*

Αποστολέας Θέμα: Μαθητές ή φιλόλογοι ;  (Αναγνώστηκε 4991 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:03:54 pm »

Αν τώρα κάποιοι έχετε τη δυνατότητα να λειτουργείτε ψύχραιμα και ψυχρά, χωρίς να σας απασχολεί αν η βαθμολογία σας ενδέχεται άδικα να μειώσει το βαθμό πρόσβασής τους, καλά κάνετε.
Προσωπικά προτιμώ να βάλω 19 στο μαθητή του 16 και 20 στο μαθητή του 17 (ειδικά στην κατεύθυνση!!!), όχι τόσο γιατί με απασχολεί το αν τελικά γράψει στο τέλος κι εγώ εκτεθω - είναι δική τους ευθύνη να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και να πάρουν "καλό" βαθμό, όχι δική μου να τους τον χαρίσω, όσο γιατί θεωρώ ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει ενθαρρυντικά, και γιατί στο 2ο τετράμηνο εγώ σίγουρα θα απαιτήσω να ανταποκριθούν το βαθμό που πήραν.

Κι αφού λέμε και προσωπικές ιστορίες, όταν ήμουν στη δευτέρα λυκείου, στο πρώτο τετράμηνο στην ιστορία έγραψα 10 λόγω κωλύματος να διαβάσω, σε προειδοποιημένο διαγώνισμα, σαν αυτά που βάζουμε τώρα. Η καθηγήτρια, που με είχε στα φιλολογικά και την προηγούμενη χρονιά και με ήξερε, μου έβαλε στο τρίμηνο 17. Όλη η τάξη με έβριζε. Στο 2ο και 3ο τρίμηνο δεν υπήρξε μάθημα που να μη με εξετάσει, και φυσικά ήμουν κάθε φορά διαβασμένη. Και σημειωτέον, στα επόμενα τρίμηνα δε μου έβαλε 20, αλλά 18 και 19.
Στην άλγεβρα την ίδια χρονιά γράφω 1ο τρίμηνο διαγώνισμα 12 και σε 2 τεστ 17 και 19. Ο καθηγητής μου έβαλε 12 στο τρίμηνο. Κι εγώ βιβλίο δεν ξανάνοιξα!

..."αδικα" ??   ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??

κατι δεν παει καλα εδω...

πόσο συμφωνώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω.....
λύστε μου μια απορία....αν οι ιδιοι οι μαθητές δεν ενδιαφέρονται να κατακτήσουν ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥΣ έναν καλό προφορικό βαθμό που θα συνυπολογιστεί στα γραπτά των Πανελλαδικών, γιατί θα πρέπει να το κάνει ο καθηγητής;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:44:36 »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1541
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:06:41 pm »


..."αδικα" ??   ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??

κατι δεν παει καλα εδω...

Να το ξαναπώ τότε, εξαρτάται από το τι θεωρεί ο καθένας δίκαιο, αντικειμενικό, ψύχραιμο και λογικό.
Σε ένα συγκεκριμένο σύστημα αξιλόγησης που αδικεί συστηματικά τους μαθητές.

kozzi πες μου λίγο, σε μια μαθήτρια η οποία σε λατινικά κατεύθυνσης δε μιλούσε ποτέ, είχε γράψει διαγωνίσματα 14 και 16 τι θα έβαζες;

Τι θα της έβαζες αν παλιότερα είχε τύχει να την έχεις μαθήτρια στο φροντιστήριο στο άγνωστο και εκεί είχες διαπιστώσει ότι έχει γνώσεις και υπόβαθρο, ενώ στα λατινικά στο σχολείο είχε την εικόνα που περιέγραψα;

Και τι θα της έβαζες, αν στο μεταξύ μάθαινες ότι σκοτώθηκε ο αδερφός της σε δυστύχημα, ο πατέρας της έχασε το μυαλό του, τη δουλειά του και μετά ό,τι είχε;

Ελάτε να συζητήσουμε τι αξιολογούμε, και μετά ας μιλήσουμε για λογική και δικαιοσύνη στην αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 07:10:50 pm »
εμενα με φοβιζει περισσοτερο η ψευδαισθηση που δινουμε στους  μαθητες. Οτι δηλ.ολα ειναι ευκολα στη ζωη, και οταν βγουν στον αγωνα ολα τους φαινονται "βουνο" τα παρατανε, λιποτακτουν,γινονται οκνηροι,τεμπελιδες κλπ κλπ. (και βεβαια ολα αυτα μαζι συνδευονται απο ψυχολογικα προβληματα, προβληματα επικοινωνιας, δυσκολιες αντιμετωπισης και διαχειρισης καταστασεων...κλπ κλπ)

εγω θυμαμαι πως οταν ημουν παιδι η μανα μου ελεγε στους δασκαλους μου, μη του χαριστειτε σε τιποτα,αυτο που πραγματικα αξιζει αυτο θελω να δω.

(και γω πισω απο τη πλατη της δασκάλας εκανα νοημα στη μανα μου: Νά, μου βαλει, Νά δεν μου βαλει...!!!), ε, μετα με τραβουσε απ το αφτι και συνεχιζοταν ο ραβδισμος πλουσιοπαροχα στο σπιτι) Μικρο παιδι σαν ημουνα....και πηγαινα σχολειο, μικρο παιδι....


Έχεις δίκιο, Μάρκο. Σήμερα βλέπουμε το φαινόμενο οι γονείς να ζητούν το λόγο από το δάσκαλο, αν δεν βαθμολογήσει κατά την επιθυμία του παιδιου/γονιού... :P :o >:(

Πόσο συμφωνώ μαζί σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουαρίου 03, 2011, 08:30:15 pm »
Θυμήθηκα και τα δικά μου παιδικά χρόνια στο γυμνάσιο.. είχαμε γαλλικά (τα οποία σιχαινόμουν και δεν πολυδιάβαζα) αλλά με τον έναν ή άλλον τρόπο, προσπάθησα στο 1ο τρίμηνο και τα πήγα τόσο καλά που μου έβαλε 20! Μετά επαναπαύτηκα και είδα απότομη πτώση στο 2ο τρίμηνο (17 ή 16). Και μου είχε πει "έπρεπε να σου βάλω λιγότερο στο 1ο για να συνεχίζεις να προσπάθείς"  :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:44:36 »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουαρίου 05, 2011, 03:58:54 pm »
σήμερα μιλουσα με τον ανιψιο μου , ενα πολυ ωριμο παιδι για την ηλικια του..πηγαινει β λυκειου θετικη...πηρανε βαθμους και μου ελεγε οτι στην Αντιγονη εγραψε διαγωνισμα 4 και σε ενα τεστ 5...προφορικα ελαχιστα πραγματα...βαθμος τετραμηνου 15(!)...και μου ελεγε οτι οτι αν του ειχε 8 ή 9 στο τετραμηνο θα αναγκαζοταν να διαβασει για να το ανεβασει ενω τωρα αντι να τον ''τιμωρησει'' για την αδιαφορια του στο μαθημα τον ''επιβραβευει'' και απο πανω με βαθμο 15..οποτε μου λεει οτι και αυτος δεν εχει λογο να διαβασει περισσοτερο ,οτι με μηδενικη προσπαθεια πηρε 15 και ετσι θα συνεχισει να ειναι το ιδιο αδιαφορος κοιτωντας τα μαθηματα της κατευθυνσης του.και φυσικα ρωτωντας με να του πω γιατι η καθηγητρια του σκεφτηκε ετσι δεν ηξερα τι να του πω..
να λοιπον και ενας ακομα λογος απαξιωσης του εκπαιδευτικου και των μαθηματων του στο σχολειο...

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #19 στις: Φεβρουαρίου 05, 2011, 04:13:20 pm »
Πολύ πονεμένο θέμα αυτό! Εγώ είμαι σε 1 σχολείο όπου ο μαθητής που έγραψε 1,5 θεωρεί απολύτως φισιολογικό να βαθμολογηθεί με 14! ::) Οπότε, καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει με μένα που ξεκίνησα τη βαθμολογία στον Επιτάφιο από το ευτελές...16! :P

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #20 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 03:56:36 pm »
πάντως ρε παιδιά έχω βιώσει την απίστευτη αδικιά στη Γ λυκείου εποχής δεσμών
όπου όλο το Γ2(μέσα και'γω)είχαμε βαθμολογία 12-13-14 στα μαθήματα κορμού από τη φιλόλογο και δίπλα το Γ1 στα ίδια μαθήματα 18-19-20 επειδή είχε τον κουκουρούκου φιλόλογο που έβαζε απλόχερα βαθμούς γιατί τώρα τα παιδιά διαβάζουν για την Δέσμη
στο τέλος της χρονιάς κάναμε συγκρίσεις και αναρωτιόμασταν γιατί ο στόκος του Γ1 έχει 8 μονάδες παραπάνω απο'μένα στο Χ μάθημα;;;;

αυτό όμως καθορίζει τον βαθμό απολυτηρίου σου....κάποιοι βασίζονται στο απολυτήριο για να βρουν δουλειά

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #21 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 04:13:25 pm »
Αυτό που αναφέρεις αγαπητή Boldini, συνέβαινε, συμβαίνει και θα συμβαίνει και στο μέλλον!
Δυστυχώς πάντα θα υπάρχουν οι αυστηροι καθηγητές, συχνά και αντικειμενικοι, που γίνονται πάντα οι κακοί, και από την άλλη μερια όσοι απλόχερα δίνουν βαθμους και το παιζουν καλοί.
Και όπως λες στο θέμα του απολυτηρίου πάντα ο βαθμος μετράει, αλλά όσον αφορά τις Πανελλαδικές ποτέ τέτοιου είδους στόκοι με απολυτήριο ακόμα και ολοστρόγγυλο 20 δε διέπρεψαν...
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος kozzi1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #22 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 04:24:01 pm »


..."αδικα" ??   ψυχραιμη και λογικη βαθμολογια=αδικη ??

κατι δεν παει καλα εδω...

Να το ξαναπώ τότε, εξαρτάται από το τι θεωρεί ο καθένας δίκαιο, αντικειμενικό, ψύχραιμο και λογικό.
Σε ένα συγκεκριμένο σύστημα αξιλόγησης που αδικεί συστηματικά τους μαθητές.

kozzi πες μου λίγο, σε μια μαθήτρια η οποία σε λατινικά κατεύθυνσης δε μιλούσε ποτέ, είχε γράψει διαγωνίσματα 14 και 16 τι θα έβαζες;

Τι θα της έβαζες αν παλιότερα είχε τύχει να την έχεις μαθήτρια στο φροντιστήριο στο άγνωστο και εκεί είχες διαπιστώσει ότι έχει γνώσεις και υπόβαθρο, ενώ στα λατινικά στο σχολείο είχε την εικόνα που περιέγραψα;

Και τι θα της έβαζες, αν στο μεταξύ μάθαινες ότι σκοτώθηκε ο αδερφός της σε δυστύχημα, ο πατέρας της έχασε το μυαλό του, τη δουλειά του και μετά ό,τι είχε;

Ελάτε να συζητήσουμε τι αξιολογούμε, και μετά ας μιλήσουμε για λογική και δικαιοσύνη στην αξιολόγηση.
1. αν δε μιλουσε καθολου επειδη απαξιουσε και βαριοταν και τα ηξερε, θα επαιρνε το πολυ-πολυ  ισο με ο,τι εγραψε...αν δε μιλουσε καθολου επειδη δεν ...το ειχε, μαλλον αντεγραφε στα διαγωνισματα ...εκει θα ηταν πιο κατω απ το γραπτο βαθμο...
  αν ηταν καλη στο αγνωστο, ειναι αλλο καπελο... δε θα "μετεφερε" εντυπωσεις και βαθμους απο τ αρχαια στα λατινικα  !!!
2. το δικαιο η αδικο της βαθμολογησης εννοειται οτι εχει να κανει με τις  "νορμαλ" συνθηκες φοιτησης , ιδιες πανω κατω για ολη την ταξη... προφανως παραπλευρα γεγονοτα και μαλιστα τοσο τραγικα , που σημαδευουν ανεξιτηλα ψυχες, ΕΠΙ

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #23 στις: Φεβρουαρίου 06, 2011, 08:54:43 pm »
..αν δε μιλουσε καθολου επειδη δεν ...το ειχε, μαλλον αντεγραφε στα διαγωνισματα ...

αυτό δεν ισχύει πάντα

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Μαθητές ή φιλόλογοι ;
« Απάντηση #24 στις: Φεβρουαρίου 10, 2011, 12:35:46 pm »
Αριστεύοντας και στην αντιγραφή


Tου Aποστολου Λακασα

Πρόσφατα, είχα μάλλον τη διάθεση να αναπολήσω κάτι από τα σχολικά μου χρόνια και την αγωνία της αναμονής των βαθμών του τριμήνου. Δέχθηκα, λοιπόν, την πρόσκληση φίλης να τη συνοδεύσω στο Λύκειο της τελειόφοιτης κόρης της για να πάρουμε τους βαθμούς του παιδιού. Η Νίνα είναι άριστη μαθήτρια και όλοι ελπίζουν τα 20άρια που πήρε στα Αρχαία, τα Λατινικά, την Ιστορία και τη Λογοτεχνία να επαναληφθούν και στις πανελλαδικές εξετάσεις του Μαΐου. Αυτό που μου έκανε, βέβαια, εντύπωση ήταν ένα ιδιαίτερο «ευχαριστώ πολύ» της Νίνας προς τον καθηγητή της στη Φυσική. Ο λόγος; «Μου έβαλε 20 παρότι με έπιανε να αντιγράφω. Και στα Μαθηματικά πήρα 18 με τον ίδιο τρόπο. Οι καθηγητές ξέρουν ότι είμαι άσχετη, αλλά αφού ο βαθμός στα μαθήματά τους δεν μετρά είναι γενναιόδωροι. Το ίδιο κάνουν οι φιλόλογοι με τους μαθητές, οι οποίοι στις πανελλαδικές θα εξετασθούν στα φυσικομαθηματικά» παραδέχθηκε...

Η παραδοξότητα αυτή αποτυπώνει ένα ακόμη στρεβλό σημείο του εκπαιδευτικού συστήματος. Ολοι -υπουργείο Παιδείας, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΟΛΜΕ, καθηγητές, φροντιστές, γονείς, μαθητές- παραδέχονται ότι οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου ρίχνουν το βάρος στα έξι μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων. Την ίδια στιγμή, όμως, στο σχολείο έχουν μαθήματα, που μπορεί να είναι συναρπαστικά, αλλά τούς είναι παντελώς αδιάφορα. Συγκεκριμένα, στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα υπάρχουν 16 ώρες για τα μαθήματα γενικής παιδείας, μεταξύ των οποίων η Νεοελληνική Γλώσσα, η Νεοελληνική Λογοτεχνία, η Ιστορία, τα Μαθηματικά, η ξένη γλώσσα και η Κοινωνιολογία, που διδάσκονται δύο ώρες, και τα Θρησκευτικά, η Γυμναστική, η Φυσική και η

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182935
  • Σύνολο θεμάτων: 19476
  • Σε σύνδεση σήμερα: 745
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 665
Σύνολο: 676

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.