0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: panos2 στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 05:24:57 pmΠαράθεση από: Joanna Bear ΠΕ06 στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 04:44:13 pmΑπό τη Φώφη με αγάπη:http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1189%3A13-09-10-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=elΔώστε προσοχή στο "κληρονομήσουμε"...(Αχ, συγγνώμη, αυτό δεν είναι ορθογραφικό, καλά το'γραψε το "κληρονομήσουμε"...Κακιά που είμαι όμως...)Λογικό είναι. Η "κοπέλα", κληρονόμησε πολλά... Για να κληροδοτήσεις κάτι, πρέπει να φτιάξεις κάτι, να παράγεις έργο...Δεν τον ξέρει τον όρο... Και τα παιδιά της μάλλον θα κληρονομήσουν από τον παππού τους...Δεν ξέρεις... Η Φώφη μπορεί να κάνει δουλειά στο υπουργείο και να κληροδοτήσει έργο. Έχω θέμα με όλους αυτούς τους "γόνους"... Τους αυτοδημιούργητους... Στο θέμα μας:
Παράθεση από: Joanna Bear ΠΕ06 στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 04:44:13 pmΑπό τη Φώφη με αγάπη:http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1189%3A13-09-10-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=elΔώστε προσοχή στο "κληρονομήσουμε"...(Αχ, συγγνώμη, αυτό δεν είναι ορθογραφικό, καλά το'γραψε το "κληρονομήσουμε"...Κακιά που είμαι όμως...)Λογικό είναι. Η "κοπέλα", κληρονόμησε πολλά... Για να κληροδοτήσεις κάτι, πρέπει να φτιάξεις κάτι, να παράγεις έργο...Δεν τον ξέρει τον όρο... Και τα παιδιά της μάλλον θα κληρονομήσουν από τον παππού τους...Δεν ξέρεις... Η Φώφη μπορεί να κάνει δουλειά στο υπουργείο και να κληροδοτήσει έργο. Έχω θέμα με όλους αυτούς τους "γόνους"... Τους αυτοδημιούργητους... Στο θέμα μας:
Από τη Φώφη με αγάπη:http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1189%3A13-09-10-&catid=80%3Adeltia-typou&Itemid=806&lang=elΔώστε προσοχή στο "κληρονομήσουμε"...(Αχ, συγγνώμη, αυτό δεν είναι ορθογραφικό, καλά το'γραψε το "κληρονομήσουμε"...Κακιά που είμαι όμως...)
Με παίρνει τηλέφωνο μια παλιά μου μαθήτρια, φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Αθήνας, γιατί δυσκολευόταν διαβάσει Ιστορία στην εξεταστική της... Είχε λέει απορίες. Τυχαίνει να βρίσκομαι στην Αθήνα εκείνες τις μέρες και πάω από το σπίτι της να δω τι απορίες έχει. Είχε, λοιπόν, που λέτε, τις σημειώσεις του μαθήματος που μοίραζε γνωστή φοιτητική παράταξη, ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε. Και τι διαβάζω σ'αυτές τις σημειώσεις; Ενότητα επανάσταση του '21 και βγήκαν λέει στα βουνά οι ... αμαρτωλοί και οι κλέφτες...Πώς να μην έχει απορίες μετά η μικρή;
Παράθεση από: maklin στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 07:37:17 pmΘυμάμαι όταν πήγαινα τετάρτη ή πέμπτη δημοτικού, η καθηγήτρια Αγγλικών στο σχολείο είπε την ώρα του μαθήματος ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Σηκώνω το χέρι μου και της λέω ''Κυρία, το ρύζι δεν είναι δημητριακό;'' Μου λέει όχι και ότι πολλοί το μπερδεύουν. Της είπα ότι ήμουν σίγουρη ότι είναι δημητριακό και τότε μου είπε να μην αμφισβητώ αυτά που λέει, ούτε να επιμένω. Έχω και γω πολλά τέτοια να θυμηθώ από τα σχολικά μου χρόνια...Πράγματα που τώρα που τα σκέφτομαι, καταλαβαίνω πόσο κακό μου έκαναν... Δεν ξέρω... Αυτό μάλλον αποδεικνύει ότι το όλο σύστημα ήταν πάντα στείρο και για να ξεφύγεις, χρειάζεται επίπονη ατομική προσπάθεια...Ούτε γω τα ξέρω όλα, προς Θεού, παντογνώστης δεν είναι κανένας... Αλλά διαβάζω, ρε παιδιά, ενημερώνομαι, προσπαθώ να μορφώνομαι μόνη μου, ανοίγω και κανένα λεξικό, όταν δεν είμαι σίγουρη για κάτι, αλλά όχι και για τα βασικά...Έχουμε μεγάλη ευθύνη απέναντι στα παιδιά πρωτίστως...
Θυμάμαι όταν πήγαινα τετάρτη ή πέμπτη δημοτικού, η καθηγήτρια Αγγλικών στο σχολείο είπε την ώρα του μαθήματος ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Σηκώνω το χέρι μου και της λέω ''Κυρία, το ρύζι δεν είναι δημητριακό;'' Μου λέει όχι και ότι πολλοί το μπερδεύουν. Της είπα ότι ήμουν σίγουρη ότι είναι δημητριακό και τότε μου είπε να μην αμφισβητώ αυτά που λέει, ούτε να επιμένω.
Παράθεση από: Joanna Bear ΠΕ06 στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 08:15:58 pmΠαράθεση από: maklin στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 07:37:17 pmΘυμάμαι όταν πήγαινα τετάρτη ή πέμπτη δημοτικού, η καθηγήτρια Αγγλικών στο σχολείο είπε την ώρα του μαθήματος ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Σηκώνω το χέρι μου και της λέω ''Κυρία, το ρύζι δεν είναι δημητριακό;'' Μου λέει όχι και ότι πολλοί το μπερδεύουν. Της είπα ότι ήμουν σίγουρη ότι είναι δημητριακό και τότε μου είπε να μην αμφισβητώ αυτά που λέει, ούτε να επιμένω. Έχω και γω πολλά τέτοια να θυμηθώ από τα σχολικά μου χρόνια...Πράγματα που τώρα που τα σκέφτομαι, καταλαβαίνω πόσο κακό μου έκαναν... Δεν ξέρω... Αυτό μάλλον αποδεικνύει ότι το όλο σύστημα ήταν πάντα στείρο και για να ξεφύγεις, χρειάζεται επίπονη ατομική προσπάθεια...Ούτε γω τα ξέρω όλα, προς Θεού, παντογνώστης δεν είναι κανένας... Αλλά διαβάζω, ρε παιδιά, ενημερώνομαι, προσπαθώ να μορφώνομαι μόνη μου, ανοίγω και κανένα λεξικό, όταν δεν είμαι σίγουρη για κάτι, αλλά όχι και για τα βασικά...Έχουμε μεγάλη ευθύνη απέναντι στα παιδιά πρωτίστως...Φυσικά και δεν είμαστε φωτεινοί παντογνώστες αλλά θα πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τα παιδιά. Όταν δε γνωρίζουμε κάτι καλό είναι να παραδεχόμαστε την άγνοιά μας και να λέμε στους μαθητές μας ότι θα το ψάξουμε, θα το ερευνήσουμε για να τους απαντήσουμε τελικά στο ερώτημά τους. Στη δική μου περίπτωση, η κυρία των Αγγλικών σχεδόν γελοιοποιήθηκε, αφού επιστρέφοντας σπίτι ρώτησα τη μητέρα μου προκειμένου να μου επιβεβαιώσει αυτό που ισχυριζόμουν. Τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης ωστόσο έμαθαν ότι το ρύζι είναι ζυμαρικό. Δε νομίζω να πήραν στα σοβαρά εμένα αλλά την κυρία τους.
Όταν η κόρη μου πήγαινε 3η ή 4η Δημοτικού, ο δάσκαλος τους μάθαινε στην γεωγραφία τα δημοτικά διαμερίσματα.Τους είπε ότι το δικό μας ειναι η Δυτική Μακεδονία.Γράψτε τώρα λέει παιδάκια απο τον πίνακα,που θα γράψω εγώ, τους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας για να τους μάθετε. Ξεκινάει...νομός Κοζάνης, νομός Φλώρινας, νομός Πέλλας, νομός Πτολεμαίδας....Έρχετε η μικρή στο σπίτι και μένω κάγκελο απο αυτά που είδα γραμμένα στο τετράδιο της.Άλλη μέρα , ο συγκεκριμένος δάσκαλος, έιχε στείλει σημείωμα με τα παιδάκια , να έρθουν οι γονείς στο σχολείο γιατί ήταν ζωηρά τα μωρά.Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο??? Δεν ξέρω.
Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο??? Δεν ξέρω.
Παράθεση από: tinakipe17 στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 10:15:20 pmΌταν η κόρη μου πήγαινε 3η ή 4η Δημοτικού, ο δάσκαλος τους μάθαινε στην γεωγραφία τα δημοτικά διαμερίσματα.Τους είπε ότι το δικό μας ειναι η Δυτική Μακεδονία.Γράψτε τώρα λέει παιδάκια απο τον πίνακα,που θα γράψω εγώ, τους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας για να τους μάθετε. Ξεκινάει...νομός Κοζάνης, νομός Φλώρινας, νομός Πέλλας, νομός Πτολεμαίδας....Έρχετε η μικρή στο σπίτι και μένω κάγκελο απο αυτά που είδα γραμμένα στο τετράδιο της.Άλλη μέρα , ο συγκεκριμένος δάσκαλος, έιχε στείλει σημείωμα με τα παιδάκια , να έρθουν οι γονείς στο σχολείο γιατί ήταν ζωηρά τα μωρά.Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο??? Δεν ξέρω.1. Έρχεται2. Τη διετήΓια να μην σχολιάσω την ανυπαρξία σύνταξης στην τελευταία πρόταση.Καλό θα ήταν λοιπόν, πρώτα να βλέπουμε τι γράφουμε και πώς το γράφουμε και μετά να σχολιάζουμε. Το ότι σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών μας έχουν βγει τα μάτια από το ορθογραφικά λάθη δεν έχει να πει κανείς τίποτα;
Παράθεση από: bellaspir στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 10:42:08 pmΠαράθεση από: tinakipe17 στις Σεπτεμβρίου 13, 2010, 10:15:20 pmΌταν η κόρη μου πήγαινε 3η ή 4η Δημοτικού, ο δάσκαλος τους μάθαινε στην γεωγραφία τα δημοτικά διαμερίσματα.Τους είπε ότι το δικό μας ειναι η Δυτική Μακεδονία.Γράψτε τώρα λέει παιδάκια απο τον πίνακα,που θα γράψω εγώ, τους νομούς της Δυτικής Μακεδονίας για να τους μάθετε. Ξεκινάει...νομός Κοζάνης, νομός Φλώρινας, νομός Πέλλας, νομός Πτολεμαίδας....Έρχετε η μικρή στο σπίτι και μένω κάγκελο απο αυτά που είδα γραμμένα στο τετράδιο της.Άλλη μέρα , ο συγκεκριμένος δάσκαλος, έιχε στείλει σημείωμα με τα παιδάκια , να έρθουν οι γονείς στο σχολείο γιατί ήταν ζωηρά τα μωρά.Το σημείωμα έλεγε ....Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.Ο συγκεκριμένος έχει τελειώσει δάσκαλος στην γιουγκοσλαβία με την διετούς σχολή.Τυχαίο??? Δεν ξέρω.1. Έρχεται2. Τη διετήΓια να μην σχολιάσω την ανυπαρξία σύνταξης στην τελευταία πρόταση.Καλό θα ήταν λοιπόν, πρώτα να βλέπουμε τι γράφουμε και πώς το γράφουμε και μετά να σχολιάζουμε. Το ότι σε ένα φόρουμ εκπαιδευτικών μας έχουν βγει τα μάτια από το ορθογραφικά λάθη δεν έχει να πει κανείς τίποτα; Αυτό μάλλον δεν το πρόσεξες, που το έγραψε και εκπαιδευτικός: 'Παρακαλείστε οι μηταίρες και οι παταίρες των πεδιών να έρθεται στο σχολείο για ενημέρωση.'p.s. διετούς (φοίτησης) σχολή
Δεν ειπα οτι εγω τα κανω ολα σωστα... απλα θεωρω εγκληματικο αυτα γινονται στις ταξεις του δημοτικου, εκει που παιρνει το παιδι τα πρωτα του βηματα.Ουτε δασκαλα ειμαι, ουτε φιλολογος...Σαν μηχανολογος μηχανικος ομως τα παιδια τις 3ης λυκειου, τα μαθαινω σωστα τα στοιχεια μηχανων.Ειναι μαθημα που εξεταζεται στις πανελληνιες,ειναι ολο ασκησεις και κανω οσο καλυτερα μπορω την δουλεια μου γιαυτο εχω και καλα αποτελεσματα.Εννοω οτι τα παιδια που αναλαμβανω περνανε στα ΤΕΙ που εχουν επιλεξει.Και αυτη η ικανοποιηση που παιρνω με κανει να γινομαι ακομη καλυτερη εκπαιδευτικος.