Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - niina

Σελίδες: 1234 ... 25
15
Μπράβο σου nina. Μακάρι να υπάρχουν κι άλλοι σαν εσένα.
Σας ευχαριστώ για το μπράβο αλλά δεν ξέρω αν το αξιζω ή όχι ... αυτο το ξέρουν τα παιδιά μου που κάθε χρόνο γνωρίζω και καινούργια!!
απλά ένιωσα ότι επρεπε να το γράψω αυτο και το έκανα... ειμαι 13 χρόνια στα σχολεία καθε χρόνο αλλού απλά πιστεύω οτι ως κλάδος είμαστε πολύ σημαντικός στο σχολείο και θα πρέπει να σταματήσει αυτος ο εμπαιγμός απ το υπουργείο. όλοι μας για την καλή συνεργασία έχουμε ασχολήθεί και με αλλα θέματα πέρα απ το διδακτικό αντικείμενο... έχω αλλαξει πάρα πολλους διευθυντές όλα αυτα τα χρόνια έχω βοήθησει όχι πάντα ευχαριστα και διευθυντές που δεν ήξεραν ουτε πως ανοίγει ο υπολογιστής και φυσικά ένιωσα ματαίωση αλλά οταν υπάρχει καλή συνεργασία εκνευρίζεσαι στην αρχή αλλα μετα ξέρεις οτι ειναι για την καλη λειτουργία της σχολικής μοναδας στο σύνολο.

16
Θεωρείτε βέβαιο ότι του χρόνου θα έχουμε διορισμούς;
διορισμούς θα έχουμε ως μια προεκλογική χρονιά το θέμα ειναι εμεις τι θα πάρουμε απ την "πίτα"....
αν δεν υπάρξουν πίεσεις για σωστές υπηρεσιακές μεταβολές όπως τις περιγράφουν πιο πάνω οι συναδελφοι και φυσικά σύσταση νέων οργανικών δεν θα πάρουμε αυτό που μας αρμόζει απ την "πίτα".

17
αυτο ακριβως ανεφερα πριν και μαλλον δεν το καταλαβε η niina.
Δεν γινεται να δημιουργουνται τα τελευταια 2 χρονια καποιες νεες οργανικες στην Α/μια , να δινονται για μεταθεσεις και διορισμους , αλλα ΟΧΙ για μεταταξεις.
Επρεπε να τηρηθει η νομιμη διαδικασια υπηρεσιακων μεταβολων και να γινουν μεταθεσεις -> μεταταξεις -> διορισμοι στις εναπομειναντες θεσεις.
Συνεπως niina, αλληλενδετα ειναι μονο στα λογια, στην πραξη , το Υπουργειο παρανομει εν γνωσει του για να αποκομισει πολιτικα οφελη
όχι αυτο δεν το γνώριζα και φυσικα έχετε δικιο... επομενως μαζί με τις πιέσεις για τα οργανικα πρεπει να δουμε και αυτο το κομματι... γιατι φυσικά ειναι πολύ υποπτο

18
Μάλιστα, απόφοιτοι σχολών πληροφορικής, επιστήμονες πληροφορικής που έχουν κάνει ανώτερα μαθηματικά, θεωρία υπολογισμού, πολυπλοκότητα, μεταγλωττιστές, που γνωρίζουν πως λειτουργούν όλες οι εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι μαθητές στην καθημερινότητα τους, που μπορούν ( ? ? ? ) να σχεδιάσουν τέτοιες εφαρμογές, αντί να δίνουν αγώνα να αυξηθούν οι ώρες στην δευτεροβάθμια που είναι η φυσική μας θέση, τους ενδιαφέρει η πρωτοβάθμια.
Γιατί συνάδελφοι? Σπουδάσατε, γίνατε επιστήμονες για να διδάσκετε windows και word και ζωγραφική?
Με συγχωρείτε αλλά αυτό είναι κατάντια.
Φυσικά και πρέπει να παλέψουμε για την αυξηση των ωρών του μαθημάτος μας μαζί με την σύσταση των νέων οργανικών και στην δευτεροβαθμια και στην πρωτοβάθμια... καθώς και την αλλαγή του προγράμματος σπουδών στα δημοτικά ώστε όλοι οι μαθητές να μπορούν να κάνουν ρομποτική και να δημιουργούν εφαρμογές.
όμως θεωρώ ότι είναι προσωπική επιλογή του καθένα για το που δουλεύει ή μπορεί να το έφεραν έτσι οι συνθήκες... δεν το θεωρώ κατάντια να βρίσκομαι με τους μαθητές μου ανεξαρτήτου ηλικίας.
Εγω προσωπικά τα τελευταια χρόνια δουλευω στην ειδική και ξέρω απο πρώτο χέρι τι θα πει ματαίωση διδακτικού αντικειμένου και σπουδών, όμως κάθε φορά που μετα απο 6-7 μήνες καθημερινής δουλειάς βλέπω τον μαθητη μου με βαρύ αυτισμό χωρίς βλεμματική επαφή χωρίς συντονισμό χεριών ματιών, να καταφέρνει μόνος του να συντονίζει μάτια το χέρι του με το ποντίκι στην οθόνη του υπολογιστή, ειλικρινά δεν σκεφτομαι καθόλου την ματαίωση του αντικειμένου μου αλλα έχω τόση χαρά σαν παίρνω το πρωτο βραβείο σε ολυμπιάδα ρομποτικής!! :)

19
Πρωτα, ας τηρησουν εκει στο Υπουργειο την νομιμη διαδικασια υπηρεσιακων μεταβολων (μεταταξεις -> διορισμοι) και επειτα ας συσταθουν οργανικες
η συσταση νέων οργανικών θα ευνοήσει κατα πολύ τους μόνιμους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν μεταταξη , μεταθεση !!! Αλλά και οι διορισμοί θα ευνοηθούν γιατι χωρίς οργανικές δεν θα μπορεσουν να γίνουν νέοι διορισμοί!! Δυστυχώς είναι αλληλένδετα.

20
trust.. όταν μπορέσεις βγάλε τον εκκαθαρισμενοι.. Ευχαριστώ!!!

21
Θα κάνουμε τίποτα συνάδελφοι ως προεκλογική χρονιά για σύσταση οργανικων γενικη και ειδική??
Προεκλογική χρονιά είναι ... αν δεν κάνουμε κατι τωρα που μας εχουν αναγκη ποτε???
Θεωρω οτι είναι επιτακτική αναγκη η κινητοποιηση απο τον κλάδο μας

22
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νέοι διορισμοί;;;
« στις: Αύγουστος 02, 2022, 02:20:20 μμ »
Συγχαρητήρια σε όσους διοριζονται!!!! και υπομονή στους υπόλοιπους.. και ιδιαίτερα στους συναδέλφους που εδώ και 12-14 χρόνια περίμεναν διορισμό αλλά δυστυχώς ένας απίθανος γαβρογλου τους άφησε για δεύτερη φορά στην αναπλήρωση. Σύντροφε γαβρογλου έχασα για δεύτερη φορά από σένα... την Τρίτη φορά εγώ θα κερδίσω και θα είναι το μαύρο στις εκλογές. Και ξέρεις το μαύρο δεν αφορά μόνο αυτό που ψήφισες στη βουλή αλλά αφορά και το ψέμα που είπες σε μένα τον ίδιο λίγο πριν την προκήρυξη και αφορούσε την μεταφορά προϋπηρεσίας..  να είσαι καλά και ραντεβού στις εκλογές...
πόσο αλήθεια  ....μια απ τα ίδια και εγω ... αλλα μην ξεχναμε και την κ υπουργό και τις προεκλογικες τις δηλώσεις!!!
Συγχαρητηρια σε όλους τους συναδελφους και ευχομαι καλή τοποθέτηση!

23
Όταν βρεθείτε μπροστά στο δικαστή πείτε ότι "άκουσα"...Συγνώμη μπαρούφες... :(
Εγώ αποκλείεται να βρεθώ μπροστά στον δικαστή γιατί μικρή σημασία έχει η γνώμη μου. .. Ο συνάδελφος όμως προ 15ετιας βρέθηκε... Τώρα τι είπε??? Δεν γνωρίζω... Σίγουρα όχι μπαρουφες...

24
Τι παιζόταν;
Οποιος στρωνόταν και διάβαζε σοβαρά περνούσε! Αυτό παιζόταν! Τώρα τα υπόλοιπα... να 'χαμε να λέγαμε!
Απλώς, όσοι επένδυσαν σε μεταπτυχιακά και σεμινάρια τα τελευταία προηγούμενα χρόνια και δεν πρόλαβαν να εξαργυρώσουν την επένδυση, οδύρονται κατά του γραπτού διαγωνισμού τώρα.
Στην τελική, όποιος δε φοβάται το διάβασμα για το μεταπτυχιακό που (υποτίθεται) ότι έκανε, δε φοβάται να διαβάσει και έναν γραπτό διαγωνισμό.
Επιλογές είναι όλα. Τέλος.
σίγουρα είναι επιλογές τα πάντα. Όπως και αυτοί που είχαν από πριν τα θέματα τα οποία επιλεκτικά είχαν διαρρεύσει.
Συμφωνω απολύτως με το διάβασμα και έτσι είναι αλλά δεν μπορώ να αγνοήσω τον πενηντάρη συνάδελφο που θα πρέπει να διαβάσει για πολλοστή φορά και σίγουρα δεν μπορεί να συναγωνιστεί εμένα στο διάβασμα αλλά και εγώ δεν μπορώ να συναγωνιστω τον 24αρη που μόλις τελείωσε την σχολή του... Όλοι θα κάνουμε την προσπάθεια μας από εκεί και πέρα μιλάμε για το αν είναι άδικο ή δίκαιο σύστημα και αν αποδεδειγμένα έχει αποτύχει αρκετές φορές... Όπως απέτυχε και το προσοντολογιο παταγωδώς.... Επομένως να είχαμε να λέγαμε

25
Tι πλεκτάνη έστησε το σύστημα στον καημένο αναπληρωτή για να τον βγάλει έκτος εκπαίδευσης...?
Δικαστική απόφαση ΥΠΑΡΧΕΙ...? Ας την ανεβάσει να την δούμε...ειδάλλως έχω (Βάσιμες) αμφιβολίες για όσα λέει...
Εμείς εδώ στο φόρουμ γράφουμε με ψευδώνυμα οπότε μικρή σημασία εάν έχουμε βάσιμες υποψίες ή αμφιβολίες για τα λεγόμενα και γραφόμενα κάποιου που με ονοματεπώνυμο εκθέτει προσωπικά του δεδομένα και υπογραφή για να αποδείξει το αυτονόητο όλων όσων έχουμε δώσει έστω και μια φορά γραπτό είτε είμαστε διοριστεοι είτε αδιοριστοι και γνωρίζουμε εκ των έσω το τι παίζεται. Τώρα εάν υπάρχει δικαστική απόφαση ή όχι ή αν απλά μπήκε στο αρχείο δεν το ξέρω... Και δεν με νοιάζει γιατί εγώ πιστεύω αυτά που βλέπω στα δύο γραπτά. Και άνετα κάποιος μπορεί να το ψάξει γιατί φαίνεται ονοματεπώνυμο ειδικότητα κτλ
Από εκεί και πέρα είναι δικό μας θέμα τι θέλουμε και τι όχι ... Απλά εμένα προσωπικά με επιβεβαιώνει από αυτά που είχα ακούσει από πολλούς διορίσμενους και αδιοριστους συναδέλφους χωρίς βέβαια κάποια απόδειξη του τι παιζόταν. Και ναι για εμενα αυτο αποτελεί απόδειξη για τα όργια που είχαν γίνει τότε

26
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Μητρώο ΣΔΕ
« στις: Ιούνιος 26, 2022, 03:05:15 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι, προσπαθώ να κάνω εγγραφή στο μητρώο ΣΔΕ και έχω δυο απορίες:

- το μεταπτυχιακό μου είναι εξωτερικού (Κύπρος) αλλά προφανώς δεν έχω μετάφραση και ελληνομάθεια. Για να περαστεί στο σύστημα θα πρέπει να εισάγω κάποιο αρχείο στα συγκεκριμένα πεδία. Έβαλα την παιδαγωγική επάρκεια μόνο και μόνο για να μην είναι άδεια τα πεδία.

- διδακτική προϋπηρεσία σε ώρες από που;

Σας ευχαριστώ
δεν ειναι στα ελληνικα το μεταπτυχιακό? Εκει που ζηταει μεταφραση θα βάλεις το μεταπτυχιακό σου και εκει που ζηταει ελληνομαθεια την αποφαση του δοαταπ αν δεν χρειαζεται δοαταπ βάζεις παλι το μεταπτυχιακό που ειναι ήδη στα ελληνικά !
διδακτική προυπηρεσια σε ώρες τα μόρια σου ανα έτος χ100 για την πρωτοβαθμία και χ 87 για την δευτεροβάθμια. Προσοχή όχι τους μήνες αλλα τα μόρια

27
ΟΚκκ...
Εγώ πάντως, δεν μπορώ να διακρίνω μέσα από αυτές τις φωτό τον εν λόγω ισχυρισμό. Πάντως, γιατί να θέλει κάποιος βαθμολογητής/τρια επί τούτου να απορρίψει τον συγκεκριμένο υποψήφιο και να μπει σε ολόκληρη διαδικασία να ψάξει τους κωδικούς του υποψηφίου, να δει τι έγραψε και να αλλοιώσει το γραπτό, κινδυνεύοντας να χάσει και τη θέση του/της (χώρια οι τυχόν κυρώσεις); Τέτοια κακία και εμπάθεια πια; 
Πιο ρεαλιστικό θα μου ακουγόταν κάποιος να αλλάξει τις απαντήσεις για να ωφελήσει κάποιο γραπτό (με το αζημίωτο φαντάζομαι). Αν και, πάλι, πόσες τέτοιες περιπτώσεις θα υπάρχουν;
(Γνώμη μου: )Όποιος δε θέλει να ζυμώσει... δέκα μέρες κοσκινίζει...!
Μου θυμίζει κάποιους μαθητές/φοιτητές που αφιερώνουν εργατοώρες ολόκληρες για να ετοιμάσουν σκονάκια και άλλους τρόπους αντιγραφής, ενώ θα μπορούσαν να κάτσουν απλώς και να διαβάσουν για να βγάλουν την ύλη!
Μπορείτε να διαβασετε στα σχολια το υπολοιπο της ιστορίας γιατι ο ανθρωπος δικαιωθηκε με γραφολογο κτλ... το δικαστηριο εκρινε οτι το γραπτο εχει αλλοιωθεί αλλα δεν ξερει πως εγινε αυτο... κοινως το κουκουλωσαν!!!
Και η διαφορά στα δυο γραπτα είναι ξεκαθαρη.
Και εμενα γνωμη μου είναι ότι αποδεδειγμένα πια με διακαστικές αποφασεις είναι αποτυχία και φυσικά διαβλητός με πολλές παρόμοιες περιπτώσεις.
Δυστηχώς εδω δεν μιλάμε για σκονακια και παιδιαρίσματα αλλα για εμφανή αλλοίωσή γραπτου με προσφυγή στην δικαιοσύνη και παραδοχή της δικαιοσύνης οτι υπάρχει αλλοίωση γραπτου αλλα σίγουρα κοσκίνιζαν για πανω απο δεκα μέρες για να αποποιηθούν τις ευθύνες τους

28
Προσωπικα δεν μου φαινονται διαφορετικα.
Αν τα εχει παει σε γραφολογο φανταζομαι θα του εχουν πει.
Αλλωστε η "αλλοιωσεις" βαθμων θα μπορουσαν να γινουν σε αλλο σταδιο της διαδικασιας οπως ειχε ακουστει αλλα χωρις αποδειξεις.
Και ετσι ομως να ειναι......η αξιοπιστια του γραπτου ασεπ ηταν μεγαλη. Σιγουρα υπηρξαν υπαρχουν και θα υπαρξουν περιπτωσεις αλλα αυτες ηταν ειναι και θα ειναι ελαχιστες.
Μπορείτε να διαβασετε στα σχολια το υπολοιπο της ιστορίας γιατι ο ανθρωπος δικαιωθηκε με γραφολογο κτλ... το δικαστηριο εκρινε οτι το γραπτο εχει αλλοιωθεί αλλα δεν ξερει πως εγινε αυτο... κοινως το κουκουλωσαν!!!
Ο γραπτος διαγωνισμός για άλλη μια φορά αποδείχθηκε διαβλητός και δυστηχως οι περιπτωσεις δεν ηταν λίγες ουτε ελαχιστες όσο και να μη μας αρεσει να το παραδεχτούμε!!
Και να φανταστουμε οτι αυτα γίνονταν το θρυλικο 2007 όταν είχαμε δημοκρατια στην χώρα αυτη ... πόσο μάλλον στην σημερινη χούντα

Σελίδες: 1234 ... 25

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159791
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 468
Σύνολο: 478

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.