0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: AntreaEirini στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:21:28 pmΑν τώρα κάποιοι έχετε τη δυνατότητα να λειτουργείτε ψύχραιμα και ψυχρά, χωρίς να σας απασχολεί αν η βαθμολογία σας ενδέχεται άδικα να μειώσει το βαθμό πρόσβασής τους, καλά κάνετε.Προσωπικά προτιμώ να βάλω 19 στο μαθητή του 16 και 20 στο μαθητή του 17 (ειδικά στην κατεύθυνση!!!), όχι τόσο γιατί με απασχολεί το αν τελικά γράψει στο τέλος κι εγώ εκτεθω - είναι δική τους ευθύνη να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να πάρουν "καλό" βαθμό, όχι δική μου να τους τον χαρίσω, όσο γιατί θεωρώ ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά, και γιατί στο 2ο τετράμηνο εγώ σίγουρα θα απαιτήσω να ανταποκριθούν το βαθμό που πήραν.Κι αφού λέμε και προσωπικές ιστορίες, όταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου, στο πρώτο τετράμηνο στην ιστορία έγραψα 10 λόγω κωλύματος να διαβάσω, σε προειδοποιημένο διαγώνισμα, σαν αυτά που βάζουμε τώρα. Η καθηγήτρια, που με είχε στα φιλολογικά και την προηγούμενη χρονιά και με ήξερε, μου έβαλε στο τρίμηνο 17. Όλη η τάξη με έβριζε. Στο 2ο και 3ο τρίμηνο δεν υπήρξε μάθημα που να μη με εξετάσει, και φυσικά ήμουν κάθε φορά διαβασμένη. Και σημειωτέον, στα επόμενα τρίμηνα δε μου έβαλε 20, αλλά 18 και 19.Στην άλγεβρα την ίδια χρονιά γράφω 1ο τρίμηνο διαγώνισμα 12 και σε 2 τεστ 17 και 19. Ο καθηγητής μου έβαλε 12 στο τρίμηνο. Κι εγώ βιβλίο δεν ξανάνοιξα!..."αδικα" ?? ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??κατι δεν παει καλα εδω...
Αν τώρα κάποιοι έχετε τη δυνατότητα να λειτουργείτε ψύχραιμα και ψυχρά, χωρίς να σας απασχολεί αν η βαθμολογία σας ενδέχεται άδικα να μειώσει το βαθμό πρόσβασής τους, καλά κάνετε.Προσωπικά προτιμώ να βάλω 19 στο μαθητή του 16 και 20 στο μαθητή του 17 (ειδικά στην κατεύθυνση!!!), όχι τόσο γιατί με απασχολεί το αν τελικά γράψει στο τέλος κι εγώ εκτεθω - είναι δική τους ευθύνη να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να πάρουν "καλό" βαθμό, όχι δική μου να τους τον χαρίσω, όσο γιατί θεωρώ ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά, και γιατί στο 2ο τετράμηνο εγώ σίγουρα θα απαιτήσω να ανταποκριθούν το βαθμό που πήραν.Κι αφού λέμε και προσωπικές ιστορίες, όταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου, στο πρώτο τετράμηνο στην ιστορία έγραψα 10 λόγω κωλύματος να διαβάσω, σε προειδοποιημένο διαγώνισμα, σαν αυτά που βάζουμε τώρα. Η καθηγήτρια, που με είχε στα φιλολογικά και την προηγούμενη χρονιά και με ήξερε, μου έβαλε στο τρίμηνο 17. Όλη η τάξη με έβριζε. Στο 2ο και 3ο τρίμηνο δεν υπήρξε μάθημα που να μη με εξετάσει, και φυσικά ήμουν κάθε φορά διαβασμένη. Και σημειωτέον, στα επόμενα τρίμηνα δε μου έβαλε 20, αλλά 18 και 19.Στην άλγεβρα την ίδια χρονιά γράφω 1ο τρίμηνο διαγώνισμα 12 και σε 2 τεστ 17 και 19. Ο καθηγητής μου έβαλε 12 στο τρίμηνο. Κι εγώ βιβλίο δεν ξανάνοιξα!
..."αδικα" ?? ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??κατι δεν παει καλα εδω...
Παράθεση από: MARKOS στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 12:26:12 pmεμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....Έχεις δίκιο, Μάρκο. Σήμερα βλέπουμε το φαινόμενο οι γονείς να ζητούν το λόγο από το δάσκαλο, αν δεν βαθμολογήσει κατά την επιθυμία του παιδιου/γονιού...
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....
Παράθεση από: kozzi1 στις Φεβρουαρίου 03, 2011, 06:48:54 pm..."αδικα" ?? ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??κατι δεν παει καλα εδω...Να το ξαναπώ τότε, εξαρτάται από το τι θεωρεί ο καθένας δίκαιο, αντικειμενικό, ψύχραιμο και λογικό.Σε ένα συγκεκριμένο σύστημα αξιλόγησης που αδικεί συστηματικά τους μαθητές.kozzi πες μου λίγο, σε μια μαθήτρια η οποία σε λατινικά κατεύθυνσης δε μιλούσε ποτέ, είχε γράψει διαγωνίσματα 14 και 16 τι θα έβαζες; Τι θα της έβαζες αν παλιότερα είχε τύχει να την έχεις μαθήτρια στο φροντιστήριο στο άγνωστο και εκεί είχες διαπιστώσει ότι έχει γνώσεις και υπόβαθρο, ενώ στα λατινικά στο σχολείο είχε την εικόνα που περιέγραψα; Και τι θα της έβαζες, αν στο μεταξύ μάθαινες ότι σκοτώθηκε ο αδερφός της σε δυστύχημα, ο πατέρας της έχασε το μυαλό του, τη δουλειά του και μετά ό,τι είχε; Ελάτε να συζητήσουμε τι αξιολογούμε, και μετά ας μιλήσουμε για λογική και δικαιοσύνη στην αξιολόγηση.
..αν δε μιλουσε καθολου επειδη δεν ...το ειχε, μαλλον αντεγραφε στα διαγωνισματα ...