0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ναι σωστα τους συμβουλους τους ξεχασα... το θεμα είναι οτι ελαχιστοι διευθυντες επιλεγουν να σχολασουν τα παιδια νωριτερα... Η ενσταση μας είναι οτι συναδελφοι χωρις βέβαια να το κανουν σκοπιμα με την δικαιολογια της ηγεσιας οτι μεχρι να καλυφθουν τα κενα τα οποια τα περισσοτερα δεν καλυπτονται ποτε μπαίνουν στον ίδιο χορό και έτσι δεν εξαναγκάζονται να είναι σε 2 σχολικές μονάδες!!!
Ξέρεις παράδειγμα όπου μπορούσε κάποιος να πάει σε άλλο σχολείο να συπληρώσει, και αντί να το κάνει, έφαγε τη θέση σου; Αν ναι, πόσο μακριά ήταν το σχολείο στο οποίο θα μπορούσε να πάει να συμπληρώσει;Τολάκης, ειλικρινά από τη μια δεν καταλαβαίνω πού διαφωνείς μαζί μου βάσει όσων έγραψες, από την άλλη δεν καταλαβαίνω το υφάκι "έχεις όλο το απόγευμα". Μπορείς να εξηγηθείς;
Όλοι συμφωνούμε ότι χρειάζεται αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.Η φαγωμάρα μεταξύ μας για το ποια ειδικότητα είναι βασική και ποια όχι δεν χρειάζεται .
είσαι πολυ τυχερος τελικα.... γιατι πριν λίγο ετυχα σε συζητηση οπου σε 2 σχολεια οι δασκαλες εκαναν το μαθημα των εικαστικων και στο ενα απ τα δυο η δασκαλα επειδη δεν γνωριζει απο εικαστικα ή μαλλον δεν "γουσταρε" να κόψει το μεροκάματο απο συναδελφο της την έβαλαν με το ζόρι.... ενω ο πινακας των συναδελφων δεν έχει τελειωσει!!!
Όπως προείπα, όπου θεωρείτε ότι κάποια θέση ήταν δικιά σας, και το κράτος σας την έφαγε, πρέπει να διεκδικήσετε το δίκιο σας, χωρίς όμως να προσβάλλετε συναδέλφους άλλης ειδικότητας (πχ τους ΠΕ70). Δεν φταίει ο συνάδελφος αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά, αλλά το κράτος.
κανενας τουλαχιστον απ την συζητηση εδω δεν σας σχολιασε με τους χαρακτηρισμους που παραθέτεις....
Τα τελευταια 4 χρονια θεωρω οτι ο κλαδος ΠΕ 60 ευνοειται συστηματικα.
Τι σημαινει το "απο εμας τι θελετε;"
Τωρα τι να πω.....κανεις οτι δεν καταλαβαινεις!!!!θελεις να συζηταμε για πραγματα που αρκετοι συναδελφοι προσπαθουν να σου εξηγησουν ομορφα και απλα...και εσυ το βιολι σου!!!!!εν παση περιπτωση...καληνυχτα και να εισαι καλα....
Έστω ότι ένας δάσκαλος κάνει 18 ώρες και συμπληρώνει 6 σε ενισχυτική. Τις 6 ώρες τις στερεί από εσάς; Αν τις στερεί από εσάς, αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά που κάνουν ενισχυτική, δεν έχουν ανάγκη από ενισχυτική. Έτσι είναι;Επίσης, αν τις στερεί αυτές τις ωρες από εσάς, αυτό σημαίνει ότι αν δεν τις στερούσε, κάποιος από εσάς θα έκανε αυτές τις 6 ώρες στο τάδε σχολείο. Συνεπώς αναγκαστικά θα εργαζόταν σε πολλά σχολεία για να συμπληρώσει ωράριο. Τότε προς τι αυτό που αναφέρθηκε πιο πριν σχετικά με το πήγαινέλα από σχολείο σε σχολείο, αφού αναγκαστικά θα υπήρχε κάποιο πήγαινέλα;
Εγραψα χθες οτι σε μια περιοχη υπαρχουν δυο δασκαλοι σε ενα σχολειο ..οπου αναφερεται στο σαιτ για σκοπο ενισχυτικης...και δεκα χιλ διπλα ενα αλλο σχολειο δεν εχει ακομη δασκαλο....γιατι λοιπον να μην παει καποιος απο αυτους σε αυτο το σχολειο!!!!Εδω φυσικα δεν μου απαντησες...Γνωριζεις οτι στη ΔΕ ακομη και ο μαθηματικος-φυσικος-χημικοςκτλ για να καλυψει 6 ωρες που ανεφερες μπορει να παει και σε 3 σχολεια....
Τωρα αν θελεις να κανουμε μια συζητηση πανω στα προβληματα που εχουν τα σχολεια...εγω απο την μερια μου μπορω να την κανω....δεν μπορω ομως να κανω μια συζητηση που σκοπο εχει την αντιδικια μεταξυ συναδελφων...
Το troktiko ή οι συντονιστές να διορθώσουν τον τίτλο επιτέλους
Ενισχυτικη στο δημοτικο μεγαλη απατη η πραγματικοτικη αναγκη