Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Βικη

Σελίδες: 123 ... 18
1
Οι βαθμολογητές ενημερώνονται από ποια μέρη της Ελλάδος είναι τα γραπτά που διορθώνουν και υπογράφουν Υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχουν συγγενείς στα μέρη αυτά. Π.χ. διορθώνουν γραπτά από Θεσσαλονίκη και Ξάνθη, υπογράφουν Υπεύθυνη δήλωση ότι δεν έχουν συγγένεια με εξεταζόμενο από αυτούς τους νομούς. Αν έχουν παιδί που δίνει Πανελληνιες στο νομό που κατοικούν δεν έχει σημασία.
αυτο δεν γίνεται  ποτέ!!!
προσέχετε τι γράφετε μερικοί!!

2
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υποχρεωτική Β' ανάθεση
« στις: Αύγουστος 20, 2022, 11:50:16 πμ »
συνάδελφε gismix, που τα βάζεις με τους δασκάλους σε άλλο νήμα, οι β αναθέσεις είναι ζήτημα με το οποίο  το φόρουμ έχει ασχοληθεί πάμπολλες φορές, με πολλές αντιπαραθέσεις και πολλές διαφορετικές απόψεις, με ψυχραιμία, καλή διάθεση και σεβασμό, διατηρώντας αξιοπρεπές τις περισσότερες φορές επίπεδο..υπάρχουν καταπληκτικοί συνάδελφοι εδώ οι οποίοι  λύνουν απορίες, εξηγούν, βοηθούν ουσιαστικά όλους μας , απαντώντας με ηρεμία και υπομονή ... συνάδελφοι εριστικοί και εμπαθείς δεν συμβάλλουν στην ωφέλεια που όλοι αποκομίζουμε από τούτο το αξιόλογο φόρουμ..
ως προς το αν είσαι νέος: νομίζω έτσι  φαίνεται από την ημερομηνία εγγραφής σου..αν ισχύει κάτι άλλο για εσένα, δεν γνωρίζω.
τέλος, οι β αναθέσεις...: είναι άλλο να συμπληρώνει ο κοιν/γος, ή ο ξ.γλ, 2-3-5-6 ώρες ιστορία ή φιλοσοφία, κι άλλο να κρατά την  οργανική του με 18-20 ώρες εξ ολοκλήρου με β ανάθεση...δεν θα αναφερθώ εννοείται στο επιστημονικό-γνωστικό κομματι, ούτε στο λατρεμένο ΑΣΕΠ, ούτε στο ρόλο Διευθυντών, ΠΥΣΔΕ, συνδικαλιστών...αυτά έχουν χιλιοειπωθεί κ χιλιο συζητηθεί στο φόρουμ..
αυτή είναι η τελευταία μου απάντηση...
με συναδελφικούς χαιρετισμούς..
καλό υπόλοιπο καλοκαιριού :)

3
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Υποχρεωτική Β' ανάθεση
« στις: Αύγουστος 19, 2022, 06:44:29 μμ »
1) Θα το ξαναπώ. Το ΠΥΣΔΕ ή ΔΔΕ δεν έχει κανένα νομικό δικαίωμα να παρέμβει σε αναθεσεις  με στόχο την σωστή χρήση του ανθρώπινου δυναμικού ή την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Τα ΦΕΚ που αναφερονται παραπάνω δεν δίνουν ούτε άμεσα ούτε έμεσα αυτό το δικαίωμα (δεν θα κάνω νομική ανάλυση του θέματος καθότι δεν με ενδιαφέρει) . Ο διευθυντής μπορουσε άνετα να αρνηθεί το οποποιοδήποτε έγραφο και να κάνει επίσημη αναφορά. Δεν το κάνει (κανενας διευθντής) γαιτί απλά δεν τον ενδιαφέρει. Απο εκεί και πέρα ο καθένας ακολουθεί και πιστεύει αυτό που θεωρεί σωστό.
2) Περίμενα μια ολοκληρωτική καταδίκη της απαράδεκτης στάσης των φιλολόγων του σχολείου που ανέφερε η συνάδελφος. Οι απαντήσεις με ξεπερνούν.
3) Ο ίδιος είπα "αν ισχύει κάτι τετοιο, εφόσον είναι πραγματικά αδιανόητο" . Φυσικά δεν ξέρουμε όλες τις λεπτομέρειες.
4) Θα συνεχίσω να είμαι εμπαθής και εριστικός όταν ακούω τα αδιανόητα να εκλαμβάνονται ως φυσιολογικά. Όταν ακουω ότι η δική μου στάση και αντίδραση ξεπερνούν κάποιους ενώ η στάση ων φιλολόγων του συγκεκριμένου σχολείου δεν τους ξεπερνα. Το μόνο που με προβληματίζει με το φορουμ ειναι η ανωνυμία. Θα ήθελα οι συζητήσεις αυτές να γίνονατι με όνομα επίθετο και σχολείο.


είσαι πολύ νέος σε αυτό το φόρουμ που έχει βοηθήσει απίστευτα όλους μας με τις συζητήσεις και τις αγωνίες μας, με δεδομένη την ανωνυμία του, για να προβληματίζεσαι..
σου προτείνω να μην είσαι εριστικός και εμπαθής...δε βοηθά το φόρουμ..
ως ΠΕ02 συντάσσομαι και προστατεύω την ειδικότητά μου και τα αντικείμενά μου της α ανάθεσης...
τα υπόλοιπα είναι για τα πυσδε κ τους συνδικαλιστές...ο νοών νοείτω..(ταπεινή μου γνώμη...)

4
δεν αλλάζει τίποτα για του χρόνου...

5
Δημοτικό / Ελληνική Γλώσσα σε μαθητή στο εξωτερικό
« στις: Απρίλιος 10, 2022, 12:48:15 μμ »
Δεν βρήκα κάποιο ανάλογο θέμα σε αναζήτηση στο φόρουμ..( ίσως δεν έψαξα σωστά...)
η ερώτησή μου:
σε παιδάκια Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό, καταλαβαίνουν και μιλάνε  σχεδόν άριστα Ελληνικά, αλλά δεν έχουν μάθει καθόλου γραφή και ανάγνωση, τι θα προτείνατε πχ σε βιβλίο. σε ασκησούλες  κλπ, ώστε να αρχίσουν να διαβάζουν και να γράφουν; ηλικία 10-12;

6
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Φεβρουάριος 06, 2022, 02:04:35 μμ »
Εσπερος,
το έχεις τραβήξει και το έχεις ξεχειλώσει..
είσαι υπερβολική και κουραστική,για τον εαυτό σου και τους γύρω σου μιλάω,  παρά το ότι σέβομαι και μοιράζομαι τις ανησυχίες σου.
όλα θα πάνε καλά..

7
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Φεβρουάριος 05, 2022, 09:53:23 πμ »
Εσπερος,
πραγματικά είσαι αγχώδης, αγχωτική, υπερβολική..
χαλάρωσε, όλα θα πάνε καλά..
περαστικά στο παιδάκι σου. :)

8
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 14, 2022, 04:56:18 μμ »
το ερώτημά μου είναι το εξής:
εάν το παιδάκι αυτό, και κάθε άλλο παιδί , το οποίο έπασχε από κάτι σοβαρό, εάν δεν είχε προσβληθεί από τον ιό, θα ζούσε τώρα;;

9
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Ιανουάριος 07, 2022, 09:48:49 μμ »
αηδία-ξεαηδία, αυτό θα πει ρινοφαρυγγικό...
επίσης οι Άγγλοι στέλνουν τα τεστ σπίτι ( 2 την εβδομάδα ) με χρεωμένο το barcode στο ΑΜΚΑ, έτσι δεν μπορείς να κάνεις...κουτσουκέλα!!!

10
κλασσικά, κακοί καθηγητές, γκρινιάζουν, απεργούν, άκου-θέλουν-και-αύξηση, αυτοϊκανοποίηση (το ορθό) σχολικής μονάδας, κοινωνικός αυτοματισμός, κλπ, κλπ
με στόχο την απαξίωση του δημόσιου σχολείου, την αυτοαξιολόγηση αγγλοσαξονικού τύπου, τους καθηγητές γραφειοκρατικούς υπάλληλους να παραιτούνται μαζικά, ανισότητες στους μαθητές, χρηματοδότηση και προσλήψεις από τους δήμους, αύξηση πελατείας ιδιωτικών.
αλλά για αυτά τα δεύτερα, "της φαντασίας μας", δεν θα κάνουν κάποια εκπομπή μετά.

θ ε ι κ ό!!!!

εννοείται συμφωνώ σε όλα...

11
εγώ  άλλο θέλω να ρωτήσω....γιατί το βλακοζεύγαρο των δημοσιογράφων χτύπησε έτσι, τώρα, με αυτά τα θέματα;

12
Σχολική ζώνη / Απ: κλείσιμο σχολείων
« στις: Δεκέμβριος 07, 2021, 04:14:45 μμ »
πολλές γ λυκείου  βρίσκονται ή θα βρίσκονται σε εκδρομές...γιατί τις επέτρεψαν; πιστεύω ότι δεν θα κλείσουν νωρίτερα..

13
αν κατάλαβα καλά, τοποθετήθηκες ως αναπληρώτρια σε λύκειο και ανέλαβες αρχαία β προσανατολισμού;
αν ναι, θα δεις καταρχάς αν έμπαινε άλλος φιλόλογος στο τμήμα αυτό, κι έκανε ως συντήρηση έστω 1 από τις 3 ώρες, επομένως συνεννοείσαι μαζί του.
αν κανείς δεν έμπαινε πρέπει να εργαστείς οργανωμένα και μεθοδικά για να μην χαθεί άλλος χρόνος από την κατεύθυνση.

14

έχω ακούσει από διάφορους γνωστούς σε σχολεία ότι οι διευθυντές  τούς  παροτρύνουν στη δημιουργία ομίλων τύπου πειραματικών, με το σκεπτικό ότι θα μετρήσει στην αξιολόγηση..δεν κατάλαβα αν μιλούσαν εντός/εκτός ωραρίου.
έχει ακούσει κανείς κάτι παρόμοιο;
μιλώ για δ Αθήνας κ Πειραιά

Σελίδες: 123 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159587
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 345
Σύνολο: 364

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.