PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού (Αναγνώστηκε 2103 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
irelenist
Νέο μέλος
Μηνύματα: 5
αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού
«
στις:
Οκτωβρίου 07, 2016, 12:06:43 pm »
Tweet
Καλημέρα σε όλους τους συναδέλφους,
ομολογώ ότι υπάρχει μια σύγχυση αναφορικά με τον τρόπο διόρθωσης του γνωστού κειμένου στις πανελλήνιες, έπειτα από την ανάρτηση των ηλεκτρονικών σημειώσεων στην ιστοσελίδα study4exams.gr. Απευθύνομαι σε διορθωτές των περσινών γραπτών και θα ήθελα να με διαφωτίσετε σχετικά με αυτό. Η διόρθωση έγινε με βάση αποκλειστικά τα σχόλια του υπουργείου ή λάβατε υπόψη και τις σημειώσεις που παρουσιάστηκαν από τα διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο; Εάν τα παιδιά ανέφεραν παραπάνω στοιχεία από τα σχόλια του προαναφερθέντα ιστότοπου, "έχαναν" μονάδες ή λογίζονταν ως λάθη;
Έχω προβληματιστεί ιδιαίτερα, κυρίως έπειτα από συζήτησή μου με διορθώτρια, η οποία έλεγε χαρακτηριστικά ότι τα μόνα σχόλια που δέχεται είναι εκείνα του υπουργείου και δεν χρειάζεται τίποτε παραπάνω.
Επίσης, απτά παραδείγματα φανερώνουν ότι οι μαθητές στις τελευταίες πανελλαδικές είχαν γράψει μέτρια στο γνωστό, επομένως είναι σημαντικότατο να ακουστούν οι απόψεις σας.
«
Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 07, 2016, 12:15:05 pm από irenest
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 03:09:08 »
virgi
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 371
Φύλο:
Απ: αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού
«
Απάντηση #1 στις:
Οκτωβρίου 13, 2016, 12:58:49 pm »
Εγώ τα 2 τελευταία χρόνια επιμένω πολύ στα σχόλια του Υπουργείου τα οποία κατά τη γνώμη μου είναι πολύ καλά δομημένα και χωρισμένα ανά ενότητα , ώστε να μη χάνεται το παιδί, καλύπτουν σχεδόν τα πάντα και είναι αρκετά κατανοητά , εκτός λίγων εξαιρέσεων βεβαίως που θέλουν ιδιαίτερη προσοχή. Τα υπόλοιπα βοηθήματα έχουν σχεδόν τα ίδια απλώς θεωρώ ότι ο τρόπος γραφής και οργάνωσης αυτών του Υπουργείου είναι πολύ καλύτερος. Μαθήτριά μου που πήγε να δώσει δίνοντας βάση σε αυτά του Υπουργείου τα πήγε πολύ καλά στο γνωστό.
Καταγράφηκε
super3kef
Νέο μέλος
Μηνύματα: 87
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού
«
Απάντηση #2 στις:
Δεκεμβρίου 14, 2016, 02:34:42 am »
Είναι όμως αυτά αρκετά; Θα μπορούσε να απαντήσει ένας διορθωτής με πείρα ή ποιες οι οδηγίες που έχει από το υπουργείο.
Καταγράφηκε
Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις...
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
αρχαία ελληνικά γ' λυκείου - τρόπος διόρθωσης του γνωστού