0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μηπως εχεις τον ακριβη αριθμο? ειμαι περιεργη να μαθω.....
και για να ξερειςδεν αρκει η παιδαγωγικη επάρκεια για να μπεις σε ταξη δημοτικού
Τελικά από ότι καταλαβαίνω εγώ , όλα έχουν να κάνουν με το πως ο καθένας μας βλέπει το ιδανικό σχολείο (ανεξαρτήτου βαθμίδος) και πως βλέπει τον ρόλο του μέσα σε αυτό .Και υπάρχουν διάφορες επιλογές πάνω σε αυτό το θέμα.Μια απ αυτές είναι ένα σχολείο, με υπερσύγχρονη μηχανοργάνωση (ΕΠΑΦΟΣ !!!) την οποία πρέπει οπωσδήποτε να την χειρίζεται επιστήμονας πληροφορικός, με τα απουσιολόγια, τα βιβλία ύλης, την καταγραφή απουσιών στο τετράδιο απουσιών και εν συνεχεία στον ΕΠΑΦΟ (απίστευτη βλακεία), τα πρακτικά, τα πρωτόκολλα ,τις επιστολές προς τους γονείς γραμμένες με το χέρι.Ένα σχολείο , που έχει ένα μόνο εργαστήριο πληροφορικής ,παλιάς τεχνολογίας και το οποίο είναι άβατο για τους υπόλοιπους συναδέλφους είτε γιατί δεν ξέρουν να το χρησιμοποιούν είτε γιατί τα κλειδιά τα έχει ο υπεύθυνος επιστήμονας , που στα γραφεία υπάρχουν το πολύ 2 υπολογιστές , με σύνδεση ISDN Π.Σ.Δ. και τα δημοφιλέστερα site είναι το alfavita, τα αθλητικά και τα ζώδια, που η σύγχρονη μορφή διδασκαλίας περιορίζεται στην προβολή ενός ppt μια φορά το μήνα.Ένα σχολείο στο οποίο ο πληροφορικός του ,αναγκάζεται (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) να διδάξει πράγματα τα οποία παιδιά άλλων χωρών (Ινδία, Πακιστάν) τα μαθαίνουν στα 7 τους και μόνα τους, αλλά και αγωνίζεται και φωνάζει οτι πρέπει να τα διδάσκει επιστήμονας πληροφορικής (τι προσβολή και αυτή προς την επιστήμη!!!!) ή πάλι διδάσκει αντικείμενα (ΕΠΑΛ , ΕΠΑΣ) τα οποία είναι εντελώς άσχετα με την επιστήμη του αλλά του εξασφαλίζουν ωρίτσες και μία σίγουρη οργανική θεσούλα.Υπάρχει βέβαια και μια άλλη επιλογή.Ένα σχολείο με πραγματικά λειτουργική μηχανοργάνωση που θα μπορεί να εξυπηρετεί γονείς και μαθητές μέσω internet, που οι μαθητές θα δηλώνουν παρουσία με την προσωπική τους κάρτα, οι απουσίες θα καταχωρούνται αυτόματα, η ενημέρωση φοίτησης για τους γονείς θα γίνεται μέσω του site του σχολείου και πρακτικά και πρωτόκολλα θα καταχωρούνται ηλεκτρονικά.Ένα σχολείο με ασύρματη γρήγορη πρόσβαση στο internet και για καθηγητές και για μαθητές χωρίς εργαστήριο πληροφορικής αλλά Η/Υ σε κάθε τάξη.Ένα σχολείο στο οποίο οι μαθητές έμαθαν την "ΧΡΗΣΗ" και τις "ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ" του Η/Υ ακριβώς με το ίδιο τρόπο που έμαθαν την χρήση και τις εφαρμογές της τηλεόρασης , του κινητού , του PS κ.τ.λ. Ένα σχολείο στο οποίο η διαθεματικότητα γίνεται καθημερινή πρακτική και ο ρόλος του πληροφορικού είναι ενεργός όχι κάνοντας τις εργασίες των παιδιών ή των συναδέλφων αλλά καθαρά συμβουλευτικός και υποστηρικτικός.Σε ποιο τελικά σχολείο έχουμε υποβάθμιση του ρόλου της πληροφορικής ? Τι λένε οι συνάδελφοι δάσκαλοι και άλλων ειδικοτήτων, ποιο απ τα δύο σχολεία προτιμάτε και που είναι απαραίτητος ένας μόνιμος επιστήμονας πληροφορικής?
Παράθεση από: heren στις Δεκεμβρίου 07, 2008, 05:35:32 pmΜηπως εχεις τον ακριβη αριθμο? ειμαι περιεργη να μαθω.....Ναι έχω τον ίδιο αριθμό που έχεις και εσύ. Δηλαδή εσύ δικαιούσαι να πατάς σε αόριστα επιχειρήματα αλλά οι άλλοι όχι έτσι?[quite]Εκείνο όμως που πραγματικά ξεπερνάει τα όρια είναι να διορίζονται Δάσκαλοι στα δημοτικά, που ενω διαθέτουν την απαραίτητη παιδαγωγική κατάρτιση, είναι απαραδεκτοι στη δουλεια τους.......