29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Αύγουστος 25, 2018, 02:37:02 πμ »
Καλησπέρα. Καταργείται η μτφ του γνωστού;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 29
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Αύγουστος 25, 2018, 02:37:02 πμ »
Καλησπέρα. Καταργείται η μτφ του γνωστού;
30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου« στις: Μάρτιος 05, 2018, 11:13:37 πμ »
Για αυτό δε θα πρέπει να είμαστε απόλυτοι ( αναλογία ή παραδείγματα ή αιτιολόγηση ).
31
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου« στις: Φεβρουάριος 23, 2018, 09:38:11 πμ »
Στο excludo γιατί δεν άλλαξες τη σύνταξη αφού δεν είναι αποθετικο;
32
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου« στις: Φεβρουάριος 22, 2018, 10:24:37 πμ »
Η υπερπληροφόρηση στις μέρες μας ομοιάζει με το φαινόμενο του λιθοβολισμού ή ενός ακραίου καιρικού φαινομένου. Γι΄αυτό, καλό θα ήταν να μη προβληματίζουμε τους μαθητές με παραγράφους για τις οποίες δεν είμαστε βέβαιοι ούτε εμείς οι ίδιοι οι φιλόλογοι.
33
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου« στις: Φεβρουάριος 22, 2018, 10:17:44 πμ »
Καλησπέρα σε όλους . Όταν αναλύουμε μια μετοχή χρονική ( προτερόχρονο σε χρόνο Παρακείμενο ) με cum και υποτακτική υπερσυντελίκου , αλλάζουμε τη σύνταξη ή όχι ;
π.χ audita salutatione , exclusus Claudius. 34
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου« στις: Ιανουάριος 14, 2018, 06:49:24 μμ »
Ευχαριστώ πολύ.
35
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου« στις: Ιανουάριος 13, 2018, 10:48:12 μμ »
Καλησπέρα. Μια μικρή βοήθεια η παρακάτω παράγραφος με ποια μέθοδο αναπτύσσεται ;
Η πληροφόρηση στις ημέρες μας έχει αποβεί μια δύναμη κατεξοχήν επιθετική. Κάθε πληροφορία, κάθε είδηση, κάθε «νέο» πέφτει επάνω μας καταιγιστικά. Από παντού μας πετροβολούν με αποκλειστικότητες ή με αποκαλύψεις. Τα δελτία ειδήσεων, ανά ώρα, ανά ημίωρο, ανά τέταρτο, και ο τρόπος που εκφέρονται ή προαναγγέλλονται, αποτελούν μια θύελλα από χαλάζι, έχουν όλα τα χαρακτηριστικά του λιθοβολισμού. 36
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου« στις: Απρίλιος 30, 2017, 01:06:56 πμ »
Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση.
37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Απρίλιος 25, 2017, 12:32:48 πμ »
Ευχαριστώ πολύ!
38
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης« στις: Απρίλιος 22, 2017, 01:12:47 πμ »
Πώς μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε;
39
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου« στις: Απρίλιος 22, 2017, 01:10:55 πμ »
Και τονισμού υπάρχουν;
40
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Αδίδακτο κείμενο« στις: Ιανουάριος 29, 2017, 11:38:46 μμ »
Σου ζητώ συγγνώμη. Παρανόηση. Μπορείς να ρωτήσεις τους διαχειριστές.
41
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Αδίδακτο κείμενο« στις: Ιανουάριος 24, 2017, 12:22:57 πμ »
Φωτογραφία από το κινητό σου.
42
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού« στις: Δεκέμβριος 14, 2016, 02:34:42 πμ »
Είναι όμως αυτά αρκετά; Θα μπορούσε να απαντήσει ένας διορθωτής με πείρα ή ποιες οι οδηγίες που έχει από το υπουργείο.
|