1
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Η ψυχική ευημερία των παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας
« στις: Οκτωβρίου 02, 2024, 09:02:49 am »
Από πού αντλούν τις σούπερ δυνάμεις τους οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας
«Η σούπερ δύναμη της δασκάλας μου είναι να αγαπάει!»
«Η σούπερ δύναμη της δασκάλας μου είναι να δίνει αγκαλιές!», λένε παιδιά ηλικίας 4 χρονών για τις δασκάλες τους. Από πού αντλούν όμως αυτές τις σούπερ δυνάμεις οι παιδαγωγοί της προσχολικής αγωγής; Ποια είναι τα δικά τους ψυχικά αποθέματα; Τελειώνουν άραγε ποτέ και πώς μπορούν να ξαναγεμίσουν;
Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα αποφάσισε να απαντήσει το πρόγραμμα «Wellbeing at Kinder» (2022-1-PL01-KA220-SCH-000087191) που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και πραγματοποιείται με τη συμμετοχή πέντε χωρών (Ιταλίας, Κύπρου, Πολωνίας, Ρουμανίας και της Ελλάδας) το χρονικό διάστημα 2022-2024.
Κύριο μέλημα του ερευνητικού αυτού έργου είναι να υποστηρίξει θεωρητικά, πρακτικά και με επικαιροποιημένα ερευνητικά δεδομένα, τους ανθρώπους που φροντίζουν καθημερινά τα παιδιά σε κάθε γωνιά της γης. Στόχοι του προγράμματος είναι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδαγωγών, η ενθάρρυνσή τους για συνεχή προσωπική ανάπτυξη, η βελτίωση της κοινωνικής εικόνας τους και το σπουδαιότερο, η δημιουργία και το μοίρασμα πρακτικών και τεχνικών εργαλείων που θα βοηθούν στην ψυχική τους ευημερία.
Η ψυχική ευημερία των παιδαγωγών προσεγγίζεται ολιστικά και το πρόγραμμα συνδυάζει έξι διαφορετικές μεθοδολογίες απόλυτα συνδεδεμένες με την εκπαιδευτική διαδικασία και την ψυχική ισορροπία. Οι μεθοδολογίες αυτές είναι: η Θετική Ψυχολογία, η Μη
«Η σούπερ δύναμη της δασκάλας μου είναι να αγαπάει!»
«Η σούπερ δύναμη της δασκάλας μου είναι να δίνει αγκαλιές!», λένε παιδιά ηλικίας 4 χρονών για τις δασκάλες τους. Από πού αντλούν όμως αυτές τις σούπερ δυνάμεις οι παιδαγωγοί της προσχολικής αγωγής; Ποια είναι τα δικά τους ψυχικά αποθέματα; Τελειώνουν άραγε ποτέ και πώς μπορούν να ξαναγεμίσουν;
Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα αποφάσισε να απαντήσει το πρόγραμμα «Wellbeing at Kinder» (2022-1-PL01-KA220-SCH-000087191) που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και πραγματοποιείται με τη συμμετοχή πέντε χωρών (Ιταλίας, Κύπρου, Πολωνίας, Ρουμανίας και της Ελλάδας) το χρονικό διάστημα 2022-2024.
Κύριο μέλημα του ερευνητικού αυτού έργου είναι να υποστηρίξει θεωρητικά, πρακτικά και με επικαιροποιημένα ερευνητικά δεδομένα, τους ανθρώπους που φροντίζουν καθημερινά τα παιδιά σε κάθε γωνιά της γης. Στόχοι του προγράμματος είναι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδαγωγών, η ενθάρρυνσή τους για συνεχή προσωπική ανάπτυξη, η βελτίωση της κοινωνικής εικόνας τους και το σπουδαιότερο, η δημιουργία και το μοίρασμα πρακτικών και τεχνικών εργαλείων που θα βοηθούν στην ψυχική τους ευημερία.
Η ψυχική ευημερία των παιδαγωγών προσεγγίζεται ολιστικά και το πρόγραμμα συνδυάζει έξι διαφορετικές μεθοδολογίες απόλυτα συνδεδεμένες με την εκπαιδευτική διαδικασία και την ψυχική ισορροπία. Οι μεθοδολογίες αυτές είναι: η Θετική Ψυχολογία, η Μη