PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Ελληνική «pisa»
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ελληνική «pisa» (Αναγνώστηκε 747 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έσπερος
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4723
Λατρεύω την εκπαίδευση
Ελληνική «pisa»
«
στις:
Μαΐου 19, 2022, 09:41:32 pm »
Tweet
Πέρα από την προσωπική άποψη του καθενός σχετικά με την εισαγωγή αυτού του «θεσμού» ( εγω προσωπικά δεν εμπιστευομαι τίποτα απ όσα κάνει η Κεραμεως), πώς είδατε τα θέματα; Τι πιστεύετε για τους δικούς σας μαθητες; Σας άρεσε η λογική τους;
Εγω είμαι φιλόλογος σε γυμνάσιο. Έριξα μια βιαστική μάτια οπότε η γνώμη μου είναι πρόχειρη. Έχω πολλές επιφυλάξεις ως προς το θέμα των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, αλλά θεωρώ ότι διευκόλυναν τους μαθητες στα συγκεκριμένα ζητούμενα. Αλλιώς δεν μπορώ να φανταστώ μαθητες Γ Γυμνασίου να μπορούν μόνοι τους να κάνουν τέτοιου είδους ερμηνείες στα χωρια του κειμένου. Μου άρεσε η έμφαση στην κατανόηση κριμένου, που υποτίθεται ότι είναι βασικός μας στόχος, αλλά οι φιλόλογοι συχνά παρασύρονται από τον παραδοσιακό τυφλοσούρτη των ασκήσεων και δεν δίνουν τόση έμφαση σ αυτό. Κατά τ άλλα δεν μπορώ να φανταστώ σοβαρή διαγνωστική δοκιμασία χωρίς παραγωγή λόγου. Όχι ότι με νοιάζει αν θα λειτουργήσει σοβαρα ο θεσμός…
Γενικα δεν θεωρώ κακό να υπάρχει πού και πού μια τετοια γενικευμένη δοκιμασία, αλλά δεν εμπιστευομαι όπως είπα τον τρόπο αξιοποίησής της. Ατομικά μιλώντας για το μαθημά μου ας πούμε θα ήθελα να γνώριζα κάποια στατιστικα για να έχω μια εικόνα πού τοποθετούνται οι μαθητες μου, όμως αυτά τα στοιχεία θα ήθελα να τα έχω μόνο εγω και όχι να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ καθηγητών ή μεταξύ σχολείων. Αυτά είναι πολύ επικίνδυνα μονοπάτια ακόμα κι αν υπάρχουν καλές προθέσεις, που αν προκειμενω είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχουν, οπότε ένας λόγος παραπάνω να φοβόμαστε.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Ελληνική «pisa»