PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Αν ήσασταν μαθητές...
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 127 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 284 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 9.445 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 1.556 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης με μονοετή ή τετραετή θητεία σε Πειραματικά σχολεία Αβάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Αν ήσασταν μαθητές... (Αναγνώστηκε 9619 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Lenazagor
Συλλέκτης Παραστάσεων
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 858
Φύλο:
Απ: Αν ήσασταν μαθητές...
«
Απάντηση #28 στις:
Φεβρουαρίου 06, 2007, 12:09:55 pm »
Tweet
Θυμάμαι πολύ έντονα τα σχολικά μου χρόνια, όπως πολύ έντονα θυμάμαι και το τι με πείραζε ως μαθήτρια στους καθηγητές.
Σχεδόν όλοι, με ελάχιστες εξαιρέσεις (2 καθηγητές σε όλα τα σχολικά μου χρόνια) αντιμετώπιζαν τους μαθητές σαν όχλο.
Δεν τους ένοιαζαν η ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού, ο χαρακτήρας τους και οι προσωπικές ευαισθησίες.
Υπήρχαν παιδιά που είχαν να δώσουν πολλά, και όμως με την συμπεριφορά τους οι καθηγητές έκαναν τα πλεονεκτήματα αυτών των μαθητών να φαίνονται μειονεκτήματα επειδή δεν ακολουθούσαν πιστά τα πρότυπα που αυτοί έθεταν και δεν ασχολούταν ΜΟΝΟ με τα μαθήματα. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένη θα δώσω ένα παράδειγμα με μένα. Στα σχολικά μου χρόνια ώς παιδί με ιδιαίτερες ανησυχίες ζωγράφιζα και έγραφα κάποια κείμενα λογοτεχνικής μορφής.Το μόνο που ήρθε στο μυαλό ενός φιλόλογου μου,όταν το έμαθε,ήταν να με φωνάξει στο διάλειμμα για να με ρωτήσει αν παίρνω ναρκωτικά. Αν είναι δυνατόν!
Και σαφέστατα εγώ ως παιδί αρχισα να ντρέπομαι για αυτά που θα έπρεπε να είμαι περήφανη.
Θεωρώ σημαντικότατη την γνώση ενός καθηγητή πάνω στην ειδικότητα του, αλλά ακόμη σημαντικότερη θεωρώ την συμπεριφορά του και το αποτέλεσμα αυτής πάνω στην παιδική/εφηβική ψυχολογία.
Θα ήθελα λοιπόν οι καθηγητές να μπορούν να διακρίνουν την διαφορετικότητα των μαθητών τους και να λειτουργούν με την ανάλογη συμπεριφορά.Άλλωστε όλοι ξέρουμε ότι:
Άλλους τους κάνει καλύτερους η τιμωρία,(μέθοδος που εγώ δεν εγκρίνω βέβαια αν και σε ορισμένες περιπτώσεις λειτουργει),
άλλους τους κάνει καλύτερους η αποδοκιμασία, ξυπνώντας μέσα τους κάποια αντίδραση,(μεθοδος που επίσης δεν μου αρέσει και πιστεύω πως αν γίνεται θα πρέπει να γίνεται σε αντιπαράθεση με το θετικό και πάντα σε προσωπικό επίπεδο με τον μαθητή π.χ. Γιατί να έχει αυτό το Α' δειγμα συμπεριφοράς ενώ φαίνεται φανερά ότι μπορεί να έχει το
«
Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 06, 2007, 12:12:34 pm από Lenazagor
»
Καταγράφηκε
http://lenazagor.gr
PDE: Ένα εκπαιδευτικό forum
...αξίες της ζωής
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Αν ήσασταν μαθητές...
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:26:26 »
mavoglou
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 261
Φύλο:
Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
Απ: Αν ήσασταν μαθητές...
«
Απάντηση #29 στις:
Μαρτίου 04, 2007, 12:04:10 am »
Η μεγάλη τέχνη της διδασκαλίας είναι να ξυπνήσει μέσα στο άτομο τη χαρά της δημιουργίας, της έκφρασης και της γνώσης. Α. Einstein (1950).
Δεν μπορείς να διδάξεις στο άτομο κάτι, μπορείς όμως να το βοηθήσεις να το βρει μόνο του. G. Galileo (1652)
Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι δίδαξε, χωρίς όμως κανένας να έχει μάθει. John Dewey (1952)
Καταγράφηκε
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.
mavoglou
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 261
Φύλο:
Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
Απ: Αν ήσασταν μαθητές...
«
Απάντηση #30 στις:
Μαρτίου 04, 2007, 08:00:32 am »
Υπάρχει διαφορά μεταξύ διδασκαλίας και μάθησης.
Διδασκαλία
πραγματοποιείται, όταν ο διδάσκων δείχνει στο μαθητή με ποιο τρόπο μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα.
Μάθηση
γίνεται, όταν ο μαθητής μπορεί να επιλύσει μόνος του το δικό του πρόβλημα.
Καταγράφηκε
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.
mat
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2134
Φύλο:
Απ: Αν ήσασταν μαθητές...
«
Απάντηση #31 στις:
Μαΐου 31, 2007, 02:49:23 pm »
Νομίζω πως αυτή η Ευχαριστήρια επιστολή των μαθητών του Εσπερινού ΤΕΕ Πάτρας προς το ΥΠΕΠΘ που δημοσιεύει το alfavita είναι μια καλή αφορμή για να ξανασκεφτούμε το ερώτημα αυτής της θεματικής.
"
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Εμείς οι τελειόφοιτοι εργαζόμενοι μαθητές της τάξης ΔΜ3.1 του τμήματος μηχανολόγων του 9ου Τ.Ε.Ε. Πατρών φτάνοντας στο τέλος της οδύσσειας τεσσάρων σχολικών ετών, αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους συντέλεσαν σ’ αυτή τη τιτάνια προσπάθεια.
Ξεκινώντας από το τέλος (και ως το τέλος σταθερά) πριν και πάνω απ΄ όλα ευχαριστούμε και θα ευχαριστούμε το Υπουργείο Παιδείας το οποίο ως τη τελευταία στιγμή φρόντισε να μας διαποτίσει με το ύψιστο των διδαγμάτων: Ότι κανείς απ’ τους εργαζόμενους μαθητές ενός εσπερινού Τ.Ε.Ε. δεν αξίζει όσο ένας μαθητής ημερησίου γενικού, τεχνικού ή οποιουδήποτε άλλου σχολείου. Πιστεύοντας αστείρευτες πνευματικές αρετές μας και την υπεράνθρωπη σημαντική αντοχή μας, μας ανάγκασε να γράφουμε καθημερινά κατά την περίοδο των απολυτήριων εξετάσεων ενώ γνωρίζει την σοβαρότατη ιδιότητά μας και ως εργαζόμενους. Ευχαριστούμε που πιστέψατε ότι είμαστε άξιοι να διαβάζουμε στο συνεργείο, το βουλκανιζατέρ, το μηχανουργείο, το εργοστάσιο ή τη σκαλωσιά και το απόγευμα να διαπρέπουμε σε πνευματικό επίπεδο. Είναι πράγματι συγκινητικό!
Όσο συγκινητικό είναι και το ότι περνώντας στη διαδικασία του προβληματισμού για την επιλογή των ανωτέρων σπουδών μας ανακαλύψαμε ότι το Υπουργείο Παιδείας μας έχει βγάλει από ένα μεγάλο αδιέξοδο. Με ένα μάθημα λιγότερο στις Πανελλήνιες (από της ειδικότητας) μας απάλλαξε από ένα "άγχος".
Καταγράφηκε
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
)
Αν ήσασταν μαθητές...