*

Αποστολέας Θέμα: αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού  (Αναγνώστηκε 1967 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος irelenist

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους,
ομολογώ ότι υπάρχει μια σύγχυση αναφορικά με τον τρόπο διόρθωσης του γνωστού κειμένου στις πανελλήνιες, έπειτα από την ανάρτηση των ηλεκτρονικών σημειώσεων στην ιστοσελίδα study4exams.gr. Απευθύνομαι σε διορθωτές των περσινών γραπτών και θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με αυτό. Η διόρθωση έγινε με βάση αποκλειστικά τα σχόλια του υπουργείου ή λάβατε υπόψη και τις σημειώσεις που παρουσιάστηκαν από τα διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο; Εάν τα παιδιά ανέφεραν παραπάνω στοιχεία από τα σχόλια του προαναφερθέντα ιστότοπου, "έχαναν" μονάδες ή λογίζονταν ως λάθη;
  Έχω προβληματιστεί ιδιαίτερα, κυρίως έπειτα από συζήτησή μου με διορθώτρια, η οποία έλεγε χαρακτηριστικά ότι τα μόνα σχόλια που δέχεται είναι εκείνα του υπουργείου και δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω.
  Επίσης, απτά παραδείγματα φανερώνουν ότι οι μαθητές στις τελευταίες πανελλαδικές είχαν γράψει μέτρια στο γνωστό, επομένως είναι σημαντικότατο να ακουστούν οι απόψεις σας.
 
 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2016, 12:15:05 μμ από irenest »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 12:58:49 μμ »
Εγώ τα 2 τελευταία χρόνια επιμένω πολύ στα σχόλια του Υπουργείου τα οποία κατά τη γνώμη μου είναι πολύ καλά δομημένα και χωρισμένα ανά ενότητα , ώστε να μη χάνεται το παιδί, καλύπτουν σχεδόν τα πάντα και είναι αρκετά κατανοητά , εκτός λίγων εξαιρέσεων βεβαίως που θέλουν ιδιαίτερη προσοχή. Τα υπόλοιπα βοηθήματα έχουν σχεδόν τα ίδια απλώς θεωρώ ότι ο τρόπος γραφής και οργάνωσης αυτών του Υπουργείου είναι πολύ καλύτερος. Μαθήτριά μου που πήγε να δώσει δίνοντας βάση σε αυτά του Υπουργείου τα πήγε πολύ καλά στο γνωστό. Βέβαια συμπληρωματικά δίνω και κάποια άλλα πράγματα για να είμαι καλυμμένη . Δε χρειάζεται να φορτώνουμε τα παιδιά με φωτοτυπίες και χαρτούρα γιατί μπερδεύονται και αγχώνονται.

Αποσυνδεδεμένος super3kef

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 14, 2016, 02:34:42 πμ »
Είναι όμως αυτά αρκετά; Θα μπορούσε να απαντήσει ένας διορθωτής με πείρα ή ποιες οι οδηγίες που έχει από το υπουργείο.
Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 927
Σύνολο: 928

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.