PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Νηπιαγωγείο
(Συντονιστής:
alexel
)
Προβλήματα συμπεροφοράς στο νηπιαγωγείο
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Προβλήματα συμπεροφοράς στο νηπιαγωγείο (Αναγνώστηκε 4755 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
alexel
Moderator
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 656
Φύλο:
ΠΕ60 Νηπιαγωγός
Προβλήματα συμπεροφοράς στο νηπιαγωγείο
«
στις:
Φεβρουαρίου 18, 2010, 12:46:08 pm »
Tweet
Ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα με αφορμή το πρόβλημα που αντιμετωπίζει μια συνάδελφος φέτος και ελπίζω να αποτελέσει έναυσμα ώστε να γράψουν και άλλοι τις εμπειρίες τους,γεγονός που πιστεύω θα ωφελήσει όλους μας.Λοιπόν:
Η συνάδελφος έχει μεικτό τμήμα προνηπίων-νηπίων, 15 παιδιά συνολικά.Το νηπ/γείο λειτουργεί ως κλασικό.Το πρόβλημα υπάρχει με ένα κοριτσάκι 5 ετών(νήπιο).
Το παιδί δε θέλει να έρχεται στο νηπ/γείο.Οι γονείς του το φέρνουν με το ζόρι.
Η νηπ/γός το υποδέχεται και το ρωτά με τί θέλει να ασχοληθεί.Συνήθως επιλέγει να ζωγραφίσει.
5 λεπτά αργότερα το κοριτσάκι αρχίζει να επιτίθεται λεκτικά προς τα παιδιά που την περιτριγυρίζουν.
Δε λέει βωμολοχίες,αλλά λόγια που σκοπό έχουν να πληγώσουν.Όσα λέει είναι φανερό πως τα ακούει μέσα από την οικογένειά της.
Π.χ.λέει:-Είσαι τεμπέλα σαν τη μάνα σου.
-Έχεις μοιάσει στη χαζή τη γιαγιά σου
-Τί είναι αυτά που φοράς?Θες να μας το παίξεις όμορφη?
Συνήθως απευθύνει αυτή την κακία στα μικρότερα και πιο αδύναμα παιδιά και όταν δε βλέπει η νηπιαγωγός,με ύπουλο τρόπο τα χτυπάει κιόλας.
Εκτός όλων των παραπάνω δείχνει άρνηση για όλες τις δραστηριότητες του νηπιαγωγείου.Από παραμύθια και τραγούδια,μέχρι πειράματα φυσικών επιστημών και ομαδικά παιχνίδια.Στα παιχνίδια θέλει να βγαίνει πάντα νικητής και όταν δε γίνεται αυτό αντιδρά με χτυπήματα,φωνές και υστερίες.
Αξιοσημείωτο είναι ότι:
-Το παιδί είχε μια εντελώς διαφορετική συμπεριφορά πέρσι,ως προνήπιο(σύμφωνα με τους γονείς του) ,αλλά και φέτος μέχρι τα Χριστούγεννα(σύμφωνα με τη νηπιαγωγό)
-Η νηπιαγωγός δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα με κανένα άλλο παιδί.
Έχετε ακούσει ή σας έχει τύχει κάτι ανάλογο?Πώς το αντιμετωπίσατε ή πώς θα το αντιμετωπίζατε?
Καταγράφηκε
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Προβλήματα συμπεροφοράς στο νηπιαγωγείο
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 11:44:23 »
maklin
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 308
Φύλο:
Απ: Προβλήματα συμπεροφοράς στο νηπιαγωγείο
«
Απάντηση #1 στις:
Φεβρουαρίου 18, 2010, 01:40:40 pm »
Το κατάλληλο θα ήταν να είχαμε τη δυνατότητα να απευθυνόμαστε σε σχολικούς ψυχολόγους ώστε η αντιμετώπιση των προβληματικών συμπεριφορών να γινόταν άμεσα και ορθά. Αλλά αρκούμαστε σε αυτά που έχουμε. Αν βέβαια μπορείτε να επικοινωνίσετε με κάποιο σχολικό ψυχολόγο θα ήταν το ιδανικότερο, μιας κι εκείνος θα παρατηρούσε το παιδί στο χώρο του νηπιαγωγείου και θα εξέταζε τη συμπεριφορά του, προτείνοντάς σας λύσεις. Αυτά όμως τα γνωρίζετε οι περισσότεροι οπότε δε θα μακρυγορήσω άλλο.
Μου φαίνεται περίεργο που το κοριτσάκι έχει μετά τα Χριστούγεννα τη συμπεριφορά αυτή. Υποτίθεται ότι αν είχε την όποια προβληματική συμπεριφορά εξ' αρχής, μετά τα Χριστούγεννα θα βελτιωνόταν.
Για τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί όντως φαίνεται ότι τις ακούει μέσα στην οικογένεια και τις έχουν αποτυπωθεί. Μπορεί να μην απευθύνονται στο κορίτσι αλλά να ακούει τέτοιους διαλόγους από μέλη της οικογένειας.
Επίσης, η επιθετικότητα γνωρίζω ότι μπορεί να προέρχεται από διάφορους λόγους (μιμούμενη συμπεριφορά, εκδήλωση ενόχλησης). Πιστεύω, η νηπιαγωγός θα μπορεί να παρατηρήσει πότε και γιατί εμφανίζει επιθετικότητα προς τα άλλα παιδιά και να κατανοήσει την εν λόγω συμπεριφορά.
Τώρα όσον αφορά το ενδιαφέρον για τις δραστηριότητες μήπως επιθυμεί να απασχολείται μόνη της; Και πάλι εδώ η νηπιαγωγός θα είναι σε θέση να καταλάβει τι την ελκύει, τι θέματα της αρέσει να ζωγραφίζει με στόχο να την προσεγγίσει ή να ανοίξει ένα σχετικό θέμα όπου θα συμμετέχουν όλα τα παιδιά.
Αυτά που είχα να πω είναι αρκετά θεωρητικά και δε ξέρω αν θα βοηθήσουν στην πράξη !!!
Ελπίζω να μπορέσει η νηπιαγωγός να αντιμετωπίσει την κατάσταση άμεσα, σε συνεργασία με τους γονείς
Καταγράφηκε
ΠΕ 60
emmaki
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3830
The best is yet to come......
Απ: Προβλήματα συμπεροφοράς στο νηπιαγωγείο
«
Απάντηση #2 στις:
Φεβρουαρίου 18, 2010, 02:19:33 pm »
Καταρχήν, η νηπιαγωγός πρέπει να μιλήσει με τους γονείς και να δούνε μαζί τι άλλαξε στη ζωή του παιδιού. Όποτε και αν άρχισε η συμπεριφορά αυτή, στην αρχή της χρονιάς σύμφωνα με τους γονείς ή μετά τα Χριστούγεννα σύμφωνα με τη νηπιαγωγό, κάτι συνέβη και το έκανε να συμπεριφέρεται έτσι. Αν κρίνω από το τι λέει, μήπως οι σχέσεις των γονιών δεν είναι καλές; Μήπως ο ένας φωνάζει στον άλλο; Εάν αυτό είναι που συμβαίνει, τότε οι γονείς θα πρέπει αυτοί να αλλάξουν πρω΄τα τη συμπεριφορά τους. Είμαι της άποψης πως ό,τι και να υπάρχει ανάμεσα στπυς γονείς, είτε είναι μαζί είτε έχουν χωρίσει, απέναντι στο παιδί πρέεπι να είναι και οι 2 άψογοι!
Τώρα, η νηπιαγωγός από τη μεριά της, αφού βρει τι έχει συμβεί και αφού συζητήσει με τους γονείς για την αντιμετώπιση στο σπίτι, πρέπει να πλησιάσει το παιδί. Να της μιλήσει, να την κάνει να την εμπιστευτεί ώστε να ανοιχτεί. Μπορεί το παιδί να πει κάτι που δεν το λέει στους γονέις (δεν είναι σπάνιο αυτό), μπορεί να συνέβη κάτι που για τους ενήλικες μπορεί να ήταν ασήμαντο, αλλά για το πιαδί πολύ σημαντικό και να το έκανε να αποτραβηχτεί και γίνει επιθετικό....
Χρειάζεται και παρατήρηση από τη νηπιαγωγό. Πότε το παιδί γίνεται επιθετικό; Τι ζωγραφίζει; Τι κάνει όταν οι άλλοι είναι μαζεμένοι στην παρέα; Τι κάνει όταν οι άλλοι κάνουν μια δραστηριότητα; Τι κάνει στο διάλειμμα;
Είμαι σχεδόν σίγουρη πως κάτι συμβαίνει στις σχέσεις των γονιών. Πρώτα, λοιπόν, αυτοί πρέπει να το καταλάβουν και να τροποιήσουν τη συμπεριφορά τους και μετά το παιδί.
Καταγράφηκε
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!
Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Νηπιαγωγείο
(Συντονιστής:
alexel
)
Προβλήματα συμπεροφοράς στο νηπιαγωγείο