PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής
(Συντονιστής:
Χριστίνα
)
Συνοπτικά θέματα περί παιδαγωγικής επάρκειας
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Συνοπτικά θέματα περί παιδαγωγικής επάρκειας (Αναγνώστηκε 3736 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
emmaki
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3830
The best is yet to come......
Απ: Συνοπτικά θέματα περί παιδαγωγικής επάρκειας
«
Απάντηση #14 στις:
Δεκεμβρίου 14, 2009, 06:56:15 pm »
Tweet
Συμφωνώ και εγώ (αν και απόφοιτη παιδαγωγικού) ότι μόνο το πτυχίο δεν επαρκεί.
Ακόμα και εγώ που έκανα πρακτικές από το πρώτο έτος μέσα σε τάξη, όταν μπήκα στην τάξη μόνη μου (χωρίς να έχω συζητήσει πιο μπροστά με κάποιον επόπτη το τι θα κάνω και πώς θα το κάνω) έπαθα την πλάκα μου!!!!
Επίσης, όλοι όσοι τελειώνουμε μια σχολή, που είτε θεωρείται παιδαγωγική είτε όχι, δεν είμαστε "κατάλληλοι" για δάσκαλοι. Το κατάλληλοι το λέω με την έννοια του ότι δεν μπορύν όλοι να γίνουν δάσκαλοι, δεν έχουν όλοι μέσα τους αυτό το "κάτι" που σε κάνει δάσκαλο. Δεν χρειάζεται μόνο να ξέρεις άριστα το αντικέιμενο σου, δεν χρειάζεται μόνο να ξέρεις άριστα όλες τις παιδαγωγικές θεωρίες (προσωπικά εγώ ξέρω να εφαρμόζω, αν μου πείτε να σας πω ποιος έχει πει τι δεν έχω ιδέα
) αλλά είναι απαραίτητο αυτό το "κάτι" που σε κάνει δάσκαλο.
Αυτό,λοιπόν, το "κάτι", αν και νομίζω ότι καθένας μας ξέρει προσωπικά αν το έχει ή όχι, μπορεί να το βρει μόνο με κατάλληλη εκπαίδευση μέσα στην τάξη. Τώρα αν η ακπαίδευση αυτή θα γίνει πριν ή μετά το διορισμό, ποσώς με ενδιαφέρει. Απλά αν γίνει πριν, είναι πιο έυκολο να στρέψεις αυτόν που δεν κάνει προς κάτι άλλο. Αν τον προσλάβεις πρώτα (ειδικά μέσα από τη διαδικασία εξετάσεων) και μετά αποδειχτέι ότι δεν είναι κατάλληλος, δεν είναι εύκολο να τον "απομακρύνεις" (δεν μπορώ να βρω κατάλληλη λέξη).
Παρεπιμπτώντως, εγώ θεωρ΄'ω ότι αν και ήμουν πάρα πολύ καλή νηπιαγωγός και τα παιδιά "μου" απέκτησαν σωστές βάσεις, αυτό το "κάτι" δεν το έχω. Γι' αυτό πλέον και δεν βρίσκομαι σε τάξη, αλλά έχω επιλέξει το διαγνωστικό κομμάτι της ειδικής αγωγής. (Για να κάνω και λίγη αυτοκριτική)
Καταγράφηκε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!
Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής
(Συντονιστής:
Χριστίνα
)
Συνοπτικά θέματα περί παιδαγωγικής επάρκειας