*

Αποστολέας Θέμα: Power ή whole brain teaching...  (Αναγνώστηκε 8040 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #14 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2009, 10:18:59 pm »
Λοιπόν, το παρακολούθησα όλο με πολλή προσοχή και...μάλλον θα συμφωνήσω με τη Ρίτα. :-\
Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε και ο κύριος λόγος είναι ότι, κυρίως στο νηπιαγωγείο, είχα την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με "πρόβατα" (συγνώμη για τη λέξη αλλά αυτό μου ήρθε στο μυαλό βλέποντάς το  :P). Σα να υπερισχύει η "ομάδα" σε τέτοιο σημείο που εξαφανίζεται πλήρως η προσωπικότητα, η "μονάδα". Όλα τα λένε όλοι μαζί, όλα τα κάνουν με πειθαρχία στρατού και...δεν ξέρω πώς να το πω...Όλο αυτό μου έφερε μετά την εικόνα ενηλίκων, στρατιωτάκια πειθήνια, υπάκουα...μπλα, μπλα, μπλα
Κι αναρωτιέμαι αν ακόμα με αυτή τη μέθοδο, όλα αυτά που "μαθαίνουν" τα παιδιά (πχ κανόνες συμπεριφοράς κλπ) μπορούν να τα εφαρμόσουν μεμονωμένα ή μόνο μέσα στην ομάδα. :(
Η ουσία είναι ότι με "ενοχλούσε" όσο το έβλεπα... :-\
Παραδέχομαι ότι είναι ένας ωραίος τρόπος για να περνάει ο εκπαιδευτικός καλά, να έχει ησυχία, προσοχή αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι καλό για τα παιδιά ή, για να το θέσω αλλιώς, θεωρώ ότι υπάρχουν πιο "ευχάριστοι" τρόποι να το πετύχεις αυτό (ιδίως για το νηπιαγωγείο) αποφεύγοντας την τακτική απλά να επαναλαμβάνουν τα παιδιά αυτά που ακούν από τη δασκάλα. Η τάξη και η ατμόσφαιρα μου θύμισε πιο πολύ δημοτικό (συμφωνώ απόλυτα με αυτό που ανέφερε η Ρίτα για τη γλώσσα-γράμματα), κι επίσης μου θύμισε παλαιού τύπου "διδασκαλίες" με τον εκπαιδευτικό "άρχοντα" της τάξης. ???
Αυτά...Μάλλον το συμπέρασμα είναι ότι δε μου άρεσε καθόλου...ε? ;D
Για να μην είμαι απόλυτη όμως, θα το ξαναδώ μήπως κάτι δεν κατάλαβα καλά! ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 01, 2009, 10:23:07 pm από sophie »
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:52:26 »

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #15 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2009, 10:49:11 pm »
μιλαμε για το στοιχειο "class"ομως που λειτουργει για να δωσει την αισθηση της κοινοτητας  και να ενεργοποιησει τα παιδια,απ'τη μια και το να μπαινεις στην ταξη και να τους μιλας με τη σιγουρια του τι θα κανεις στην πορεια,ωστε να τους κανεις συμμετοχους...αυτα ως στοιχεια ειναι πολυ ενδιαφεροντα σε ανθρωπους που μαλλον δεν εχουν μπει σε ταξη και ψαχνονται για το πως θα σταθουν στα ποδια τους και πως θα ενεργοποιησουν τα παιδια απο την κατασταση του "χυμα"στην κατασταση της "ταξης".Τουλαχιστον εγω ετσι το καταλαβαινω...και φυσικα οπως ειπα παραπανω
ΜΕΛΙΝΑΚΙ τα σεβη μου κοριτσακι μου... χαιρομαι που απο την αρχη εκοψα τι αστερι εισαι,οταν σε καλεσουν στειλε μου πμ που θα σαι μπας και ειμαι κοντα και τα λεμε...ειλικρινα τα παιδακια σου θα ειναι πολυ τυχερα με σενα δασκαλα...μακαρι αυτο τον ενθουσιασμο να τον κρατησεις ετσι... :-* :-* :-*



εννοειται οτι κραταμε καποια στοιχεια που μπορουμε να ενσωματωσουμε στο δικο μας στυλ και αλλα τα τροποποιουμε...αυτο δεν μπορει να ειναι πανακεια για ολες τις ταξεις ...τα συγκεκριμενα παιδια εχουν δουλευτει για να δωσουν αυτη την εικονα...δεν τη δινουν ολα απ'την αρχη...! :-*
και συνεχιζω πως καλο ειναι να μην τα κανουμε στρατιωτακια αλλα να μετεχουν στη διαδικασια...σαφως ολη μερα δεν μπορει να τ'ακους να σου μιλανε ετσι ;D ;D ;D ;Dελεος ;D ;D ;D
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις"

Αποσυνδεδεμένος eleniCH06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #16 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2009, 11:36:14 pm »
Το λιγοτερο που μπορω να πω ειναι οτι ειναι απλα υπεροχο........... εγω ειμαι ΠΕ06 και μου φανηκε τελειο....... 1. ο δασκαλος μιλαει ελαχιστα δινοντας απλα την γραμμη, 2. τα παιδια συμμετεχουν στην διαδικασια της μαθησης, 3. παιρνουν αυτα το ρολο του δασκαλου, 4. υπαρχει ελεχγος και πειθαρχεια με την καλη εννοια , 5. ολα τα παιδια συμμετεχουν . Δεν εχω λογια... η κοπελα που το βρηκε ειναι πολυ μπροστα!!!!!!!!!!!!
δευτερη ζωη δεν εχει

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #17 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 08:50:26 am »
Πάλι κάτι χάνω ή κάτι δεν έχω καταλάβει καλά.

Λες ο δάσκαλος μιλάει ελάχιστα... Εννοείς ότι λέει μόνο την λέξη "class"?

Δηλαδή εγώ που είμαι μαθηματικός και πρέπει να διδάξω ένα σωρό θεωρήματα και να λύσω ασκήσεις στα μαθηματικά, δεν θα μιλάω καθόλου και θα λέω μόνο "class"?  :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:52:26 »

Αποσυνδεδεμένος Mafalda2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • BASTA! και
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #18 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 10:00:07 am »
Όντως κάτι χάνεις και αν σε ενδιαφέρει πρέπει να το ψάξεις πολύ καλά... Ως νηπιαγωγός, πέρα από αυτά που είπαν οι συνάδελφοι είδα ότι χρησιμοποιεί πολύ την ενθάρρυνση, η οποία όμως δεν προέρχεται μόνο από το δάσκαλο αλλά και από την υπόλοιπη τάξη. Π.χ. αν κάποιο παιδί καταφέρει κάτι, τότε όλη η τάξη πραγματοποιεί ένα cheer το οποίο μπορεί να είναι οτιδήποτε, από το line up που κάνουν στο basket κατά την είσοδο στον αγωνιστικό χώρο που χτυπάνε χέρια (παρεπιπτόντως ωραία ιδέα για να κάνουν σειρά όταν βγαίνουν στην αυλή) μέχρι χορευτικά ως cheerleaders. Ωραίες ιδέες μπορείτε να βρείτε στο site http://www.drjean.org/ εκεί που λέει πάνω-πάνω free printables. Είναι λογικό ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο ως μαθηματικός σε Λύκειο. Η ουσία στις μεγαλύτερες τάξεις είναι ότι στηρίζονται πολυ στην οπτικοποίηση των εννοιών και τη χρήση "όλου του μυαλού" με το να προσπαθούν να βγάζουν λογικά συμπεράσματα κ.λ.π. Ψάξτο πάντως... Δε μπορεί να γίνεται τόσος ντόρος για το τίποτα. Και είναι σίγουρο ότι μολονότι κανείς μας δε θα γίνει power teacher θα πάρουμε πολλές ιδέες για τα παιδιά. Μπράβο και από εμένα ΜΕΛΙΝΑΚΙ.
I never teach my pupils. I only attempt to provide the conditions in which they can learn. - Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #19 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 02:27:51 pm »
ειναι ωραιες μεθοδοι συναδελφε καθηγητη λυκειου... κριμα που περα απο το αντικειμενο σας,οι περισσοτεροι γνωριζετε ελαχιστα απο παιδαγωγικα...ισως γι αυτο και δυσκολα επιβαλλεστε στις ταξεις σας

Αυτό πως το συμπέρανες;

Μόνο και μόνο που είμαι σε αυτό το topic και μιλάω (αλλά και σε άλλα θέματα του forum όπως το Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας, laptop στην τάξη κλπ κάνε μια αναζήτηση και θα με βρεις παντού!!), δείχνει το ενδιαφέρον και την όρεξή μου για νέες παιδαγωγικές μεθόδους.

Μιας και απευθύνθηκες σε μένα προσωπικά, σε πληροφορώ ότι κάνω το μάθημα των μαθηματικών με ιδιόκτητο laptop και βιντεοπροβολέα, απλά γιατί γουστάρω τρελά να δίνω άλλη διάσταση στο μάθημά μου και να χαίρομαι να διδάσκω. 

Και όπως έχω αναφέρει και αλλού στο forum, δεν περιμένω καμία κυβέρνηση να μου φτιάξει αίθουσες με εξοπλισμό για να κάνω το μάθημα σύγχρονο και ενδιαφέρον. Τα βάζω όλα από την τσέπη μου γιατί απλά έχω τρέλα με την εκπαίδευση. Για την νέα σχολική χρονιά διέθεσα άλλα 400 ευρώ για να αγοράσω αυτή τη συσκευή http://www.youtube.com/watch?v=vm2231gWc3o, που πιστεύω θα με βοηθήσει στο τρόπο που κάνω το μάθημα.

Εφαρμόζω και πειραματίζομαι με το κάθε τι καινούργιο που ακούω και βλέπω στον χώρο της εκπαίδευσης.

Το ότι εξέφρασα κάποιες απορίες που δεν καταλαβα την χρησιμότητα της νέας αυτής  μεθόδου του Power teaching δεν σημαίνει ότι την ειρωνεύτηκα ή ότι είμαι αρνητικός σε νέες επαναστατικές μεθόδους στον χώρο της εκπαίδευσης. Ίσα ίσα, το αντίθετο!

Φιλικά,

ο συνάδελφος καθηγητής Λυκείου

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #20 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 02:55:04 pm »
ειναι ωραιες μεθοδοι συναδελφε καθηγητη λυκειου... κριμα που περα απο το αντικειμενο σας,οι περισσοτεροι γνωριζετε ελαχιστα απο παιδαγωγικα...ισως γι αυτο και δυσκολα επιβαλλεστε στις ταξεις σας

Αυτό πως το συμπέρανες;

Μόνο και μόνο που είμαι σε αυτό το topic και μιλάω (αλλά και σε άλλα θέματα του forum όπως το Σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας, laptop στην τάξη κλπ κάνε μια αναζήτηση και θα με βρεις παντού!!), δείχνει το ενδιαφέρον και την όρεξή μου για νέες παιδαγωγικές μεθόδους.

Μιας και απευθύνθηκες σε μένα προσωπικά, σε πληροφορώ ότι κάνω το μάθημα των μαθηματικών με ιδιόκτητο laptop και βιντεοπροβολέα, απλά γιατί γουστάρω τρελά να δίνω άλλη διάσταση στο μάθημά μου και να χαίρομαι να διδάσκω. 

Και όπως έχω αναφέρει και αλλού στο forum, δεν περιμένω καμία κυβέρνηση να μου φτιάξει αίθουσες με εξοπλισμό για να κάνω το μάθημα σύγχρονο και ενδιαφέρον. Τα βάζω όλα από την τσέπη μου γιατί απλά έχω τρέλα με την εκπαίδευση. Για την νέα σχολική χρονιά διέθεσα άλλα 400 ευρώ για να αγοράσω αυτή τη συσκευή http://www.youtube.com/watch?v=vm2231gWc3o, που πιστεύω θα με βοηθήσει στο τρόπο που κάνω το μάθημα.

Εφαρμόζω και πειραματίζομαι με το κάθε τι καινούργιο που ακούω και βλέπω στον χώρο της εκπαίδευσης.

Το ότι εξέφρασα κάποιες απορίες που δεν καταλαβα την χρησιμότητα της νέας αυτής  μεθόδου του Power teaching δεν σημαίνει ότι την ειρωνεύτηκα ή ότι είμαι αρνητικός σε νέες επαναστατικές μεθόδους στον χώρο της εκπαίδευσης. Ίσα ίσα, το αντίθετο!

Φιλικά,

ο συνάδελφος καθηγητής Λυκείου
μιλησα στο πληθυντικο συναδελφε και δεν εννοουσα απαραιτητα μονο εσενα κρινοντας απο τα αποτελεσματα του ασεπ στα παιδαγωγικα,και γνωριζοντας πως αριστοι επιστημονες,μαθηματικοι φυσικοι κλπ χωλαινουν σ'αυτο τον τομεα-ακριβως επειδη η καταρτιση τους απ'τα χρονια των σπουδων τους  σ'αυτο το κομματι ειναι ελλιπης,κι οχι επειδη οι ιδιοι δε θελουν .
Τωρα οτι σνομπαρονται τα παιδαγωγικα απο τις λεγομενες καθηγητικες σχολες,κι αυτο ειναι γεγονος...σαφεστατα οχι απ'ολους αλλα απο μεγαλη μεριδα!Τουλαχιστον στο δικο μου κυκλο,καθε φορα που προκυρησσεται ΑΣΕΠ ολοι της θετικης κατευθυνσης για τα παιδαγωγικα τρεχουν...αλλα κι εσενα το σχολιο σου για τη whole brain ηταν σαν να ειναι λιγο για την πλακα...
Το 1ο βίντεο δείχνει μόνο μια αίθουσα νηπιαγωγείου και νόμισα στην αρχή ότι η μέθοδος αυτή είναι για νηπιαγωγούς.
"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις"

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3501
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #21 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 03:09:36 pm »
ειναι ωραιες μεθοδοι συναδελφε καθηγητη λυκειου...
Μάλλον δεν μιλάς στον πληθυντικό....


αλλα κι εσενα το σχολιο σου για τη whole brain ηταν σαν να ειναι λιγο για την πλακα...
αυτο δεν ειναι σχολιο ειρωνικο..?.το βρηκες αστειο...ΟΚ γνωμη σου οπως κι εγω εχω αλλη...
Α, εδώ με παρεξηγείς! Δυστυχώς στον γραπτό λόγο δεν διακρίνεται πάντα το ύφος με το οποίο κάποιος λέει κάτι. Όχι δεν μίλησα καθόλου ειρωνικά, ούτε είπα ότι η μέθοδος είναι αστεία ή για την πλάκα. Αντίθετα ότι είπα το είπα με πολύ χιούμορ. Έχει διαφορα!


....αν και δε συμφωνω με τη λυση του να βαζεις το χερι στην τσεπη ,που κι εγω το κανω απο παρορμηση,γιατι ετσι βολευονται καποιοι και δεν πιεζουν εκει που πρεπει για τα κονδυλια που χρειαζομαστε στα σχολεια
Συμφωνώ με την διαφωνία σου!!

Αποσυνδεδεμένος eleniCH06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #22 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 03:27:44 pm »
Οταν λεω οτι ο δασκαλος δεν μιλαει πολυ εννοω οτι δεν ειναι δασκαλοκεντρικο μοντελο που εχουμε συνηθισει να χρησιμιοοιουμε οι περισσοτεροι, βαζω και τον εαυτο μου μεσα........... Τα παιδια μαθαινουν πως να μαθαινουν μονα τους και ο δασκαλος ειναι εκει για να κανει monitoring την διαδικασια.
δευτερη ζωη δεν εχει

Αποσυνδεδεμένος dimitra68

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #23 στις: Σεπτεμβρίου 02, 2009, 04:47:27 pm »
ειναι ωραιες μεθοδοι συναδελφε καθηγητη λυκειου...
Μάλλον δεν μιλάς στον πληθυντικό....

στον πληθυντικο μιλησα ολη η φραση λεει[/quote]
 ειναι ωραιες μεθοδοι συναδελφε καθηγητη λυκειου... κριμα που περα απο το αντικειμενο σας,οιπερισσοτεροι γνωριζετε ελαχιστα απο παιδαγωγικα...ισως γι αυτο και δυσκολα επιβαλλεστε στις ταξεις σας-καλη σχολικη χρονια ;) ;)



ειναι ωραιες μεθοδοι συναδελφε καθηγητη λυκειου... κριμα που περα απο το αντικειμενο σας,οι περισσοτεροι γνωριζετε ελαχιστα απο παιδαγωγικα...ισως γι αυτο και δυσκολα επιβαλλεστε στις ταξεις σας

"Δε συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες ό,τι πιστεύεις"

Αποσυνδεδεμένος Melina04

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #24 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 02:03:39 am »
  Καλησπέρα σε όλους!
Σήμερα προσπάθησα να μάθω περισσότερα για αυτή τη μέθοδο γιατί όπως είπα μου τράβηξε το ενδιαφέρον αλλά μόνο μέσα απ' τα ολιγόλεπτα βιντεάκια ήταν δύσκολο να ασκήσω κριτική.
Μέχρι στιγμής αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι εφαρμόζεται απ΄το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο.
Η φιλοσοφία έγκειται στο ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος μαθαίνει με τρεις κυρίως τρόπους οπτικά,ακουστικά και κιναισθητικά.
Όλοι μαθαίνουν χρησιμοποιώντας και τους τρεις τρόπους αλλά όλοι βοηθιούνται περισσότερο από έναν από τους τρεις. Η έρευνα δείχνει ότι όσο περισσότερο χρησιμοποιούνται και οι 3 τόσο περισσότερο ενισχύεται η μνήμη και η μάθηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 02:05:25 am από Melina04 »

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #25 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 11:12:32 am »
Ευχαριστώ Μελίνα.  ;)
Όταν θα έχω χρόνο σίγουρα θα το κοιτάξω. Άλλωστε όπως προαναφέρθηκε ποτέ δεν εντάσσουμε αυτούσια μια μέθοδο, πάντα κρατάμε τα θετικά της στοιχεία ή εκείνα που μας ταιριάζουν. Καλό είναι να βλέπουμε καινούρια πράγματα να κουνιέται λίγο κι ο εγκέφαλός μας.  ;D ;D 8)
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1641
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #26 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 02:33:26 pm »
vasilikiP, dimitra68, Mafalda2, μπράβο σας εξηγείτε πολύ εύστοχα τα όσα διαβάζω τόση ώρα με μια μόνο ματιά στη μέθοδο!
Ritalamp, sophie, καταλαβαίνω το σκεπτικό σας πολλά απ' όσα είπατε φαίνονται όντως έτσι.
Killbill βρήκα αυτό για το λύκειο δεν ξέρω αν βοηθά καθόλου αλλά σκεφτηκα ότι ισως δίνει μια εικόνα. http://http://www.youtube.com/watch?v=h6WJdsb0dfM
Exω υψηλο παιδαγωγικό IQ για αυτο :P :P :P (αστειακι)
Σημασία έχει οτι το έψαξες περισσότερο και δεν έριξες απλά μια ματιά... εγω ακόμα δεν βρήκα το χρόνο :-[

Αποσυνδεδεμένος Melina04

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Power ή whole brain teaching...
« Απάντηση #27 στις: Σεπτεμβρίου 05, 2009, 11:18:47 pm »
Ευχαριστώ Μελίνα.  ;)
Όταν θα έχω χρόνο σίγουρα θα το κοιτάξω. Άλλωστε όπως προαναφέρθηκε ποτέ δεν εντάσσουμε αυτούσια μια μέθοδο, πάντα κρατάμε τα θετικά της στοιχεία ή εκείνα που μας ταιριάζουν. Καλό είναι να βλέπουμε καινούρια πράγματα να κουνιέται λίγο κι ο εγκέφαλός μας.  ;D ;D 8)

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 
Έτσι όπως έχουμε κολλήσει κιόλας στον υπολογιστή όσοι περιμένουμε τις φάσεις των αναπληρωτών.....θα χρειαστεί κάτι παραπάνω για να ξεκολλήσουμε! Κάηκε ο εγκέφαλος!  ;D ;D ;D  Πάει!  ;D ;D :P

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182649
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 662
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 483
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.