*

Αποστολέας Θέμα: Power ή whole brain teaching...  (Αναγνώστηκε 8026 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Melina04

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #28 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 11:25:42 pm »

Exω υψηλο παιδαγωγικό IQ για αυτο :P :P :P (αστειακι)



 ;D ;D ;D ;D ;D  ;D ;D ;D ;D Σε βλέπω να πρωταγωνιστείς στα βιντεάκια σε λίγο...!!!! ;D ;D ;D ;D Και με τις κατάλληλες διασυνδέσεις στην Αμερική....ποιός σε πιάνει!   ;);D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:49:33 »

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #29 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 11:37:28 pm »

Exω υψηλο παιδαγωγικό IQ για αυτο :P :P :P (αστειακι)

;D ;D ;D ;D ;D  ;D ;D ;D ;D Σε βλέπω να πρωταγωνιστείς στα βιντεάκια σε λίγο...!!!! ;D ;D ;D ;D Και με τις κατάλληλες διασυνδέσεις στην Αμερική....ποιός σε πιάνει!   ;);D ;D ;D ;D
Με φαγανε τα κυκλώματα (για αυτο δεν πρωταγωνιστώ εγώ στα βιντεκια)!!! :P :P :P
 :-* :-*

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #30 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2009, 05:35:36 pm »

Killbill βρήκα αυτό για το λύκειο δεν ξέρω αν βοηθά καθόλου αλλά σκεφτηκα ότι ισως δίνει μια εικόνα. http://http://www.youtube.com/watch?v=h6WJdsb0dfM

Σε ευχαριστώ πολύ. Όντως με βοήθησε. Αρχίζω να μπαίνω στο νόημα.

Αλήθεια υπάρχει τίποτα σχετικό στην Ελληνική βιβλιογραφία;

Θα ήταν πολύ χρήσιμα αν γινόταν τέτοια σεμινάρια από το Υπουργείο αντί για τα ΠΕΚ (όσοι διορίστηκαν μόνιμοι ξέρουν πολύ καλά γιατί πράγμα μιλάω!)

Αποσυνδεδεμένος Melina04

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #31 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2009, 07:32:13 pm »

Killbill βρήκα αυτό για το λύκειο δεν ξέρω αν βοηθά καθόλου αλλά σκεφτηκα ότι ισως δίνει μια εικόνα. http://http://www.youtube.com/watch?v=h6WJdsb0dfM

Σε ευχαριστώ πολύ. Όντως με βοήθησε. Αρχίζω να μπαίνω στο νόημα.

Αλήθεια υπάρχει τίποτα σχετικό στην Ελληνική βιβλιογραφία;

Θα ήταν πολύ χρήσιμα αν γινόταν τέτοια σεμινάρια από το Υπουργείο αντί για τα ΠΕΚ (όσοι διορίστηκαν μόνιμοι ξέρουν πολύ καλά γιατί πράγμα μιλάω!)


   :) Να ' σαι καλά! Δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι...Κάποιος πιο ψαγμένος ίσως μας πει..
Έχεις απόλυτο δίκιο για τα σεμινάρια! Δεν έχω κάνει ακόμα ΠΕΚ αλλά έχω ακόυσει από όλους ότι μόνο με σταυρόλεξα, σουντόκου και εφημερίδα αντιμετωπίζεται η κατάσταση!!! ;D ;D :P Φαντάζομαι τι με περιμένει...  ::):-\   Αντί να μας βοηθούν ουσιαστικά όπως λες....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:49:33 »

Αποσυνδεδεμένος lena!!!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 467
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #32 στις: Σεπτεμβρίου 15, 2009, 01:41:25 pm »
Σημερα μπορεσα και παρακολουθησα ολα τα βιντεακια. Αρχικα θα πω οτι με εχουν καλυψει τα οσα εχουν ηδη ειπωθει, τα θετικα αλλα και η ενστασεις.
Αυτο που σκεφτομαι ομως, ειναι οτι (για το νηπιαγωγειο) δεν μου πολυαρεσει η λεξη class=ταξη, απο την αλλη δεν ξερω αν θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει αλλη λεξη πχ παιδια η ομαδα. Παντα παιρνουμε στοιχεια και ενσωματωνουμε αυτα που ταιριαζουν στην δικη μας πραγματικοτητα.
Ο τελευταιος κανονας keep your dear teacher happy ετσι οπως τον θετει και εξηγει την χρηση του μου φαινεται αρκετα καλος.

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #33 στις: Σεπτεμβρίου 16, 2009, 04:43:51 pm »
Παρότι δεν το χρησιμοποιώ με τον ίδιο τρόπο (γιατί πολύ απλά δεν έχω ιδέα για τη μέθοδο) όταν απευθύνομαι στο σύνολο της ομάδας χρησιμοποιώ μια λέξη συνθηματική συνήθως ανύπαρκτη, κατασκευασμένη από εμένα σαν παρατσούκλι που δίνει την αίσθηση του "εμείς" "π.χ. τζιτζικόπουλα ( ??? ??? ???) ή "ζουζούναροι" ή κάτι τέτοιο. Εκτός του ότι γελάνε ξέρουν ότι θα ακολουθήσει κάτι που θα αφορά όλη την ομάδα.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Mafalda2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • BASTA! και
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #34 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2009, 10:38:38 am »
Ένα άλλο στοιχείο που βρήκα επίσης καλό και μπορεί να εφαρμοστεί και στο νηπιαγωγείο είναι το bull's eye (ή κάτι τέτοιο) Λοιπόν αυτό είναι ένα παιχνίδι που γίνεται στο τέλος πριν φύγουνε τα παιδιά όπου κάθε μαθητής βάζει ένα βαθμό από το 1 έως το 5 για τη συμπεριφορά του μέσα στην ημέρα (στα νηπιαγωγάκια θα μπορούσε να γίνει με φατσούλες  :( ή  :-\ ή  :) ή  ;D.) Αντίστοιχα και η δασκάλα βάζει βαθμό στη συμπεριφορά του παιδιού. Αν ο βαθμός του παιδιού και της δασκάλας είναι ο ίδιος (ακόμα και αν είναι κακός) το παιδί κερδίζει (δηλαδή αν έχει βαθμολογήσει τη συμπεριφορά του με 1 και η δασκάλα επίσης τότε το παιδί κερδίζει) Αυτό τα ωθεί να γίνουν πιο αντικειμενικά και να κρίνουν τους εαυτούς τους έτσι. Αν ο βαθμός διαφέρει πολύ τότε υπάρχει μια πολύ καλή βάση για συζήτηση όπου το παιδί θα μπορέσει να εντοπίσει τα λάθη που έκανε μέσα στη μέρα (συμπεριφοράς πάντα) και να μην τα ξανακάνει. Έτσι βλέπει ότι συμπεριφορά που αυτος τη θεωρούσε καλή και της έβαλε 4 για τη δασκάλα του άξιζε μόνο 2.
Πως σας φαίνεται????
I never teach my pupils. I only attempt to provide the conditions in which they can learn. - Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος dreamy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #35 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2009, 12:59:18 am »
Το λιγοτερο που μπορω να πω ειναι οτι ειναι απλα υπεροχο........... εγω ειμαι ΠΕ06 και μου φανηκε τελειο....... 1. ο δασκαλος μιλαει ελαχιστα δινοντας απλα την γραμμη, 2. τα παιδια συμμετεχουν στην διαδικασια της μαθησης, 3. παιρνουν αυτα το ρολο του δασκαλου, 4. υπαρχει ελεχγος και πειθαρχεια με την καλη εννοια , 5. ολα τα παιδια συμμετεχουν . Δεν εχω λογια... η κοπελα που το βρηκε ειναι πολυ μπροστα!!!!!!!!!!!!


eleniCH06 πρακτικά θα μπορούσε να γίνει? γιατί είμαι κ εγώ ΠΕΟ6.Πάντως είναι αρκετά ενδιαφέρον κ μόνο το class/yes λειτουργεί σαν αφύπνιση-έναυσμα!Στα πλαίσια του φροντιστηρίου θα μπορούσε να γίνει?Όποιος έχει κάποια ιδέα ας πει!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182619
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 614

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.