτε δεν το κάνουν, στην ουσία δεν ελέγχεται τίποτα από κανέναν;
Όχι δεν τους το είπαμε... απλά αναμασούσαμε τα περί ατομικής ευθύνης, για τις κυρώσεις μιας ψευδούς δήλωσης, κ.λπ. και φυσικά τα παιδιά μας περνούσαν για χαζούς.

10
Είμαστε επίσης μία μέρα πριν ανοίξουν τα σχολεία και δεν ξέρουμε να απαντήσουμε στους μαθητές τίποτα από ό,τι μας ρωτούν για τα διαδικαστικά.
Τι θα γίνει αν το τεστ βγει άκυρο; Πώς θα έρθουν σχολείο;
Κάποια παιδιά δεν έχουν καν ΑΜΚΑ
Κάποια παιδιά δεν ανήκουν στις ηλικιακές ομάδες 16-18
Κάποιοι γονείς δεν γνωρίζουν τους κωδικούς taxis και δεν ξέρουν να χειρίζονται την τεχνολογία
Θα δεχτούμε τη βεβαίωση σε κινητό;
Λέμε ότι αν δηλώσουν αρνητικό τεστ ψευδώς, θα έχουν κυρώσεις. Πώς θα ανακαλύψουμε ότι όντως έκαναν ψευδή δήλωση;
Πώς θα γίνεται ο έλεγχος το πρωί της Δευτέρας; Στις χειρόγραφες δηλώσεις, πώς θα πιστοποιούμε ότι είναι ακριβή αντίγραφα από τη βεβαίωση της πλατφόρμας, πώς θα το ελέγχουμε;

Γιατί έπρεπε φυσικά να είμαστε στο παρα πέντε και ακόμα να μην έχουμε σαφείς οδηγίες.

11
Σήμερα κι εμένα κάποιοι από τους μαθητές μου είπαν ότι δεν σκοπεύουν να έρθουν από Δευτέρα γιατί φοβούνται μην κολλήσουν.
Κάποιοι άλλοι με ρωτούσαν και προσπαθούσαν να καταλάβουν πώς ακριβώς πιστοποιείται ότι έκαναν το τεστ. Αν θα πρέπει να το φέρουν μαζί τους. Αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος. Ντράπηκα κυριολεκτικά να τους εξηγήσω πώς δουλεύει όλο αυτό. Τόση γραφειοκρατία χωρίς λόγο καθώς μπορεί ο καθένας να δηλώσει ψευδές αποτέλεσμα χωρίς καμία κύρωση.
Νιώθω ότι χάνω και την αξιοπιστία μου και την εμπιστοσύνη των μαθητών μου όταν πρέπει να τους λέω όλες αυτές τις αρλούμπες.

12
Κοντογεώργης για self test : Δεν μπορούμε να έχουμε έναν επιστάτη σε κάθε σπίτι - Επαφιόμαστε στην ατομική ευθύνη γονέων και μαθητών

https://www.tanea.gr/2021/04/08/greece/kontogeorgis-gia-self-test-den-mporoume-na-exoume-enan-epistati-se-kathe-spiti-epafiomaste-stin-atomiki-eythyni-goneon-kai-mathiton/

 8) 8) 8)

13
Ο Παυλάκης τώρα το πρωί, συμφώνησε απόλυτα με τον Τσιόδρα που δεν ήθελε άνοιγμα των Λυκείων στις 12 του μήνα και είπε πως η χώρα μας βιάζεται υπερβολικά για κανονικότητα, ενώ βρίσκεται στην κορύφωση του τρίτου κύματος, κάτι που θα το πληρώσει τη Μ. Εβδομάδα, όταν και θα φανούν οι συνέπειες από τα ανοίγματα. Για άλλη μια φορά έφερε ως παράδειγμα την Πορτογαλία, η οποία με lockdown 4 εβδομάδων, μείωσε δραστικά τα κρούσματα απόπ 10.000 περίπου στα 400-500 ημερησίως! Τέλος, τόνισε την ανάγκη για μηχανήματα εξαερισμού και καθαρισμού του αέρα σε μαγαζιά κι άλλους κλειστούς χώρους κι άφησε μια χαραμάδα αιοσιοδοξίας, στην περίπτωση που έστω και τώρα λογικευτούμε και τηρήσουμε σωστά ή επαναφέρουμε το lockdown.

Πιστεύω ότι με το θεσμό των σελφ τεστ θα καταφέρουμε κι εμείς να μειώσουμε δραματικά τον αριθμό των κρουσμάτων, καθώς θα γίνονται περισσότερα κρυφά και αδήλωτα τεστ, χωρίς να φαίνονται πουθενά ως κρούσματα.

Μπορεί αυτή να είναι η εικονική πραγματικότητα που επιθυμεί η κυβέρνηση για να ανοίξει τον τουρισμό...

14
https://www.ethnos.gr/ellada/152697_self-test-15-erotapantiseis-gia-anoigma-lykeion-kai-ti-diadikasia-pos-tha-ginontai

Οι μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες οφείλουν να πηγαίνουν στο σχολείο με φυσική παρουσία;

Εξακολουθεί να ισχύει η πρόβλεψη που ίσχυε και στο παρελθόν, ότι οι μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, ή που συνοικούν με άτομα τα οποία ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε διαδικτυακά τμήματα, εφόσον το επιθυμούν.


χμ.....δηλαδή με μια απλή δήλωση ότι ο μαθητής συνοικεί με άτομο που ανήκει σε ευπαθή ομάδα μπορεί να μείνει σπίτι;;

Αυτή τη σχολική χρονιά δεν αρκούσε μια απλή δήλωση ότι ο μαθητής ανήκει σε ευπαθή ομάδα, χρειάζονταν ιατρική γνωμάτευση. Το ίδιο και για την περίπτωση που συνοικούσε με ευπαθή ομάδα, κάτι που άρχισε να ισχύει εδώ και 2-3 μήνες, αν θυμάμαι καλά (στην αρχή της σχολικής χρονιάς δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη).

Σελίδες: 123 ... 23

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30347
  • Τελευταία: V.T.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1060531
  • Σύνολο θεμάτων: 18001
  • Σε σύνδεση σήμερα: 505
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 255
Σύνολο: 272

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.