PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Επανάληψη και φρεσκάρισμα Αρχαίων
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Επανάληψη και φρεσκάρισμα Αρχαίων (Αναγνώστηκε 1353 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
panagiotis13
Νέο μέλος
Μηνύματα: 1
Λατρεύω την εκπαίδευση
Επανάληψη και φρεσκάρισμα Αρχαίων
«
στις:
Μαρτίου 30, 2020, 06:22:46 pm »
Tweet
Καλησπέρα σε όλους.
Δεν ξέρω που αλλού θα μπορούσα να απευθυνθώ και διαβάζοντας κάποια από τα θέματα του φόρουμ θεώρησα σκόπιμο να ανοίξω αυτό το θέμα σε αυτή την περιοχή μιας και οι υπάρχοντες φιλόλογοι θα με καθοδηγήσουν σωστά. Είμαι προς το παρόν τελειόφοιτος φοιτητής σε μη φιλολογική σχολή (Ιατρική) με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αρχαία ελληνική γλώσσα. Παρότι δεν ακολούθησα την θεωρητική κατεύθυνση μπορώ να πω ότι διάβαζα συστηματικά τα αρχαία έως και την Γ λυκείου (!!) αφιερώνοντας ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια πολλές ώρες κάτι που διαφαίνονταν και στα διαγωνίσματα και τους ελέγχους (τις περισσότερες φορές 19 και 20) σε σημείο που έκανα σύνταξη και μετάφραση σχετικά ανεξάρτητος. Ωστόσο, η απόσταση χρονικά είχε ως αποτέλεσμα να ξεχάσω πολλά τεχνικά πράγματα διατηρώντας βέβαια μία βάση. Αποφάσισα λοιπόν να προσπαθήσω να τα φρεσκάρω με μία τάση συστηματοποίησής των και για αυτό έκανα έρευνα αρκετή. Ομολογώ όμως ότι χάθηκα σε μία πληθώρα βιβλίων από τα οποία δεν ξέρω και ποια είναι τα καλύτερα στο κάθε τμήμα. Η τακτική την οποία σκέφτηκα θα περιελάμβανε ένα βιβλίο γραμματικής με ή χωρίς ξεχωριστό βιβλίο ασκήσεων εάν δεν έχει το κύριο βιβλίο, ένα βιβλίο συντακτικού με ή χωρίς αντίστοιχα ένα βιβλίο ασκήσεων, ένα λεξικό της αρχαίας ελληνικής και ίσως ένα ή περισσότερα βιβλία με ανθολογία κειμένων αττικού λόγου. Επίσης κάτι που θα ήθελα να εκθέσω εδώ είναι ότι τα σχολικά βιβλία αρχαίων από την Α Γυμνασίου έως και Γ Λυκείου είναι αρκετά αξιόλογα. Ιδιαίτερα θα ήθελα να τονίσω ότι δεν έχω θέμα με τον χρόνο υπό την έννοια ότι μπορώ να πάω με ρυθμούς ίσως και αργούς και θέλω να μάθω σε βάθος την δομή της γλώσσας που σημαίνει ότι βιβλία που είναι μεγαλύτερα και αναλυτικότερα δεν με πειράζουν. Από μαθητής θυμάμαι που έλυνα πολλές ασκήσεις στα αρχαία και γέμιζα τετράδια με πίνακες, στήλες κτλ και αυτός είναι ο λόγος που θυμάμαι αρκετά και διατηρώ μια καλή βάση. Αναμένω τις δικές σας προτάσεις.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Φιλολογικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
MARKOS
)
Επανάληψη και φρεσκάρισμα Αρχαίων