0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ και με τους δύο προλαλήσαντες mkoum θα σου απαντήσω από προσωπική εμπειρία. Εμένα σαν παιδί με έστειλαν οι γονείς μου αγγλικά σε φροντιστήριο όταν ήμουν Ε Δημοτικού. Τότε τα αγγλικά τα ξεκινούσαμε στη Δ' τάξη κι έτσι είχα ήδη κάνει μια χρονιά στο σχολείο. Στο φροντιστήριο με έβαλλαν απευθείας στη b junior (κέρδισα μια χρονιά) και πριν δώσω lower ξεκίνησα ιδιαίτερο. Τελικά, σε καλο μου βγήκε γιατί και τα πιστοποιητικά μου πήρα και Αγγλική Φιλολογία σπούδασα κι έδωσα και μόνη μου αργότερα το CPE για το βιογραφικό μου. Ο πατέρας μου (εκπαιδευτικός κι αυτός) δεν ήθελε να ξεκινήσω πιο μικρή γιατί θεωρούσε ότι θα καταλάβαινα καλύτερα τη β' γλώσσα αν ήδη είχα κάποιες γνώσεις της δικής μου (έννοιες, γραμματική, γραφή κτλ). Κι εγώ σήμερα συνεχίζω να πιστεύω ότι δεν είχε άδικο, με τη διαφορά ότι μία επαφή με τα αγγλικά του στυλ μαθαίνουμε λέξεις προφορικά, παίζουμε, ζωγραφίζουμε, τραγουδάμε δε θα ήταν άσχημη, αλλά ούτε και σημαίνει τίποτα για τη μετέπειτα εξέλιξη του κάθε παιδιού στη γλώσσα. Τα συμπεράσματα δικά σου, αλλά σίγουρα δε θα μάθει σ' αυτή την ηλικία τίποτα περισσότερο στο φροντιστήριο απ ό,τι θα μάθει στο σχολείο. Σκέψου ότι θα κάνει αγγλικά και στο πρωινό πρόγραμμα και στο ολοήμερο:)