PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής
(Συντονιστής:
Χριστίνα
)
Συνοπτικά θέματα περί παιδαγωγικής επάρκειας
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 127 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 284 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 9.445 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 1.556 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης με μονοετή ή τετραετή θητεία σε Πειραματικά σχολεία Αβάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Συνοπτικά θέματα περί παιδαγωγικής επάρκειας (Αναγνώστηκε 4148 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
emmaki
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3911
The best is yet to come......
Απ: Συνοπτικά θέματα περί παιδαγωγικής επάρκειας
«
Απάντηση #14 στις:
Δεκεμβρίου 14, 2009, 06:56:15 pm »
Tweet
Συμφωνώ και εγώ (αν και απόφοιτη παιδαγωγικού) ότι μόνο το πτυχίο δεν επαρκεί.
Ακόμα και εγώ που έκανα πρακτικές από το πρώτο έτος μέσα σε τάξη, όταν μπήκα στην τάξη μόνη μου (χωρίς να έχω συζητήσει πιο μπροστά με κάποιον επόπτη το τι θα κάνω και πώς θα το κάνω) έπαθα την πλάκα μου!!!!
Επίσης, όλοι όσοι τελειώνουμε μια σχολή, που είτε θεωρείται παιδαγωγική είτε όχι, δεν είμαστε "κατάλληλοι" για δάσκαλοι. Το κατάλληλοι το λέω με την έννοια του ότι δεν μπορύν όλοι να γίνουν δάσκαλοι, δεν έχουν όλοι μέσα τους αυτό το "κάτι" που σε κάνει δάσκαλο. Δεν χρειάζεται μόνο να ξέρεις άριστα το αντικέιμενο σου, δεν χρειάζεται μόνο να ξέρεις άριστα όλες τις παιδαγωγικές θεωρίες (προσωπικά εγώ ξέρω να εφαρμόζω, αν μου πείτε να σας πω ποιος έχει πει τι δεν έχω ιδέα
) αλλά είναι απαραίτητο αυτό το "κάτι" που σε κάνει δάσκαλο.
Αυτό,λοιπόν, το "κάτι", αν και νομίζω ότι καθένας μας ξέρει προσωπικά αν το έχει ή όχι, μπορεί να το βρει μόνο με κατάλληλη εκπαίδευση μέσα στην τάξη. Τώρα αν η ακπαίδευση αυτή θα γίνει πριν ή μετά το διορισμό, ποσώς με ενδιαφέρει. Απλά αν γίνει πριν, είναι πιο έυκολο να στρέψεις αυτόν που δεν κάνει προς κάτι άλλο. Αν τον προσλάβεις πρώτα (ειδικά μέσα από τη διαδικασία εξετάσεων) και μετά αποδειχτέι ότι δεν είναι κατάλληλος, δεν είναι εύκολο να τον "απομακρύνεις" (δεν μπορώ να βρω κατάλληλη λέξη).
Παρεπιμπτώντως, εγώ θεωρ΄'ω ότι αν και ήμουν πάρα πολύ καλή νηπιαγωγός και τα παιδιά "μου" απέκτησαν σωστές βάσεις, αυτό το "κάτι" δεν το έχω. Γι' αυτό πλέον και δεν βρίσκομαι σε τάξη, αλλά έχω επιλέξει το διαγνωστικό κομμάτι της ειδικής αγωγής. (Για να κάνω και λίγη αυτοκριτική)
Καταγράφηκε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!
Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής
(Συντονιστής:
Χριστίνα
)
Συνοπτικά θέματα περί παιδαγωγικής επάρκειας