*

Αποστολέας Θέμα: Το e-mail των πληροφορικών  (Αναγνώστηκε 2950 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Το e-mail των πληροφορικών
« στις: Οκτώβριος 12, 2009, 05:18:06 μμ »
Το πιο αστείο είναι ότι είμαστε ο μόνος κλάδος ο οποίος μπορεί να επιτύχει την ταχύτερη διάδοση της πληροφορίας (Οι άλλοι κλάδοι δεν ασχολούνται τόσο με τις ηλεκτρονικές πληροφορίες όσο εμείς). Τρεις είναι οι φάσεις:
ΣΥΛΛΟΓΗ>ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ>ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Ο κάθε ένας από εμάς μπορεί να βαριέται να μπει σε όλη την γραφειοκρατική διαδικασία.
Δεν είναι καθόλου δύσκολο όμως να συντάσσουμε όλοι μαζί ένα e-mail, να συζητάμε για το τι πρέπει να αναφερθεί μέσα σε αυτό και τι όχι.
Να μην κάνει ο καθένας το δικό του. Να υπάρχει κοινό αίτημα στο οποίο συμφωνούμε όλοι. Αν διαφωνεί ένας θα πρέπει να επανεξετάζουμε τα περιεχόμενα του.
1)ΥΠΟΒΟΛΗ
2)ΕΛΕΓΧΟΣ>
ΣΩΣΤΟ>ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΛΑΘΟΣ>ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΒΗΜΑ 2
Ανάρτηση του περιεχομένου αυτού του e-mail σε ιστοσελίδες.
Διάδοση των link των παραπάνω δικτυακών τόπων με αλυσυδωτά e-mail προς συναδέλφους (ένα link στο οποίο γίνεται η οργάνωση και ένα στο οποίο έχει αναρτηθεί η "διαμαρτυρία").
Με αντιγραφή επικόλληση "βομβαρδίζουμε" με το "κοινό e-mail" το Π.Ι., το γραφείο της υπουργού παιδείας, ηλεκτρονικές και τοπικές εφημερίδες.
Ας κάνουμε μια αρχή. Ότι συμπληρώνουμε πρέπει να είναι σύντομο. Επαναλαμβάνω, εάν δεν συμφωνεί κάποιος που έχει τα κατάλληλα επιχειρήματα, δεν μπαίνει στη επιστολή η συγκεκριμένη πρόταση. Τι πιστεύετε λοιπόν ότι πρέπει να προσθέσουμε στα παρακάτω;

Κείμενο:
Παράθεση
Ηλεκτρονικές διευθύνσεις: (θα αναρτηθούν όταν θα είναι έτοιμο προς αποστολή)

Προς:  κ. Άννα Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Κοιν: κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου, Υφυπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κ. Γιάννη Πανάρετο, Υφυπουργό Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Θέμα: Αιτήματα Πληροφορικών

1) Εισαγωγή μαθήματος "Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση" στο βασικό πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
2) Ισονομία για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου ΚΑΙ για το ΣΕΚ
3) Περισσότερες ώρες διδασκαλίας του μαθήματος πληροφορικής στο Γυμνάσιο.
4) Οι αναθέσεις μαθημάτων Πληροφορικής να γίνονται μόνο σε καθηγητές Πληροφορικής (ΠΕ19-20)
5) Ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα να γίνει δώδεκα (12) ΚΑΙ για τα μαθήματα Πληροφορικής και όχι δεκαεπτά (17)
6) ...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:40:05 »

Αποσυνδεδεμένος sakis79

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 106
    • Προφίλ
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 12, 2009, 11:19:38 μμ »
Μωρέ καλά τα λες, άλλα πως γίνεται ο κλάδος της Πληροφορίας, της Ταχύτητας και της Διάδοσης αυτής, να έχει τόσο υποτονική παρουσία;

Κάποια "καλικατζαράκια" αργά άλλα σταθερά πριονίζουν το δέντρο και ενώ εμείς το ξέρουμε, το βλέπουμε, λέμε "ααασσσεεε δε βαριεεεεσαιιιιι, αφού κάποιος άλλος ασχολείται για τα δικαιώματα μου, κάτι θα βγει, γιατί να το κάνω και εγώ;"! Μήπως πρέπει να ξυπνήσουμε επιτέλους;

Είμαι μαζί σου πάντως και φαίνεται ενδιαφέρουσα η πρωτοβουλία. Πέρα από τους μεμονωμένους ανθρώπους που θα στείλουν την πρόταση, καλό θα είναι παράλληλα να ενωθούν στον αγώνα και οι διάφοροι σύλλογοι φοιτητών και αποφοίτων Πληροφορικής, γιατί με την διάσπαση που έχουμε, τα καλικατζαράκια που ανέφερα παραπάνω, θα συνεχίσουν να πριονίζουν την κάθε μας προσπάθεια  ;)

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 13, 2009, 12:42:20 πμ »
sakis στον αγώνα που προτείνω σε αυτό το θέμα κάθε πληροφορικός είναι αυτοδύναμος. Αν θέλουν να βοηθήσουν οι σύλλογοι φοιτητών και αποφοίτων θα το κάνουν ανεξάρτητα από αυτή την κίνηση. Πρέπει και μεις από μόνοι μας να οργανωθούμε με κάθε τρόπο. Υπήρξε μέχρι τώρα κάποια δραστηριότητα από τους συλλόγους αλλά δεν ήταν ομόφωνη. Ο κάθε σύλλογος είχε και έχει ως σκοπό την ικανοποίηση των αιτημάτων των δικών του μελών χωρίς να ενδιαφέρεται πραγματικά για τους υπόλοιπους.
Είναι πράγματι δύσκολο να καταφέρεις κάτι για τους πολλούς, σε σχέση με αυτά που μπορείς να καταφέρεις για τους λίγους. Όταν όμως οι πολλοί κινητοποιηθούν για τους πολλούς, πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να πετύχουμε πολύ περισσότερα από αυτά που φανταζόμασταν. Στόχους όπως αυτούς των υπόλοιπων ειδικοτήτων και των οργανωμένων συλλόγων τους, να διδάσκουν δηλαδή το αντικείμενο μας. Το θέμα αυτό αφορά αιτήματα όλων μας που μας απασχολούν ή θα μας απασχολήσουν αργότερα (όπως βλέπετε και στο κείμενο που θα στείλουμε περιέχονται και αιτήματα μόνιμων εκπαιδευτικών). Εγώ θα τρέξω για τον μόνιμο γιατί κάποτε θα είμαι και γω (ελπίζω) και ο μόνιμος θα αγωνιστεί για τους ωρομίσθιους γιατί θα α) θα μπορέσει να βελτιώσει τη θέση του (μετάθεση στην πατρίδα του) και β) έχει περάσει από τη θέση μας (εκτός από μερικούς που διορίστηκαν).
Θέλει ατομικές πρωτοβουλίες και να μην τα περιμένουμε όλα από τους συλλόγους. Ο υπολογιστής είναι το εργαλείο μας και με αυτό θα αγωνιστούμε. Το διαδίκτυο είναι η ένωση των δυνάμεων μας και με αυτό θα πετύχουμε. Κλείνω τώρα γιατί ο Τριανταφυλόπουλος μιλάει για τον Λυκουρέντζο στο ALTER.

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 13, 2009, 04:51:46 πμ »
Προτείνω επίσης:
- Τροποποίηση των προγραμμάτων σπουδών των σχολών, όλων των σχολών πληροφορικής με εισαγωγή παιδαγωγικών μαθημάτων σε όλες τις σχολές
- Ευκαιρία για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο να παρακολουθήσει στην ΑΣΠΑΙΤΕ για να έχει το δικαίωμα ο απόφοιτος να πιστοποιήσει τις γνώσεις του όσον αφορά την παιδ. κατάρτιση και φυσικά να προηγούνται στον πίνακα σε σχέση με τους άλλους (αυτούς δηλαδή που δεν ενδιαφέρθηκαν να την αποκτήσουν).

Με αυτόν τον τρόπο, από δω και πέρα αποκτούν παιδαγωγική κατάρτιση οι σπουδαστές, μέσω της σχολής τους όπως και οι απόφοιτοι.

-θέσεις σε προσωπικό μηχανοργάνωσης με διάφορα τμήματα (ανάπτυξης εφαρμογών, τεχνικής υποστήριξης, υποστήριξης χρηστών κλπ).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 16, 2009, 10:05:23 μμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:40:05 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 15, 2009, 12:11:23 πμ »
Υπάρχουν επίσης κάποια θέματα τα οποία αναλύονται εδώ

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 18, 2009, 11:13:25 μμ »
Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην κίνηση της ΠΕΚΑΠ

"Προτάσεις της Ένωσης προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας

Στην παρουσίαση συγκεντρώνονται εν συντομία απόψεις, θέσεις και προτάσεις που έχουν κατά καιρούς εκφραστεί με έγγραφα και υπομνήματα κυρίως από την Ένωση, συναδέλφων, όσο και από την ΕΠΥ, οι οποίες έχουν σταλεί υπό μορφή κειμένου στη νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Είμαστε πλέον σε αναμονή των προγραμματικών δηλώσεων την Παρασκευή.

Μπορείτε στο μεταξύ να στείλετε, σε σχέση με τους άξονες της παρουσίασης που έχουν τεθεί, ό,τι πιστεύετε πως θα μπορούσε να συμπεριληφθεί."

nikit

  • Επισκέπτης
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 20, 2009, 01:47:01 μμ »
".......Οι συνάδελφοι των ειδικών μαθημάτων να έχουν αποδεδειγμένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια στη διδασκαλία μικρών μαθητών και να αποτελούν μέρος του προσωπικού του σχολείου. Υπάρχει, άλλωστε, σχετική θέση της ΔΟΕ για ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε ομάδες σχολείων.

· Όπου είναι δυνατόν να αναλάβουν και να διδάξουν δάσκαλοι τα αντικείμενα για τα οποία δε χρειάζονται Ειδικότητες και κατέχουν οι ίδιοι βασικές γνώσεις (π.χ. πληροφορική, θέατρο, χορός, εικαστικά κλπ)

· Το μάθημα της Πληροφορικής να διδάσκεται βάσει αναλυτικού προγράμματος προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών με κατάλληλο λογισμικό
........"

Αυτό είναι απόσπασμα απο το υπόμνημα των δασκάλων προς το ΥΠΕΠΘ,ζητούν να φύγουμε απ τα δημοτικά....ξέρουμε ότι έχουν ζητήσει και πέρσι τα ίδια...οι εκπρόσωποι μας τι λένε γι αυτό??Έκαναν ανάλογη κίνηση στο ΥΠΕΠΘ??

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 21, 2009, 08:04:44 μμ »
Ας πάρουν και τα καθήκοντα της καθαρίστριας και του νυχτοφύλακα να τελειώνουμε.
Ένας δάσκαλος που έχει Proficiency ή πτυχίο άλλης γλώσσας να κάνει και τις ξένες γλώσσες, κακό είναι; Γιατί δεν το ζητάνε;

Αποσυνδεδεμένος nnannos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 22, 2009, 03:19:07 πμ »
 Κάποιος πρέπει να τους πει πως τη πληροφορική που ξέρουν οι δασκαλοι/θεολόγοι/σεξολογοι κλπ είναι αρκετά κατώτερη από τη πληροφορική που γνωρίζουν τα παιδιά απο την εμπειρία τους και μόνο...Αρα στο τέλος τα παιδιά θα κάνουν μάθημα σε αυτούς :)
Ps: Εμείς ξέρουμε και αρκετά καλά μαθηματικά και φυσική γιατί δεν απαιτούμε να κάνουμε και αυτά τα μαθήματα σε γυμνάσιο/λύκειο???
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2009, 03:25:07 πμ από nnannos »

Αποσυνδεδεμένος sdoukakis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
    • Προφίλ
Απ: Το e-mail των πληροφορικών
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 13, 2009, 10:09:13 μμ »
Αγαπητή/έ συνάδελφε,

Το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Δ΄Εσπερινού Λυκείου, έχει διανύσει 10 χρόνια πορείας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι απόψεις των εκπαιδευτικών που έχουν διδάξει ή διδάσκουν το μάθημα δεν έχουν αναλυτικά καταγραφεί όλα αυτά τα χρόνια.
Στο σύνδεσμο που ακολουθεί έχουμε αναρτήσει ένα ερωτηματολόγιο για να διερευνηθούν διάφορα ζητήματα που σχετίζονται με το μάθημα.
Θα σας παρακαλούσαμε να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο, για να βοηθήσετε και να συνεισφέρετε σε αυτό το σκοπό.
Για να συμμετάσχετε στην έρευνα, παρακαλούμε επιλέξτε τον ακόλουθο σύνδεσμο

http://www.kwiksurveys.com/online-survey.php?surveyID=LONJN_79a061ec&ooo=NIDJLJ_72cd9f7c

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το χρόνο σας

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161201
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 564

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.