*

Αποστολέας Θέμα: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη  (Αναγνώστηκε 29288 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #42 στις: Ιανουαρίου 02, 2013, 10:26:19 am »
Μπορεί να είναι υπερβολικά αυτά που είπα, αλλά θεωρώ ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι τόσο τελειωμένο, τόσο ανήμπορο να βοηθήσει τα παιδιά που έχουν πραγματικό πρόβλημα, τόσο ηλίθιο και πεπαλαιωμένο, που πραγματικά δεν έχει σημασία πόση δουλειά τους βάζουν στο σπίτι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσπαθούμε για το καλύτερο, αλλά θα πρέπει  κάποια στιγμή να δούμε την εκπαίδευση συνολικά. Παντού αλλού η δουλειά γίνεται στο σχολείο και όχι στο σπίτι. Εδώ μέχρι και στο ολοήμερο ο κάθε δάσκαλος κάνει ό,τι θέλει και παίρνεις το παιδί σου στις 4 αδιάβαστο. Όσο για τους βαθμούς, δείχνουν κάτι, αλλά όχι πολλά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:25:35 »

Αποσυνδεδεμένος PanosZarifopoulos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #43 στις: Ιανουαρίου 26, 2013, 10:45:05 am »
Καλησπερα σε ολους . Θελω και εγω να καταθεσω την εμπειρια μου στο θεμα . Πιθανον αυτο που θα πω να ειναι μια απλη συμπτωση , δεν το πιστευω ομως. Η κορη μας πηγε 3 χρονια ( πσ, νηπιο και Α ) σε ενα καλο ιδιωτικο σχολειο . Λογω οικονομικων προβληματων , που δυστυχως μονο μεγαλωνουν , φετος παει στην

mathpower

  • Επισκέπτης
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #44 στις: Ιανουαρίου 26, 2013, 10:59:39 am »
Γνωρίζετε φαντάζομαι πως η γενίκευση είναι το πιο δύσκολο εγχείρημα, και όχι μόνο στα Μαθηματικά.
Υπάρχει κάποια δημοσκόπιση που στηρίζει αυτά τα καταστροφικά που γράφονται;
Δεν έχω κανένα παράπονο για τον τρόπο διδασκαλίας των δασκάλων των Δημόσιων Δημοτικών Σχολείων. Αυτοί με τους οποίους έχω συναναστραφεί και δει την δουλειά τους (στα δικά μου τα παιδιά και στα παιδιά φίλων και γνωστών) πλην ελαχίστων εξαιρέσεων και άρτια εκπαιδευμένοι είναι (με μια υστέρηση στην Αριθμητική  :P ) και παιδαγωγικά εξαιρετικοί και (παρ' όλες τις οικονομικές δυσκολίες - μείωση μισθών κλπ) φροντίζουν και να επιμορφώνονται, έστω και είναι κυρίως από σεμινάρια που κάνουν οι ίδιοι οι σύμβουλοί τους.
Από εκεί και πέρα φαντάζομαι πως δεν διαφωνεί κανένας πως η απότομη αύξηση των μαθητών στις τάξεις δημιούργησε ένα "πρόβλημα" που είμαι σίγουρος πως αντιμετωπίζεται με την πάροδο του χρόνου από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς παρ' όλη την αδιαφορία του κράτους, των διευθύνσεων και ημών, των ίδιων των γονέων.
Γνώρισα γονέα που στην 1η Δημοτικού έχει "φτάσει" το παιδί του να μαθαίνει κλάσματα και να κάνει πράξεις με αυτά. Μάλιστα το πιέζει και στεναχωριέται που δεν μπορεί το παιδάκι να κάνει γρήγορα τις πράξεις. Έ Λ Ε Ο Σ

Πρέπει (ως επιστήμονες) να μάθουμε να σεβόμαστε την δουλειά των άλλων επιστημόνων. Έχω σπουδάσει Μαθηματικός: δεν έχω καμία δουλειά να ελέγχω/κατακρίνω την δουλειά του Δασκάλου των παιδιών μου παρά μόνο να τον επικουρώ.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #45 στις: Ιανουαρίου 26, 2013, 12:39:02 pm »
Με αφορμή τα τελευταία σχόλια, να αναφέρω και το θέμα οικογενειακού περιβάλλοντος εν γένει. Αν π.χ. ένα παιδί έχει γονείς υψηλού μορφωτικού επιπέδου και του δημιουργήσουν από νωρίς συνθήκες μάθησης σε συγκεκριμένα πεδία (π.χ. μαθηματικά που αναφέρθηκε πριν) επιπρόσθετα του σχολείου, τότε συνήθως προκύπτει ένας μελλοντικός λαμπρός επιστήμονας.
Ο Λαντάου (που χρησιμοποιώ και ως ψευδώνυμο εδώ), στα 14 ήδη ήξερε μαθηματική ανάλυση σε επίπεδο ολοκληρωμάτων και παραγώγων, στα 19 είχε πτυχίο και στα 22 διδακτορικό. Αν περίμενε μόνο από την "αργή" (αλλά απαραίτητα αργή για το μέσο πληθυσμό) μαθησιακή διαδικασία του σχολείου, και δεν είχε το "boost" από το οικογενειακό του περιβάλλον, ίσως να μη διακρινόταν από τόσο νωρίς και σε τόσο υψηλό επίπεδο μετέπειτα.
Παρόμοια παραδείγματα υπάρχουν πάρα πολλά και σε άλλους τομείς (π.χ. μουσική).

Συνοψίζοντας, αν ο γονέας μπορεί να προσφέρει στο σπίτι κάτι παραπάνω στο παιδί του, και βλέπει ότι το παιδί ανταποκρίνεται και "τραβάει", τότε δεν πρέπει να χάνει τέτοια ευκαιρία. Δεν αρκούν μόνο τα γονίδια, χρειάζεται και κατάλληλο περιβάλλον επιπρόσθετα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:25:35 »

Αποσυνδεδεμένος dorant

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #46 στις: Ιανουαρίου 26, 2013, 01:57:34 pm »
κ. Πάνο,
Θεωρώ άδικο να κατακρίνετε τόσο εύκολα το δημόσιο σχολείο..
Ένα παιδί που βρίσκεται στη δευτέρα τάξη..ας μην ξεχνάμε ότι τις περισσότερες φορές δεν έχει κατακτήσει τον όγκο ύλης της πρώτης τάξης..τα νέα βιβλία ειδικά της δευτέρας είναι υπερφορτωμένα με ασκήσεις( οι οποίες ιδίως στα μαθηματικά είναι ατυχείς), η σωστή εργασία για μένα στο σπίτι είναι εμπέδωσης και επανάληψης όσων έχουν δουλευτεί το πρωί στο σχολείο..
Πραγματικά είναι πολύ ωραίο για κάθε δάσκαλο να μπορεί να φτιάξει ένα παραμύθι με εικόνες, να σχολιάσει ένα παραμύθι, να κάνει διαθεματικές εργασίες...αλλά δυστυχώς δε γίνεται αυτό να πραγματοποιηθεί σε εβδομαδιαία βάση.
Τα προβλήματα των μαθηματικών πλέον είναι προβλήματα από την καθημερινή ζωή..το γιατί ο εκπαιδευτικός της κόρης σας δεν το κάνει μπορεί να είναι συνισταμένη διαφόρων λόγων όχι μόνο αμέλειας δικής του αλλά και ποιότητας του τμήματος. Συγκεκριμένα αν τα παιδιά δεν έχουν κατακτήσει την έννοια των πράξεων πώς να περάσει σε σύνθετα προβλήματα;
Εφόσον η κόρη σας βλέπετε ότι μπορεί και θέλει να εργαστεί παραπάνω, ζητήστε από τον εκπαιδευτικό να της δίνει παραπάνω εργασίες. Επιτρέψτε μου να θεωρώ ότι το παραμύθι του μπομπ του σφουγγαρ. ήταν απλά παράδειγμα..διότι καλά κάνετε και επεξεργάζεστε κάποια κείμενα αλλά φροντίστε τα κείμενα που επιλέγετε να ανταποκρίνονται σε μαθησιακούς στόχους.
Σε μια τάξη 24 παιδιών δημοσίου σχολείου ( λ.χ.) σίγουρα θα υπάρχουν 3-4 παιδιά που θα είναι διαμαντάκια , ακόμη 4-5 που θα έχουν μαθησιακές δυσκολίες και ένας μέσος όρος καλών μαθητών που δυσκολεύονται σε κάποιο αντικείμενο.Μέλημα του εκπαιδευτικού δεν είναι να προχωρήσει μόνο ο άριστος μαθητής αλλά να μπορέσει ο αδύναμος να φτάσει σε ένα καλύτερο επίπεδο.
Σε μια τάξη 17 παιδιών ιδιωτικού σχολείου σίγουρα το επίπεδο των μαθητών θα είναι καλύτερο από άποψη οικογενειακού και σχολικού περιβάλλοντος..
Κατά τη γνώμη μου ζητήστε από το δάσκαλο το σ/κ να αναθέτει στο παιδί σας μια διαθεματική εργασία ή να του δίνει περαιτέρω ασκήσεις, αν σας αρνηθεί( κακώς για μένα), συνεχίστε την ενασχόλησή σας. Όμως μη γενικεύετε μεταξύ ιδιωτικού και δημοσίου. Εσείς παλεύετε για ένα παιδί..ο δάσκαλος για 24..
Η ικανότητα κρίσης, κυκλικής σκέψης, δημιουργικότητας και προβληματισμού όπως αναφέρετε είναι προτεραιότητα κάθε εκπαιδευτικού. Κατακτώνται βήμα- βήμα και δε φαίνονται μόνο από τη δουλειά που αναθέτει ένας εκπαιδευτικός στο σπίτι αλλά από τη δουλειά που γίνεται στο σχολείο.
Ένα τελευταίο σχόλιο οι δάσκαλοι των ιδιωτικών και των δημοσίων είναι απόφοιτοι των ίδιων σχολών...πολλές φορές μάλιστα στα ιδιωτικά δεν είναι καν απόφοιτοι.. ικανοί και ανίκανοι υπάρχουν παντού όπως επίσης ωφελημένοι και μη από το σχολικό περιβάλλον..
Με εκτίμηση

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #47 στις: Ιανουαρίου 26, 2013, 02:13:22 pm »
Η μαθησιακη εξελιξη ενος παιδιου εξαρταται απο εξωτερικες παρωθησεις που του δινονται απο σχολικο και οικογενειακο περιβαλλον και αν αυτα συνοδευονται απο παιδαγωγικες μεθοδους τοτε φθανουμε στο μεγιστο δηλαδη οι εξωτερικες παρωθησεις να μετατραπουν σε εσωτερικες απο τον ιδιο το μαθητη.Ως συμπληρωμα στην αποψη Landau που συμφωνω  :) .

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #48 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2013, 01:12:47 pm »
Καλημερα. Ηθελα να κάνω μια ερωτηση που εχει σχεση με την ορθογραφια στην β δημοτικου και δεν ηθελα να ανοιξω νεο τοπικ.
Συνηθίζεται να δινεται στα παιδια εκτος από την γνωστη ορθογραφια και αλλες λεξουλες που μπορει να εχουν διδαχτει αλλά οχι να τους εχει ανατεθει να τις μαθουν για ορθογραφία. Καταλαβαίνω το σκεπτικο αλλά λειτουργει πολύ αντιθετα με μερικα παιδια που λειτουργουν σε ξεκαθαρα πλαίσια. Ο γιος μου αναστατώνεται τόσο που κάποιες φορές αρνειται να γράψει εντελώς ακόμη και αν ειναι καλά προετοιμασμένος. Υπάρχει επίσημη οδηγια να εξεταζονται επιπρόσθετες λεξεις μαζι με την ορθογραφια?

Αποσυνδεδεμένος absentminded

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 70 κάθε εμπόδιο σε καλό
    • Προφίλ
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #49 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2013, 11:58:40 pm »
Δε νομίζω να υπάρχει τέτοια οδηγία(τουλάχιστον δεν αναφέρεται στην εγκύκλιο για τις κατ' οίκον εργασίες http://users.sch.gr/andrianop/katoikon.pdf )
Πάντως δεν απαγορεύεται.
Μπορείς να ρωτήσεις τον/την δάσκαλο/α για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό, ποιους στόχους εξυπηρετεί. Δεν είναι κακό να πεις ότι το παιδί αναστατώνεται και απογοητεύεται. Εγώ θα ήθελα να το ξέρω αν κάποιος μαθητής μου δυσκολευόταν. Το ίδιο και οι συνάδελφοι που γνωρίζω.
Μπορείς να ζητήσεις να σου προτείνει στρατηγικές για να διευκολυνθεί ο μικρός στη μελέτη του.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #50 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2013, 11:58:21 am »
Σε ευχαριστώ πολύ. Δεν υπάρχει διαθεση συνεργασιας. Προσπάθησα.  :(
Χθες ο μικρός έγραψε  ορθογραφία μετά απο μια βδομαδα αλλά υπάρχει σημείωση στο τετραδιο ότι δεν εγραψε τα εξτρα.

Αποσυνδεδεμένος Ivanna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
    • Ένα blog για το σχολείο
Απ: Γιατί δεν βάζουν δουλειά για το σπίτι στη
« Απάντηση #51 στις: Ιανουαρίου 07, 2015, 11:43:05 pm »
Λοιπόν, θα πω κι εγώ τη γνώμη μου αν και το θέμα έχει μείνει ανενεργό πολύ καιρό. Είναι πολύ σημαντικό τόσο για το δάσκαλο, όσο και για το μαθητή αλλά και το γονέα να γνωρίζει πάρα πολύ καλά ποιοι είναι οι στόχοι κάθε τριμήνου σε κάθε τάξη που διδάσκει. Αυτό τον βοηθάει να κάνει στοχευμένα πράγματα και να μην κουράζει τους μαθητές άδικα. Επίσης με αυτό τον τρόπο αποφεύγεται η επιδίωξη μη ρεαλιστικών στόχων ενώ δεν αντιμετωπίζεται επιπόλαια η μη επίτευξη στόχων απαραίτητων για τη συγκεκριμένη τάξη.

Θα μιλήσω κυρίως για τις τάξεις Α',

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 594
Σύνολο: 600

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.