*

Αποστολέας Θέμα: Συλλογή υπογραφών για διαμαρτυρία με αφορμή το νέο νομοσχέδιο του ΥΠΕΠΘ  (Αναγνώστηκε 4620 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

adigoni

  • Επισκέπτης
Συνάδελφοι, παραθέτω πιο κάτω ένα κείμενο ως μια πρώτη κίνηση διαμαρτυρίας..

Όσοι περισσότεροι το συνυπογράψουμε τόσο μεγαλύτερη βαρύτητα θα έχει η φωνή μας.

Στείλτε τα ονόματά σας και τα μαίλ σας με πμ στο μέλος tihea ή σε μένα.

Το κείμενο λέμε να το προωθήσουμε σε αλφαβήτα, esos , τρωκτικό αλλά και όπου αλλού νομίζετε εσείς πως θα βρει ανταπόκριση:


ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ... ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΤΡΙΑΝΤΑ;;;;


Κύριοι ιθύνοντες,

   Αν η προοπτική για τριαντάρια τμήματα μαθητών στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας δε συνιστά ρατσιστικό προσανατολισμό της Παιδείας μας, σας ρωτούμε: Πώς θα χαρακτηρίζατε τα συγκεκριμένα τμήματα στα οποία καλείται ο καθηγητής να διδάξει, όταν θα έχει στο νου του την ύλη, τις απαιτήσεις γονέων "καλών οικογενειών" να προσέξει ιδιαίτερα τα παιδιά τους,  τις ελπίδες των γονιών χαμηλόμισθων εισοδημάτων για ίση μεταχείριση και ίσες ευκαιρίες μάθησης για τα παιδιά τους, την προσπάθειά του  να επιτύχει ένα ευχάριστο και δημιουργικό κλίμα με τη  συμμετοχή όλων των μαθητών; Δεν αποτελεί ρατσιστικό προσανατολισμό της Παιδείας μας η αποθάρρυνση προς τους "αδύνατους" μαθητές στα πλαίσια ενός δημόσιου σχολείου με τμήματα 30 ατόμων, ενώ θα είχαν περισσότερες πιθανότητες να καταφέρουν κάτι καλύτερο , εφόσον βρίσκονταν σε ολιγομελή και άρα πιο ευέλικτα τμήματα; Αλίμονο σε εμάς που είχαμε την οδηγία να αφιερώσουμε ένα δίωρο για τον ρατσισμό και είμαστε γρανάζια ενός συστήματος που τον θρέφει...
   Τα καλύτερα και σύγχρονα σχολεία δεν τα δημιουργούν οι διαδραστικοί πίνακες, αλλά η προσπάθεια των ανθρώπων, που με το προσωπικό τους ενδιαφέρον και αγάπη φροντίζουν για την πρόοδο των μαθητών τους...."Χτίστε σχολεία αδελφοί" έλεγε ο Πατρο-Κοσμάς "το σχολείο φωτίζει τους ανθρώπους". Γυρνάμε αιώνες πίσω και νομίζουμε ότι πρόοδος είναι μόνο τα ηλεκτρονικά μέσα. Αλήθεια πόσο αντιφάσκει το Υπουργείο όταν ακολουθεί πρακτικές της εποχής του μεσοπολέμου και προσπαθεί να τις παντρέψει με ηλεκτρονικά μέσα τελευταίας τεχνολογίας...Πόσο αυτοαναιρείται ως επίσημος εκπρόσωπος της Δημόσιας Εκπαίδευσης όταν με τη στάση του γίνεται θιασώτης της  Ιδιωτικής Εκπαίδευσης;
   Ως εκπαιδευτικοί ,φιλότιμο έχουμε, αλλά δεν είμαστε ρομπότ...Παρότι μετέωροι κι ανασφαλείς δε σταματάμε ν' αγωνιζόμαστε για το καλύτερο αναφορικά με  τους μαθητές μας, αλλά  η κοινωνία στρέφεται εναντίον μας, γιατί κάποιοι επιχειρούν να δημιουργήσουν την αίσθηση ότι καθόμαστε.....ενώ εμείς καθόμαστε μόνο σε.... αναμμένα κάρβουνα... ... για το μέλλον της παιδείας στη χώρα μας, για το αύριο που θα βρουν μπροστά τους τα παιδιά μας, για τις οικογένειές μας  που λόγω αυτής της κατάστασης βρίσκονται υπό....διάλυση, για εμάς τους ίδιους ως πολίτες που διψάμε να είμαστε ενεργοί κι ωστόσο κάποιοι μας θέλουν αδρανείς και φιμωμένους.Σε ακόμα πιο τραγική θέση βρίσκονται πολλοί από εμάς,  ωρομίσθιοι, που  από προσωπική πεποίθηση έχουμε επιλέξει τον γολγοθά του δημόσιου σχολείου, πολλοί μάλιστα   υπηρετώντας (αθόρυβα) στις πιο απόμακρες περιοχές με την εξευτελιστική αμοιβή των 300 ευρώ και, παρά τις διαβεβαιώσεις της κυρίας Υπουργού δεν έχουμε ακόμα πληρωθεί.Σημειωτέον ότι η κυρία Υπουργός προεκλογικά είχε εξαγγείλει έως και κατάργηση του θεσμού της ωρομισθίας...   
   Εκπαιδευτικοί με πολλαπλές επιτυχίες στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία ως επακόλουθο αυτών, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την πιθανότητα μηδενισμού τους...Το νέο νομοσχέδιο φημολογείται ότι καταργεί την ισχύουσα έως σήμερα διάταξη που προβλέπει  μία επιτυχία σε οποιοδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών ως θεμέλιο στο δικαίωμα διορισμού μας και φέρνει αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού της προϋπηρεσίας μας...ανατρέποντας έτσι ό,τι ο ίδιος ο νόμος υπαγόρευσε σε μας για να πορευτούμε στην άσκηση του λειτουργήματός μας. Μιλούμε για Εκπαίδευση που σέβεται τις αρχές της ισότητας και της δημοκρατίας, ωστόσο το Υπουργείο αρνείται τον ουσιαστικό διάλογο με τους καθηγητές,παρακάμπτει το επίσημο συνδικαλιστικό μας όργανο την ΟΛΜΕ, η οποία έχει κάνει λόγο για διορισμούς φέτος με το υπάρχον νομικό πλαίσιο και επιβάλλει μονομερώς τις απόψεις του στην εκπαίδευση, θυμίζοντας άλλες πρακτικές...
   Ζητούμε το αυτονόητο: να μην επιστρέψουμε στο μεσαίωνα τμημάτων με 30 μαθητές, να μην κλείσουν σχολεία και να διατηρηθεί ως προϋπόθεση διορισμού η διάταξη που προβλέπει επιτυχία σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ  και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας, ενώ παράλληλα να διορισθούν όλοι όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού μέσω 24μήνου, σύμφωνα με τον έως τώρα ισχύοντα νόμο και να ισχύσει μία δίκαιη  περίοδος ομαλής μετάβασης στο νέο σύστημα προσλήψεων.


Ομάδα Αγωνιώντων και Αγωνιζομένων Εκπαιδευτικών
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2010, 09:48:35 μμ από adigoni »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lara

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
πολύ καλό!!!!

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
πολύ καλό!!!!

Αν έχετε προτάσεις για κάποιες αλλαγές κλπ.. αν βλέπετε λάθη... δεκτά όλα τα σχόλια και οι ιδέες.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

adigoni

  • Επισκέπτης
και δεν είμαστε ούτε εγκάθετες...ούτε...κομματόσκυλα...αλλά έχουμε μια ψυχή στο στόμα ....και αγωνιζόμαστε να μη ...βγεί πριν την ώρα της....ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ.......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kozzi1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1148
    • Προφίλ
...317 υπογραφες ακομη λοιπον....το λιγοτερο!

( περι αλεξιπτωτιστων και -πολλων σχετικα- μαιευτηριων  ουδεις λογος,ε... )

adigoni

  • Επισκέπτης
προσθέσαμε στη μέση μια αναφορά στους ωρομίσθιους, κάποιοι  έτσι ξεκινάμε..........

adigoni

  • Επισκέπτης
Καλημέρα συνάδελφοι....Χριστός Ανέστη...Χρόνια πολλά σε Ραφαέλλες, Ειρήνες και όσους γιορτάζουν. Ετοιμάσαμε το παραπάνω κείμενο και μαζεύουμε υπογραφές με ονοματεπώνυμο-ειδικότητα για να το στείλουμε σε κόμματα και λοιπά ενόψει του νέου νομοσχεδίου....μη φοβάστε....στείλτε μας πμ και είμαστε εδώ....όλοι για έναν κι ένας για όλους....φιλιά.....
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2010, 11:59:41 πμ από adigoni »

adigoni

  • Επισκέπτης
Περιμένουμε παιδιά κι άλλες υπογραφές....Ευχαριστούμε για τις 15 έως τώρα....συνεχίζουμε....

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Όλες οι κατηγορίες αλλά και ειδικότερα οι 24μηνίτες πρέπει επιτέλους να ξυπνήσουμε! Σύμφωνα με μαρτυρίες όσων έχουν επισκεφτεί το υπουργείο πρόσφατα, ο πίνακας του 24μηνου για την υπουργό και τους συμβούλους της δεν υφίσταται καν!

Το κείμενο αυτό ας είναι μόνον μια αρχή. Να τους γίνουμε βραχνάς όπως μας έχουν γίνει εκείνοι μήνες τώρα και μας έχουν δηλητηριάσει τη ζωή μας.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

adigoni

  • Επισκέπτης
Αρχίζουμε να συγκεντρώνουμε mail βουλευτών.Δώστε ιδέες....

adigoni

  • Επισκέπτης
Γεια και πάλι....συνεχίζουμε με τη συλλογή υπογραφών...Στέλνετε πμ σε μένα ή την tihea αν συμφωνείτε με το παραπάνω κείμενο...για το καλό όλων μας......

Αποσυνδεδεμένος aristos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2928
  • Φύλο: Άντρας
  • Οι "δανειστές" επιτρέπουν την ύπαρξη σχολείων;
    • Προφίλ
  Ζητούμε το αυτονόητο: να μην επιστρέψουμε στο μεσαίωνα τμημάτων με 30 μαθητές, να μην κλείσουν σχολεία και να διατηρηθεί ως προϋπόθεση διορισμού η διάταξη που προβλέπει επιτυχία σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ (και όχι στους δύο τελευταίους κάθε φορά) και προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μας, ενώ παράλληλα να διορισθούν όλοι όσοι θεμελιώνουν δικαίωμα διορισμού μέσω 24μήνου, σύμφωνα με τον έως τώρα ισχύοντα νόμο και να ισχύσει μία δίκαιη  περίοδος ομαλής μετάβασης στο νέο σύστημα προσλήψεων.


Η παραπάνω αναφορά κακώς υπάρχει, ως διατύπωση, στην επιστολή, μιας και δεν είναι επίσημη, αλλά μάλλον ένα απ' όλα τα "προϊόντα" της τόσης παραπληροφόρησης των τελευταίων μηνών ...
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως.
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί,
Γυναίκα ...

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Αριστος2, σ' ευχαριστούμε για την επισήμανση! Λες δλδ καλύτερα να μην κάνουμε τέτοια νύξη...
Αν βλέπεις κι άλλα σημεία που χρειαζονται αλλαγή πες μας :)
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

adigoni

  • Επισκέπτης
Φτάσαμε τις 20!!!!Περιμένουμε κι άλλες ως το βραδάκι για να τις στείλουμε..... :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162101
  • Σύνολο θεμάτων: 19239
  • Σε σύνδεση σήμερα: 791
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 515

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.