*

Αποστολέας Θέμα: Σε πλήρη υποβάθμιση η Πληροφορική στα σχολεία - Τι θέλει να πει ο ποιητής???  (Αναγνώστηκε 4854 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος humus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Τελικά από ότι καταλαβαίνω εγώ , όλα έχουν να κάνουν με το πως ο καθένας μας βλέπει το ιδανικό σχολείο (ανεξαρτήτου βαθμίδος) και πως βλέπει τον ρόλο του μέσα σε αυτό .Και υπάρχουν διάφορες επιλογές πάνω σε αυτό το θέμα.
Μια απ αυτές είναι ένα σχολείο, με  υπερσύγχρονη μηχανοργάνωση (ΕΠΑΦΟΣ !!!) την οποία πρέπει οπωσδήποτε να την χειρίζεται επιστήμονας πληροφορικός, με τα απουσιολόγια, τα βιβλία ύλης, την καταγραφή απουσιών στο τετράδιο απουσιών και εν συνεχεία στον ΕΠΑΦΟ (απίστευτη βλακεία), τα πρακτικά, τα πρωτόκολλα ,τις επιστολές προς τους γονείς γραμμένες με το χέρι.Ένα σχολείο , που έχει ένα μόνο εργαστήριο πληροφορικής ,παλιάς τεχνολογίας και το οποίο είναι άβατο για τους υπόλοιπους συναδέλφους είτε γιατί δεν ξέρουν να το χρησιμοποιούν είτε γιατί τα κλειδιά τα έχει ο υπεύθυνος επιστήμονας , που στα γραφεία υπάρχουν το πολύ 2 υπολογιστές , με σύνδεση ISDN Π.Σ.Δ. και τα δημοφιλέστερα site είναι το alfavita, τα αθλητικά και τα ζώδια,  που η σύγχρονη μορφή διδασκαλίας περιορίζεται στην προβολή ενός ppt μια φορά το μήνα.Ένα σχολείο στο οποίο ο πληροφορικός του ,αναγκάζεται (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) να διδάξει πράγματα τα οποία παιδιά άλλων χωρών (Ινδία, Πακιστάν) τα μαθαίνουν στα 7 τους και μόνα τους, αλλά και αγωνίζεται και φωνάζει οτι πρέπει να τα διδάσκει επιστήμονας πληροφορικής (τι προσβολή και αυτή προς την επιστήμη!!!!) ή πάλι διδάσκει αντικείμενα (ΕΠΑΛ , ΕΠΑΣ) τα οποία είναι εντελώς άσχετα με την επιστήμη του αλλά του εξασφαλίζουν ωρίτσες και μία σίγουρη οργανική θεσούλα.
Υπάρχει βέβαια και μια άλλη επιλογή.Ένα σχολείο με πραγματικά λειτουργική μηχανοργάνωση που θα μπορεί να εξυπηρετεί γονείς και μαθητές μέσω internet, που οι μαθητές θα δηλώνουν παρουσία με την προσωπική τους κάρτα, οι απουσίες θα καταχωρούνται αυτόματα, η ενημέρωση φοίτησης για τους γονείς θα γίνεται μέσω του site του σχολείου και πρακτικά και πρωτόκολλα θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά.Ένα σχολείο με ασύρματη γρήγορη πρόσβαση στο internet και για καθηγητές και για μαθητές χωρίς εργαστήριο πληροφορικής αλλά Η/Υ σε κάθε τάξη.Ένα σχολείο στο οποίο οι μαθητές έμαθαν την "ΧΡΗΣΗ" και τις "ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ" του Η/Υ ακριβώς με το ίδιο τρόπο που έμαθαν την χρήση και τις εφαρμογές της τηλεόρασης , του κινητού , του PS κ.τ.λ. Ένα σχολείο στο οποίο η διαθεματικότητα γίνεται καθημερινή πρακτική και ο ρόλος του πληροφορικού είναι ενεργός όχι κάνοντας τις εργασίες των παιδιών ή των συναδέλφων αλλά καθαρά συμβουλευτικός και υποστηρικτικός.

Σε ποιο τελικά σχολείο έχουμε υποβάθμιση του ρόλου της πληροφορικής ?
Τι λένε οι συνάδελφοι δάσκαλοι και άλλων ειδικοτήτων, ποιο απ τα δύο σχολεία προτιμάτε και που είναι απαραίτητος ένας μόνιμος επιστήμονας πληροφορικής?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

batman

  • Επισκέπτης
Μηπως εχεις τον ακριβη αριθμο? ειμαι περιεργη να μαθω.....
Ναι έχω τον ίδιο αριθμό που έχεις και εσύ. Δηλαδή εσύ δικαιούσαι να πατάς σε αόριστα επιχειρήματα αλλά οι άλλοι όχι έτσι?

[quite]
Εκείνο όμως που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια είναι να διορίζονται Δάσκαλοι στα δημοτικά, που ενω διαθέτουν την απαραίτητη παιδαγωγική κατάρτιση, είναι απαραδεκτοι στη δουλεια τους.......
[/quote]
οκ και εγώ ανταπαντάω ότι αυτό που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια είναι να διορίζονται πληροφορικοί στην εκπαίδευση, που ενω διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις είναι απαραδεκτοι στη δουλεια τους.....

Είναι ακριβώς το ίδιο επιχείρημα με το δικό σου.

Παράθεση
και για να ξερεις
δεν αρκει η παιδαγωγικη επάρκεια για να μπεις σε ταξη δημοτικού
Εσύ που το ξέρεις? είσαι δάσκαλος ή έχεις ειδικές γνώσεις για το δημοτικό? Πως έχεις άποψη σε κάτι το οποίο δεν έχεις σπουδάσει? ή είσαι επιστήμων παντός επιστητού?

αλλά αν το παραπάνω επιχείρημά σου ισχύει τότε ισχύει και το δικό μου που λέει ότι
δεν αρκει η πληροφορική επάρκεια για να μπεις σε ταξη και να κάνεις πληροφορική.


Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Τελικά από ότι καταλαβαίνω εγώ , όλα έχουν να κάνουν με το πως ο καθένας μας βλέπει το ιδανικό σχολείο (ανεξαρτήτου βαθμίδος) και πως βλέπει τον ρόλο του μέσα σε αυτό .Και υπάρχουν διάφορες επιλογές πάνω σε αυτό το θέμα.
Μια απ αυτές είναι ένα σχολείο, με  υπερσύγχρονη μηχανοργάνωση (ΕΠΑΦΟΣ !!!) την οποία πρέπει οπωσδήποτε να την χειρίζεται επιστήμονας πληροφορικός, με τα απουσιολόγια, τα βιβλία ύλης, την καταγραφή απουσιών στο τετράδιο απουσιών και εν συνεχεία στον ΕΠΑΦΟ (απίστευτη βλακεία), τα πρακτικά, τα πρωτόκολλα ,τις επιστολές προς τους γονείς γραμμένες με το χέρι.Ένα σχολείο , που έχει ένα μόνο εργαστήριο πληροφορικής ,παλιάς τεχνολογίας και το οποίο είναι άβατο για τους υπόλοιπους συναδέλφους είτε γιατί δεν ξέρουν να το χρησιμοποιούν είτε γιατί τα κλειδιά τα έχει ο υπεύθυνος επιστήμονας , που στα γραφεία υπάρχουν το πολύ 2 υπολογιστές , με σύνδεση ISDN Π.Σ.Δ. και τα δημοφιλέστερα site είναι το alfavita, τα αθλητικά και τα ζώδια,  που η σύγχρονη μορφή διδασκαλίας περιορίζεται στην προβολή ενός ppt μια φορά το μήνα.Ένα σχολείο στο οποίο ο πληροφορικός του ,αναγκάζεται (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) να διδάξει πράγματα τα οποία παιδιά άλλων χωρών (Ινδία, Πακιστάν) τα μαθαίνουν στα 7 τους και μόνα τους, αλλά και αγωνίζεται και φωνάζει οτι πρέπει να τα διδάσκει επιστήμονας πληροφορικής (τι προσβολή και αυτή προς την επιστήμη!!!!) ή πάλι διδάσκει αντικείμενα (ΕΠΑΛ , ΕΠΑΣ) τα οποία είναι εντελώς άσχετα με την επιστήμη του αλλά του εξασφαλίζουν ωρίτσες και μία σίγουρη οργανική θεσούλα.
Υπάρχει βέβαια και μια άλλη επιλογή.Ένα σχολείο με πραγματικά λειτουργική μηχανοργάνωση που θα μπορεί να εξυπηρετεί γονείς και μαθητές μέσω internet, που οι μαθητές θα δηλώνουν παρουσία με την προσωπική τους κάρτα, οι απουσίες θα καταχωρούνται αυτόματα, η ενημέρωση φοίτησης για τους γονείς θα γίνεται μέσω του site του σχολείου και πρακτικά και πρωτόκολλα θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά.Ένα σχολείο με ασύρματη γρήγορη πρόσβαση στο internet και για καθηγητές και για μαθητές χωρίς εργαστήριο πληροφορικής αλλά Η/Υ σε κάθε τάξη.Ένα σχολείο στο οποίο οι μαθητές έμαθαν την "ΧΡΗΣΗ" και τις "ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ" του Η/Υ ακριβώς με το ίδιο τρόπο που έμαθαν την χρήση και τις εφαρμογές της τηλεόρασης , του κινητού , του PS κ.τ.λ. Ένα σχολείο στο οποίο η διαθεματικότητα γίνεται καθημερινή πρακτική και ο ρόλος του πληροφορικού είναι ενεργός όχι κάνοντας τις εργασίες των παιδιών ή των συναδέλφων αλλά καθαρά συμβουλευτικός και υποστηρικτικός.

Σε ποιο τελικά σχολείο έχουμε υποβάθμιση του ρόλου της πληροφορικής ?
Τι λένε οι συνάδελφοι δάσκαλοι και άλλων ειδικοτήτων, ποιο απ τα δύο σχολεία προτιμάτε και που είναι απαραίτητος ένας μόνιμος επιστήμονας πληροφορικής?

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το πρώτο. - Άλμπερτ Αϊνστάιν
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Μηπως εχεις τον ακριβη αριθμο? ειμαι περιεργη να μαθω.....
Ναι έχω τον ίδιο αριθμό που έχεις και εσύ. Δηλαδή εσύ δικαιούσαι να πατάς σε αόριστα επιχειρήματα αλλά οι άλλοι όχι έτσι?

[quite]
Εκείνο όμως που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια είναι να διορίζονται Δάσκαλοι στα δημοτικά, που ενω διαθέτουν την απαραίτητη παιδαγωγική κατάρτιση, είναι απαραδεκτοι στη δουλεια τους.......
οκ και εγώ ανταπαντάω ότι αυτό που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια είναι να διορίζονται πληροφορικοί στην εκπαίδευση, που ενω διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις είναι απαραδεκτοι στη δουλεια τους.....

Είναι ακριβώς το ίδιο επιχείρημα με το δικό σου.

Παράθεση
και για να ξερεις
δεν αρκει η παιδαγωγικη επάρκεια για να μπεις σε ταξη δημοτικού
Εσύ που το ξέρεις? είσαι δάσκαλος ή έχεις ειδικές γνώσεις για το δημοτικό? Πως έχεις άποψη σε κάτι το οποίο δεν έχεις σπουδάσει? ή είσαι επιστήμων παντός επιστητού?

αλλά αν το παραπάνω επιχείρημά σου ισχύει τότε ισχύει και το δικό μου που λέει ότι
δεν αρκει η πληροφορική επάρκεια για να μπεις σε ταξη και να κάνεις πληροφορική.

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 08, 2008, 02:40:41 pm από heren »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου....
Γιατί τόοσο μένος με τους ΠΕ19-20 δεν ξέρω, νομίζω ότι πλέον υπάρχει μια μυστική συμφωνία από πίσω. Δεν εξηγείται αλλιώς!
Πτυχίο Πληροφορικής -> Μαθήματα πληροφορικής
Πτυχίο Φυσικής -> Μαθήματα φυσικής
Πτυχίο Οικιακής Οικονομίας -> Μαθήματα οικιακής οικονομίας...

Τα άλλα είναι μπαρμπούτσαλα, έχω επανειλλημένα πει ότι ΟΛΟΙ που έχουν βγάλει θετική σχολή, έαν το πάρουμε όπως την Πληροφορική, μπορούν να κάνουν ΟΛΑ τα μαθήματα, ειδικά Γυμνάσιο: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Τεχνολογία, Γεωγραφία,

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Φαντάζομαι τα ερωτήματα σου είναι ρητορικά...

Το μένος υπάρχει γιατί τρώνε ακόμα πολλοί μη πληροφορικοί απο την πίτα της πληροφορικής...

Παλιά διαριζότανε μη πληροφορικοί....τώρα τους μείνανε οι αναθέσεις στην δευτεροβάθμια απο  μη πληροφορικούς(να μην αναφέρω ΙΕΚ κλπ κλπ που είναι δευτερεύοντα)....

βλέπουν ότι οι πληροφορικοί ξυπνήσανε και διεκδικούν τα δικαιώματά τους και ότι το πλιάτσικο στην πληροφορική θα τελειώσει και έχουν τρελαθεί...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 11, 2008, 06:35:15 pm από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Εγώ συνάδελφοι πληροφορικοί, έχω να πω ότι η κατάσταση στη

Wizard

  • Επισκέπτης
Επερώτηση Φεβρωνίας Πατριανάκου προς τον κ. Υπουργό Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων: http://www.patrianakou.gr/index.php?cat=46&show=265

Η απάντηση: http://www.patrianakou.gr/downloads/081210_mathima_pliroforikis.doc

Η είδηση (τουλάχιστον για μένα) είναι η ακόλουθη παράγραφος από την απάντηση:

"Το Π.Ι. μελετά το θέμα του Ωρολογίου Προγράμματος και την κατανομή των ωρών διδασκαλίας για τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα. Επίσης εξετάζεται το θέμα των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής, καθώς και η καθιέρωση ως υποχρεωτικής της διδασκαλίας του, στο πλαίσιο των χρονικών περιορισμών της λειτουργίας της τυπικής εκπαίδευσης."

Τουλάχιστον, εξετάζεται...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182622
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 499
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.