*

Αποστολέας Θέμα: Συλλογή υπογραφών για διαμαρτυρία με αφορμή το νέο νομοσχέδιο του ΥΠΕΠΘ  (Αναγνώστηκε 4621 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος m1969

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Συναδελφοι συγχαρητηρια για την προσπαθεια σας. Το κειμενο διαμαρτυριας θιγει μερικες απο τις σημαντικοτερες πτυχες του προβληματος. θεωρω ομως πως δεν προβληθηκε επαρκως και μια ακομα πτυχη, οτι δηλαδη οι πλειοψηφια των εκπαιδευτικων που εργαστηκαν ως ωρομισθιοι ή αναπληρωτες διεθεταν ηδη καποια εγασιακη απασχοληση και υποχρεωθηκαν, με βαση το ισχυον νομοθετικο καθεστως, να παρετιθουν απο αυτην, προκειμενου να διασφαλισουν τον μονιμο διορισμο τους στο δημοσιο, για να βρεθουν τωρα αντιμετωποι με το φασμα της ανεργιας. Η πλειοψηφια αυτων των ανθρωπων δεν θα ειχε επιλεξει να αφησει την εργασια που διεθετε και να περιφερεται στην ελληνικη επαρχια, ενιοτε διαλυοντας την οικογενεια τους η πληρωνοντας με δικα τους εξοδα αυτη την εργασιακη περιπλανηση, αν δεν πιστευε οτι διασφαλιζοταν απο την κρατικη νομοθεσια.Αποτελει λοιπον ηθικο και ενδεχομενως και νομικο προβλημα και η πολιτικη ηγεσια οφειλει να δωσει μια απαντηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

adigoni

  • Επισκέπτης
Ένα μεγάαααααααααααααααααααααααααααααααλο ευχαριστώ σε όσους έστειλαν στοιχεία και μηνύματα συμπαράστασης....Καλή δύναμη μετά το τέλος των διακοπών...Δημόσια ευχαριστώ την tihea, που έδωσε το έναυσμα, τις ιδέες και τις προτάσεις της  και η φλογίτσα της αγανάκτησης και αηδίας για τη στάση του ΥΠΕΠΘ έγινε πυρκαγιά...Ή αν, το θέλετε πιο.....ποιητικά....η σταγόνα....έγινε πλημμύρα.....Φιλιά, καλή δύναμη σε όλους.......

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Συναδελφοι συγχαρητηρια για την προσπαθεια σας. Το κειμενο διαμαρτυριας θιγει μερικες απο τις σημαντικοτερες πτυχες του προβληματος. θεωρω ομως πως δεν προβληθηκε επαρκως και μια ακομα πτυχη, οτι δηλαδη οι πλειοψηφια των εκπαιδευτικων που εργαστηκαν ως ωρομισθιοι ή αναπληρωτες διεθεταν ηδη καποια εγασιακη απασχοληση και υποχρεωθηκαν, με βαση το ισχυον νομοθετικο καθεστως, να παρετιθουν απο αυτην, προκειμενου να διασφαλισουν τον μονιμο διορισμο τους στο δημοσιο, για να βρεθουν τωρα αντιμετωποι με το φασμα της ανεργιας. Η πλειοψηφια αυτων των ανθρωπων δεν θα ειχε επιλεξει να αφησει την εργασια που διεθετε και να περιφερεται στην ελληνικη επαρχια, ενιοτε διαλυοντας την οικογενεια τους η πληρωνοντας με δικα τους εξοδα αυτη την εργασιακη περιπλανηση, αν δεν πιστευε οτι διασφαλιζοταν απο την κρατικη νομοθεσια.Αποτελει λοιπον ηθικο και ενδεχομενως και νομικο προβλημα και η πολιτικη ηγεσια οφειλει να δωσει μια απαντηση.

Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά τ' ότι δε θίξαμε αυτή την πτυχή δε σημαίνει καθόλου πως δεν την έχουμε στο μυαλό μας. Πως θα μπορούσαμε εξάλλου αφού είναι κάτι που το βιώνουμε κι εμείς όπως κι εσύ. Ωστόσο, τι να πρωτοθίξει κανείς σ' ένα κείμενο και πόσες πτυχές ν' αγγίξει.. Από την άλλη όταν μιλούμε για τα δικά μας προβλήματα ως εκπαιδευτικοί, μας κατηγορούν ότι κοιτάζουμε μόνον το συμφέρον μας ενώ το υπουργείο ενδιαφέρεται πρώτα κύρια και α π ο κ λ ε ι σ τ ι κ ά για τον μαθητή! Λες και είναι επιλήψιμο να αναζήτούμε λύσεις στα προβλήματα μας ως άνθρωποι και ως λειτουργοί της εκπαίδευσης κι ως εργαζόμενοι στο τέλος τέλος...  Κατά το υπουργείο, οφείλουμε να είμαστε απόλυτα αλτρουϊστές έως τελικής πτώσεως και εξοντώσεως.

Αυτήν την πτυχή, αν θέλετε, μαζί με άλλες μπορούμε να τη θίξουμε σε επόμενο κείμενο. Θα μπορούσαμε να κάνουμε τη συρραφή του εδώ δημόσια σ' αυτό το τόπικ συμβάλλοντας ο καθένας με τις ιδέες του.
Κι έπειτα να αποστείλουμε το κείμενο προς όλα τα σημεία του διαδικτυακού ορίζοντα.

Νομίζω πως έτσι τουλάχιστον εκτονώνουμε πιο δημιουργικά την οργή μας από το να κρατάμε το στόμα μας κλειστό και να δηλητηριάζουμε το μέσα μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 07, 2010, 11:15:05 μμ από tihea »
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 758
Σύνολο: 767

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.