Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ΠΕ 23

Σελίδες: 123 ... 7
1
Όχι ακριβώς. Μπορεί να προβλέπεται είτε να υπάρχει βαθμολογική βάση ή εναλλακτικά να υπάρχει αρνητική βαθμολογία. Ή και τα δύο.

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 03:30:29 μμ »
Παρατηρώντας με προσοχή την περσινή κατανομή στην πλειοψηφία τους οι διορισμοί συνάδουν με τις συντάξεις ανά ειδικότητα, ιδιαίτερα στα παραδείγματα των φιλολόγων και μαθηματικών που αναφέρεις. Κατά συνέπεια αν ο τελικός αριθμός διορισμών φέτος είναι 4.000, οι διορισμοί φιλολόγων Γενικής Αγωγής θα είναι 440 και στην Ειδική Αγωγή 25, ανεξαρτήτως των οργανικών κενών που απέμειναν μετά τις μεταθέσεις.

4
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πε02-Διορισμοί 2024
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 12:08:09 μμ »
Με βάση τις φετινές συνταξιοδοτήσεις και τον κανόνα 1:1 να αναμένουμε φέτος να διοριστούν 440 φιλόλογοι Γενικής Αγωγής και 25 Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής.
Αν το Υπ. Εσωτερικών εγκρίνει παραπάνω διορισμούς από τους 4.000 που προβλέπεται να γίνουν με βάση τις συντάξεις, τότε κατά αναλογία θα αυξηθεί ο αριθμός αυτός.

5
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 27, 2024, 06:08:23 μμ »
Πιστεύω πως μεγάλος χαμένος την επόμενη σχολική χρονιά θα είναι η παράλληλη στήριξη και όχι τα τμήματα Γενικής παιδείας δασκάλων στις περιοχές της Αττικής. Θα δοθεί προτεραιότητα να στελεχωθούν πρώτα τα τμήματα Γενικής Παιδείας Δασκάλων από αναπληρωτές και θα μειωθούν αντίστοιχα οι προσλήψεις σε αναπληρωτές παράλληλης στήριξης. Λύσεις βρίσκουν αν θέλουν. Το θέμα είναι να αυξηθούν οι μόνιμοι διορισμοί για να δοθούν όλα τα κενά της Αττικής.

6
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 27, 2024, 06:01:39 μμ »
Όσοι οι διορισμοί ακολουθούν την αναλογία συντάξεων 1:1, στους 4.000 διορισμούς για φέτος, αντιστοιχούν 1.200 διορισμοί ΠΕ 70 δασκάλων. Μακάρι να υπάρξει έγκριση για μεγαλύτερο αριθμό διορισμών από το Εσωτερικών για να πραγματοποιηθεί μεγαλύτερος αριθμός διορισμών ανά ειδικότητα.

7
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« στις: Μάρτιος 27, 2024, 05:50:51 μμ »
https://www.especial.gr/kena-ekpaideytikwn-prwtovathmias-2023-meta-tis-metatheseis-ana-eidikothta-kai-ana-dieythinsi-ekpaideysis-pinakes/
Εδώ είναι τα περσινά κενά στην Πρωτοβάθμια το 2023 μετά τις μεταθέσεις για να κάνετε την σύγκριση.
Ίδια σχεδόν κατάσταση με φέτος.
Όσο οι διορισμοί είναι ανάλογοι των συνταξιοδοτήσεων 1:1 και έχουν μείνει πάνω από 1.200 ακάλυπτα κενά για διορισμούς ΠΕ 70 φέτος στην νησιωτική και ηπειρωτική Ελλάδα, δίνεται προτεραιότητα εκεί, καθώς δεν πηγαίνουν εύκολα αναπληρωτές σε σχέση με τους μόνιμους, έχοντας ως αποτέλεσμα να μην δίνονται κενά για διορισμούς στην Αττική. Αν όμως εγκρίνει το Εσωτερικών παραπάνω διορισμούς από τις συντάξεις φέτος αλλάζει η λογική αυτή.

8
Από τη στιγμή που το Σύνταγμά μας προβλέπει είτε γραπτό διαγωνισμό, είτε μοριοδότηση κριτηρίων και το κράτος επιλέξει τον γραπτό διαγωνισμό, θα προβλέπεται όπως ακριβώς στον 3848/2010 ισχυρή βαρύτητα στην βαθμολογία του γραπτού και όχι ποσόστωση, συνυπολογίζοντας με μικρότερη βαρύτητα τα υπόλοιπα κριτήρια. Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνει κάποιος να περνάει όλη αυτή την διαδικασία, να γράφει Άριστα και να μην έχει καν πιθανότητες διορισμού. Για αυτό αναφέρω πως θα παραβιάζεται η αρχή της ισότητας των πολιτών σε περίπτωση Υβριδικού συστήματος, αφού αν δεν υπήρχε ισχυρή βαρύτητα στην βαθμολογία του διαγωνισμού, δεν θα δινόταν η ευκαιρία σε όλους να διαγωνιστούν επί ίσοις όροις, είτε έχουν προσόντα είτε όχι. Με συνέπεια να αποτελέσει ένα σύστημα χωρίς στέρεες βάσεις που θα πέσει μέσα σε ένα χρόνο δικαστικά. Δύσκολα λοιπόν να θεσπιστεί εντός του υπάρχοντος Συνταγματικού πλαισίου ένα σύστημα Συνταγματικά ανώτερο από το υπάρχον.

Αν προκριθεί η αλλαγή του γραπτού διαγωνισμού, το μόνο που θα κάνει θα είναι μια ανακατανομή μεταξύ ατόμων στους πίνακες και τίποτα παραπάνω, χωρίς να αλλάξει το ουσιαστικό ζήτημα που είναι οι θέσεις διορισμού, ακολουθώντας αυστηρά τον κανόνα 1:1.

Οπότε από τη στιγμή που επί του παρόντος είναι δύσκολη οποιαδήποτε Συνταγματική αλλαγή που θα προβλέπει Υβριδικό σύστημα, παράλληλα με τα άλλα δύο συστήματα επιλογής προσωπικού, αυτό που οφείλουμε να ζητήσουμε είναι αντί να υπάρξει οποιαδήποτε παράταση πινάκων, να παραμείνει το ισχύον Συνταγματικό σύστημα μοριοδότησης ως έχει αφού λειτουργεί αποτελεσματικά και έχει κριθεί δικαστικά, να καλυφθούν ΟΛΑ τα υπάρχοντα οργανικά κενά και να ιδρυθούν νέα για μόνιμους διορισμούς, για όσο βρισκόμαστε στην δεκαετή οικονομική περίοδο χάριτος, καθώς μετά δεν γνωρίζει κανείς τι θα γίνει.

Υ.Γ.: Όλοι πάνω κάτω τους ίδιους προβληματισμούς έχουμε και είναι εξαιρετικό το νομικό κείμενο που παρέθεσες :)

9
Ας αναρρωτηθεί κάνεις γιατί ο πρόεδρος του Α.Σ.Ε.Π. θέλει διακαώς γραπτό διαγωνισμό για τους εκπαιδευτικούς. Οι συμμετέχοντες δεν θα είναι 150.000 που θα κάνουν απλά μία αίτηση ηλεκτρονικά και θα καταθέτουν τα προσόντα τους. Θα μειωθούν σίγουρα στους 100.000 τα άτομα που θα συμμετέχουν στις γραπτές εξετάσεις. Δεν νομίζω να πιστεύει κανείς πως σε περίπτωση γραπτού διαγωνισμού θα κάθεται το Α.Σ.Ε.Π. να υπολογίζει προσόντα και στα άτομα που δεν παρουσιάστηκαν καν στη γραπτή δοκιμασία, όσα προσόντα και αν έχουν, για να συντάσσεται δεύτερος πίνακας από όπου θα διορίζονται κιόλας.

Φυσικά με το 50%-50%  παραβιάζεται η αρχή της ΙΣΟΤΗΤΑΣ καθώς θα υπάρχουν αριστούχοι επιτυχόντες του διαγωνισμού που θα αδικούνται, αφού στη θέση τους θα διορίζονται άτομα που δεν θα έχουν περάσει από γραπτή δοκιμασία. Άλλωστε αυτός ήταν ο βασικός λόγος που οι διορισμοί με ποσοστώσεις, μετά το 2002 κρίθηκαν αντισυνταγματικοί από το ΣΤΕ το 2015 και όχι μόνο επειδή δεν υπάγονταν στον έλεγχο της Ανεξάρτητης αρχής. Σε κανένα τομέα του Δημοσίου, όπου υπάρχει γραπτός διαγωνισμός δεν υπάρχει ποσόστωση στον γραπτό διαγωνισμό. Αντίθετα ο γραπτός διαγωνισμός έχει ισχυρή βαρύτητα έναντι των υπολοίπων κριτηρίων. Για να αλλάξει το παραπάνω προϋποθέτει Συνταγματική αλλαγή, όπου θα προβλέπεται ο Υβριδικός τρόπος διορισμού.

Και φυσικά πλέον υπάρχει ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ, έχοντας ως βάση όλες τις προηγούμενες δικαστικές αποφάσεις, οπότε μέσα σε ΕΝΑ χρόνο θα έχει αποφασιστεί η Συνταγματικότητα ή μη του οποιουδήποτε νέου Συστήματος. Έτσι ακριβώς έγινε με το υπάρχον σύστημα μοριοδότησης, το οποίο κρίθηκε Συνταγματικό μετά από πρόσφυγες, με την 1866/2020 απόφαση του ΣΤΕ, ένα χρόνο μετά την ψήφισή του από τη Βουλή. Άλλωστε αν δεν κρινόταν Συνταγματικό θα αναγκάζονταν να αλλάξουν την νομοθεσία,  θα προχωρούσαν σε γραπτό διαγωνισμό και δεν θα έβγαζαν νέες προκηρύξεις, μέσω των οποίων διορίστηκαν χιλιάδες άτομα με το σύστημα της μοριοδότησης.

Οπότε θα πρέπει να είναι απολύτως προσεκτικοί σε οποιαδήποτε ενδεχόμενη αλλαγή, καθώς θα πρέπει να συνάδει με τις ισχύουσες δικαστικές αποφάσεις και τις Συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας και αυτό είναι αδύνατον να γίνει με ένα υβριδικό σύστημα.

Κατά συνέπεια, από τη στιγμή που έχουμε ένα υπάρχον σύστημα μοριοδότησης ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ που λειτουργεί κανονικά, δεν νοείται να υπάρχει σκέψη για οτιδήποτε άλλο που θα καταπέσει ξανά με δικαστικές προσφυγές από επιτυχόντες των γραπτών διαγωνισμών.

10
Σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 103 του Συντάγματος: Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια.

Κατά συνέπεια, στα πλαίσια ΙΣΟΤΗΤΑΣ ο πίνακας που συντάσσεται από το Α.Σ.Ε.Π. πρέπει να είναι ΕΝΑΣ και ΕΝΙΑΙΟΣ, και να έχει τους συμμετέχοντες είτε γραπτού διαγωνισμού με προσαύξηση στην γραπτή βαθμολογία, που θα αποτελεί την ισχυρή βάση έναντι των υπολοίπων κριτηρίων, όπως ακριβώς στον περσινό γραπτό διαγωνισμό του Δημοσίου, είτε μοριοδότησης κριτηρίων χωρίς καμία γραπτή δοκιμασία, όπως ακριβώς το υπάρχον σύστημα διορισμών-προσλήψεων εκπαιδευτικών.

Από τον Ενιαίο πίνακα αυτό αντλούνται οι μόνιμοι που απαιτούνται και ακολούθως κατά σειρά σύνταξής πίνακα οι αναπληρωτές που χρειάζονται.

Δεν γίνεται να συνυπάρξουν και τα δύο συστήματα μαζί, καθώς το κύμα προσφύγων θα είναι μεγάλο, ιδιαίτερα από την μια μεριά των επιτυχόντων στην περίπτωση ενός γραπτού διαγωνισμού, που θα έχουν γράψει Άριστη βαθμολογία και δεν θα διορίζονται, επειδή στη θέση τους θα διορίζονται άτομα που θα έχουν απλά προσόντα και προϋπηρεσία χωρίς να έχουν περάσει καθόλου από την γραπτή δοκιμασία.

Μόνο αν αλλάξει η συγκεκριμένη παράγραφος του Συντάγματος μπορεί να υπάρξει Υβριδικό σύστημα με ποσόστωση γραπτού διαγωνισμού, ακαδημαϊκών προσόντων και προϋπηρεσίας.

Οπότε από τη στιγμή που ήδη λειτουργεί το υπάρχον σύστημα μοριοδότησης ακαδημαϊκών προσόντων και προϋπηρεσίας και έχει κριθεί Συνταγματικό, οποιαδήποτε αλλαγή μόνο προβλήματα μπορεί να προκαλέσει.

11
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Συνταξιοδοτήσεις 2024
« στις: Μάρτιος 18, 2024, 12:53:32 μμ »
Έτσι ακριβώς όπως τα λέτε είναι.

Όλα έχουν να κάνουν με την πληρωμή των αναπληρωτών, οπού μέχρι πριν μια δεκαετία βασιζόταν αποκλειστικά στον τακτικό προϋπολογισμό, ήταν το πολύ 10.000 και φυσικά αναγκαζόσουν να πας στην άλλη άκρη της Ελλάδας για να μαζέψεις μόρια, ενώ τώρα στηρίζεται αποκλειστικά στο ΕΣΠΑ, έχει φτάσει στους 50.000 και επιλέγεις να είσαι κοντά στον τόπο κατοικίας σου.

Καταλαβαίνουμε ότι όσο συνεχίζει να υπάρχει το παχυλό ΕΣΠΑ σε συνάρτηση με τις χαμηλές αποδοχές ενός μόνιμου, δεν πρόκειται να υπάρξει ενδιαφέρον για κάποιον να ασχοληθεί ουσιαστικά με τις συνταξιοδοτήσεις και τους συνακόλουθους μόνιμους διορισμούς εκτός του τόπου κατοικίας του, όπως συνέβαινε στο παρελθόν.

Και φυσικά όσο έχουμε την οικονομική περίοδο χάριτος έως το 2032 δεν πιστεύω πως θα αλλάξει αυτή η λογική, με το ΕΣΠΑ να ανανεώνεται ξανά και μετά το 2027 και με ένα αυξημένο κύμα συντάξεων που αναμένεται να έρθει κατά τα επόμενα έτη.

12
Έτσι ακριβώς οι πίνακες επιβάλλεται να ανοίξουν το σχολικό έτος 2024-2025 για την Ειδική αγωγή και το σχολικό έτος 2025-2026 για την Γενική αγωγή.
Ας γίνει έγκαιρα από το Παιδείας αίτημα στο ΑΣΕΠ να βγει η εκάστοτε προκήρυξη για την κατάθεση δικαιολογητικών και να μην σκέφτονται οποιαδήποτε παράταση που μόνο αναστάτωση θα προκαλέσει σε χιλιάδες υποψηφίους που συγκέντρωναν όλα αυτά τα χρόνια τα δικαιολογητικά τους.

13
Ο γραπτός διαγωνισμός θα παραμείνει "Εν κοιμήσει" και τα επόμενα έτη, με το άνοιγμα πινάκων να γίνεται κανονικά με μοριοδότηση προσόντων, αρχές 2025 για την Ειδική αγωγή και αρχές 2026 για την Γενική αγωγή.

Έκτος του ότι δεν προλαβαίνουν μέσα στο επόμενο εξάμηνο να συστήσουν ομάδα εργασίας, να γίνει συζήτηση με την εκπαιδευτική κοινότητα, να καταρτιστεί νομοσχέδιο, να γίνει διαβούλευση και να ψηφιστεί, έρχονται Ευρωεκλογές τον Ιούνιο και δεν θέλουν να ανοίξουν παράλληλα με την πανεπιστημιακή κοινότητα και τα μη κρατικά πανεπιστήμια, μέτωπο και με την εκπαιδευτική κοινότητα.

ΑΝ γίνει γραπτός διαγωνισμός κατά το μεθεπόμενο άνοιγμα πινάκων το 2028-2029, τότε θα πρέπει να ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ να δώσει τη βάση σε ΟΛΟΥΣ τους αναπληρωτές που έχουν υπηρετήσει στη δημόσια εκπαίδευση με έστω και ΕΝΑ μόριο προϋπηρεσίας, στα πλαίσια μεταβατικής περιόδου.

Εδώ σε κάποιες ειδικότητες δεν βρίσκουν αναπληρωτές με το ισχύον Συνταγματικό σύστημα της μοριοδότησης προσόντων και βγάζουν ειδικές προσκλήσεις, ας φανταστούμε τι θα γινόταν αν έμπαινε και η προϋπόθεση της επιτυχούς βάσης στο διαγωνισμό.

Ο Ένας και Ενιαίος πίνακας του υπάρχοντος συστήματος τους έχει δέσει τα χέρια, καθώς οι προσλήψεις δεν βασίζονται πια σε διπλούς πίνακες με ποσοστώσεις, οι οποίες κατά την εφαρμογή τους μόνο προβλήματα και δικαστικές προσφυγές μπορούν να προκαλέσουν, όπως ακριβώς στο παρελθόν. Έκτος φυσικά του ότι εδώ το ΑΣΕΠ κάνει ένα χρόνο για να φτιάξει ένα πίνακα, πόσο μάλλον να καταρτίσει διπλούς πίνακες.

Ο μόνος που θέλει διακαώς διαγωνισμό για τους εκπαιδευτικούς με υποχρεωτική βάση επιτυχίας, εκτός από τους ιδιοκτήτες των φροντιστηρίων, είναι ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ για να μην υπολογίζει προσόντα σε 150.000 άτομα, αλλά μόνο στους μισούς επιτυχόντες.

Ας ευχηθούμε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα Καλή χρονιά με υγεία και μόνο χαρούμενες στιγμές και οι λάτρεις του διαγωνισμού ας μην αναπαράγουν άλλο ζητήματα που έχουν τελειώσει, αλλά ας αλλάξουν πλευρό παραμένοντας και αυτοί "Εν κοιμήσει".

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 488
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.