*

Αποστολέας Θέμα: Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης στο διαγωνισμο φιλολόγων του ασεπ?  (Αναγνώστηκε 10487 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
chryssoulaki, αυτο το  ecdl τι το ήθελες; να μετράει που παιδι μου,στο διορισμό; μα αν ειναι ετσι τότε να δινουν μόρια και τα διπλώματα ξενων γλωσσών που οσο να πεις εχουν καποια σχέση με το αντικείμενο μας. Δεν ειναι σοβαρα πράγματα αυτά.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
NASOS καλώς ήρθες.
Θα σε παρακαλούσα να μη γράφεις με κεφαλαία γιατί πρώτον αυτό σημαίνει ότι φωνάζεις και δεύτερον είναι πολύ κουραστικά στην ανάγνωση.

Σ'ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
NASOS καλώς ήρθες.
Θα σε παρακαλούσα να μη γράφεις με κεφαλαία γιατί πρώτον αυτό σημαίνει ότι φωνάζεις και δεύτερον είναι πολύ κουραστικά στην ανάγνωση.

Σ'ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
NASOS σ αυτό το σημείο θα σου εκθέσω μια ακόμη διαφωνία μου. Δε συμφωνώ στο ότι διαχωρίστηκαν μεν οι φιλοσοφικές σχολές, αλλά μπορεί ο καθένας δε, να διδάξει οποιδήποτε φιλολογικό μάθημα!Θα ήθελα-και πάλι ίσως έχω λάθος- να δίνει ο καθένας ΑΣΕΠ για την ειδικότητά του. Δηλαδή να υπάρχει ΑΣΕΠ για τους ιστορικούς, ΑΣΕΠ για τους φιλολόγους κοκ.Και φυσικά ο φιλόλογος να μη διδάσκει ιστορία και φιλοσοφία και άλλα συναφή και ο ιστορικού σχεδιασμού και εθνολογίας αρχαία. Σίγουρα θα δυσαρεστήσω πολλούς αλλά αυτό πιστεύω. Όσο για την αναγνώριση των μεταπτυχιακών, θεωρώ ότι είναι άδικο γι αυτούς που το έκαναν, να πάρουν απλώς ως αναγνώριση λίγα ευρώ παραπάνω στο μισθό τους. Και επαναλαμβάνω ότι έχω δεν έχω μεταπτυχιακό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος NASOS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ


  Καλώς σας βρήκα. Lenazagor, δεν το σκέφτηκα για τα "κεφαλαία"'.  'Iσως έχεις δίκαιο. Απλώς, συνήθισα να γράφω έτσι. Συμμορφώνομαι με την υπόδειξή σου, γιατί, όπως βλέπω, όλοι σχεδόν γράφουν με μικρά.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
NASOS εγω δεν εχω πρόβλημα με τα κεφαλαια,αλλα αφου το ζητανε προσπαθησε το. και εγω το ιδιο εκανα.οσο για το οτι φωνάζεις δυνατα αυτο πάλι απο που βγαίνει; απο τα κεφαλαια; Σοβαρευθείτε!παιδια στο θέμα μας. λοιπον επαναλαμβάνω να αντιδράσουμε οργανωμένα ωστε να πετύχουμε την ανακοινωση της υλης νωρίτερα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
markos σου φαίνεται ακραίο το ecdl και ομολογώ ότι έχεις δίκιο. Το ανέφερα πιο πολύ στη λογική του ότι πρέπει να είναι στην εκπαίδευση αυτοί με τα περισσότερα προσόντα. Ωστόσο τώρα αν το ξανασκεφτείς είναι σημαντικό να έχει ένας καθηγητής εξοικείωση με τη τεχνολογία.Βέβαια το θέμα είναι άσχετο με την παρούσα συζήτηση και δεν θα το αναπτύξω! Πάντως να ξέρεις ότι ό,τι λέω, το λέω με επιφύλαξη μια και είμαι νεόφερτη στο χώρο και η αλήθεια είναι ότι πολύ λίγα γνωρίζω. Για να καταλάβεις για το ECDL πχ μου είχαν πει ότι μοριοδοτείται και μόνο πρόσφατα ανακάλυψα ότι και αυτό ήταν μια άλλη βλακεία που είμαι κάποιος.Και όσο για την ύλη, αυτό θα έλεγα ότι το πιο  σημαντικό τώρα. Δεν γίνεται να διαβάζουμε στα τυφλά!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Chryssoulaki,καλώς όρισες στην παρέα μας. εδω θα βρεις πολύ καλα παιδια και πρόθυμα να βοηθήσουν. ναι το καταλαβα οτι το έλεγες με καποια υπερβολη αλλα για φαντάσου να αρχίσουν να ζητάνε ο,τι τους κατέβει; για μένα θα επρεπε να μετρα μόνο ο βαθμος στον ασεπ.οσο για τις ειδικότητες που καποιος/α ανέφερε (ιστορικος-αρχαιολογος-γλωσσολογος-νεοελληνικής-κλασικής κλπ) απο που προκύπτει αυτό; μέχρι το 1984 η φιλοσοφικη ηταν εννιαία,διάλεγες κατ/νση στο 2 έτος.αργότερα και για λόγους επιδοτήσεων απο ΕΕ εγινε ο διαχωρισμος σε τμήματα.αν τώρα ζητάμε να γίνεται χωριστος διαγωνισμος κατα ειδικότητα τότε θα πρέπει και οσοι τελείωσαν το φπψ (κατ/νση Π )Να απαλλάσσονται απο τη β'θεματική ενότητα ή να δίνουν μονο σ'αυτήν.
Η εξειδίκευση δεν είναι για την εκπ/ση.αυτο ειναι κατανοητο νομίζω απ'όλους αλλά και συμφέρον
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος NASOS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

  Συμφωνώ με τον Marcos ότι είναι ανέφικτο να γίνεται χωριστός διαγωνισμός για κάθε ειδικότητα. Προσωπική μου άποψη είναι ότι για το Ασεπ πρέπει να μετράει μόνο ο βαθμός του γραπτού διαγωνισμού. Είναι άδικο κάποιος να κάνει ένα μεταπτυχιακό σ΄ἐνα αμφιβόλου ποιότητας κολέγιο στην Αγγλία και να πριμοδοτείται γι΄αυτό ( Εξάλλου, αυτό προυποθέτει και οικονομική άνεση). Αυτό, όμως, που θεωρώ πιο άδικο απ΄ όλα είναι η ενισχυτική. Οι έχοντες γνωριμίες ( κακά τα ψέματα, είναι απαραίτητες για ενισχυτική) παίρνουν όλο και περισσότερες ώρες, με αποτέλεσμα να παίρνουν επιπλέον αρκετά μοριάκια. Και κάτι τελευταίο, που ίσως δεν αρέσει σε πολλούς. Αυτοί οι πίνακες αναπληρωτών ( τριαντάμηνο κλπ). Πότε, επιτέλους, θα παίρνουν 100% από το Ασέπ?

Αποσυνδεδεμένος anthios

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πάμε γι' άλλα..
    • Προφίλ
Μην ξεχνάτε τι έγινε με το διαχωρισμό των φυσικών..ναι μεν δεν δίνουν άλλα αντικείμενα εκτός του δικού τους αλλά από την άλλη αυξήθηκε κατά πολύ ο βαθμός δυσκολίας τους στο μάθημα ειδίκευσής τους. Προτιμώ λοιπόν κι εγώ να κάθομαι να διαβάζω ιστορία που δεν είχα ασχοληθεί καθόλου στη σχολή (κλασσικό Αθήνας) παρά να εξετάζομαι σε όλη την αρχαία ελληνική γραμματεία και πέρα από την ατιτική διάλεκτο σε άγνωστο κείμενο (γιατί όχι; του αντικειμένου μου θα ήταν)..Προσωπικά πήρα 55αρι φέτος στο γνωστικό αρχαίων κι έτριβα τα μάτια μου..Διότι αντικειμενικά το άγνωστο ήταν ένα βατό κείμενο..Δε θα ήθελα να αντικρίσω στον επόμενο κανα 15αρι επειδή δεν μπόρεσα να μεταφράσω  λυρική ποίηση..Εφόσον πια ονομαζόμαστε όλοι φιλόλογοι ας κρινόμαστε στην εκπαιδευτική πράξη κι όχι από το αντικείμενο της εξειδίκευσής μας..Με το να βρισκόμαστε  σε αυτόν τον διαγωνισμό όλοι μας από διαφορετικές ειδικότητες ο βαθμός δυσκολίας εξισορροπείται κάπως.. και φυσικά οι εκπλήξεις του ασεπ δε σταματάνε ποτέ..(βλ θέματα ιστορίας).

Αποσυνδεδεμένος chryssoulaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 206
    • Προφίλ
Πιστεύω ότι ένας εκπαιδευτικός δεν πρέπει να έχει μόνο τις εξειδικευμένες γνώσεις του αντικειμένου του. Καλύτερος είναι ο φιλόλογος που θα ασχοληθεί μόνο με το διάβασμα του ΑΣΕΠ, θα "ξεσκιστεί",θα παπαγαλίσει,θα πάει σε κάποιο καλό φροντιστήριο και θα καταφέρει να επιτύχει, από αυτόν που θα έχει μεταπτυχιακό, θα γνωρίζει ξένες γλώσσες και υπολογιστές για παράδειγμα;Ο τελευταίος όπως και να το κάνουμε δεν έχει περισσότερα προσόντα από τον πρώτο; Προσόντα τα οποία μπορούν αξιοποιηθούν στην εκπαίδευση;Θυμάμαι κάτι καθηγητές που είχα απίστευτα ανιαρούς.Τι και αν γνώριζαν άπταιστα τα αρχαία αν ο τρόπος διδασκαλίας τους δεν είχε κανένα αντίκρυσμα στους μαθητές;Πώς θα σου διδάξει έκθεση κάποιος καθηγητής που εξετάστηκε με multiple choice στα νέα, δεν έγραψε ποτέ του έκθεση( στον ΑΣΕΠ) και πιθανότητα δεν έχει καθόλου κάποιες γενικές γνώσεις, ενώ η έκθεση αποτελεί μάθημα που βασίζεται κατα πολύ στη συζήτηση;Πώς θα ενημερώνεται ένας εκπαιδευτικός για τις εξελίξεις στη λογοτεχνία πχ αν δε μπορεί να διαβάσει καμία ξενόγλωσση βιβλιογραφία;Το τεστ δεξιοτήτων αν θα μοριοδοτεί και τους εκπαιδευτικούς, αντανακλά ίσως μια προσπάθεια (πιθανόν αποτυχημένη αν αυτό δεν γίνει σωστά)να διορίζονται άτομα με πιο δευρυμένη παιδεία. Ίσως υπερβάλλω, ίσως οραματίζομαι κάτι μη εφικτό και σίγουρα που ευνοοεί αυτούς που έχουν κάποια άνεση για να αποκτήσουν όλα αυτά τα προσόντα!  Και γιατί τέλος πάντων η πολυτέλεια του μεταπτυχιακού απέχει μακράν της πολυτέλειας του να μη δουλεύεις για να έχεις όλο το χρόνο για διάβασμα και να πληρώσεις και κάποιο καλό φροντιστήριο για να σε προετοιμάσει;(Ξέρω πολλά άτομα που το έκαναν αυτό) .Αφήστε που γνωρίζω άτομα που έκαναν μεταπτυχιακό με πολλές θυσίες!Η απόλυτη αξιοκρατία δεν υφίσταται παρα μόνο σε μια ιδανική κοινωνία στην οποία δεν πιστεύω ότι ζούμε. Όσο για τις εξειδικεύσεις στη φιλοσοφική αν και στη αρχή ήμουν της άποψης να γίνει διαχωρισμός ειδικοτήτων και στον ΑΣΕΠ, ίσως τελικά έχει δίκιο ο anthios και ο markos ότι αυτό δεν θα ευνοήσει την κατάσταση. Προσωπικά δεν έχω ούτε την οικονομική άνεση για μεταπτυχιακό, ούτε και το χρόνο για να διαβάσω τις ώρες που απαιτεί ο ΑΣΕΠ, αλλά το θεωρώ αδικία να μην πάρει κάποια μόρια παραπάνω κάποιος που έστω και αν πήγε σε κάποιο κολέγιο στην Αγγλία,πληρώνοντας αδρά, έκανε ωστόσο κάποια προσπάθεια να μάθει κάτι παραπάνω. (Στη τελική αν υπάρχουν αμφιβόλου ποιότητας Πανεπιστήμια, να γίνεται κάποιος έλεγχος.Το ΔΙΚΑΤΣΑ πχ δεν θα μπορούσε να αναλάβει αυτό το ρόλο;)!Ξέφυγα απ το αρχικό θέμα, αλλά το έκανα απλώς για να σας εκθέσω κάποιες σκόρπιες λίγο σκέψεις μου. Έλπιζω να μη σας κούρασα!

Αποσυνδεδεμένος eva30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πτυχία και μεταπτυχιακά μικρή σχέση έχουν με την ικανότητα κάποιου να διδάξει.Στο πανεπιστήμιο, γίνεσαι επιστήμονας και όχι επαγγελματίας.Γι αυτό μάλλον δεν πρέπει να δίνουν επιπλέον μόρια, εφόσον υπάρχει ο διαγωνισμός.Αλλιώς, ας γίνονταν οι διορισμοί με αιτήσεις

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162165
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 735
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 751
Σύνολο: 757

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.