*

Αποστολέας Θέμα: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος  (Αναγνώστηκε 14227 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #84 στις: Ιούλιος 13, 2010, 11:51:15 πμ »
Τι ποσοστό των παιδιών έρχεται στο φροντιστήριο από επιλογή και ποιες παράμετροι καθόρισαν αυτήν την επιλογτή?
Γιατί ξέρω μαθητές με βαθμούς πάνω από 17 που ήρθαν για να κάνουν κάτι παραπάνω,ξέρω μαθητές που ήρθαν για την πλάκα τους αφού ήρθε και η παρέα τους
και ξέρω και μαθητές,που τους κουβάλησαν οι γονείς με τα χίλια ζόρια για να περάσουν την τάξη. Άρα,όπως έχουμε ζήσει όλοι στα φροντιστήρια,τα τμήματα που κάνουν πραγματικά σωστή δουλειά είναι η μειοψηφία και είναι τα τμήματα που διαλέγουν να διδάξουν τα αφεντικά και οι παλιότεροι καθηγητές,γιατί οι νέοι παίρνουν όλο το στοκ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:39:31 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #85 στις: Ιούλιος 13, 2010, 12:10:10 μμ »
Τι ποσοστό των παιδιών έρχεται στο φροντιστήριο από επιλογή και ποιες παράμετροι καθόρισαν αυτήν την επιλογτή?
Γιατί ξέρω μαθητές με βαθμούς πάνω από 17 που ήρθαν για να κάνουν κάτι παραπάνω,ξέρω μαθητές που ήρθαν για την πλάκα τους αφού ήρθε και η παρέα τους
και ξέρω και μαθητές,που τους κουβάλησαν οι γονείς με τα χίλια ζόρια για να περάσουν την τάξη. Άρα,όπως έχουμε ζήσει όλοι στα φροντιστήρια,τα τμήματα που κάνουν πραγματικά σωστή δουλειά είναι η μειοψηφία και είναι τα τμήματα που διαλέγουν να διδάξουν τα αφεντικά και οι παλιότεροι καθηγητές,γιατί οι νέοι παίρνουν όλο το στοκ.
Yπάρχουν και αυτοί που λες, αλλά μετά από ένα δύο μήνες το πολύ φεύγουν. Δε μιλάμε στο σχολείο για καλές ή κακές επιδόσεις, αλλά για διαχείριση τάξης. Πίστεψέ με, αυτό στο φροντιστήριο σπάνια το συναντάς. Ακόμα και αν έχεις στο τμήμα ένα ζωηρό μαθητή, τον ελέγχεις καλύτερα, όταν έχεις μια τάξη επτά ατόμων.

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #86 στις: Ιούλιος 13, 2010, 12:34:13 μμ »

Ο καθένας έχει τις προσωπικές του εμπειρίες, γι`αυτό δεν πρέπει να είναι κανείς απόλυτος για το τι συμβαίνει παντού. Για αρκετά χρόνια έκανα, όχι τετράωρα, αλλά κάτι ξεγυρισμένα εφτάωρα σε ΕΠΑΛ! Και με υπερωρίες και με τα πιο περίεργα μαθήματα και έχω σώας τας φρένας!  (Ακόμα),  ;)
 
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #87 στις: Ιούλιος 13, 2010, 12:35:27 μμ »
Ακόμα και στη μετάδοση του γνωστικού υλικού υλικού υπάρχουν περιπτώσεις που το σχολείο είναι πιο απαιτητικό από το φροντιστήριο. Για σκεφτείτε να διδάσκεις μαθήματα, όπως τον Επιτάφιο στη Γ' λυκείου και να προσπαθείς να τους κινήσεις το ενδιαφέρον και να τους κάνεις να αγαπήσουν το έργο, όταν το 99,9% θεωρεί το μάθημα χάσιμο χρόνου.  Νομίζω ότι προσπαθούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Φυσικά και το φροντιστήριο έχει δυσκολίες, αλλά όπως είπαν οι συνάδελφοι, άλλης μορφής. Το άγχος στο φροντιστήριο είναι απείρως μεγαλύτερο, όπως και το απογευματινό ωράριο δε σου επιτρέπει να έχεις οικογενειακή ζωή. Όμως, μπαίνοντας σ' ένα σχολείο δεν τελείωσαν τα προβλήματά σου. Και εκεί έχεις δυσκολίες άλλου τύπου. Συνεπώς, η συζήτηση του να αποδείξουμε ποιος κουράζεται περισσότερο, είναι άνευ νοήματος!

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:39:31 »

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2613
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #88 στις: Ιούλιος 13, 2010, 12:36:45 μμ »

Ο καθένας έχει τις προσωπικές του εμπειρίες, γι`αυτό δεν πρέπει να είναι κανείς απόλυτος για το τι συμβαίνει παντού. Για αρκετά χρόνια έκανα, όχι τετράωρα, αλλά κάτι ξεγυρισμένα εφτάωρα σε ΕΠΑΛ! Και με υπερωρίες και με τα πιο περίεργα μαθήματα και έχω σώας τας φρένας!  (Ακόμα),  ;)
 
Ήρωας, δεν το συζητώ!!!  ;D ;D ;D

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #89 στις: Ιούλιος 13, 2010, 05:32:02 μμ »
Ας δεχτώ λοιπόν,ότι οι 4 ώρες του σχολείου είναι εξανλτητικές. Με τη κουράγι το 85% των μόνιμων κάνουν ιδιαίτερα το απόγευμα?

Αποσυνδεδεμένος stave

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 580
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #90 στις: Ιούλιος 13, 2010, 06:17:40 μμ »
Ας δεχτώ λοιπόν,ότι οι 4 ώρες του σχολείου είναι εξανλτητικές. Με τη κουράγι το 85% των μόνιμων κάνουν ιδιαίτερα το απόγευμα?

Σ'αυτό το σημείο θα συμφωνήσω μαζί σου, γιατί αυτοί που έχουν στήσει τ'απογεύματα βιομηχανία ιδιαίτερων είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για την κακή εικόνα του κλάδου προς τα έξω. Όμως αυτοί το δημόσιο σχολείο το έχουν σε δεύτερη μοίρα όπως και το ρόλο τους σ'αυτό. Δεν μπορεί να είναι καλοί εκπαιδευτικοί και να δίνουν την ψυχή τους πρωί- βράδυ, όπως περιέγραψαν πιο πάνω οι LK, tihea και άλλοι με τους οποίους συμφωνώ απόλυτα.

Αποσυνδεδεμένος TEM

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1960
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #91 στις: Ιούλιος 13, 2010, 09:38:37 μμ »
Ας το δούμε από την πλευρά του μαθητή. Έστω ότι η Λίζα Λ.Πετροβασίλη θέλει τον κ. Χλέμπουρα για ιδιαίτερα στα μαθηματικά.
Γιατί να μην τον έχει? Διαλέγουμε γιατρό,κομμωτή,βιβλιοπώλη,γιατί να μη μπορούμε να διαλέξουμε  και τον καθηγητή που θα μας κάνει ιδιαίτερα?

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #92 στις: Ιούλιος 13, 2010, 11:21:18 μμ »
Ρε παιδιά, ΕΛΕΟΣ!!! ::) Γιατί το ένα και γιατί το άλλο. Νομίζω ότι οι συνάδελφοι ήταν σαφέστατοι και κατατοπιστικότατοι!


Ο καθένας έχει τις προσωπικές του εμπειρίες, γι`αυτό δεν πρέπει να είναι κανείς απόλυτος για το τι συμβαίνει παντού. Για αρκετά χρόνια έκανα, όχι τετράωρα, αλλά κάτι ξεγυρισμένα εφτάωρα σε ΕΠΑΛ! Και με υπερωρίες και με τα πιο περίεργα μαθήματα και έχω σώας τας φρένας!  (Ακόμα);)
 

ΑΞΙΟΣ! ΗΡΩΑΣ! ΕΥΓΕ! ;D

...Τσεκαρισμένο αυτό ε; ;D

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #93 στις: Ιούλιος 13, 2010, 11:44:58 μμ »
Ας δεχτώ λοιπόν,ότι οι 4 ώρες του σχολείου είναι εξανλτητικές. Με τη κουράγι το 85% των μόνιμων κάνουν ιδιαίτερα το απόγευμα?

εξαντλητικες 4 ωρες ?  μιλαμε για 3! (45 Χ 4). Αν κουραζομαστε με 3 ωρες....βραστα!! τοτε γιατι βρε παιδια να θελουμε να γινουμε εκπ/κοι και να ζουμε στην ταλαιπώρια?
ας σπουδαζαμε κατι αλλο....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #94 στις: Ιούλιος 14, 2010, 05:37:35 μμ »
Ας δεχτώ λοιπόν,ότι οι 4 ώρες του σχολείου είναι εξανλτητικές. Με τη κουράγι το 85% των μόνιμων κάνουν ιδιαίτερα το απόγευμα?

εξαντλητικες 4 ωρες ?  μιλαμε για 3! (45 Χ 4). Αν κουραζομαστε με 3 ωρες....βραστα!! τοτε γιατι βρε παιδια να θελουμε να γινουμε εκπ/κοι και να ζουμε στην ταλαιπώρια?
ας σπουδαζαμε κατι αλλο....

Κουράζεσαι γιατί τα δίνεις όλα, δεν κάνεις οικονομία δυνάμεων ούτε αφήνεις απλά να κυλήσει η ώρα να κτυπήσει το κουδούνι. Μπορείς βέβαια και να επιλέξεις να μην κουραστείς, να βγεις απ' την τάξη όπως μπήκες, χωρίς ούτε μια σύσπαση των μυών του προσώπου αλλά τι θα έχεις δώσει άραγε? Εξάλλου, τι πιο ωραίο να κουράζεσαι για κάτι που γουστάρεις...
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Εχθρός δεν είναι ο συνάδελφος
« Απάντηση #95 στις: Ιούλιος 14, 2010, 05:56:36 μμ »
Ας δεχτώ λοιπόν,ότι οι 4 ώρες του σχολείου είναι εξανλτητικές. Με τη κουράγι το 85% των μόνιμων κάνουν ιδιαίτερα το απόγευμα?

εξαντλητικες 4 ωρες ?  μιλαμε για 3! (45 Χ 4). Αν κουραζομαστε με 3 ωρες....βραστα!! τοτε γιατι βρε παιδια να θελουμε να γινουμε εκπ/κοι και να ζουμε στην ταλαιπώρια?
ας σπουδαζαμε κατι αλλο....

Κουράζεσαι γιατί τα δίνεις όλα, δεν κάνεις οικονομία δυνάμεων ούτε αφήνεις απλά να κυλήσει η ώρα να κτυπήσει το κουδούνι. Μπορείς βέβαια και να επιλέξεις να μην κουραστείς, να βγεις απ' την τάξη όπως μπήκες, χωρίς ούτε μια σύσπαση των μυών του προσώπου αλλά τι θα έχεις δώσει άραγε? Εξάλλου, τι πιο ωραίο να κουράζεσαι για κάτι που γουστάρεις...

Σωστά.
Με τη λογική μερικών θα έπρεπε οι καθηγητές πανεπιστημίων να αμείβονται με 400 ευρώ τον μήνα, αφού διδάσκουν μόνο 4 διδακτικές ώρες την εβδομάδα και έχουν περισσότερες διακοπές!! (Όχι βέβαια, πως δεν ισχύει για μερικούς...).

Η δουλειά του εκπαιδευτικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όταν γίνεται σωστά, έχει τις δυσκολίες  και τις ιδιαιτερότητές της και μπορεί υπό συνθήκες να γίνει πολύ κοπιαστική...
Θέλει υπόβαθρο σπουδών, συνεχή επιμόρφωση,ταλέντο και  αγάπη για τα παιδιά...
Μόνο που χάνεται πολύ ενέργεια και ο ενθουσιασμός μέχρι την επίτευξη του διορισμού, αφού πρέπει να υπερβληθούν πολλά δύσκολα εμπόδια. Στη χώρα που όλα στρεβλά είναι καμωμένα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162195
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 516
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.