*

Αποστολέας Θέμα: Μαθησιακές δυσκολίες  (Αναγνώστηκε 9134 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Μαθησιακές δυσκολίες
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 06:43:59 μμ »
Καλησπέρα! Θα ήθελα να μου πει κανείς αν ξέρει κανένα καλό βιβλίο σχετικά με μαθησιακές δυσκολίες : είμαι νηπιαγωγός και θα με ενδιέφερε να έχω μια ιδέα πως να συμπεριφερθώ και να βοηθήσω ένα παιδί π.χ. με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής ή κάτι άλλο. Πέρα από την αντιμετώπισή τέτοιας περίπτωσης, γενικά με ενδιαφέρει το θέμα, έχετε κάποια καλή ιδέα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:34 »

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 07:07:26 μμ »
Μπορείς να δεις αυτά:
http://pi-schools.gr/programs/sxoltaxi/tomos_A.pdf
http://pi-schools.gr/programs/sxoltaxi/tomos_B.pdf

Είναι από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Είχε κάνει κάποια σεμινάρια σχετικά με το θέμα
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3670
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 09:47:05 μμ »
Ψάξε στο φόρυμ. Κάποτε μία συνάδελφος είχε αναρτήσει μία πολύ μεγάλη λίστα. Συγνώμη αλλά δεν θυμάμαι περισσότερα....
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 05, 2009, 11:01:19 μμ »
elleni   μάλλον εδω θα βρεις πληροφορίες γι΄αυτό που ρωτάς


         http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=13031.msg181902#msg181902

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:04:34 »

Αποσυνδεδεμένος elleni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 213
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 06, 2009, 02:21:31 μμ »
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις!!!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 12, 2010, 10:45:03 μμ »
Έχω την εξής περίπτωση μαθητή:

Του κάνω μαθηματικά. Δεν έχει πρόβλημα στην κατανόηση. Τα "πιάνει" δηλαδή εύκολα και δεν με κουράζει. Επίσης στις ασκήσεις που λύνουμε την ώρα του μαθήματος τα καταφέρνει. Είναι βέβαια λίγο τεμπελάκος με την έννοια ότι δεν προσπαθεί όσο θα έπρεπε τις ασκήσεις για το επόμενο μάθημα. Τις παρατάει στην μέση. Ισχυρίζεται ότι κόλλησε, αλλά μόλις του πω κάτι εκείνη την ώρα αμέσως προχωράει και την λύνει την άσκηση.
Δεν έχει δηλαδή κενά σε γνώσεις ή να μην τα καταλαβαίνει.
Στην τάξη συμμετέχει. Προφορικά όταν τον ρωτάω πάντα απαντάει και ξέρει.

Το πρόβλημα που έχω είναι ότι γράφει διαγωνίσματα για 3, που σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην εικόνα του. Το γραπτό του δηλαδή στο σχολείο δείχνει ότι δεν σκαμπάζει τίποτα ενώ αυτό δεν ισχύει. Ειλικρινά με έχει προβληματίσει πολύ. Οι γονείς του ανησυχούν, και δικαιολογημένα, για το τι θα κάνει στις πανελλήνιες του χρόνου.

Τι μπορεί να φταίει? και πως μπορώ να τον βοηθήσω; Έχετε αντιμετωπίσει παρόμοια περίπτωση;

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 12, 2010, 11:10:52 μμ »
killbill εμένα αυτό που περιγράφεις μου κάνει για άγχος, στρεσ καλύτερα να το πω εκείνη την ώρα των εξετάσεων. Σκέψου οτι είμαι σε μεταπτυχιακό και ακόμα δεν το έχω αποβάλλει εντελώς...
Αποψη μου: εξοικείωσε τον με τις συνθήκες του γραψίματος, δηλ καν' του συχνά τεστάκια με χρόνο(αρχικά μπόλικο, στη συνέχεια περιορισμένο) και χωρις την παρουσιά σου διαρκώς....

elleni προτείνω να ξαναδιαβάσεις οτι έκανες στη σχολή. Βιβλία υπάρχουν πολλά και διάφορα αλλά λίγο εξειδικευμένα νομίζω...Τα πιο συνηθισμένα που μπορεί να συναντήσεις στο Νηπιαγωγείο είναι: διάσπαση με ή χωρις υπερκινητικότητα, νοητική και αυτισμός. Μια βασική ιδέα καλό είναι να την έχεις αλλα στην πράξη δύσκολο να κάνεις εσυ κάτι (πχ ιδιαίτερο πρόγραμμα κτλ)

Σου προτείνω αυτό: http://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=926 το είχα κάνει στη σχολή και μου φάνηκε περιεκτικό και κατανοητό
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2010, 11:16:13 μμ από vasp »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 14, 2010, 08:02:38 πμ »
Αποψη μου: εξοικείωσε τον με τις συνθήκες του γραψίματος, δηλ καν' του συχνά τεστάκια με χρόνο(αρχικά μπόλικο, στη συνέχεια περιορισμένο) και χωρις την παρουσιά σου διαρκώς....

Βασικά και οι γονείς του μου είπαν να του βάζω κάθε εβδομάδα ένα διαγώνισμα. Όμως, τι διαφέρει να του βάζω ένα διαγώνισμα από το που κάθε φορά του βάζω πχ 4 ασκήσεις για να λύσει για το επόμενο μάθημα;  Το ίδιο πράγμα δεν είναι; Δηλαδή αντί να του λέω λύσε τις ασκήσεις 4, 5, 6, 7 να του τις δίνω σε μορφή διαγωνίσματος; Δεν καταλαβαίνω την διαφορά...

Εγώ πιστεύω ότι ίσως το πρόβλημα οφείλεται στις συνθήκες την ώρα του διαγωνίσματος δηλαδή στην πίεση χρόνου, το άγχος κλπ. Όμως δεν μπορώ να του βάζω διαγώνισμα κάθε φορά και να είμαι από πάνω του και να τον επιβλέπω.
Γιατί και διαγώνισμα να του βάλω, αυτός μπορεί να λύσει την 1η άσκηση και μετά να πάει να παίξει μπάλα και να λύσει την 2η αργότερα κλπ...
Επίσης το να γράφει διαγώνισμα στο σπίτι του πάλι οι συνθήκες είναι τελείως διαφορετικές. Μπορεί να ανοίξει ένα βιβλίο, να δει τηλεόραση και να συνεχίσει μετά κλπ.
 



Αποσυνδεδεμένος mefi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 14, 2010, 09:45:03 πμ »
Είμαι κι εγώ μαθηματικός και μου έχει τύχει παρόμοια περίπτωση παιδιού, στον οποίο έκανα μαθήματα από την έκτη Δημοτικού μέχρι την Γ Λυκείου. Τώρα είναι φοιτητής στην σχολή Φυσικοθεραπευτών (από ΕΠΑΛ). Είχε δυσλεξία (για την οποία ποτέ δεν πήρε επίσημο χαρτί) και τα φαινόμενα όλα που περιγράφεις. Μαζί του κατάλαβα ότι πολύ τον βοηθούσαν τα συχνά διαλείμματα. Δηλαδή την ώρα που έγραφε διαγώνισμα του έλεγα να κάνει ολιγόλεπτο διάλειμμα, ακόμη κι αν δεν θέλει. Είχα παρατηρήσει ότι όταν κολούσε σε μία άσκηση ή έκανε λάθη και του έκλεινα για λίγο το τετράδιο στην συνέχεια προχωρούσε σωστά ενώ διαφορετικά από εκεί και πέρα όλα ήταν λάθος χωρίς λογικό ειρμό. Προσπάθησα να τον βοηθήσω να αναγνωρίζει μόνος του από πριν το σημείο που αρχίζει να τον πιάνει η ΄κρίση' και να την πραλαμβάνει με έγκαιρο διάλειμμα. Ακόμη  σημαντικό ρόλο έπαιξε η προσπάθειά μου να τον βοηθήσω να πιστέψει στις ικανότητές του και να μάθει να διαχειρίζεται τον εαυτό του έτσι που αυτές να φαίνονται και στο γραπτό του.

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 14, 2010, 09:52:02 πμ »
killbill  αντιμετώπισα παρόμοιο ζήτημα με μαθητή Γυμνασίου πριν κάποια χρόνια.
Χρησιμοποιώ σκόπιμα το "παρόμοιο" διότι κάθε περίπτωση μαθητή μας είναι ξεχωριστή και  δεν θέλω να σε "οδηγήσω" στη σκέψη ότι αυτό που θα περιγράψω σχετίζεται οπωσδήποτε με το δικό σου μαθητή..

Ο δικός μου μαθητής διακρίνεται για την  καταπληκτική του αντίληψη ,ευφράδεια λόγου,ευφυϊα κι όμως το γραπτό του στα Μαθηματικά ασυνάρτητο...Αναρωτιόμασταν με τους γονείς του τι μπορεί να φταίει και ένα παιδί με τόσο καλή "εικόνα" στα υπόλοιπα μαθήματα ,έδινε την εντύπωση ενός "τεμπέλη" που δεν ασχολείται αρκετά με τα Μαθηματικά γι'αυτό και δεν "αποδίδει"...Κι όμως όταν τον εξέταζα προφορικά ,απαντούσε πολύ καλά ,στις ασκήσεις που δουλεύαμε μαζί επίσης..Οταν όμως έμενε "μόνος" απέναντι στο γραπτό...προβλήματα και βαθμολογίες κάτω από τη βάση..

Για να μην γίνομαι κουραστική και με διάθεση να μην επεκταθώ σε περισσότερες (προσωπικές) λεπτομέρειες θα αναφέρω ότι μετά από πλήθος ιατρκών εξετάσεων και μαγνητικής τομογραφίας αποδείχθηκε ότι ο μαθητής μου έχει το  σύνδρομο Asperger..(δες αν θέλεις το συνημμένο αρχείο,είναι πολύ ενδιαφέρον)..Ενα τέτοιο παιδί μπορεί να πετυχει ως δικηγόρος ή φιλόλογος κλπ ,δεν μπορεί όμως να ακολουθήσει Θετικές Επιστήμες ..

Εχω ασχοληθεί με παιδιά που αντιμετωπίζουν  μαθησιακές δυσκολίες ( άλλοτε εμφανείς ,άλλοτε "κρυμμένες" )..Χρειάζεται να μην βγάζουμε γενικά συμπεράσματα και όσο είναι δυνατό να κάνουμε μέρος της ενασχόλησης μας ,τη διαρκή ενημέρωση μας γύρω από αντίστοιχα ζητήματα.


" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 14, 2010, 02:56:31 μμ »
Τι να πω.. δεν ξέρω. Τώρα είμαι πιο πολύ μπερδεμένος γιατί το παιδί αυτό θα παει τεχνολογική κατεύθυνση κατι που το θέλει και δεν μπορεί με τίποτα τα φιλολογικά. Δεν είναι ότι είναι άριστος στα φιλολογικά δηλαδή.
Στο μάθημα λύνει τις ασκήσεις πολύ ωραία, μου λέει φωναχτά την σκέψη του, όλα μια χαρά. Ειδικά στην Άλγεβρα Α Λυκείου που είναι στανταρτ πράγματα δεν τον φοβόμουν καθόλου. Και έγραψε 5.

Το θέμα είναι ότι και εγώ ένιωσα άβολα γιατί και οι γονείς του αιφνιδιάστηκαν όταν όλη τη χρονιά τους λέω ότι είναι καλός και δεν έχει πρόβλημα και ξαφνικά βλέπουν ένα 5. Μπορεί να νόμισαν ότι τους κορόιδευα...

Πρώτη φορά μου συμβαίνει κατι τέτοιο. Πάντα ξέρω που κυμαίνεται ένας μαθητής μου με πολυ μικρές αποκλίσεις προς τα πάνω ή προς τα κάτω. Αλλά εδώ μιλάμε ότι είναι η μέρα με την νύχτα....

Ειλικρινά δεν μπορώ να το εξηγήσω....

Πάντως και στα άλλα μαθήματα (Φυσική, Αρχαία) πηγε χάλια στα γραπτά. Και ο καθηγητής που κάνει μάθημα στην Φυσική το ίδιο με μένα απόρησε μου είπαν οι δικοι του. Μα πως; όλη τη χρονιά μια χαρά τα ήξερε....


Τι να συμβαίνει;

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 14, 2010, 07:24:55 μμ »
Αποψη μου: εξοικείωσε τον με τις συνθήκες του γραψίματος, δηλ καν' του συχνά τεστάκια με χρόνο(αρχικά μπόλικο, στη συνέχεια περιορισμένο) και χωρις την παρουσιά σου διαρκώς....

]Βασικά και οι γονείς του μου είπαν να του βάζω κάθε εβδομάδα ένα διαγώνισμα. Όμως, τι διαφέρει να του βάζω ένα διαγώνισμα από το που κάθε φορά του βάζω πχ 4 ασκήσεις για να λύσει για το επόμενο μάθημα;  Το ίδιο πράγμα δεν είναι; Δηλαδή αντί να του λέω λύσε τις ασκήσεις 4, 5, 6, 7 να του τις δίνω σε μορφή διαγωνίσματος; Δεν καταλαβαίνω την διαφορά...

Εγώ πιστεύω ότι ίσως το πρόβλημα οφείλεται στις συνθήκες την ώρα του διαγωνίσματος δηλαδή στην πίεση χρόνου, το άγχος κλπ. Όμως δεν μπορώ να του βάζω διαγώνισμα κάθε φορά και να είμαι από πάνω του και να τον επιβλέπω.
Γιατί και διαγώνισμα να του βάλω, αυτός μπορεί να λύσει την 1η άσκηση και μετά να πάει να παίξει μπάλα και να λύσει την 2η αργότερα κλπ...
Επίσης το να γράφει διαγώνισμα στο σπίτι του πάλι οι συνθήκες είναι τελείως διαφορετικές. Μπορεί να ανοίξει ένα βιβλίο, να δει τηλεόραση και να συνεχίσει μετά κλπ.
 
Και εγω εκεί σου έλεγα οτι θεωρώ οτι υπάρχει πρόβλημα...δεν ειναι δύσκολο να του βάζεις ένα μισάωρο τεστ μια φορά τη βδομάδα κ να έχει μια "επιτήρηση" ωστε να κάνει μόνο και όχι οτιδήποτε άλλο και να μένει συγκεντρωμένος. Αν πηγαίνει καλά στο τεστάκι μπορεί να εχει και μια μικρη αμοιβή του στυλ να μην εχει πολλές ασκήσεις για το σπίτι.
Επίσης επειδή εμεις εδω είναι δύσκολο να έχουμε άποψη (αν και προσωπικά πιθανολογώ κάποια ειδική μαθησιακή και αποκλείω σύνδρομα:πχ άσπεργκερ με τα οποίο δουλεύω και γνωρίζω καλά) θα έλεγα να συστήσεις στους γονείς να πάνε άμεσα να κάνουν αίτηση στο ΚΕΔΔΥ που ανήκει το σχολείο ωστε το παιδί να αξιολογηθεί και να πάρει μια έγκυρη γνωμάτευση και εσύ μια "καθοδήγηση"
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 14, 2010, 09:33:06 μμ από vasp »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 14, 2010, 07:31:32 μμ »
Ενα τέτοιο παιδί μπορεί να πετυχει ως δικηγόρος ή φιλόλογος κλπ ,δεν μπορεί όμως να ακολουθήσει Θετικές Επιστήμες ..

Εχω ασχοληθεί με παιδιά που αντιμετωπίζουν  μαθησιακές δυσκολίες ( άλλοτε εμφανείς ,άλλοτε "κρυμμένες" )..Χρειάζεται να μην βγάζουμε γενικά συμπεράσματα και όσο είναι δυνατό να κάνουμε μέρος της ενασχόλησης μας ,τη διαρκή ενημέρωση μας γύρω από αντίστοιχα ζητήματα.

Το αντίθετο τα περισσότερα άσπεργκερ έχουν κλήση στα μαθηματικά ή στη μουσική-τέχνες γενικότερα. Το πρόβλημα είναι η γλώσσα-επικοινωνία και κυρίως οι κοινωνικές δεξιότητες γιατι όπως και να το κάνουμε μιλάμε για το φάσμα του αυτισμού...

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Μαθησιακές δυσκολίες
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 14, 2010, 10:44:24 μμ »
Ενα τέτοιο παιδί μπορεί να πετυχει ως δικηγόρος ή φιλόλογος κλπ ,δεν μπορεί όμως να ακολουθήσει Θετικές Επιστήμες ..

Εχω ασχοληθεί με παιδιά που αντιμετωπίζουν  μαθησιακές δυσκολίες ( άλλοτε εμφανείς ,άλλοτε "κρυμμένες" )..Χρειάζεται να μην βγάζουμε γενικά συμπεράσματα και όσο είναι δυνατό να κάνουμε μέρος της ενασχόλησης μας ,τη διαρκή ενημέρωση μας γύρω από αντίστοιχα ζητήματα.

Το αντίθετο τα περισσότερα άσπεργκερ έχουν κλήση στα μαθηματικά ή στη μουσική-τέχνες γενικότερα. Το πρόβλημα είναι η γλώσσα-επικοινωνία και κυρίως οι κοινωνικές δεξιότητες γιατι όπως και να το κάνουμε μιλάμε για το φάσμα του αυτισμού...

Θα μου επιτρέψεις να πω (ως μαθηματικός) ότι το να έχεις κλίση σ'ένα μάθημα δε σημαίνει απαραίτητα ότι έχεις και καλή σχολική επίδοση..
Αναφέρθηκα μόνο στο συγκεκριμένο δικό μου μαθητή που γράφει για παράδειγμα αριστα στην έκθεση ,στην ιστορία ,στα αρχαία και δεν καταφέρνει να πιάσει ουτε τη βάση στα Μαθηματικά..Είναι καταπληκτικά επικοινωνιακός και μπορεί να "κλέψει την παράσταση" σε μια συζήτηση ενηλίκων γι'αυτό και σκέφτεται να ακολουθήσει τις κατευθυνσεις που ανέφερα ,κάτι στο οποίο συμφωνεί και ο ειδικός επιστήμονας που τον παρακολουθεί..

Αλλωστε για μένα το κάθε παιδί είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα με τις δικές του γνωστικές και κοινωνικές δεξιότητες..Δεν έκανα ποτέ το λάθος να αντιμετωπίσω μια παιδική ψυχή ως το "σύνδρομο τάδε" γι'αυτο και διευκρίνησα στον killbill  ότι δεν υπονοώ για την περίπτωση που ανάφερε ότι ισχύει κάτι αντίστοιχο, απλά υπέδειξα πως είναι καλό οι γονείς του παιδιού να μην μείνουν αδρανείς ,αλλά να το "ψαξουν"..


" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160968
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 26
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.