0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ας πρωτοτυπήσει τότε το υπουργείο παιδείας και η κυβέρνηση (μιας και ο πρωθυπουργός είχε πει το Φεβρουάριο ότι θα πρωτοτυπήσει... εφαρμόζοντας τελικά μνημόνιο!), εφαρμόζοντας φινλανδικά κλπ μοντέλα με 10-15μελή τμήματα, ε; Αν πάνε με την "εργαλειοθήκη του ΟΑΣΑ" και εφαρμόσουν 22 ώρες για όλους, τότε ούτε καν 35 μαθητές ανά τμήμα δεν θα απαιτηθεί. Το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο καταστροφικό βέβαια.
Καταρχήν 35αρια τμήματα είναι δύσκολο να φτιαχτούν γιατί οι περισσότερες αίθουσες είναι μικρές..
Συνάδελφε διδάσκω σε αίθουσα εμβαδού 16 τετραγωνικών από τα οποία τα 7 καλύπτονται από τα γραφεία των υπολογιστών. Υπάρχουν 9 ολόκληρα τετραγωνικά για τους μαθητές, τις καρέκλες και εμένα. Δεν υπάρχει πίνακας, καρέκλα ή γραφείο εκπαιδευτικού (δε συζητάω για υπολογιστή) . Φυσικά όσες φορές απευθύνθηκα προς διάφορες πλευρές για το πρόβλημα καταλαβαίνεις τι πήρα. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως αν πάρω οργανική στο συγκεκριμένο σχολείο θα ξεκινήσω την παρουσία μου εκεί με απεργία πείνας αλυσοδεμένος έξω από το σχολείο μέχρι να βρεθεί λύση. Δυστυχώς κανείς δεν ενδιαφέρεται. Πας μετά στο
Αυτό είναι κάπως μακρινό σενάριο! Πολλά μπορεί να γίνουν ως το 2016 - 2017...
Ίσα ίσα:όταν κυβερνούν πολλά κόμματα μαζί, δεν έχουν να φοβηθούν και πολλά, άρα αλωνίζουν. Αλλιώς φέρεται ένα κόμμα που έχει 160 βουλευτές και όλοι οι υπόλοιποι είναι εναντίον του και αλλιώς όταν κυβερνούν 3-4 κόμματα διαφορετικά που έχουν 170 -180 βουλευτές και οι υπόλοιποι 120 είναι κάποια κόμματα 'ακραία', με την έννοια ότι δεν ανήκουν στον ευρύτερο κεντρώο χώρο. Εγώ φοβάμαι ότι θα το θέσουν ως υποχρέωσή μας στην κοινωνία που υπηρετούμε μέσα από τα σχολεία. Αν όμως ήθελαν να κάνουν ότι καλύτερο για την κοινωνία δεν θα έπρεπε να αποσπάσουν ή να μετατάξουν κανένα από θέση μάχιμου εκπαιδευτικού σε θέση διοικητικού ή βιβλιοθηκάριου ή στις μητροπόλεις και μάλιστα χωρίς μόρια. Υπάρχουν διοικητικοί σε άλλες θέσεις που μπορούν να κάνουν αυτή τη δουλειά πολύ καλύτερα. Ας τους αναθέσουν και λίγη δουλειά από το υπουργείο παιδείας! Κάθε φορά που στερούν ένα εκπαιδευτικό από κάποιο σχολείο και αναγκάζουν άλλο ή άλλους να μοιραστούν τη δουλειά του, δεν στερούν από τους μαθητές την ποιότητα του μαθήματος που αξίζουν;