*

Αποστολέας Θέμα: Αυτές είναι δηλώσεις! οι εκπαιδευτικοί είναι υπέρ-αρκετοί,εξορθολογισμός  (Αναγνώστηκε 2506 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
«Αν γίνει ο εξορθολογισμός του δυναμικού των δασκάλων και καθηγητών , που θα γίνει για την ερχόμενη σχολική χρονιά, οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί».
Τη δήλωση αυτή έκανε στη
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 04, 2012, 03:26:03 pm από MARKOS »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:51:49 »

Αποσυνδεδεμένος P_Maria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αυτές είναι δηλώσεις!
« Απάντηση #1 στις: Δεκεμβρίου 04, 2012, 03:07:14 pm »
Αδυνατώ να καταλάβω γιατί κάθε φορά στην εκπαίδευση πρέπει να γίνονται αλλαγές και οι αλλλαγές αυτές πάντα να αφορούν είτε τις πανελλαδικές είτε τις προσλήψεις-διορισμούς. Κάθε υπουργός παιδείας επιφέρει αλλαγές και μετά πάλι άλλες αλλαγές και όλα τα αφορούν τη μέση εκπαιδεύση, φτάνει ''της έχουν αλλάξει τα φώτα'' δεν υπάρχει κάτι άλλο να τροποποιήσουν, γιατί δεν επιφέρουν εξορθολογισμό στα πανεπιστήμια ας ασχοληθούν με το χάος και την ανομία που επικρατεί εκεί χρόνια τώρα και μετά αφού καθάρισει το τοπίο ας κατέβουν βαθμίδα..Η' γενικότερα ας ασχοληθούν με κανένα άλλο υπουργείο π.χ άμυνας, υγείας που κι εκεί επικρατεί πλήρης ασυδοσία, μια φορά ας είμαστε κι εμεις της εκπαίδευσης τελευταίοι στη λίστα των θεμάτων ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΥ.
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts''  Bertrand Russell

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Στις πανελλαδικές δεν γίνονται και τόσο συχνά αλλαγές, αλλά κι αυτές που έγιναν ήταν ανεπαρκείς/λανθασμένες, οπότε και πάλι χρήζουν αλλαγής.
Όσον αφορά τους διορισμούς, αφού θέλουν να εξοικονομήσουν από τον προϋπολογισμό.. άρα θέλουν να κόψουν "περιττούς" διορισμούς. Τι απορείτε;  8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος P_Maria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Η τεχνοκρατική προσέγγιση στο χώρο της παιδείας είναι απαράδεκτη, υπάρχουν υπηρεσίες, οργανισμοί ακόμη και ολόκληρα υπουργεία που λιμνάζουν σε μια κατάσταση ασυδοσίας με μόνο μέλημα το συμφέρον. Το υπουργείο άμυνας αποτελεί ένα από τα εκλεκτά υπουργεία όπου όχι μόνο η έννοια εξορθολογισμός είναι άγνωστη αλλά δεν δώθηκαν περιθώρια απογράφης του. Από τη άλλη μεριά έχουμε τον πολύπαθο τομέα της παιδείας με το επαναλαμβανόμενο μοτίβο όπου κάθε φορά που αλλάζει ο υπουργός παιδείας αλλάζει κατά κανόνα και το υπάρχων εκπαιδευτικό σύστημα σε μια προσπάθεια υποβάθμισης της παιδείας παρά βελτίωσης της.

Σχετικά με την εξοικονόμηση πόρων από τον κρατικό προυπολογισμό, είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα η ορθολογική διάθεση των εκπαιδευτικών στα σχολεία και διαφορετικό πράγμα η αποστέρηση του μαθητικού δυναμικού απο τη γνώση. Δεν θα ήταν φρονιμότερο πρώτα να τοποθετήσει-διαθέσει όλους αυτούς τους (αργόσχολους) εκπαιδευτικούς που βρίσκονται σε διαφορετικά πόστα από τα διδακτικά και μετά να προσδιορίσει τον αριθμό των προσλήψεων-αναπληρωτών.

Ο ισχυρισμός ότι υπάρχουν περισσότεροι εκπαιδευτικοί και δεν πρέπει να γίνουν άλλες προσλήψεις έτσι από μόνος του δεν επιφέρει καμία βελτίωση. Οι εκπαιδευτικοί εχουν απογραφεί, το υπουργείο γνωρίζει με ακρίβεια αριθμούς υπηρετούντων και μη σε διευθύνσεις, πανεπιστήμια, πολιτικά γραφεία ωστόσο δεν τους στέλνει στην τάξη τους όπου ανήκουν αλλά πως λειτουργεί παύει τις όποιες προσλήψεις και το βαπτίζει αυτό ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ.
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts''  Bertrand Russell

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος vasia98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
 

σα να ακούω τη Διαμαντοπούλου..........  :o :o :o :o :o :o :o

........."στρεβλό σύστημα τοποθέτησης των εκπαιδευτικών,αποτυπώσαμε την υφιστάμενη κατάσταση,οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί,το μαχαίρι να φτάσει στο κόκκαλο,να γίνει ο εξορθολογισμός,κίνητρα,καμμία τάξη να μην έχει κενό...........κτλ κτλ κτλ κτλ >:( >:( >:( >:( >:(

Αποσυνδεδεμένος P_Maria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Πράγματι με την διαφορά όμως ότι η Διαμαντοπούλου έκανε κάποιες σημαντικές κινήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση για παράδειγμα η υποχρεωτική τριετία με διπλασιασμό μορίων, ο περιορισμός αποσπάσεων σε διευθύνσεις, γραφεία κ.α. είχαν μια τέτοια λογική. 
Ο νυν υπουργός υποστηρίζει ακριβώς τις ίδιες θέσεις ωστόσο καταργεί την τριετία και επαναφέρει το γνωστό σε όλους σύστημα των αποστάσεων με κομματικές προεκτάσεις. Δηλαδή, η ίδια πολιτική σε θεωρητικό επίπεδο (βλέπε δηλώσεις) αλλά διαφορετικές και συμφέρουσες πρακτικές που επεκτείνουν την παλιά κομματική νοοτροπία.

Επιπρόσθετα η Διαμαντοπούλου δεν άφησε τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς (απλά χωρίς βιβλία ;)) και την έκραξε ο τόπος, τώρα που τα σχολεία είναι χωρίς εκπαιδευτικούς δεν βλέπω ανάλογης έκτασης σκηνικό.
 
''The whole problem with the world is that fools and fanatics are so certain of themselves, but wiser people so full of doubts''  Bertrand Russell

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Είμαι περίεργος να δω ποια ειδικότητα θα αρχίσει να δίνει υπεράριθμους συναδέλφους. Αν και το ψυχανεμίζομαι....ίσως και με δελτίο τύπου μάλιστα όπως έχει ξανακάνει...
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Έμαθε από την καλύτερη...έστω και για λίγο ως υφυπουργός της! Όσο για την τριετία , αν έστω και οι μισοί από αυτούς που υπηρέτησαν 3 χρόνια στην ίδια περιοχή , ήταν κάθε χρόνο στο ίδιο σχολείο ώστε να αναπτυχθεί η σχέση καθηγητή μαθητή που επικαλούνταν η  προκάτοχός του, τότε  ίσως θα μπορούσα να καταλάβω τη  λογική  της  αναγκαιότητάς της. Επειδή όμως κάτι τέτοιο δε συνέβη ούτε  στους μισούς , το συγκεκριμένο ήταν πρόσχημα για την υποβάθμιση της παιδείας , την αύξηση της έντασης των πελατειακών σχέσεων (αφού τώρα μόνο οι πραγματικά...εκλεκτοί μπορούσαν να πάρουν την πολυπόθητη απόσπαση) και τελικά στη δημιουργία περισσότερο εξαρτημένων , άρα και  λιγότερο αντιδρούντων στα κακώς κείμενα εκπαιδευτικών. Το γεγονός ότι χρησιμοποιούν παραδείγματα  που  πράγματι υπάρχουν για να γενικεύσουν για όλους τους εκπαιδευτικούς (ότι δεν έχουν πλήρες  ωράριο, ότι παίρνουν συνεχώς άδειες και αποσπούνται σε γραφεία, ότι κάνουν ιδιαίτερα και βλέπουν την εκπαιδευτική διαδικασία ως πάρεργο κ.λ.π.) έχει ως σκοπό την απαξίωση του δημόσιου σχολείου και τη δημιουργία ακόμη περισσότερο ταξικής παιδείας. Όσο για τους εξορθολογισμούς (δύο , γιατί και η προκάτοχός του έκανε έναν ;D)... η απουσία καθηγητή σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και η υποκατάσταση από μαθήματα μέσω skype μάλλον ανήκουν σε αυτή την κατηγορία! Όπως φαντάζομαι και η απουσία βιβλίων για το μαγαλύτερο μέρος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182525
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 568

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.