0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
τελικα καταλαβα, μετα και τα δυο μαθηματα που εκανα σε δυο διαφορετικες ειδικοτητες, οτι για το μαθημα δεν χρειαζεται να αγχωθουμε πολυ, γιατι εχει να κανει κατα πολυ απο το τμημα. δηλαδη στο ενα που ειδα οτι τα παιδια δεν ξερουν πολλα πολλα, θα κανω και γραμματικη κανονικοτατα και λεξιλογιο και κειμενα, λιγοτερο. ενω στο αλλο που ειναι καλυτεροι θα κανω περισσοτερα κειμενα και ορολογια. το προβλημα μου ειναι οτι στο ενα τμημα, το δευτερο που ειπα, ειναι περιπου 25 κοριτσια, η μια χειροτερη απο την αλλη. αγενεστατες, θρασυτατες και μιλανε μεταξυ τους συνεχεια, σχολιαζοντας δυνατα τα παντα... γυρισα σπιτι με πονοκεφαλο και δεν ξερω πως να τους φερθω. φωναξα σε καποια φαση, εσκασαν για λιγο, μετα παλι τα ιδια. μετα τους εξηγησα οτι ειμαστε ολοι ενηλικες και πρεπει να θυμουνται για ποιο σκοπο εχουν ερθει, ξαναεσκασαν για λιγο, μετα παλι τα ιδια... με κουρασαν παρα πολυ... πρωτη φορα το συναντω αυτο το πραγμα.. ουτε με το καλο παιρνουν, ουτε με το αγριο.. τι προτεινετε;;
να ρωτησω κατι, τι εννοειτε οταν λετε οτι δεν θα εξεταστουν στα αγγλικα στο τελος για να παρουν πιστοποιηση;; δεν θα δωσουν εξετασεις στο μαθημα μας;; γιατι αυτο αν ισχυει αλλαζει πολυ τα πραγματα...
δηλαδη λες δεν θα αντιμετωπιισω κανενα προβλημα να παει καμια και να πει στον διευθυντη οτι αυτη μας κανει μαθημα ετσι κι ετσι...;; γιατι τις κοβω και λιγο τσουχτρες...δηλαδη η δουλεια στα ιεκ ειναι προυπηρεσια στην διδασκαλια ενηλικων;; που πιανεται και πού μπορουμε να τη χρησιμοποιησουμε;;