PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Ελληνική «pisa»
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 106 εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης
Ειδική Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων απόσπασης εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας κλάδου ΠΕ86
Πρόσκληση εκπαιδευτικών Β'βάθμιας εκπαίδευση κλάδων ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84 και ΤΕ02.02 για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘΑ
Εγκύκλιοι αποσπάσεων εκπαιδευτικών ΠΕ & ΔΕ 2024-25
Οδηγίες σχετικά με αιτήσεις μετάταξης/απόσπασης εκπαιδευτικών που υποβάλλονται μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (Ν.4440/2016)
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ελληνική «pisa» (Αναγνώστηκε 492 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έσπερος
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4124
Λατρεύω την εκπαίδευση
Ελληνική «pisa»
«
στις:
Μάιος 19, 2022, 09:41:32 μμ »
Tweet
Πέρα από την προσωπική άποψη του καθενός σχετικά με την εισαγωγή αυτού του «θεσμού» ( εγω προσωπικά δεν εμπιστευομαι τίποτα απ όσα κάνει η Κεραμεως), πώς είδατε τα θέματα; Τι πιστεύετε για τους δικούς σας μαθητες; Σας άρεσε η λογική τους;
Εγω είμαι φιλόλογος σε γυμνάσιο. Έριξα μια βιαστική μάτια οπότε η γνώμη μου είναι πρόχειρη. Έχω πολλές επιφυλάξεις ως προς το θέμα των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής, αλλά θεωρώ ότι διευκόλυναν τους μαθητες στα συγκεκριμένα ζητούμενα. Αλλιώς δεν μπορώ να φανταστώ μαθητες Γ Γυμνασίου να μπορούν μόνοι τους να κάνουν τέτοιου είδους ερμηνείες στα χωρια του κειμένου. Μου άρεσε η έμφαση στην κατανόηση κριμένου, που υποτίθεται ότι είναι βασικός μας στόχος, αλλά οι φιλόλογοι συχνά παρασύρονται από τον παραδοσιακό τυφλοσούρτη των ασκήσεων και δεν δίνουν τόση έμφαση σ αυτό. Κατά τ άλλα δεν μπορώ να φανταστώ σοβαρή διαγνωστική δοκιμασία χωρίς παραγωγή λόγου. Όχι ότι με νοιάζει αν θα λειτουργήσει σοβαρα ο θεσμός…
Γενικα δεν θεωρώ κακό να υπάρχει πού και πού μια τετοια γενικευμένη δοκιμασία, αλλά δεν εμπιστευομαι όπως είπα τον τρόπο αξιοποίησής της. Ατομικά μιλώντας για το μαθημά μου ας πούμε θα ήθελα να γνώριζα κάποια στατιστικα για να έχω μια εικόνα πού τοποθετούνται οι μαθητες μου, όμως αυτά τα στοιχεία θα ήθελα να τα έχω μόνο εγω και όχι να γίνονται συγκρίσεις μεταξύ καθηγητών ή μεταξύ σχολείων. Αυτά είναι πολύ επικίνδυνα μονοπάτια ακόμα κι αν υπάρχουν καλές προθέσεις, που αν προκειμενω είναι δεδομένο ότι δεν υπάρχουν, οπότε ένας λόγος παραπάνω να φοβόμαστε.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
Ελληνική «pisa»