0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι, εγώ αυτό που κατάλαβα σχετικά με τις διαβουλεύσεις του Υπουργείου είναι ότι από το 2011 η προυπηρεσία θα προσμετράται μόνο σε όσους έχουν επιτυχία στον Ασεπ.
1ον θεωρω απαραδεκτο τον τροπο που μας εμπαιζει το υπουργειο με τις ασαφεις και προκλητικες δηλωσεις του. μιλαμε οταν εχουμε συγκεκριμενα πραγματα να πουμε και δεν φερνουμε χιλιαδες οικογενειες στα προθυρα νευρικου κλονισμου. αν και ως μαθητρια, φοιτητρια και καθηγητρια εχω υποστει πολλα και δεν ελπιζω πια σε τιποτα, παρατηρω οτι τον τελευταιο μηνα εχω μια διαχυτη ανησυχια και μερα με τη μερα αντι να βρισκω απαντησεις βρισκω ολοενα και πιο ελλειπτικες δηλωσεις που με γεμιζουν θυμο. 2ον ναι στον ασεπ αλλα με ορους:ναι στον ασεπ ακομα και καθε 6 μηνες.ναι στον προγραμματισμενο ασεπ (οπως ολες οι εξετασεις σε ολο τον κοσμο, οχι σημερα μας κ@@@@σε, αυριο δινετε ασεπ...)ναι στην εγκαιρη και προκαθορισμενη υλη ασεπναι στην [b]προκαθορισμενη βιβλιογραφια(φτανει ο εμπαιγμος εξετασεων χωρις βιβλιογραφια! στα κολλεγια που πληρωναν ετσι το 'χαν; )ναι στην 1 επιτυχια σε οποιονδηποτε ασεπ και στην δικαιη αξιοποιηση ολων των επιτυχως κριθεντων εκπαιδευτικων (με μοριοδοτηση, με αλλο τροπο παντως οπωσδηποτε)ολα στο φως: να ξερουμε ποιοι διορθωνουν, με τι προσοντα και ποσοι.να βγαινουν επισημες απαντησεις σε ολα τα θεματα αμεσως.(δηλαδη τι να υποθεσουμε, οτι δεν ξερουν ουτε οι ιδιοι τις απαντησεις; ή οτι ποιος νοιαζεται; )να εχουμε δικαιωμα αντιγραφων των γραπτων μας και ουσιαστικου επανελεγχου σε περιπτωση που υπαρχει σφαλμα του ασεπ, του προσωπικου του, των μηχανηματων του.3ον δοκιμος εκπαιδευτικος; ναι αλλα με ορους:1. να ισχυσει και για τους νεους και για τους παλιους2. να βγει τοτε η ειδικη διδακτικη απο τον ασεπ και να κρινομαστε στην πραξη μεσα στην ταξη (οχι μονα ζυγα δικα τους, χωρις ιχνος παιδαγωγικοτητας)3. αφου κριθω οχι απλως αξιος αλλα "παναξιος" να μου κοψουν και αρχικο μισθο 2.500 ευρω και να επιδοτουν τη διαρκη μου επιμορφωση και εξελιξη. ναι κυριοι για να ειμαι και να παραμεινω παναξιος θελω και πρεπει να ενημερωνομαι βιβλιογραφικα, να παρακολουθω σεμιναρια, συνεδρια κλπ. επιπλεον πρεπει να αποπνεω στους μαθητες μου αξιοπρεπεια και κυρος. για να παω και να παραμεινω στο δυσπροσιτο να λαμβανω ειδικη επιδοτηση, αυτα που υπολογιζω για την αξιοπρεπη μου διαβιωση ως "παναξιος" εκπαιδευτικος δεν τα χρωστω στην ανακαμψη της οποιασδηποτε τοπικης οικονομιας. ΥΓ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ: ΛΕΦΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ! υγ. επισης να πω πως ο,τι αφορα τον αδιοριστο εκπαιδευτικο αφορα και τους διορισμενους. ενα απλο παραδειγμα: αν δε διοριζονται νεοι εκπαιδευτικοι μην περιμενετε συνταξεις και ασφαλιστικες παροχες της προκοπης (αν οχι καθολου) οι διορισμενοι.