PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
(Συντονιστές:
MARKOS
,
nikolopol
)
Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
Τελευταία νέα
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης στα Γενικά Αρχεία του Κράτους
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες για το σχολικό έτος 2024-2025
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών 2024-2025
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Αβάθμιας εκπαίδευσης σε ΚΕΔΑΣΥ, ΙΚΥ και Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Αθήνας
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε φορείς και υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός (Αναγνώστηκε 2195 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
steven_seagal
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 978
Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
«
στις:
Δεκέμβριος 04, 2012, 02:23:02 μμ »
Tweet
«
Αν γίνει ο εξορθολογισμός του δυναμικού των δασκάλων και καθηγητών , που θα γίνει για την ερχόμενη σχολική χρονιά, οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί
».
Τη δήλωση αυτή έκανε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιστόπουλος, ενώ στο ερώτημα «για τι σήμερα υπάρχουν κενά στα σχολεία;», απάντησε ως εξής:
ΣΤΡΕΒΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ:Καταρχήν έχουμε να κάνουμε με ένα στρεβλό σύστημα τοποθέτησης των εκπαιδευτικών. Έχουμε να κάνουμε με ένα σύστημα όπου η κεντρική υπηρεσία δεν έχει την επακριβή αποτύπωση των αναγκών των σχολικών μονάδων, των αναγκών που χρειάζονται, των μαθητών που υπάρχουν κ.ο.κ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ:.Άλλους αριθμούς παίρνουμε από σχολικές μονάδες και από διευθυντές σχολικών μονάδων, άλλους αριθμούς από τους περιφερειακούς διευθυντές κ.ο.κ..
ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ:.Άρθρο πρώτο, λοιπόν, τι κάνουμε; Αποτυπώσαμε την υφιστάμενη κατάσταση, την ψηφιοποιήσαμε και σήμερα έχουμε την πλήρη εικόνα στην κεντρική υπηρεσία για το ποιες είναι οι ανάγκες, ποια είναι τα κενά και πώς μπορεί να γίνει ένας εξορθολογισμός. Θα δείτε ότι αν γίνει αυτός ο εξορθολογισμός, που θα γίνει για την ερχόμενη σχολική χρονιά, οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί.
ΤΟ ΜΑΧΙΑΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ:Απλά, πρέπει το «μαχαίρι να φτάσει στο κόκκαλο». Δηλαδή, οι χίλιοι τριακόσιοι-χίλιοι τετρακόσιοι που δηλώσουν διαφόρων ειδών ασθένειες και δεν μπαίνουν στην τάξη, οι χίλιοι τετρακόσιοι πενήντα που κάνουν γραφειοκρατική υπηρεσία, γραφειοκρατικό έργο στις διάφορες υπηρεσίες και στις περιφέρειες των σχολικών μονάδων, οι τεσσεράμισι χιλιάδες αποσπασμένοι, όλοι θα πρέπει να πάνε στις τάξεις με όποιο κόστος, γιατί αυτό το οποίο προέχει, πράγματι, είναι να μην υπάρχει ούτε ένα κενό σε καμμία τάξη, σε καμμία σχολική μονάδα.
ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:Υπάρχει, επίσης και ανάγκη να γίνει κάτι άλλο, να γίνει ο εξορθολογισμός. Υπάρχει σήμερα καθηγήτρια συγκεκριμένης ειδικότητας, η οποία φεύγει από το Μαραθώνα και πάει στον Πειραιά να διδάξει και έχουμε καθηγητή από τον Πειραιά, ο οποίος πάει στη Ραφήνα με την ίδια ειδικότητα. Πρέπει να γίνει εξορθολογισμός στην τοποθέτηση.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:Θα με ρωτήσετε: Αυτό σημαίνει επανατοποθέτηση και μετακίνηση κάποιων εκπαιδευτικών; Μπορεί να σημάνει μετακίνηση κάποιων εκπαιδευτικών, αλλά αυτό θα γίνει με κίνητρα, με μοριοδότηση, με κάλυψη εξόδων και εκεί θα είναι ένας αριθμός, ο οποίος θα είναι λογικός για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε αυτό το οποίο είναι το καίριο, είναι το αυτονόητο, δηλαδή καμμία τάξη να μην έχει κενό. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε με αυτόν τον εξορθολογισμό.
esos
«
Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2012, 03:26:03 μμ από MARKOS
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις!
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 05:14:53 »
P_Maria
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 210
Φύλο:
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις!
«
Απάντηση #1 στις:
Δεκέμβριος 04, 2012, 03:07:14 μμ »
Αδυνατώ να καταλάβω γιατί κάθε φορά στην εκπαίδευση πρέπει να γίνονται αλλαγές και οι αλλλαγές αυτές πάντα να αφορούν είτε τις πανελλαδικές είτε τις προσλήψεις-διορισμούς. Κάθε υπουργός παιδείας επιφέρει αλλαγές και μετά πάλι άλλες αλλαγές και όλα τα αφορούν τη μέση εκπαιδεύση, φτάνει ''της έχουν αλλάξει τα φώτα'' δεν υπάρχει κάτι άλλο να τροποποιήσουν, γιατί δεν επιφέρουν εξορθολογισμό στα πανεπιστήμια ας ασχοληθούν με το χάος και την ανομία που επικρατεί εκεί χρόνια τώρα και μετά αφού καθάρισει το τοπίο ας κατέβουν βαθμίδα..Η' γενικότερα ας ασχοληθούν με κανένα άλλο υπουργείο π.χ άμυνας, υγείας που κι εκεί επικρατεί πλήρης ασυδοσία, μια φορά ας είμαστε κι εμεις της εκπαίδευσης τελευταίοι στη λίστα των θεμάτων ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.
Καταγράφηκε
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts'' Bertrand Russell
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6022
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
«
Απάντηση #2 στις:
Δεκέμβριος 04, 2012, 04:20:57 μμ »
Στις πανελλαδικές δεν γίνονται και τόσο συχνά αλλαγές, αλλά κι αυτές που έγιναν ήταν ανεπαρκείς/λανθασμένες, οπότε και πάλι χρήζουν αλλαγής.
Όσον αφορά τους διορισμούς, αφού θέλουν να εξοικονομήσουν από τον προϋπολογισμό.. άρα θέλουν να κόψουν "περιττούς" διορισμούς. Τι απορείτε;
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
P_Maria
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 210
Φύλο:
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
«
Απάντηση #3 στις:
Δεκέμβριος 04, 2012, 05:13:09 μμ »
Η τεχνοκρατική προσέγγιση στο χώρο της παιδείας είναι απαράδεκτη, υπάρχουν υπηρεσίες, οργανισμοί ακόμη και ολόκληρα υπουργεία που λιμνάζουν σε μια κατάσταση ασυδοσίας με μόνο μέλημα το συμφέρον. Το υπουργείο άμυνας αποτελεί ένα από τα εκλεκτά υπουργεία όπου όχι μόνο η έννοια εξορθολογισμός είναι άγνωστη αλλά δεν δώθηκαν περιθώρια απογράφης του. Από τη άλλη μεριά έχουμε τον πολύπαθο τομέα της παιδείας με το επαναλαμβανόμενο μοτίβο όπου κάθε φορά που αλλάζει ο υπουργός παιδείας αλλάζει κατά κανόνα και το υπάρχων εκπαιδευτικό σύστημα σε μια προσπάθεια υποβάθμισης της παιδείας παρά βελτίωσης της.
Σχετικά με την εξοικονόμηση πόρων από τον κρατικό προυπολογισμό, είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα η ορθολογική διάθεση των εκπαιδευτικών στα σχολεία και διαφορετικό πράγμα η αποστέρηση του μαθητικού δυναμικού απο τη γνώση. Δεν θα ήταν φρονιμότερο πρώτα να τοποθετήσει-διαθέσει όλους αυτούς τους (αργόσχολους) εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε διαφορετικά πόστα από τα διδακτικά και μετά να προσδιορίσει τον αριθμό των προσλήψεων-αναπληρωτών.
Ο ισχυρισμός ότι υπάρχουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί και δεν πρέπει να γίνουν άλλες προσλήψεις έτσι από μόνος του δεν επιφέρει καμία βελτίωση. Οι εκπαιδευτικοί εχουν απογραφεί, το υπουργείο γνωρίζει με ακρίβεια αριθμούς υπηρετούντων και μη σε διευθύνσεις, πανεπιστήμια, πολιτικά γραφεία ωστόσο δεν τους στέλνει στην τάξη τους όπου ανήκουν αλλά πως λειτουργεί παύει τις όποιες προσλήψεις και το βαπτίζει αυτό ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ.
Καταγράφηκε
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts'' Bertrand Russell
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 05:14:53 »
vasia98
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 489
Φύλο:
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
«
Απάντηση #4 στις:
Δεκέμβριος 04, 2012, 05:16:29 μμ »
σα να ακούω τη Διαμαντοπούλου..........
........."στρεβλό σύστημα τοποθέτησης των εκπαιδευτικών,αποτυπώσαμε την υφιστάμενη κατάσταση,οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί,το μαχαίρι να φτάσει στο κόκκαλο,να γίνει ο εξορθολογισμός,κίνητρα,καμμία τάξη να μην έχει κενό...........κτλ κτλ κτλ κτλ
Καταγράφηκε
P_Maria
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 210
Φύλο:
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
«
Απάντηση #5 στις:
Δεκέμβριος 04, 2012, 05:44:24 μμ »
Πράγματι με την διαφορά όμως ότι η Διαμαντοπούλου έκανε κάποιες σημαντικές κινήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση για παράδειγμα η υποχρεωτική τριετία με διπλασιασμό μορίων, ο περιορισμός αποσπάσεων σε διευθύνσεις, γραφεία κ.α. είχαν μια τέτοια λογική.
Ο νυν υπουργός υποστηρίζει ακριβώς τις ίδιες θέσεις ωστόσο καταργεί την τριετία και επαναφέρει το γνωστό σε όλους σύστημα των αποστάσεων με κομματικές προεκτάσεις. Δηλαδή, η ίδια πολιτική σε θεωρητικό επίπεδο (βλέπε δηλώσεις) αλλά διαφορετικές και συμφέρουσες πρακτικές που επεκτείνουν την παλιά κομματική νοοτροπία.
Επιπρόσθετα η Διαμαντοπούλου δεν άφησε τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς (απλά χωρίς βιβλία
) και την έκραξε ο τόπος, τώρα που τα σχολεία είναι χωρίς εκπαιδευτικούς δεν βλέπω ανάλογης έκτασης σκηνικό.
Καταγράφηκε
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts'' Bertrand Russell
vadi
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 565
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
«
Απάντηση #6 στις:
Δεκέμβριος 04, 2012, 06:00:44 μμ »
Είμαι περίεργος να δω ποια ειδικότητα θα αρχίσει να δίνει υπεράριθμους συναδέλφους. Αν και το ψυχανεμίζομαι....ίσως και με δελτίο τύπου μάλιστα όπως έχει ξανακάνει...
Καταγράφηκε
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος
vasbio
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 736
Φύλο:
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός
«
Απάντηση #7 στις:
Δεκέμβριος 04, 2012, 06:16:49 μμ »
Έμαθε από την καλύτερη...έστω και για λίγο ως υφυπουργός της! Όσο για την τριετία , αν έστω και οι μισοί από αυτούς που υπηρέτησαν 3 χρόνια στην ίδια περιοχή , ήταν κάθε χρόνο στο ίδιο σχολείο ώστε να αναπτυχθεί η σχέση καθηγητή μαθητή που επικαλούνταν η προκάτοχός του, τότε ίσως θα μπορούσα να καταλάβω τη λογική της αναγκαιότητάς της. Επειδή όμως κάτι τέτοιο δε συνέβη ούτε στους μισούς , το συγκεκριμένο ήταν πρόσχημα για την υποβάθμιση της παιδείας , την αύξηση της έντασης των πελατειακών σχέσεων (αφού τώρα μόνο οι πραγματικά...εκλεκτοί μπορούσαν να πάρουν την πολυπόθητη απόσπαση) και τελικά στη δημιουργία περισσότερο εξαρτημένων , άρα και λιγότερο αντιδρούντων στα κακώς κείμενα εκπαιδευτικών. Το γεγονός ότι χρησιμοποιούν παραδείγματα που πράγματι υπάρχουν για να γενικεύσουν για όλους τους εκπαιδευτικούς (ότι δεν έχουν πλήρες ωράριο, ότι παίρνουν συνεχώς άδειες και αποσπούνται σε γραφεία, ότι κάνουν ιδιαίτερα και βλέπουν την εκπαιδευτική διαδικασία ως πάρεργο κ.λ.π.) έχει ως σκοπό την απαξίωση του δημόσιου σχολείου και τη δημιουργία ακόμη περισσότερο ταξικής παιδείας. Όσο για τους εξορθολογισμούς (δύο , γιατί και η προκάτοχός του έκανε έναν
)... η απουσία καθηγητή σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και η υποκατάσταση από μαθήματα μέσω skype μάλλον ανήκουν σε αυτή την κατηγορία! Όπως φαντάζομαι και η απουσία βιβλίων για το μαγαλύτερο μέρος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς!
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
(Συντονιστές:
MARKOS
,
nikolopol
)
Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός