0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δυστυχώς , άμα στην τάξη έχεις και λίγους καλούς , δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο εκτός ... από πειράματα. Οι καλοί είναι σίγουρο ότι θα αδικηθούν συνολικά. Κοιτάζεις να συμβιβάζεις λίγο τα πράγματα και να περάσει η χρονιά . Για τους καλούς δώσε μερικά προβληματάκια παραπάνω , ώστε να ασχοληθούν στο σπίτι και να έχουν από κει κάποιο όφελος.Τώρα , για τους φασαριόζους ( οι αδύνατοι μαθητές που δεν δημιουργούν πρόβλημα,δεν εμποδίζουν το μάθημα) δοκίμασε και τα εξής : Να τους αλλάξεις θέση και να κάθονται όπως τους ορίσεις. Υπάρχουν αντίθετοι χαρακτήρες που όταν κάθονται μαζί , αναγκαστικά σιωπούν . Τους φασαριόζουν βάλτους μα σχετικά καλύτερους μαθητές. Συννενοήσου και με τον υπεύθυνο της τάξης και φτιάξε άλλο μόνιμο πλάνο για το πώς θα κάθονται. Φυσικά πάντα το λέω ότι μετά από αυτά τα βασικά μέτρα , υπάρχει ο σύλλογος , οι γονείς και οι ποινές .Μπορείς να συνενοηθείς με το διευθυντή και δυο -τρεις προβληματικούς μαθητές να τους κατεβάζεις κάτω και να τους δίνει εκείνος άδεια να παίζουν μπάλα ή δεν ξέρω τι άλλο. Ένα είναι γεγονός : σε πολύ ακραίες περιπτώσεις , όπως περιγράφεις , ούτε το τμήμα πρέπει να μείνει έρμαιο στις διαθέσεις πέντε άτακτων μαθητών , ούτε ο καθηγητής να πάει από ...φωνητικές χορδές. Αυτοί οι (πέντε)μαθητές καλό είναι να μείνουν στην ίδια τάξη , αν είναι τελείως άσχετοι σε πολλά βασικά μαθήματα ή και να αλλάξουν σχολείο , αν υπάρχει δυνατότητα και συμφωνούν και οι γονείς. Αν όμως δεν συμπλέει ο διευθυντής , ο σύλλογος και οι γονείς , το πρόβλημα δε θα λυθεί .Υπομονή μέχρι να τελειώσει η χρονιά. Α! Για προσπάθησε να υπαγορεύεις αρκετές φορές στην τάξη την ώρα του μαθήματος , ώστε να μην βρίσκεσαι με την πλάτη στον τοίχο. Και για τα πιο πολλά πράγματα να σηκώνεις μαθητές στον πίνακα. Συνήθως , όταν βλέπουν συμμαθητές τους στον πίνακα και κυρίως κορίτσια( η δύναμη της φύσης !) είναι πιο ήσυχοι.Ας μην λύνεις τόσα πολλά προβλήματα.Δεν πειράζει. Προέχει να πεις ήσυχα τα βασικά πράγματα, να μην σε εξοντώσουν , να ακούσουν τα στοιχειώδη οι περισσότεροι μαθητές και να κυλήσει η χρονιά.
Παράθεση από: MATH στις Μαρτίου 02, 2008, 12:47:10 pmΔυστυχώς , άμα στην τάξη έχεις και λίγους καλούς , δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο εκτός ... από πειράματα. Οι καλοί είναι σίγουρο ότι θα αδικηθούν συνολικά. Κοιτάζεις να συμβιβάζεις λίγο τα πράγματα και να περάσει η χρονιά . Για τους καλούς δώσε μερικά προβληματάκια παραπάνω , ώστε να ασχοληθούν στο σπίτι και να έχουν από κει κάποιο όφελος.Τώρα , για τους φασαριόζους ( οι αδύνατοι μαθητές που δεν δημιουργούν πρόβλημα,δεν εμποδίζουν το μάθημα) δοκίμασε και τα εξής : Να τους αλλάξεις θέση και να κάθονται όπως τους ορίσεις. Υπάρχουν αντίθετοι χαρακτήρες που όταν κάθονται μαζί , αναγκαστικά σιωπούν . Τους φασαριόζουν βάλτους μα σχετικά καλύτερους μαθητές. Συννενοήσου και με τον υπεύθυνο της τάξης και φτιάξε άλλο μόνιμο πλάνο για το πώς θα κάθονται. Φυσικά πάντα το λέω ότι μετά από αυτά τα βασικά μέτρα , υπάρχει ο σύλλογος , οι γονείς και οι ποινές .Μπορείς να συνενοηθείς με το διευθυντή και δυο -τρεις προβληματικούς μαθητές να τους κατεβάζεις κάτω και να τους δίνει εκείνος άδεια να παίζουν μπάλα ή δεν ξέρω τι άλλο. Ένα είναι γεγονός : σε πολύ ακραίες περιπτώσεις , όπως περιγράφεις , ούτε το τμήμα πρέπει να μείνει έρμαιο στις διαθέσεις πέντε άτακτων μαθητών , ούτε ο καθηγητής να πάει από ...φωνητικές χορδές. Αυτοί οι (πέντε)μαθητές καλό είναι να μείνουν στην ίδια τάξη , αν είναι τελείως άσχετοι σε πολλά βασικά μαθήματα ή και να αλλάξουν σχολείο , αν υπάρχει δυνατότητα και συμφωνούν και οι γονείς. Αν όμως δεν συμπλέει ο διευθυντής , ο σύλλογος και οι γονείς , το πρόβλημα δε θα λυθεί .Υπομονή μέχρι να τελειώσει η χρονιά. Α! Για προσπάθησε να υπαγορεύεις αρκετές φορές στην τάξη την ώρα του μαθήματος , ώστε να μην βρίσκεσαι με την πλάτη στον τοίχο. Και για τα πιο πολλά πράγματα να σηκώνεις μαθητές στον πίνακα. Συνήθως , όταν βλέπουν συμμαθητές τους στον πίνακα και κυρίως κορίτσια( η δύναμη της φύσης !) είναι πιο ήσυχοι.Ας μην λύνεις τόσα πολλά προβλήματα.Δεν πειράζει. Προέχει να πεις ήσυχα τα βασικά πράγματα, να μην σε εξοντώσουν , να ακούσουν τα στοιχειώδη οι περισσότεροι μαθητές και να κυλήσει η χρονιά.