0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Lothlorien στις Δεκεμβρίου 01, 2011, 10:40:51 amΞαναλέω ότι το πρόβλημα είναι και η ανισοκατανομή των μαθητών μεταξύ των Τομέων που οδηγεί στις τεράστιες ανισορροπίες στις προσλήψεις αναπληρωτών μεταξύ ειδικοτήτων. Όταν καλούνται 14 γεωπόνοι και 130 γιατροί/οδοντίατροι, προφανώς κάτι δεν πάει καλά ως προς τον προγραμματισμό των τομέων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. Ελπίζω αυτά τα επανασχεδιαστούν στο νέο Τεχνολογικό Λύκειο.Μια χαρα παει φιλαρακι!Εσυ πρεπει να καταλάβεις οτι τα παρα'ι'ατρικά επαγγελματα εχουν μεγαλύτερη ζητηση στην αγορά εργασίας.Πρεπει με το ζορι να γίνουμε ολοι αγρότες για να πας εσυ να διδαξεις φυτικη παραγωγη?Απλώς φετος το μαθημα της τεχνολογίας δοθηκε σε όποιους το δικαιούνταν και οχι μονο σε σας οπως ειχατε καλομάθει εδω και χρόνια.Δεν καταλαβα δηλαδη πρεπει να διορίσουν αναπληρωτές Γεωπόνους να κάνουν τεχνολογία?Απο που και ως που!!Και την αναθεση αυτή στο μάθημα βισματικά την πήρατε κάποτε και τωρα βγάζετε και γλώσσα και μιλάτε και για συντεχνιες!!!Αντε γεια!!!!
Ξαναλέω ότι το πρόβλημα είναι και η ανισοκατανομή των μαθητών μεταξύ των Τομέων που οδηγεί στις τεράστιες ανισορροπίες στις προσλήψεις αναπληρωτών μεταξύ ειδικοτήτων. Όταν καλούνται 14 γεωπόνοι και 130 γιατροί/οδοντίατροι, προφανώς κάτι δεν πάει καλά ως προς τον προγραμματισμό των τομέων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. Ελπίζω αυτά τα επανασχεδιαστούν στο νέο Τεχνολογικό Λύκειο.
Παράθεση από: legor στις Δεκεμβρίου 02, 2011, 08:30:05 pmΠαράθεση από: Lothlorien στις Δεκεμβρίου 01, 2011, 10:40:51 amΞαναλέω ότι το πρόβλημα είναι και η ανισοκατανομή των μαθητών μεταξύ των Τομέων που οδηγεί στις τεράστιες ανισορροπίες στις προσλήψεις αναπληρωτών μεταξύ ειδικοτήτων. Όταν καλούνται 14 γεωπόνοι και 130 γιατροί/οδοντίατροι, προφανώς κάτι δεν πάει καλά ως προς τον προγραμματισμό των τομέων στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. Ελπίζω αυτά τα επανασχεδιαστούν στο νέο Τεχνολογικό Λύκειο.Μια χαρα παει φιλαρακι!Εσυ πρεπει να καταλάβεις οτι τα παρα'ι'ατρικά επαγγελματα εχουν μεγαλύτερη ζητηση στην αγορά εργασίας.Πρεπει με το ζορι να γίνουμε ολοι αγρότες για να πας εσυ να διδαξεις φυτικη παραγωγη?Απλώς φετος το μαθημα της τεχνολογίας δοθηκε σε όποιους το δικαιούνταν και οχι μονο σε σας οπως ειχατε καλομάθει εδω και χρόνια.Δεν καταλαβα δηλαδη πρεπει να διορίσουν αναπληρωτές Γεωπόνους να κάνουν τεχνολογία?Απο που και ως που!!Και την αναθεση αυτή στο μάθημα βισματικά την πήρατε κάποτε και τωρα βγάζετε και γλώσσα και μιλάτε και για συντεχνιες!!!Αντε γεια!!!!legor τι θα απαντούσες αν σου έλεγα ότι ο συνάδελφος Lothlorien δεν είναι γεωπόνος;Απλά μιλούσε αντικειμενικά για ανισοκατανομή στις προσλήψεις αναπληρωτών.Όταν δεν ξέρουμε τι εννοεί κάποιος με αυτό που λέει και σε ποια ειδικότητα ανήκει μπορεί τελικά να εκτεθούμε αν τοποθετηθούμε επί της δημοσίευσής του... Το ζήτημα είναι αν μετά έχουμε τη δύναμη να ζητήσουμε συγνώμη!
Είναι λίγο ενοχλητικό πάντως κάποιοι να εκθειάζουν συνεχώς τις ειδικότητές τους και τις σπουδές τους και να υποτιμούν τους υπόλοιπους επειδή έχουν κάτι το διαφορετικό από αυτούς.Μάλιστα χρησιμοποιούν και κάθε είδος επιχείρημα για να δικαιολογήσουν ότι αυτοί είναι χρήσιμοι στην εκπαίδευση και οι άλλοι όχι και ότι πρέπει να γίνεται διορισμοί σε αυτούς.Φυσικό το γεγονός ότι όπου φτώχεια και γκρίνια.Αλλά μην φτάσουμε και στο επίπεδο ο θάνατός σου η ζωή μου.Να πω παραδείγματα.Επιθέσεις έχουν δεχτεί κατά καιρούς οι γιατροί,οι κομμώτριες,οι των ΤΕΙ,οι κατέχοντες ΑΣΠΑΙΤΕ και ΕΠΠΑΙΚ,κτλ.........Αντίθετα εγώ πιστεύω ότι όλες οι ειδικότητες είναι χρήσιμες.
Δε θα σχολιάσω το ποιος δικαιούται να διδάξει την τεχνολογία, που για αυτούς που δεν γνωρίζουν δεν είχε σχέση μόνο με κατσαβίδια και πένσες, γιατί ούτως ή άλλως δεν άλλαξαν καν οι αναθέσεις στο μάθημα που υπάρχει ακόμα στο Γυμνάσιο, οπότε ακόμα έχουν δικαίωμα να το διδάσκουν και οι Γεωπόνοι. Αυτό που είπα είναι ότι ενώ ο κλάδος των ηλεκτρολόγων είχε τις μεγάλες υπεραριθμίες στα γενικά Λύκεια, όπου δίδασκαν μέχρι πέρσι την Τεχνολογία, την πλήρωσαν τελικά άλλοι κλάδοι. Οι χωρίς ωράριο πλέον ηλεκτρολόγοι αποσπάστηκαν φέτος μαζικά στα γυμνάσια για να κάνουν την Τεχνολογία , χωρίς να φροντίσουν από το υπουργείο να κρατήσουν μία αναλόγια με τις υπόλοιπες ειδικότητες που επίσης διδάσκουν το μάθημα. Έτσι οι θέσεις στα ΕΠΑΛ έμειναν κενές για αναπληρωτές ηλεκτρολόγους.
Έχει ανοίξει ή θα ανοίξει θεματικό πεδίο για την γ' φάση;