Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - niina

Σελίδες: 1234 ... 21
15
Όχι όχι ένας απλά καλός μαθητής. Γενικότερα είναι ένα παιδάκι πολυ συνεργάσιμο. Όλα τα
Χρόνια που τον έχω κάνει τα πάντα στον δικό του χρόνο. Μία σχετική γκρίνια όπως όλα τα παιδάκια. Τη δυσκολία στην έκφραση την είχε απο μικρός. Έκανε όμως πολλά βήματα και εξελίχθηκε πολυ καλά! Από την α γυμνασίου άρχισε να παρουσιάζει περίεργη συμπεριφορά στο συγκεκριμένο μάθημα. Συζητώντας με μία φίλη μου επίσης εκπαιδευτικό μου είπε πως ίσως δεν είναι όλα τα παιδιά αποδοτικά στο μάθημα της έκθεσης. Δεν μπορούν να είναι σε όλα τα μαθήματα καλοί! Από την άλλη τρομάζω στη σκέψη πως το μάθημα της έκθεσης θα τον ακολουθεί μέχρι και τη γ λυκείου! Άρα πρέπει να δοθεί μεγάλη σημασία.
Τοτε καλο ειναι να επιστήσεις την προσοχη στους γονεις και  μαζι τους και μαζι με την καθηγητρια του στο σχολειο να βρείτε μια κοινη γραμμη πλεύσης ώστε να βοηθησετε το παιδι!! Για εμενα καλο ειναι σε μια ενημερωση γονεων στο σχολειο να πας μαζι και να συζητησετε ολοι μαζι με την καθηγητρια του σχολείου!! Ισως εκει ειναι το "μυστικο", στο σχολείο!!
Το ξερω οτι δεν συμβαινει στα σχολεια γενικής αυτο ... οι καθηγητες των ιδιαιτερων να συνεργάζονται στενα με τους καθηγητες των σχολείων αλλα για εμενα καλο στα παιδια θα κανει!!
Παντως στην ειδική αγωγη συμβαινει συχνα και δεν ειναι κακο!! Βοηθαει πραγματικά το παιδι!!!

16
Και εμένα αυτός του ο αρνητισμός με προβληματίζει ιδιαίτερα και επειδή δε θέλω η νέα χρονιά να είναι σαν την προηγούμενη και θέλω να του δώσω μία "σπρωξιά" παραπάνω απευθύνθηκα εδώ. Ο μικρός γενικά μεγαλώνει σε ένα περιβάλλον πολύ υποστηρικτικό. Έτσι αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι τουλάχιστον από εμένα και από τους κοντινούς γύρω του δεν υπάρχει κάτι που είναι άξιο να αναφερθεί. Γι’αυτό και δεν μπορώ να δικαιολογήσω τον τόσο μεγάλο αρνητισμό του. Πολλές φορές μου αναφέρει ότι μισεί την έκθεση και αναρωτιέμαι μήπως έχω κάνει κάτι εγώ λάθος και αντιμετωπίζουμε αυτό το ζήτημα. Σα να μη θέλει να πιέζει τον εαυτό του. Στα αρχαία είναι άψογος όπως και στην ιστορία. Γενικά μια συνολική εικόνα πολύ ικανοποιητική.
Στα αρχαια ιστορια ειναι καλος σε σημειο εμμονικό?? ή απλα ενας καλος μαθητης?? εχει αλλες τετοιες "εμμονικες" αρνήσεις, γενικοτερα ??

17
Εμενα με προβληματίζει το θεμα της αρνησης εφοσον ειναι τοσο έντονη όσο την περιγράφεται!! Πολλα παιδια εχουν προβλημα έκφρασης και φαντασίας στον γραπτο λόγο αλλα το προσπαθουν και οσο μπορουν τα καταφέρνουν!! Ο μικρος σας λέτε οτι εχει έντονη αρνηση που είναι πολυ περιεργο!!! Μήπως έχει δεχθει ασχημη κριτική για τον τροπο γραφής του??
Στα αρχαια και στην ιστορία του αρεσουν πολυ τα διαβαζει και ασχολειται πέρα απο το σχολείο ή τα σχολικά μαθηματα???

18
Δυστηχως αρκετες διευθυνσεις δεν αναρτουν τις μοριοδοτησεις των τοποθετησεων και πολλες ουτε καν τις τοποθετησεις... Αυτο θα ηταν μια καλη λυση αν και χρονοβορα !!!

19
Φυσικά niina, το κατάλαβα ότι δεν είχες τέτοια πρόθεση. Απλά ήθελα να διευκρινίσω ότι (αν δεν κάνω κάποιο λάθος) η αύξηση δεν οφείλεται σε άτομα με αναπηρία, αλλά στην πρώτη κατηγορία, δηλαδή σε πολυτέκνους και άτομα με παιδιά με πάνω από 67% αναπηρία. Και μένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση, γι΄αυτό και μπήκα στη διαδικασία να ψάξω ποιοι είναι αυτοί που μπήκαν μπροστά. Διάβασα αντίστοιχα παράπονα και σε άλλες ειδικότητες, όπως πχ σε Φιλολόγους, που είναι και εκεί πολύ μεγάλος ο αριθμός. Σε Φυσικούς, Χημικούς και Μαθηματικούς είναι μικρότερη η αύξηση σε σχέση με εμάς. Επίσης, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στην πρώτη κατηγορία της ειδικής κατηγορίας πέρυσι υπήρχαν 4 άτομα (2 με παιδαγωγική επάρκεια και 2 χωρίς). Φέτος οι 4 έγιναν 15 (8 με και 7 χωρίς). Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να άλλαξε κάτι φέτος στο Νόμο. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω ας με διορθώσει, αλλιώς θα το ψάξω μόλις βρω χρόνο.
Αυτο αν γινετε να το δουμε λιγο ... γιατι δεν μπορει  μεχρι περυσι να μην ηταν ουτε τριτεκνοι και φετος ξαφνικα πολυτεκνοι ή με τεκνο με αναπηρια .. τοσα πολλα ατομα!! Ειναι λιγο περιεργο

20
Τι εννοείς; Ξέρεις κάτι περισσότερο; Ίσως θέλεις κάτι να καταγγείλεις
Δεν εχω κατι χειροπιαστο να καταγγείλω απλα η αυξηση ήταν ραγδαια για ανθρωπους που μεχρι περυσι δεν ηταν καν τριτεκνοι ενω φετος ειναι πολυτεκνοι!! Για παραδειγμα το φερνω αυτο...
Απλα ζητω απο καποιον πιο εμπειρο απο εμενα να το τσεκαρουμε!!! εαν υπαρχει τροπος φυσικα

21
Στην ειδική κατηγορία δεν εντάσσονται μόνο άτομα με αναπηρία. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εγκύκλιο:
Ανά πίνακα, προτάσσονται με τη σειρά που αναφέρονται κάτωθι:
α. Οι υποψήφιοι που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας (ή είναι γονείς ανάπηρου
τέκνου με ποσοστό αναπηρίας 67%)
β. Οι υποψήφιοι που πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή δρεπανοκυτταρική ή
μικροδρεπανοκυτταρική αναιμία
γ. Όσοι πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας
Είναι σχετικά εύκολο να καταλάβεις σε ποια "ειδική κατηγορία" ανήκει ο καθένας αν δεις με ποιο τρόπο κατατάσσονται βάσει φθίνουσας προϋπηρεσίας σε συνδυασμό με την παιδαγωγική επάρκεια. Πρόχειρα κοιτάζοντας βλέπω δύο νέα άτομα να εντάσσονται στην κατηγορία με αναπηρία (εύχομαι τα καλύτερα στους συναδέλφους). Εκεί που προέκυψε η διαφορά είναι στην κατηγορία α (πολύτεκνοι ή γονείς ανάπηρου τέκνου), που ενώ πέρυσι ήταν 4, φέτος εμφανίζονται 15. Μακάρι να είναι όλοι πολύτεκνοι, αν και σχεδόν όλοι όσοι ήταν στους περσινούς πίνακες, δεν ήταν τρίτεκνοι.

Να σημειώσω εδώ, ότι στον πίνακα υπάρχουν παρακάτω άτομα με βαρύτατες αναπηρίες (πχ. κατηγορίες καρκίνου, νεφρική ανεπάρκεια στο στάδιο αιμοκάθαρσης κτλ), οι οποίοι παρότι αντιμετωπίζουν πρακτικές δυσκολίες, δεν απολαμβάνουν απολύτως κανένα προνόμιο, ούτε καν στην τοποθέτηση, όπου έχουν προτεραιότητα όσοι έχουν παιδιά ή είναι απλά παντρεμένοι...
Δεν διαφωνω .. ισα ισα !!!
Αυτα που λες ειναι απολυτα σωστα
Απλα φετος παλιοι υποψηφιοι με ραγδαια αυξηση απεκτησαν κατι απο τα παραπανω .. και εγιναν ειδικη κατηγορία!!
Μου φανηκε παραξενο...
Αλλα δεν θελω σε καμια περιπτωση να θιξω ανθρωπους με βαρυτατες αναπηρίες

22
Απορία ... όποιος μπορεί καλο θα ηταν να απαντήσει!!!
Η ραγδαία αυξηση 50% και ανω σε παλιους συναδελφους που πηραν τωρα το χαρτι της αναπηρίας ...
Ξαφνικά φετος αρρωστησαν καμια 20 αρια άτομα??? Τι γινετε ρε παιδια...
Τον αλλον τον αφησαμε κατεθεσε την παιδαγωγική νυχτα στις 26 Δεκεμβρη και τωρα ξαφνικα και με αναπηρία......
Καλή μας τύχη!!!

23
Καλησπέρα σε ολους..
γνωριζει καποιος με καποιο έγγραφο εαν μετα την ληξη των μαθηματων παρουσιαζόμαστε στο σχολείο τοποθέτησης όλες τις ημερες μεχρι 30 ιουνιου ή συνεχίζουμε να πηγαίνουμε σε ολα??
Γνωρίζω οτι παμε σε ολα τα σχολεια και αυτο εκανα μεχρι τωρα?? αλλα ακουστηκε οτι δεν ισχυει πλεον!!
ευχαριστω!!

24
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Βοήθεια σε τεχνικό ζήτημα.
« στις: Ιανουάριος 24, 2018, 11:40:44 μμ »
Σε συνδυασμό με το shift δεν το δοκιμασα... θα το δοκιμασω..!! και θα κοιταξω προσεκτικα ολα τα πλκητρα μηπως και....
ευχαριστω!!!!!!

25
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Βοήθεια σε τεχνικό ζήτημα.
« στις: Ιανουάριος 24, 2018, 08:58:53 μμ »
Το θέμα που αναβάζω ειναι λίγο ασχετο με το forum και θα ήθελα οι διαχειριστες να μου επιτρεψουν να το ανεβάσω! Θα ήθελα την βοήθεια σας!! εχω ενα laptop το οποιο μετα απο καποια ελαφρα χτυπήματα του μωρου με τα χερακια του το πληκτρολόγιο μπερδεψε τα γραμματα με τους αριθμους!! το laptop δεν εχει αριθμητικό πληκτρολογιο και στα γραμματα u , i, o, p, k , l εχει και αριθμούς ... τωρα πατωντας αυτα τα κουμπια βγαινουν οι αριθμοί!!
Τσέκαρα πιθανους συνδιασμούς με το Fn και διάφορα πλήκτρα αλλά τιποτα!!!
Τσέκαρα την γραμμη γλώσσας για τυχόν αλλαγες αλλα ολα οκ!!
Γνωρίζει καποιος τι μπορεί να φταίει???
Ευχαριστώ

26
Ερώτηση: όταν κάνεις ανάληψη υπηρεσίας, αλλά είσαι ο μοναδικός της ειδικότητας σου, υποχρεούται η δευτεροβάθμια να σου δώσει αίτηση τοποθέτησης ή μπορεί να σου πει οτι θα σε τοποθετήσουν όπου κρίνουν απαραίτητο? Θα πάω αύριο να μιλήσω με την προϊσταμένη της δευτεροβάθμιας. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο παρόμοια περίπτωση?
Με αίτηση ή οχι εαν υπάρχουν πάνω απο ενα κενό αναρτημένα είναι υποχρεωμένοι να δεχτουν την επιλογή σου ... διαφορετικά σου τα αποκρύπτουν οπως συνηθιζουν αλλωστε και σου λένε εδω θα πάς...

27
Β/θμια / Απ: Ειδική Αγωγή ΠΕ19-20
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2017, 03:48:23 μμ »
Λοιπόν. όσο περισσότερο ψαχνεις στις δευτεροβαθμίες όλο και περισσότερα τζιμπάς ...
Η ασυδοσία και οι εντολές που εχουν δωσει το υπουργείο στις διευθυνσεις είναι πέρα απο καθε φαντασία!! Μιλώ για την ειδική αγωγή και και τις αναθέσεις των μαθηματων σε μόνιμους της γενικής χωρίς ουτε τα στειχειώδη προσόντα!
Γίνεται κατα κόρον σε όλες τις ειδικότητες αλλα σε εμας πλεον ουτε ρωτανε ουτε τιποτα...
Στο εεεεκ Μεσολογγίου ανατεθηκαν στον μόνιμο για συμπλήρωση ωραρίου 7 ωρες ... ο νόμος λεει ξεκαθαρα ανω των 10 ωρών...
Στο εεεεκ Σπάρτης την μόνιμη που εστειλαν για συμπληρωση ωραρίου ουτε αίτηση δεν της είχαν ζητησει να κανει, και είναι χωρις ουτε τα ελαχιστα προσοντα που πρεπει να εχει καποιος μόνιμος για να διδαξει στην ειδική!!
Και ρωτω εγω  τι πρεπει να κάνουμε ... ?? Ενστάσεις ?? καταγγελίες ?? τι??
Απο εδω και στο εξης όλες οι διευθυνσεις θα είναι με ονόματα...

28
Λοιπόν. όσο περισσότερο ψαχνεις στις δευτεροβαθμίες όλο και περισσότερα τζιμπάς ...
Η ασυδοσία και οι εντολές που εχουν δωσει το υπουργείο στις διευθυνσεις είναι πέρα απο καθε φαντασία!! Μιλώ για την ειδική αγωγή και και τις αναθέσεις των μαθηματων σε μόνιμους της γενικής χωρίς ουτε τα στειχειώδη προσόντα!
Γίνεται κατα κόρον σε όλες τις ειδικότητες αλλα σε εμας πλεον ουτε ρωτανε ουτε τιποτα...
Στο εεεεκ Μεσολογγίου ανατεθηκαν στον μόνιμο για συμπλήρωση ωραρίου 7 ωρες ... ο νόμος λεει ξεκαθαρα ανω των 10 ωρών...
Στο εεεεκ Σπάρτης την μόνιμη που εστειλαν για συμπληρωση ωραρίου ουτε αίτηση δεν της είχαν ζητησει να κανει, και είναι χωρις ουτε τα ελαχιστα προσοντα που πρεπει να εχει καποιος μόνιμος για να διδαξει στην ειδική!!
Και ρωτω εγω  τι πρεπει να κάνουμε ... ?? Ενστάσεις ?? καταγγελίες ?? τι??
Απο εδω και στο εξης όλες οι διευθυνσεις θα είναι με ονόματα...

Σελίδες: 1234 ... 21

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30263
  • Τελευταία: DimitriSo
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1052515
  • Σύνολο θεμάτων: 17934
  • Σε σύνδεση σήμερα: 525
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 455
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.