*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 18076 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος smarw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1060
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #70 στις: Ιουλίου 11, 2013, 06:21:55 pm »
η ειδικότητα της κομμωτικής της ειδικής αγωγής όμως, που την παίρνουν μέσω αναπληρωτών, θα εξακολουθήσει να ισχύει;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:15:14 »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #71 στις: Ιουλίου 11, 2013, 07:37:35 pm »
Όσο δεν υπάρχει στρατηγικός, κεντρικός σχεδιασμός για το τι θέλει να παράγει η Ελλάδα, η τεχνική της εκπαίδευση θα παλινωδεί, θα ματαιοπονεί και θα αλληλοσπαράσσεται. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι η Ελλάδα θέλει πλήρη παραγωγική αναμόρφωση. ΑΛΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. Το προηγούμενο πέθανε και του κάναμε και τα σαράντα...

Έχουμε κάνει τίποτα για αυτό; Όχι! Με την ανεργία στο 30%, την παραγωγή ισοπεδωμένη, το δημόσιο χρέος στο 190% του ΑΕΠ, κόσμο να τρέφεται πλέον από τα σκουπίδια, εξακολουθούμε να έχουμε τις νοοτροπίες του 2003. Τι ακριβώς ακόμα περιμένουμε να γίνει;

Αν η ίδια η χώρα δεν γνωρίζει που και τι θέλει και μπορεί να παράγει, αν έχει κολλήσει στον κρατισμό και την αφασία του ’80 και του ΄90 που την βούλιαξε στον πάτο, πως η εκπαιδευτική της δομή που είναι υπεύθυνη για την παράγωγη εργατικού δυναμικού περιμένουμε να είναι αποτελεσματική και χρήσιμη; Μοιραία και αυτή θα παράγει είτε νέους ανέργους, είτε επαγγελματίες με μόνη προοπτική το διορισμό τους σε μια θεσούλα στο δημόσιο που ήδη αρχίζει να βουλιάζει, είτε υπαλλήλους των 400 ευρώ ενός καταρρέοντα ιδιωτικού τομέα που πληρώνει και αυτός τις δικές του αμαρτίες δεκαετιών.

Όσο καθυστερούμε τη μεγάλη αλλαγή (που προφανώς θα ξεβολέψει και πολλούς), τόσο δυσκολότερο θα είναι να βγούμε από τις λάσπες του βούρκου. Δεν βλέπω όμως να συγκινούνται και πολλοί. Ας πάθουμε λοιπόν αυτό που μας αξίζει.

Eπειδή σε έχασα λιγάκι...Θεωρείς πως με τη κατάγηση του τομέα υγείας βγαίνουμε από το βούρκο και ξεβολεύονται κάποιοι;;; Το πρόσχημα ήταν ότι οι ειδικότητες του τομέα υγείας παρέχονται επίσης από την τυπική ανώτερη εκπαίδευση (ΤΕΙ) και τη μη τυπική εκπαίδευση (ΙΕΚ). Τα αντικείμενα που παραμένουν (οικονομία και διοίκηση, ιχθυολόγων, φυτικής παραγωγής) δε παρέχονται από ΤΕΙ;;;; Κι επίσης η ανάγκη της χώρας απαιτεί Διοικητικούς ΔΕ ή βοηθούς λογιστή που πλεονάζουν σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και όχι βοηθούς νοσηλευτή που τα νοσοκομεία υποφέρουν από ελλείψεις για παράδειγμα;;;

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #72 στις: Ιουλίου 11, 2013, 07:57:05 pm »
Δεν συνέδεσα την τοποθέτησή μου με τις καταργήσεις ειδικοτήτων και τις απολύσεις. Είναι γενικότερη τοποθέτηση για την πλήρη απώλεια στόχου και αποτελέσματος στην ελληνική τεχνική εκπαίδευση. Αυτό που επισήμανα είναι το οξύμωρο να εμμένουμε στην ίδια μορφή τεχνικής εκπαίδευσης, όταν η χώρα έχει καταρρεύσει οικονομικά και εργασιακά. Προφανώς αν μιλάμε για αδήριτη ανάγκη οικονομικής-παραγωγικής αναμόρφωσης της Ελλάδας, αυτομάτως μιλάμε για αντίστοιχη αναμόρφωση της επαγγελματικής-τεχνικής εκπαίδευσής της.

Παράδειγμα στρέβλωσης και παγκόσμιας ελληνικής πρωτοτυπίας: Όλες οι ειδικότητες των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ του υπουργείου Παιδείας (όλες όμως) παρέχονται και από τις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ και πολλές και από τα δημόσια ΙΕΚ. Τι νόημα έχει μία χώρα να παράγει το ίδιο εργατικό δυναμικό, ίδιων προσόντων, που διεκδικούν τις ίδιες θέσεις εργασίας, από 3 διαφορετικές εκπαιδευτικές δομές;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 11, 2013, 08:11:40 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #73 στις: Ιουλίου 11, 2013, 09:47:25 pm »
Συμφωνούμε απόλυτα...Οπότε καταργείς ΙΕΚ και ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ και ισχυροποιείς μια ενιαία τεχνική εκπαίδευση που θα παρέχει παιδεία και κατάρτιση σε αντικείμενα υπό την πλήρη εποπτεία του υπουργείου παιδείας...Δε παραδίδεις ορισμένους τομείς στα ΙΕΚ και δη τα ιδιωτικά και συνεχίζεις το κατακερματισμό όπως τον περιέγραψες άλλων ειδικοτήτων... Ξέρεις πόσα μηνύματα πανικού λαμβάνω από μαθητές μου που θέλουν να ξαναδώσουν πανελλήνιες, δε ξέρουν από τη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:15:14 »

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #74 στις: Ιουλίου 11, 2013, 11:52:23 pm »
Nα συμφωνήσουμε πως η τεχνική εκπαίδευση δεν είχε την θέση που της αξίζει και δεν νομίζω να διαφωνεί κανένας σε αυτό. Είναι ομως και ένα θέμα που ξεκινάει και μέσα απο την οικογένεια, πολλες φορές απο το ίδιο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Αλλά δε μπορούμε να είμαστε ισοπεδωτικοί... Οταν ή ίδια η πολιτεία δεν ενδιαφέρεται για τίποτα δεν μπορείς εσύ έτσι απλά και αναίμακτα να γράφεις για την τεχνική εκπαίδευση και σε ρωταω τι λειτουργεί σωστά για να λειτουργεί η τεχνική εκπαίδευση??????
Πως αποθεώνει τα ιδιωτικά ΙΕΚ????? Που λυπάμαι που δεν το έχεις καταλάβει αλλά λειτουργούν σαν καλή βιτρίνα!!!!!

Τι φταίει ?

Στο δημόσιο τεχνικό λύκειο???

1 - Οι εκπαδευτικοί ειδικότητών που Όλοι τους είναι επαγγέλματίες της ειδικότητας με πολυετή εμπειρία στο αντικείμενο τους, σε δημόσιο και ιδιωτικό φορέα σε οποια κατηγορία και να ανήκει ΠΕ ΤΕ ΔΕ που έχουν παιδαγωγική κατάρτιση και πολλοί απο αυτούς ξανακαθήσαν στα θρανία για μεταπτυχιακές σπουδές!!!
που διοριστικάν με τον ΑΣΕΠ με τον πίνακα;

Αυτοί φταίνε λοιπόν;
ΟΚ σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιοι που δεν κάνουν καλα την δουλειά τους αλλά είμαι σίγουρος πως αυτός δεν έιναι ο κανόνας και μου κάνει μεγάλη εντύπωση αν διδάσκεις θα το ξέρεις οτι αν δεν γουστάρεις την εκπαίδευση  και τους εφήβους σου γυρνάει μπουμεραγκ. Δεν έχεις απο ένα σημείο και μετά την υπομονή και καταλήγεις στον ψυχίατρο. 

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 12, 2013, 05:10:16 am από oratios »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #75 στις: Ιουλίου 12, 2013, 01:20:47 pm »
Συμφωνώ απόλυτα με τον oratios και παραθέτω το εξής:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63856925

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182521
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 637

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.