*

Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου  (Αναγνώστηκε 4482 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Για να χαρακτηριστεί ένας εκπαιδευτικός υπεράριθμος σε ένα σχολείο υπολογίζονται άραγε μόνο τα μαθήματα α΄ ανάθεσης της ειδικότητάς του ή και μαθήματα β΄ ανάθεσης; Για παράδειγμα: αν σε ένα Λύκειο οι ώρες των καθαρά φιλολογικών μαθημάτων (α΄ ανάθεσης για τους φιλολόγους) είναι 70, αλλά διδάσκονται και κάποια μαθήματα επιλογής 4 ωρών, που τα διδάσκουν μεν οι φιλόλογοι αλλά δεν είναι α΄ ανάθεση της ειδικότητάς τους (π.χ. Ιστορία Τέχνης), ποιο άθροισμα ωρών θα ληφθεί υπόψιν για το χαρακτηρισμό κάποιου από τους φιλολόγους αυτού του Λυκείου ως υπεραρίθμου; Οι 70 ώρες που είναι αποκλειστικά α΄ ανάθεσης ή οι 74 ώρες που περιέχουν και α΄ και β΄ ανάθεσης μαθήματα; Με τη δική μου λογική λαμβάνονται υπόψιν μόνο οι ώρες μαθημάτων α΄ ανάθεσης της ειδικότητας.
Θα ήθελα τη γνώμη σας, αν έχετε κάτι υπόψιν. Ίσως έχει ξανασυζητηθεί κάπου στο Forum το θέμα αυτό, αλλά δεν βρήκα κατά την αναζήτηση κάτι σχετικό.

Ευχαριστώ
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 17, 2013, 04:34:22 pm από apuleius »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
« Απάντηση #1 στις: Απριλίου 17, 2013, 05:10:04 pm »
Δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω ΝΟΜΙΖΩ ότι πιάνονται και οι β αναθέσεις εφόσον δεν έχει κάποιος οργανική εκεί που παίρνει το μάθημα ως α ανάθεση.
επίσης λάβε υπόψη σου και την Ερευν. Εργασία που μπορούν να το πάρουν όλες οι ειδικότητες ως  α ανάθεσης μάθημα.
Επίσης αυτό που είχα δει παλιότερα είναι ότι για να κριθεί κάποιος ως υπεράριθμος έπρεπε να έχει λιγότερες από 7 ώρες (αυτό βέβαια δεν γνωρίζω αν το εφαρμόζανε αυθαίρετα και αν ίσχυε σε όλη την Ελλάδα.
Ελπίζω κάποιος να μας διαφωτίσει καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
« Απάντηση #2 στις: Απριλίου 17, 2013, 06:50:42 pm »
Δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω ΝΟΜΙΖΩ ότι πιάνονται και οι β αναθέσεις εφόσον δεν έχει κάποιος οργανική εκεί που παίρνει το μάθημα ως α ανάθεση.
επίσης λάβε υπόψη σου και την Ερευν. Εργασία που μπορούν να το πάρουν όλες οι ειδικότητες ως  α ανάθεσης μάθημα.
Επίσης αυτό που είχα δει παλιότερα είναι ότι για να κριθεί κάποιος ως υπεράριθμος έπρεπε να έχει λιγότερες από 7 ώρες (αυτό βέβαια δεν γνωρίζω αν το εφαρμόζανε αυθαίρετα και αν ίσχυε σε όλη την Ελλάδα.
Ελπίζω κάποιος να μας διαφωτίσει καλύτερα.

Ως προς το πρώτο που γράφεις, δεν αναφέρομαι σε λειτουργική υπεραριθμία αλλά σε οργανική, δηλαδή να περισσεύει κάποιος που έχει οργανική θέση σε ένα σχολείο, όχι κάποιος που καλύπτει λειτουργικό κενό για την τρέχουσα χρονιά.
Για το ζήτημα των project ακούγεται λογικό να προσμετράται στις φιλολογικές π.χ. ώρες ενός σχολείου, αλλά από την άλλη πλευρά η ανάληψη project δεν είναι υποχρεωτική από έναν φιλόλογο. Κανονικά λοιπόν δεν μπορεί να προσμετρηθούν οι ώρες του project κατά την διαδικασία διαπίστωσης υπεραριθμίας όσον αφορά μια ειδικότητα.
Όσο για το πόσες ώρες πρέπει να σου λείπουν για να μπορείς να βγεις υπεράριθμος, είναι από 10 και πάνω.

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
« Απάντηση #3 στις: Απριλίου 17, 2013, 07:30:39 pm »
@apuleius

Και εγώ σε οργανική υπεραριθμία αναφερόμουν όχι σε κάλυψη λειτουργικού κενού. Αυτό που σου είπα είναι αν δεν υπάρχει εκπαιδευτικός με οργανική στο σχολείο να πάρει το μάθημα ως πρώτη ανάθεση πιθανόν οι ώρες να δίνονται σε αυτούς που μπορούν να το πάρουν ως δεύτερη ανάθεση και έχουν ήδη οργανική στο σχολείο Ας μας τα εξηγήσει όμως πιο αναλυτικά κάποιος που τα ξέρει καλύτερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 17, 2013, 07:58:16 pm από ICT »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
« Απάντηση #4 στις: Απριλίου 17, 2013, 08:14:23 pm »
Με ποιο τρόπο προσδιορίζονται τα κενά και οι υπεραριθμίες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:  esos.gr

Με αφορμή τις πρόσφατες αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ σχετικά με τα κενά και τα πλεονάσματα, θα θέλαμε να αναδείξουμε ορισμένα σημεία που αναφέρονται ρητά στους ισχύοντες νόμους και υπουργικές εγκυκλίους και αφορούν στον προγραμματισμό πλήρωσης θέσεων των σχολικών μονάδων (νόμος 3848, άρθρο 7).

Σύμφωνα με τον εν λόγω νόμο και στο αυτό άρθρο ο «προσδιορισμός κενών θέσεων, των λειτουργικών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών με σκοπό το διορισμό μόνιμων ή την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων […] καθώς και τις μεταθέσεις, τις μετατάξεις και τις αποστάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών γίνεται μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στις επόμενες παραγράφους» (παρ. 1).
Τι ορίζει ο νομοθέτης στις επόμενες παραγράφους;
(Παρ. 2) «Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή της καταγράφονται […] η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση […]».
(Παρ. 3) «Στο επίπεδο της διεύθυνσης εκπαίδευσης τα στοιχεία της προηγούμενης παραγράφου ελέγχονται και οριστικοποιούνται με ευθύνη του διευθυντή της».
(Παρ. 5) «Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία των παραγράφων 2 και 3».
(Παρ 9) «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
« Απάντηση #5 στις: Απριλίου 17, 2013, 09:48:41 pm »
Υπάρχει περίπτωση ο υπολογισμός των κενών και των ωρών διδασκαλίας γίνεται λαμβάνοντας υπόψη την ομάδα σχολείων; Έτσι πολύ εύκολα μπορεί να κριθεί κάποιος υπεράριθμος... Π.χ. αν σε μια ομάδα τριών σχολείων υπάρχουν τρεις θεολόγοι, υπάρχει περίπτωση ο ένας να βγει υπεράριθμος; 

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
« Απάντηση #6 στις: Απριλίου 17, 2013, 09:52:00 pm »
@erietta

όπως οι οργανικές είναι ανα σχολείο έτσι και οι υπεραριθμίες είναι ανά σχολείο.
Μίλαω πάντα για το τι ισχύει μέχρι τώρα.

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 404
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
« Απάντηση #7 στις: Απριλίου 18, 2013, 05:43:54 pm »
Με ποιο τρόπο προσδιορίζονται τα κενά και οι υπεραριθμίες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:  esos.gr

Με αφορμή τις πρόσφατες αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ σχετικά με τα κενά και τα πλεονάσματα, θα θέλαμε να αναδείξουμε ορισμένα σημεία που αναφέρονται ρητά στους ισχύοντες νόμους και υπουργικές εγκυκλίους και αφορούν στον προγραμματισμό πλήρωσης θέσεων των σχολικών μονάδων (νόμος 3848, άρθρο 7).

Σύμφωνα με τον εν λόγω νόμο και στο αυτό άρθρο ο «προσδιορισμός κενών θέσεων, των λειτουργικών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών με σκοπό το διορισμό μόνιμων ή την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων […] καθώς και τις μεταθέσεις, τις μετατάξεις και τις αποστάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών γίνεται μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στις επόμενες παραγράφους» (παρ. 1).
Τι ορίζει ο νομοθέτης στις επόμενες παραγράφους;
(Παρ. 2) «Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή της καταγράφονται […] η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση […]».
(Παρ. 3) «Στο επίπεδο της διεύθυνσης εκπαίδευσης τα στοιχεία της προηγούμενης παραγράφου ελέγχονται και οριστικοποιούνται με ευθύνη του διευθυντή της».
(Παρ. 5) «Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία των παραγράφων 2 και 3».
(Παρ 9) «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
« Απάντηση #8 στις: Απριλίου 18, 2013, 06:02:55 pm »
μόνο α' ανάθεση κανονικά

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 598

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.