0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω ΝΟΜΙΖΩ ότι πιάνονται και οι β αναθέσεις εφόσον δεν έχει κάποιος οργανική εκεί που παίρνει το μάθημα ως α ανάθεση.επίσης λάβε υπόψη σου και την Ερευν. Εργασία που μπορούν να το πάρουν όλες οι ειδικότητες ως α ανάθεσης μάθημα. Επίσης αυτό που είχα δει παλιότερα είναι ότι για να κριθεί κάποιος ως υπεράριθμος έπρεπε να έχει λιγότερες από 7 ώρες (αυτό βέβαια δεν γνωρίζω αν το εφαρμόζανε αυθαίρετα και αν ίσχυε σε όλη την Ελλάδα.Ελπίζω κάποιος να μας διαφωτίσει καλύτερα.
Με ποιο τρόπο προσδιορίζονται τα κενά και οι υπεραριθμίες ΡΕΠΟΡΤΑΖ: esos.gr Με αφορμή τις πρόσφατες αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ σχετικά με τα κενά και τα πλεονάσματα, θα θέλαμε να αναδείξουμε ορισμένα σημεία που αναφέρονται ρητά στους ισχύοντες νόμους και υπουργικές εγκυκλίους και αφορούν στον προγραμματισμό πλήρωσης θέσεων των σχολικών μονάδων (νόμος 3848, άρθρο 7). Σύμφωνα με τον εν λόγω νόμο και στο αυτό άρθρο ο «προσδιορισμός κενών θέσεων, των λειτουργικών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών με σκοπό το διορισμό μόνιμων ή την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων […] καθώς και τις μεταθέσεις, τις μετατάξεις και τις αποστάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών γίνεται μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στις επόμενες παραγράφους» (παρ. 1). Τι ορίζει ο νομοθέτης στις επόμενες παραγράφους;(Παρ. 2) «Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή της καταγράφονται […] η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση […]».(Παρ. 3) «Στο επίπεδο της διεύθυνσης εκπαίδευσης τα στοιχεία της προηγούμενης παραγράφου ελέγχονται και οριστικοποιούνται με ευθύνη του διευθυντή της».(Παρ. 5) «Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία των παραγράφων 2 και 3». (Παρ 9) «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια