0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: vasp στις Ιουλίου 14, 2010, 07:31:32 pmΠαράθεση από: domenica στις Ιουλίου 14, 2010, 09:52:02 amΕνα τέτοιο παιδί μπορεί να πετυχει ως δικηγόρος ή φιλόλογος κλπ ,δεν μπορεί όμως να ακολουθήσει Θετικές Επιστήμες ..Εχω ασχοληθεί με παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες ( άλλοτε εμφανείς ,άλλοτε "κρυμμένες" )..Χρειάζεται να μην βγάζουμε γενικά συμπεράσματα και όσο είναι δυνατό να κάνουμε μέρος της ενασχόλησης μας ,τη διαρκή ενημέρωση μας γύρω από αντίστοιχα ζητήματα.Το αντίθετο τα περισσότερα άσπεργκερ έχουν κλήση στα μαθηματικά ή στη μουσική-τέχνες γενικότερα. Το πρόβλημα είναι η γλώσσα-επικοινωνία και κυρίως οι κοινωνικές δεξιότητες γιατι όπως και να το κάνουμε μιλάμε για το φάσμα του αυτισμού...Θα μου επιτρέψεις να πω (ως μαθηματικός) ότι το να έχεις κλίση σ'ένα μάθημα δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχεις και καλή σχολική επίδοση..Αναφέρθηκα μόνο στο συγκεκριμένο δικό μου μαθητή που γράφει για παράδειγμα αριστα στην έκθεση ,στην ιστορία ,στα αρχαία και δεν καταφέρνει να πιάσει ουτε τη βάση στα Μαθηματικά..Είναι καταπληκτικά επικοινωνιακός και μπορεί να "κλέψει την παράσταση" σε μια συζήτηση ενηλίκων γι'αυτό και σκέφτεται να ακολουθήσει τις κατευθυνσεις που ανέφερα ,κάτι στο οποίο συμφωνεί και ο ειδικός επιστήμονας που τον παρακολουθεί..Αλλωστε για μένα το κάθε παιδί είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα με τις δικές του γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες..Δεν έκανα ποτέ το λάθος να αντιμετωπίσω μια παιδική ψυχή ως το "σύνδρομο τάδε" γι'αυτο και διευκρίνησα στον killbill ότι δεν υπονοώ για την περίπτωση που ανάφερε ότι ισχύει κάτι αντίστοιχο, απλά υπέδειξα πως είναι καλό οι γονείς του παιδιού να μην μείνουν αδρανείς ,αλλά να το "ψαξουν"..
Παράθεση από: domenica στις Ιουλίου 14, 2010, 09:52:02 amΕνα τέτοιο παιδί μπορεί να πετυχει ως δικηγόρος ή φιλόλογος κλπ ,δεν μπορεί όμως να ακολουθήσει Θετικές Επιστήμες ..Εχω ασχοληθεί με παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες ( άλλοτε εμφανείς ,άλλοτε "κρυμμένες" )..Χρειάζεται να μην βγάζουμε γενικά συμπεράσματα και όσο είναι δυνατό να κάνουμε μέρος της ενασχόλησης μας ,τη διαρκή ενημέρωση μας γύρω από αντίστοιχα ζητήματα.Το αντίθετο τα περισσότερα άσπεργκερ έχουν κλήση στα μαθηματικά ή στη μουσική-τέχνες γενικότερα. Το πρόβλημα είναι η γλώσσα-επικοινωνία και κυρίως οι κοινωνικές δεξιότητες γιατι όπως και να το κάνουμε μιλάμε για το φάσμα του αυτισμού...
Ενα τέτοιο παιδί μπορεί να πετυχει ως δικηγόρος ή φιλόλογος κλπ ,δεν μπορεί όμως να ακολουθήσει Θετικές Επιστήμες ..Εχω ασχοληθεί με παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες ( άλλοτε εμφανείς ,άλλοτε "κρυμμένες" )..Χρειάζεται να μην βγάζουμε γενικά συμπεράσματα και όσο είναι δυνατό να κάνουμε μέρος της ενασχόλησης μας ,τη διαρκή ενημέρωση μας γύρω από αντίστοιχα ζητήματα.
παλια ελεγαν οι δασκαλοι "δεν του κοβει " και τελειωσε
Έχω δει και διαγνώσεις μαθητών από ιδιωτικά κέντρα. Αναφέρουν απλώς ότι οι μαθητές έχουν μαθησιακές δυσκολίες, χωρίς να τις κατονομάζουν!!!!!!!!!!!!!!!!! Και με βάση αυτό το χαρτί οι μαθητές εξετάζονται προφορικά!!!!! Μήπως είναι κάτι παράτυπο; Αν δεν είναι, θα πω στην οικογένεια να πάρει διάγνωση από ιδιωτικό κέντρο.
emmaki, έχω δει με τα μάτια μου αυτές τις διαγνώσεις. Πουθενά δεν αναφέρεται ότι πρόκειται για δημόσιο κέντρο. Μόνο η ονομασία του κέντρου. Εννοείς ότι την ευθύνη την έχει ο Διευθυντής που το δέχτηκε ή ο Σύλλογος που δεν παρατήρησε ότι η διάγνωση είναι παράτυπη; Και πού να το ξέρει αυτό ο εκπαιδευτικός;