*

Αποστολέας Θέμα: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικη αναγκη?  (Αναγνώστηκε 15318 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #42 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 08:36:26 pm »
ναι σωστα τους συμβουλους τους ξεχασα... το θεμα είναι οτι ελαχιστοι διευθυντες επιλεγουν να σχολασουν τα παιδια νωριτερα...
Η ενσταση μας είναι οτι συναδελφοι χωρις βέβαια να το κανουν σκοπιμα με την δικαιολογια της ηγεσιας οτι μεχρι να καλυφθουν τα κενα τα οποια τα περισσοτερα δεν καλυπτονται ποτε μπαίνουν στον ίδιο χορό και έτσι δεν εξαναγκάζονται να είναι σε 2 σχολικές μονάδες!!!

Ξέρεις παράδειγμα όπου μπορούσε κάποιος να πάει σε άλλο σχολείο να συπληρώσει, και αντί να το κάνει, έφαγε τη θέση σου; Αν ναι, πόσο μακριά ήταν το σχολείο στο οποίο θα μπορούσε να πάει να συμπληρώσει;

Τολάκης, ειλικρινά από τη μια δεν καταλαβαίνω πού διαφωνείς μαζί μου βάσει όσων έγραψες, από την άλλη δεν καταλαβαίνω το υφάκι "έχεις όλο το απόγευμα". Μπορείς να εξηγηθείς; Υπάρχουν μαθητές χωρίς δάσκαλο; Υπάρχουν. ΤΕΛΟΣ.

Αν εσύ γνωρίζεις περίπτωση που κάποιος προσλήφθηκε και δεν εργάζεται, να την καταγγείλεις. Τόσο απλά.

ΥΓ αυτοί που είναι δηλωμένοι σε ενισχυτική, είναι αναπληρωτές ή μόνιμοι;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 09, 2015, 08:40:03 pm από Sotirios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ppr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #43 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 08:41:12 pm »
Όλοι συμφωνούμε ότι χρειάζεται αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.Η φαγωμάρα μεταξύ μας για το ποια ειδικότητα είναι βασική και ποια όχι  δεν χρειάζεται .
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 09, 2015, 08:43:56 pm από ppr »
Πότε θα δούμε μια κόκκινη μέρα;

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #44 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 08:48:11 pm »
Ξέρεις παράδειγμα όπου μπορούσε κάποιος να πάει σε άλλο σχολείο να συπληρώσει, και αντί να το κάνει, έφαγε τη θέση σου; Αν ναι, πόσο μακριά ήταν το σχολείο στο οποίο θα μπορούσε να πάει να συμπληρώσει;

Τολάκης, ειλικρινά από τη μια δεν καταλαβαίνω πού διαφωνείς μαζί μου βάσει όσων έγραψες, από την άλλη δεν καταλαβαίνω το υφάκι "έχεις όλο το απόγευμα". Μπορείς να εξηγηθείς;
είσαι πολυ τυχερος τελικα....  ;D γιατι πριν λίγο ετυχα σε συζητηση οπου σε 2 σχολεια οι δασκαλες εκαναν το μαθημα των εικαστικων και στο ενα απ τα δυο η δασκαλα επειδη δεν γνωριζει απο εικαστικα ή μαλλον δεν "γουσταρε" να κόψει το μεροκάματο απο συναδελφο της την έβαλαν με το ζόρι.... ενω ο πινακας των συναδελφων δεν έχει τελειωσει!!!
Ο Τολακης σου εξηγει αυτο που σου λεμε ολο το απογευμα ... (προφανως γι αυτο και το αναλογο υφος).... δεν μπορει για το 2θεσιο να καλεσουν καινουργιο δάσκαλο (εφοσον λεφτα δεν υπάρχουν) και να αφηνουν 2 εκπαιδευτικους στο 12 θεσιο μονο και μονο για την ενισχυτική για να μην κουραστουν να μετακινηθουν για καποιες ώρες 10χλμ μακρια....!!!

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #45 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 08:55:13 pm »
Όλοι συμφωνούμε ότι χρειάζεται αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.Η φαγωμάρα μεταξύ μας για το ποια ειδικότητα είναι βασική και ποια όχι  δεν χρειάζεται .
Ετσι.... αυτο πρεπει να καταλαβουμε ολοι οτι δεν μπορουν να υπαρχουν βασικες και μη ειδικοτητες διότι και ο δάσκαλος πρέπει να είναι η "κεφαλή" του σχολείου αλλα δεν ειναι και η ειδικοτητα για όλες τις δουλειες (οπως τα παλια τα χρόνια)
Στο περσινό σχολείο που ημουνα (δεν θελω να αναφερθω στην δικη μου ειδικοτητα) η δουλεια που έκανε ο δάσκαλος των εικαστικών δεν μπορειτε να την φανταστειτε... ο ανθρωπος ειχε μερακι για την δουλεια του και τον θαυμαζαν όλοι....
Αυτα που καταφερε αυτος ο ανθρωπος ο δασκαλος της τάξης δεν θα μπορουσε να τα καταφέρει ουτε στο 1 τοις χιλίοις !!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #46 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 09:44:07 pm »
είσαι πολυ τυχερος τελικα....  ;D γιατι πριν λίγο ετυχα σε συζητηση οπου σε 2 σχολεια οι δασκαλες εκαναν το μαθημα των εικαστικων και στο ενα απ τα δυο η δασκαλα επειδη δεν γνωριζει απο εικαστικα ή μαλλον δεν "γουσταρε" να κόψει το μεροκάματο απο συναδελφο της την έβαλαν με το ζόρι.... ενω ο πινακας των συναδελφων δεν έχει τελειωσει!!!

Όπως προείπα, όπου θεωρείτε ότι κάποια θέση ήταν δικιά σας, και το κράτος σας την έφαγε, πρέπει να διεκδικήσετε το δίκιο σας, χωρίς όμως να προσβάλλετε συναδέλφους άλλης ειδικότητας (πχ τους ΠΕ70). Δεν φταίει ο συνάδελφος αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, αλλά το κράτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 09, 2015, 09:47:57 pm από Sotirios »

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #47 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 09:56:54 pm »
Όπως προείπα, όπου θεωρείτε ότι κάποια θέση ήταν δικιά σας, και το κράτος σας την έφαγε, πρέπει να διεκδικήσετε το δίκιο σας, χωρίς όμως να προσβάλλετε συναδέλφους άλλης ειδικότητας (πχ τους ΠΕ70). Δεν φταίει ο συνάδελφος αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, αλλά το κράτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 09, 2015, 09:59:09 pm από niina »

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1763
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #48 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 09:58:38 pm »
Όπως προείπα, όπου θεωρείτε ότι κάποια θέση ήταν δικιά σας, και το κράτος σας την έφαγε, πρέπει να διεκδικήσετε το δίκιο σας, χωρίς όμως να προσβάλλετε συναδέλφους άλλης ειδικότητας (πχ τους ΠΕ70). Δεν φταίει ο συνάδελφος αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, αλλά το κράτος.

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #49 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 10:56:14 pm »
κανενας τουλαχιστον απ την συζητηση εδω δεν σας σχολιασε με τους χαρακτηρισμους που παραθέτεις....

Σου παραθέτω απόσπασμα από το πρώτο σχόλιο του παρόντος νήματος.

Παράθεση
Τα τελευταια 4 χρονια θεωρω οτι ο κλαδος ΠΕ 60 ευνοειται συστηματικα.

όπου προφανώς το ΠΕ60 είναι ΠΕ70, αν διαβάσεις παρακάτω τη συζήτηση στην πρώτη σελίδα του νήματος.

Τι σημαινει το "απο εμας τι θελετε;"

Σημαίνει ότι διαβάζοντας κάποια σχόλια, είναι σαν κάποιοι να περιμένουν από εμάς κάτι. Τι θέλετε, να παραδεχτούμε κάτι; Νομίζω είναι αυτονόητο ότι όλες οι ειδικότητες χρειάζονται και καλό είναι να υπάρχουν. Και αν θέλεις, όσον αφορά εμένα, αν με έβαζαν ποτέ να κάνω μάθημα στο οποίο δεν κατέχω γνώσεις, δεν θα μου άρεζε καθόλου και θα διαμαρτυρόμουν.

Επίσης, είπα κάτι για το πλαίσιο λειτουργίας τμήματος ενισχυτικής. Λες και το έγραψα για το διαβάσει ο τοίχος. Επιτρέπεται να γίνεται ενισχυτική στις ώρες ειδικοτήτων; Επιτρέπεται να γίνεται μάθημα ενισχυτικής σε παιδιά που δεν έχουν ανάγκη ενισχυτική; Ή αν έχουν ανάγκη ενισχυτική, ποιες ώρες θα πρέπει να γίνεται η ενισχυτική, βάσει του νόμου; Διαβάστε τα και χρησιμοποιήστε τα.

Συμφωνώ ότι πρέπει να είμαστε ενωμένοι, αλλά συγγνώμη, θα αρνηθώ να "ενωθώ" με τύπους που με προσβάλλουν και λασπολογούν, όπως το τρωκτικό.

Τωρα τι να πω.....κανεις οτι δεν καταλαβαινεις!!!!θελεις να συζηταμε για πραγματα που αρκετοι συναδελφοι προσπαθουν να σου εξηγησουν ομορφα και απλα...και εσυ το βιολι σου!!!!!εν παση περιπτωση...καληνυχτα και να εισαι καλα....

Σου έκανα ερωτήσεις, σε εσένα τις έθεσα, κι αντί να απαντήσεις, μου λες "κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις", δηλαδή με χαρακτηρίζεις ως υποκριτή. Ωραία συζήτηση. Εύγε!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 09, 2015, 10:58:19 pm από Sotirios »

Αποσυνδεδεμένος niina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86 (ΠΕ 20)
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #50 στις: Δεκεμβρίου 09, 2015, 11:11:09 pm »
ο ευνοημένος δεν σημαινει οτι ειναι και βολεμενος!!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1763
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #51 στις: Δεκεμβρίου 10, 2015, 10:27:09 am »
Έστω ότι ένας δάσκαλος κάνει 18 ώρες και συμπληρώνει 6 σε ενισχυτική. Τις 6 ώρες τις στερεί από εσάς; Αν τις στερεί από εσάς, αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά που κάνουν ενισχυτική, δεν έχουν ανάγκη από ενισχυτική. Έτσι είναι;

Επίσης, αν τις στερεί αυτές τις ωρες από εσάς, αυτό σημαίνει ότι αν δεν τις στερούσε, κάποιος από εσάς θα έκανε αυτές τις 6 ώρες στο τάδε σχολείο. Συνεπώς αναγκαστικά θα εργαζόταν σε πολλά σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο. Τότε προς τι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν σχετικά με το πήγαινέλα από σχολείο σε σχολείο, αφού αναγκαστικά θα υπήρχε κάποιο πήγαινέλα;
Σωτηρη καλημερα...εδω και μερες εχω κανει αρκετες αναφορες πανω στο θεμα ενισχυτικη γενικα σε πε και δε...φαινεται ομως οτι δεν το διαβασες...Ο θεσμος της ενισχυτικης μπηκε πριν απο μερικα χρονια και αφορουσε παιδια αδυνατα και παιδια με οικονομικα προβληματα...Τωρα ρωτας αν καποιος εχει καποιες ωρες διδασκαλιας και για να καλυψει τις υπολοιπες πρεπει να κανει ενισχυτικη!!!αυτο νομιζω οτι δεν ειναι κακο...αλλα με την προυποθεση οτι το υπουργειο στο διπλανο σχολειο θα ειχε φροντισει να ειχε τουλαχιστον τον δασκαλο του..τον εκπαδευτικο ειδικοτητας...Τον εχει ομως!!!νομιζω πως οχι....Αρα λοιπον πρεπει πρωτα το υπουργειο να φροντισει να καλυψει τα βασικα κενα των σχολειων....και κατοπιν αν υπαρχει δυνατοτητα να κανει τον θεσμο της ενισχυτικης....Εγραψα χθες οτι σε μια περιοχη υπαρχουν δυο δασκαλοι σε ενα σχολειο ..οπου αναφερεται στο σαιτ για σκοπο ενισχυτικης...και δεκα χιλ διπλα ενα αλλο σχολειο δεν εχει ακομη δασκαλο....γιατι λοιπον να μην παει καποιος απο αυτους σε αυτο το σχολειο!!!!Εδω φυσικα δεν μου απαντησες...Γνωριζεις οτι στη ΔΕ ακομη και ο μαθηματικος-φυσικος-χημικοςκτλ για να καλυψει 6 ωρες που ανεφερες μπορει να παει και σε 3 σχολεια....Τωρα αν θελεις να κανουμε μια συζητηση πανω στα προβληματα που εχουν τα σχολεια...εγω απο την μερια μου μπορω να την κανω....δεν μπορω ομως να κανω μια συζητηση που σκοπο εχει την αντιδικια μεταξυ συναδελφων...

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #52 στις: Δεκεμβρίου 10, 2015, 04:52:26 pm »
Εγραψα χθες οτι σε μια περιοχη υπαρχουν δυο δασκαλοι σε ενα σχολειο ..οπου αναφερεται στο σαιτ για σκοπο ενισχυτικης...και δεκα χιλ διπλα ενα αλλο σχολειο δεν εχει ακομη δασκαλο....γιατι λοιπον να μην παει καποιος απο αυτους σε αυτο το σχολειο!!!!Εδω φυσικα δεν μου απαντησες...Γνωριζεις οτι στη ΔΕ ακομη και ο μαθηματικος-φυσικος-χημικοςκτλ για να καλυψει 6 ωρες που ανεφερες μπορει να παει και σε 3 σχολεια....

1) Αν οι 2 δάσκαλοι ενισχυτικής κάνουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ενισχυτική, ή έστω οι περισσότερες ώρες είναι σε ενισχυτική, τότε φαίνεται πως κάτι δεν πάει καλά. Αν όμως είναι δάσκαλοι τάξης ή ολοήμερου, κι απλώς συμπληρώνουν πχ 2 ώρες ενισχυτική, τότε τι προτείνεις; Να τους στέλνουμε για δύο ώρες στα παιδιά που δεν έχουν καθόλου δάσκαλο; Να πρωτοκάνουν τι μέσα σε δύο ώρες ανά βδομάδα; Πρέπει λοιπόν να ξεκαθαρίσεις πόσες ώρες κάνουν ενισχυτική, ώστε να καταλήξουμε σε σοβαρά και λογικά συμπεράσματα.

2) Δεν είπες αν αυτοί οι δύο δάσκαλοι που κάνουν ενισχυτική είναι μόνιμοί ή αναπληρωτές. Για μένα έχει τεράστια διαφορά. Δεν θα βγαίνουμε τάχα μου ευνοημένοι οι αναπληρωτές για τελείως άσχετα καμώματα μονίμων.

3) Σε συμπλήρωση του (1), άλλο να κάνεις πχ 4 ώρες ανά εβδομάδα μαθηματικά ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ στο γυμνάσιο, κι άλλο να κάνεις 4 ώρες ανά εβδομάδα γλώσσα στο δημοτικό. Οι ώρες γλώσσας και μαθηματικών πρέπει να γίνονται από έναν δάσκαλο. Ειδικά οι ώρες γλώσσας δεν μπορούν να σπάνε σε δύο δασκάλους. Συνεπώς, άλλο να συμπληρώνεις πχ 4 ώρες σε μία τάξη ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΗΣ, κάνοντας πχ θρησκευτικά και ιστορία, και άλλο να πηγαίνεις 4 ώρες την εβδομάδα σε μια τάξη που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΑΣΚΑΛΟ.

Όπως είπα, ξεκαθάρισέ μας πόσες ώρες κάνουν ενισχυτική οι δάσκαλοι που ανέφερες.

Παράθεση
Τωρα αν θελεις να κανουμε μια συζητηση πανω στα προβληματα που εχουν τα σχολεια...εγω απο την μερια μου μπορω να την κανω....δεν μπορω ομως να κανω μια συζητηση που σκοπο εχει την αντιδικια μεταξυ συναδελφων...

Δεν ήμουν εγώ αυτός που ξεκίνησε αντιδικία στο συγκεκριμένο νήμα.

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #53 στις: Δεκεμβρίου 10, 2015, 05:13:30 pm »
Το troktiko ή οι συντονιστές να διορθώσουν τον τίτλο επιτέλους

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #54 στις: Δεκεμβρίου 10, 2015, 08:05:23 pm »
Το troktiko ή οι συντονιστές να διορθώσουν τον τίτλο επιτέλους

Πράγματι: Απίστευτο.
Και είμαστε καθηγητές!!

Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη


Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη
« Απάντηση #55 στις: Ιανουαρίου 03, 2016, 12:24:35 pm »
http://xenesglosses.eu/2015/12/sas-leipei-gymnastis-eikastikos-thea/

ΣΥΛΛΟΓΟΣ Π.Ε. Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ «Σας λείπει Γυμναστής, εικαστικός, θεατρολόγος – πάρτε δάσκαλο!, Αντί για θεατρολόγο πάρτε εικαστικό!…» Δεν αποδεχόμαστε τις αυθαίρετες μετακινήσεις εκπαιδευτικών, την πλήρη διάλυση του αναλυτικού προγράμματος, την κατάργηση των ειδικοτήτων και των όποιων υποστηρικτικών δομών. ΑΠ 2/2-12-2015 Προς : Υπ. Παιδείας, Περιφέρεια εκπ Αττ,Διεύθυνση και ΠΥΣΠΕ Αν. Αττικής, σχολικούς συμβούλους, ΔΟΕ, Σύλλογοι ΠΕ, Συντονιστικό Αναπληρωτών, τα μέλη 270 κενά στην Αν. Αττική
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182561
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 636
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 567
Σύνολο: 573

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.